Opel Insignia: 100.000 de comenzi, primul loc in segmentul sau
Insignia a reusit sa treaca pe prima pozitie in segmentul sedanurilor medii, depasindu-si adversarii cu nume de pe pietele europene.
Opel Insignia a reusit sa castige increderea europenilor, modelul german trecanda de bariera de 100.000 de unitati vandute de la lansare pana astazi. Foarte interesant este faptul ca cifrele publicate de Opel nu includ vanzarile versiunii break Sports Tourer, care, spun publicatiile auto europene, are toate sansele sa depaseasca in vanzari berlina Insignia.
Pentru a intregi imaginea de succes a modelului, Opel a anuntat ca Insignia se afla pe primul loc la capitolul vanzari in segmentul sau, depasind adversari redutabili, cum sunt BMW Seria 3, Audi A4, Mercedes C-Klasse, VW Passat sau Renault Laguna.
Un alt set de cifre pledeaza in favoarea clientilor Opel, care aleg, din cate se pare, niveluri superioare de echipare atunci cand isi indreapta atentia spre modelul german. Astfel, 80% dintre cei care au cumparat Insignia au ales sa isi doteze masina cu sistemul GPS integrat, 35% au la dispozitie sistemul de suspensii electronice automate, 40% au jante de 18 inch iar 56% au dovedit ca apreciaza pachetul complex de faruri adaptive.
via | Autoblog.nl
Da , modelul AMERICAN de la GM e intr-adevar reusit ! Felicitari ! Domnilor tare va place , aveti pasiunea de a spune "constructorul german". Pai incepe prost de la inceput.........