Opel Ampera a câştigat Raliul Monte Carlo pentru vehicule cu propulsie alternativă

Publicat luni, 26.03.2012 18:40 de Sebastian Toma

Opel Ampera a câştigat ediţia 2012 a Raliului Monte Carlo - secţiunea vehicule cu propulsie alternativă. Patru exemplare Ampera s-au clasat în Top 10 la categoria "propulsie alternativă".

Opel Ampera a câştigat cea de-a 13-a ediţie a Raliului Internaţional Monte Carlo pentru automobile electrice şi cu propulsie alternativă. Ampera a fost la prima participare la acest eveniment, iar echipa formată din Bernard Darniche şi Joseph Lambert a reuşit să obţină prima poziţie. Alte şase exemplare Opel Ampera au participat la această competiţie, printre care şi o echipă privată. Patru din cele şapte exemplare Ampera înscrise au reuşit să se claseze în primele zece poziţii ale clasamentului pentru vehicuelle cu propulsie alterantivă.

"Succesul Ampera în acest concurs de versatilitate în condiţii de maximă provocareîi demonstrează echilibrul dintre anduranţă şi eficienţă a consumului de combustibil. Acest lucru subliniază rolul de lider pe care îl avem în domeniul propulsiei altenative," spune Directorul pentru E-mobilitate al Opel, Enno Fuchs.

Competiţia Rallye Monte-Carlo Des Energie Nouvelles este cel mai vechi eveniment motorsport pentru vehicule cu propulsie alternativă. Ediţia din acest an a demarat din trei oraşe, fiind structurată pe două zile, şi a inclus şi ruta originală a Raliului Monte Carlo. Cu ajutorul unei proporţii derivate di ngreutatea vehiculului, emisiile CO2, densitatea energetică a combustibilului folosit şi consumul de carburant, organizatorii au putut compara valorile realizate şi au stabilit clasamentul general. În cadrul acestei competiţii a participat şi un Dacia Logan, alimentat cu E85, care a reuşit să obţină locul 15 în clasamentul final. Modelul Dacia Logan a fost condus de Blondeau Sylvain şi de Hasler Jean-Luc, echipajul făcând parte din clasa destinată liceelor, pe care echipajul respectiv a şi câştigat-o.

Via | Opel

  • AndreiRN, luni, 26.03.2012 20:47
    Felicitari

    Felicitari performatei obtinute care arata ca modelele hibride pot fi si foarte performante nu numai economice.

  • Marian, marţi, 27.03.2012 09:31

    Si cat a consumat ca sa termine cursa? O galeata si un pic? Nu zic ca nu e o masina buna, sau macar ideea din spatele ei, dar sa faci curse cu masini ecologice mi se pare "deplasat"

  • andrei, marţi, 27.03.2012 13:48
    logan

    Și de Dacia Logan care s-a clasat fix pe aceeași poziție nu spune-ți nimic? De ce ați mai pus link către pagina raliului dacă nu o citiți?