OFICIAL: VW Caddy primeşte şi el faţa lui Golf
Vehiculul comercial Volkswagen Caddy a primit un facelift care îl aduce mai aproape de gama VW din punct de vedere stilistic. Modelul va fi disponibil în Europa începând cu luna septembrie a acestui an.
La aproape doi ani de la prezentarea lui Volkswagen Golf VI, a venit rândul lui Caddy să primească noua linie stilistică a gamei Volkswagen. Fie că vorbim de Polo, Golf, Touareg, Tiguan sau Sharan, toate modelele din gamă au început să semene din ce în ce mai mult, cu scopul întăririi imaginii de marcă a constructorului din Wolfsburg. În loc să criticăm acest aspect, trebuie să remarcăm design-ul atrăgător al acestui model, care ar trebui să iasă în evidenţă în segmentul pe care luptă Caddy.
Motorizările au fost şi ele îmbunătăţite semnificativ, întreaga gamă având un consum de carburant redus cu 21%. Volkswagen Caddy vine în septembrie cu şase motorizări noi, dintre care patru sunt TDI-uri şi două sunt TSI-uri. Unităţile TDI oferă 75, 102, 110 sau 140 CP. Unităţile TDI de 102 şi 140 CP pot fi cuplate unei transmisii DSG cu dublu ambreiaj şi şase trepte, în timp ce unitatea TDI de 110 CP este disponibilă cu tracţiune integrală, fiind vorba de versiunea 4Motion a lui Caddy.
Versiunile TDI de 75 şi 102 CP din gama Caddy pot fi echipate şi cu tehnologia BlueMotion, care include un sistem Start/Stop şi un sistem de regenerare automată a bateriei pentru a conserva energia pierdută în mod normal în timpul frânării. Atât versiunile diesel, cât şi cele otto din gama Caddy beneficiază de supraalimentare cu o turbină şi de injecţie directă. Motorizările pe benzină se restrâng la un TSI de 1.2 litri care oferă 86 CP sau 105 CP. Cea mai puternică versiune are un consum mediu de 6.6 litri la sută, oferi o scădere a consumului de 21 procente în comparaţie cu versiunea actuală a motorizării echivalente.
În ceea ce priveşte modificările estetice, Caddy a primit şi un set de stopuri modificate şi numeroase elemente noi la interior. Volanul este preluat direct de la Golf, iar ceasurile de bord sunt şi ele revizuite conform noilor modele ale mărcii din Wolfsburg. Materialele utilizate pentru bordul lui Caddy sunt de calitate superioară, iar nemţii oferă în premieră, pentru toate versiunile din gamă, un al doilea rând de scaune care poate fi detaşat complet.
Capacitatea maximă de încărcare a lui Caddy este de 3.030 litri pentru versiunea cu cinci locuri, respectiv 3.880 litri pentru versiunea Caddy Maxi. Modelul a primit becuri de poziţie cu LED-uri în standard şi un sistem ESP de ultimă generaţie pentru toate versiunile de echipare.
Via | Volkswagen
WV e in tratative cu guvernul chinez pentru alocarea a 2000ha de teren pentru construirea unei noi fabrici. Aceasta va avea ca unic scop productia de "fetze" de Golf: grila, faruri, bara de protectie, etc. Urmeaza ca pana in anul 2012 absolut toate modelele scoase de WV sa fie dotate cu unica "fatza" de Golf pentru a nu exista pericolul de a fi confundate cu concurenta. Sic! Pana in anul 2015 vor urma sa preia acasta fatza si Audi, Seat, Porsche, Lamborghini si nu in ultimul rand RR Traiasca si infloreasca mondializarea si eficientizarea pentru propasirea baneasca a ciclopului WV!!! URA! URA! URA! (pe banii credulilor, of course!)