Opel Insignia va primi un motor diesel bi-turbo de 190 de cai
Actuala generaţie Opel Insignia va primi la Salonul de la Paris un nou motor diesel. Este vorba despre o unitate bi-turbo, de provenienţă Fiat, capabilă să dezvolte 190 de cai putere.
Opel va lărgi gama de motorizări a modelului Insignia cu un nou diesel, menit să satisfacă pretenţiile celor care îşi doreau ceva mai multă putere de la neamţul din Russelsheim. Ceea ce urmează însă a poposi sub capota variantelor sedan şi Sports Tourer este însă o surpriză atât pentru fanii Opel, cât şi pentru fanii Fiat.
Spunem asta pentru că versiunea diesel de top a modelului german va fi propulsată de un motor biturbo, derivat din unitatea de 1.9 litri dezvoltată de Fiat şi prezentă actualmente pe Lancia Delta. Ca şi în cazul modelului italian, motorul adaptat de atelierele General Motors, va oferi actualului Insignia un total de 190 de cai putere, repartizaţi punţii faţă.
Primul contact al publicului cu noua versiune de motorizare 2.0 CDTi va avea loc la Salonul de la Paris, unitatea urmând să fie disponibilă în showroom-uri cel mai târziu la sfârşitul acestui an.
Fiat Powertrain Technologies, departamentul de dezvoltare al motoarelor, continuă însă să exploateze la maxim succesul motorului diesel împrumutat celor de la GM. Italienii plănuiesc lansarea unei versiuni 2.0 TST în cursul anului viitor. Unitatea diesel va fi capabilă să dezvolte un total de 210 cai putere.
via | autoblog
fain