Opel a mărit producţia lui Corsa

Publicat joi, 13.05.2010 15:39 de Sebastian Toma

Subcompacta din Russelsheim va avea 16.000 de exemplare suplimentare produse în acest an deoarece comenzile pentru versiunea facelift a lui Corsa au crescut extrem de repede, depăşind aşteptările germanilor de la Opel.

Germanii de la Opel au mărit producţia lui Corsa cu 16.000 de unităţi pe an. Astfel, fabricile din Zaragoza si Eisenach vor lucra din greu să furnizeze suficiente unităţi până la sfârşitul anului. Constructorul din Russelsheim a luat această decizie după ce a inregistrat o cerere ridicată pentru versiunea imbunatăţită a lui Corsa. Cea mai populară versiune a subcompactei germane este Corsa ecoFLEX, echipată cu un motor CDTI de 1.3 litri. Acest propulsor emite doar 98 de grame de CO2 per kilometru.

Opel a lansat recent o editie speciala a lui Corsa, intitulată "Football Championship", ce este dedicată echipei nationale de fotbal a Germaniei. Modelul constructorului din Russelsheim este vopsit într-o nuanţă specială de alb, iar culorile nationalei germane au fost imprimate pe profilul maşinii. Oglinzile au fost şi ele vopsite în culorile nationale ale Germaniei.

Opel Corsa D a debutat pe piaţă în 2006 şi a primit un facelift in 2010. Facelift-ul nu a reprezentat nicio schimbare la exterior, fiind reprezentat doar de materiale noi la interior şi de modificari tehnice. Corsa este construită in Zaragoza(Spania) şi Eisenach(Germania).

Via | AutomobilesReview

 

  • sandman, joi, 13.05.2010 18:06
    corsa

    e bine ca se vand masini mici, nu e bine ca se vinde opel

  • you_hooo, joi, 13.05.2010 20:09
    habarnist

    mai baiatu' e ca si cum ti-ar zice cineva pacat ca te-ai nascut... oricum preferabil comenturi de la cunoscatori... bravo opel, succes corsa!!!

  • adn opel, joi, 13.05.2010 20:41
    pt sandman

    Unii ca tine erau programati sa fie facuti marinari ,dar comandantul in halat alb s-a imbolnavit si asa au aparut uscatii pe pamant,OPEL a fost la cheremul cuiva si nu a putut sa demonstreze cat de tare este..acum este lasat in voie si o sa vedeti ce se va impune in piata si la ce calitate,daca in criza astia vand si fabrica in draci ,ce sa mai zicem..stiu sa faca masini bune si la pret decent...corsa este beton de masina si arata superb...se vinde bine la 4 ani de la lansare si inca nu au ganduri de facelift exterior..asta inseamna ceva nu?daca esti tare ..priveste in torpedou pe lateralul capacului,gasesti acolo un rechin..asta ca tema ..vezi cine a desenat masina...si al cui simbol este..nu concepea cineva o rabla si isi punea acolo simbolul mai ales ca este cineva cu prestigiu...BRAVO OPEL,este vremea sa demonstrezi ca masina curtii regale germane este un etalon,sa auzim de bine.

  • wss, joi, 13.05.2010 23:07
    aproximativ

    Stiu ce vrei sa zici, e semnul lui Mark Adams seful Opel pe partea de design. Dar Niels Loeb a fost responsabil de proiectul Corsa in ceea ce priveste design-ul.

  • VALENTIN, vineri, 14.05.2010 08:24
    corsa +

    http://www.meriva-blog.de/niels-loeb/ corect Wss si iata acum revolutioneaza piata mini-monovolumelor deoarece el a fost responsabil si de noua MERIVA

  • Dareena, vineri, 14.05.2010 12:17

    numai putin va rog! daca stiim cine a desenat Meriva, imi poate spune si mie cineva cine a fost responsabil pt Opel Astra G si Opel Zafira B?

  • quark, miercuri, 19.05.2010 17:09
    ieri mi-au fabricat-o pe a mea

    am ales Corsa si asta dupa o cercetare intensiva a pietei auto. In clasa ei este un best-buy. Daca e o masina proasta, mai intreaba-i pe cei de la What Car si chiar si pe cei de la TopGear. Nu zic ca nu are si ea problemele ei, dar nu exista nici una fara....apropos DEKRA a numit-o recent cea mai fiabila din clasa, la face-lift n-au schimbat nimic in design, semn ca a fost unul reusit, iar tusele echiparii 111 ani, sunt ok. Motoarele de 1.4 100cp sau dieselul de 1.3 95 cp sunt grozave. Opel este in revenire puternica, Astra si Insignia merg la fel de bine. Daca nu cauti fitze ci o masina fiabila si corecta pe care sa te bazezi, alegerea este una inspirata.