Opel Insignia Country Tourer: a treia versiune de caroserie a lui Insignia
Familiştii cu spirit de aventură se vor putea baza din această toamnă pe o versiune cross a lui Opel Insignia. Aceasta poartă numele Insignia Country Tourer şi este un break înălţat şi "blindat" cu scuturi de protecţie.
Opel a dezvelit astăzi cearşaful virtual de pe cel mai nou model al gamei sale. Este vorba de noul Opel Insignia Country Tourer, o versiune Cross construită pe baza break-ului modelului german de segment mediu.
Constructorul german profită astfel de prezentarea recentă a facelift-ului lui Insignia pentru a-şi lărgi gama de caroserii oferite pe propriul model. Cu un look care se apropie mult de cel al unui SUV, noul Insignia Country Tourer are rolul de a le oferi clienţilor o alternativă de familie la SUV-urile clasice şi, în acelaşi timp, un break cu aptitudini în soft-road. La nivel estetic, noua versiune a lui Insignia păstrează atuurile dinamice ale lui Insignia, dar vine cu o serie de elemente adiţionale interesante: scut frontal şi posterior, bosaje proeminente ale aripilor, spoilere diferite de cele ale break-ului şi două ţevi de evacuare montate stânga-dreapta pe motorizările superioare. Garda la sol este ridicată cu 20 de milimetri faţă de break-ul clasic.
Apropo de motorizări, noul Insignia Country Tourer va pune la dispozişţia clienţilor trei motoare care deja există în gama modelului german. Este vorba de două diesel-uri şi de o unitate puternică pe benzină. Opţiunile încep cu dieselul 2.0 CDTI de 163 CP şi 350 Nm (380 prin funcţia overboost), continuă cu motorul diesel CDTI BiTurbo de 195 CP şi 400 Nm şi se termină cu "benzina" 2.0 SIDI cu injecţie directă care dezvoltă 250 CP şi 400 Nm. Toate motorizările beneficiază de un sistem de tracţiune integrală semnat Haldex care poate varia cuplul trimis faţă-spate până la 100%
Noua versiune a lui Opel Insignia va debuta oficial în 10 septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt, urmând să fie lansată ulterior treptat pe toate pieţele europene.
via Opel
alltrack-ul de la VW nu putea sa ramana fara concurent direct de la concurentul direct