Opel Astra OPC - prima imagine oficială cu sportiva germană pe circuit

Publicat vineri, 27.04.2012 15:40 de Sebastian Toma

Opel a publicat prima imagine oficială a lui Astra OPC pe circuit în versiunea de serie. Modelul a fost pozat în timpul testelor de pe Nurburgring.

Opel Astra OPC, versiunea de performanţă a noii generaţii GTC Astra, a fost prezentat într-o ipostază nouă – în timpul testelor de pe Nurburgring. Fotografia a venit chiar de la reprezentanţii Opel, aceasta fiind publicată pe pagina lor de Facebook. Nemţii vor să ne arate că s-au ţinut de cuvânt, şeful departamentului OPC promiţând ca va conduce personal noul Astra OPC pe Nurburgring pentru a face ultimele retuşuri înainte de intrarea în producţia de serie.

se mândreşte cu performanţe deosebite graţie diferenţialului Drexler cu care este echipat. Sistemul de frânare al acestui model este semnat de Brembo, iar sistemul FrexRide, complet adaptabil, dispune de trei setări – Normal, Sport şi OPC. Cel de-al treilea modl oferă o ţinută de drum extrem de sportivă, gândită pentru ieşirile pe circuit ale proprietarului.

Via | Opel

  • un oarecare, vineri, 27.04.2012 19:54

    Foarte frumos, sa vedem si preturile acum:)

  • Monsieur, sâmbătă, 28.04.2012 12:59
    Astra opc

    Nu stiu cat de bine merge in comparatie cu adversarii, insa cu siguranta este foarte frumos!

  • tudor, sâmbătă, 28.04.2012 16:29
    pret

    e 29.000 euro in germania fara TVA ca sa iti faci o idee..

  • SUPER, duminică, 29.04.2012 15:02

    arata fabulos pentru clasa din care face parte si sper sa depaseasca timpul megane-ului rs pe Nur' :D. Poate peste 1 an o sa vedem si un dublu ambreiaj pe acest opc , fapt care ar maximiza considerabil performantele dinamice.

  • @SUPER, luni, 30.04.2012 16:53

    Arata pe dracu''! E un Corsa umflat cu pompa care o sa iasa in decor in primul viraj mai serios.

  • @@SUPER, luni, 30.04.2012 19:05

    imi pare rau pentru tine si te inteleg daca esti fan - greieras sau agricultor cu taraba si conduci un golf , dar ce crezi rezolvi cu invidia asta amuzanta ? toata lumea vede ca e cea mai frumoasa , sau ma rog printre cele mai frumoase. Insa daca tu spui ca e o corsa umflata cu pompa , despre golf ce am putea sa mai zicem ? . cat despre iesitul in decor , versiunea precedenta de astra opc a stabilit la lansare un nou record pe nurburgring asa ca acest nou model are toate premizele pentru un nou nivel ...oricum ...:) ai fost chiar funny

  • @@@SUPER, marţi, 01.05.2012 09:47

    Nu sunt fanul masinilor germane. Am un Megane RS si nu l-as schimba pentru o masina "germana" produsa de GM nici sa mi-o oferi gratis.

  • C20LET, marţi, 01.05.2012 12:50

    Eu unul apreciez magane-ul rs , dar asta si cu clio rs sunt singurele masini adevarate ale renault. Si chiar si acestea au niste interioare execrabile , cele mai slabe din segment. Este pacat pentru ca rs-urile sunt niste masini superbe cu manevrabilitate si performante de invidiat. Am condus un megane 2 rs si mi-a placut insa interiorul m-a facut sa ma orientez catre alte modele . Poate pentru altii nu conteaza insa pentru mine da. Astra opc m-a impresionat la randul ei datorita cuplului care se simte aproape agresiv pe acceleraile brutale si are un pic de "steering" insa nu cum zicea unul mai sus. E hot hatchul meu preferat si sunt extrem de multumit de el. Golf r/ gti nu am condus , dar nu ma intereseaza : sunt prea comune si nici nu arata prea interesant.

  • Realitatea zilei, marţi, 01.05.2012 19:23
    @C20LET

    Aberezi ! Daca ai urcat doar Renault-uri de BG din 1900 toamna, normal ca habar n-ai ce produce Renault in prezent. Clio, Megane, Laguna 3, toate au interioare de foarte buna calitate, fiecare cu tema lui. E diferenta mare intre Megane 2 si Megane 3 la interior (rs, ne-rs..)

  • George, miercuri, 02.05.2012 08:59
    @ C20LET

    Oi fi condus tu Megane 2 , dar e o masina iesita din fabricatie de ani buni. Iti recomand sa urci intr-un Megane 3 (RS eventual). Materialele sunt de buna calitate.

  • LOGIN, miercuri, 02.05.2012 18:56

    cred ca se refera la design in primu rand care sincer si mie mi se pare prea simplist fata de concurenta insa nu e nici chiar de "nelocuit" in masina din cauza asta .

  • Yes, vineri, 04.05.2012 01:02

    cea mai buna din clasa ei, si cea mai frumoasa

  • No, vineri, 04.05.2012 13:16
    @Yes

    Automarket: - Care credeţi că este principalul adversar pe piaţa din Europa? Volker Strycek (seful OPC): - În opinia mea, cel mai dur este Megane RS Hai sa fim seriosi, nici macar Volker Strycek nu crede asa ceva. Megane RS e lider de segment in prezent si detine recordul de cea mai rapida masina cu tractiune fata. Daca Astra OPC putea bate asa ceva o demostra pana acum. http://www.automarket.ro/stiri/renault-megane-265-trophy-spulbera-recordul-nurburgring-ului-38727.html

  • mary, miercuri, 18.07.2012 05:29

    http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html Acesta este un link cu recorduri stabilite pe nürburgring ,iar recordul stabilit de megan rs trophy este chiar si peste al bmw M1 si audi tt rs respectiv ambi concurenti avind 340 cp si lista nu se opreste aicea.asa ca astra opc sa poata concura meganul rs trophy nu are nici cea mai mica sansa.