OFICIAL: Volkswagen Eos facelift se lansează astăzi la Los Angeles
Volkswagen va expune la Salonul Auto de la Los Angeles versiunea revizuită a modelului Eos. Faceliftul aduce o serie de modificări estetice timide, un interior îmbunătăţit şi motoare mai performante.
Volkswagen se va prezenta astăzi, la Salonul Auto de la Los Angeles, cu versiunea revizuită a modelului Eos, anticipată deja de un set de imagini oficiale şi de mai multe informaţii preliminare.
Modelul german debutează la salonul californian din raţiuni economice, piaţa din Statele Unite fiind responsabilă pentru cel mai mare volum de unităţi al modelului cabriolet. Lansarea mondială va fi urmată în luna ianuarie de introducerea pe piaţa europeană şi în luna martie de cea pe piaţa americană.
Design exterior
Cum era de aşteptat, Eos preia liniile de design specifice Volkswagen, mulţumindu-se cu modificări estetice timide, care se resimt mai mult în partea frontală. Aici blocurile optice au fost redesenate în stilul celor de pe Golf şi Passat, grila a fost înlocuită, iar farurile au primit şi un set de lumini LED.
Profilul noului Eos se individualizează prin jantele cu design nou, cu dimensiuni de 16, 17 şi 18 inch, toate din aliaj. Modificări timide au fost operate şi în partea posterioară, unde blocurile optice au primit de asemenea lumini LED, iar spoilerul a fost şi el redesenat, asemeni celui frontal.
Interior revizuit
La interior, germanii au optat pentru finisaje cromate în echiparea standard, pentru un Ambience Pack reconfigurat, pentru o piele Nappa specială, capabilă să reflecte razele soarelui într-o mai mare măsură, şi pentru un levier al schimbătorului redesenat, în cazul transmisiei DSG.
La capitolul tehnologie şi confort, Eos facelift propune publicului un acoperiş rabatabil în 25 de secunde, ce poate fi acţionat şi prin telecomandă, care vine în dotarea standard şi cu o opţiune panoramică, menită să asigure o lumină interioară abundentă chiar şi atunci când maşina este acoperită.
Pasagerii vor avea la dispoziţie un ecran color cu funcţie tactilă, un sistem nou de lumini adaptive, acces şi pornire fără cheie, precum şi noul asistent de parcare, celebru în gama Volkswagen.
Motorizări mai eficiente
Dacă în Statele Unite Eos va fi oferit cu o singură motorizare, unitatea pe benzină de 2.0 litri TSI, 200 de cai putere şi cutie DSG, în Europa decapotabila va pune la dispoziţia clienţilor trei motoare pe benzină şi un diesel.
Versiunea entry-level va fi pusă în mişcare de motorul 1.4 TSI de 122 de cai putere, capabil să ofere 200 de Nm încă de la 1500 de rotaţii. Unitatea cu injecţie directă oferă o viteză maximă de 198 de km/h şi un consum de carburant de 6.6 litri. Această motorizare poate fi comandată şi cu pachetul BlueMotion Technology, care vine cu o serie de modificări tehnice, menite să reducă cifra medie a consumului la 6.2 litri.
Următorul nivel de putere oferit de VW este garantat de propulsorul 1.4 TSI de 160 de cai putere şi 240 de Nm, livraţi de asemenea la 1500 de rotaţii. Resursele sunt suficiente pentru a asigura o viteză maximă de 217 km/h,fără a face compromisuri în materie de consum, care se opreşte la 6.8 litri/100 de km.
Cea mai puternică unitate pe benzină va fi motorul de 2.0 litri TSI, dispus să ofere 210 cai şi 280 de Nm la 1700 de rotaţii, suficient pentru a garanta o viteză maximă de 238 de km/h şi un consum de 7.1 litri/100 de km. Lista de opţionale va include şi o cutie DSG pentru această motorizare, care promite un consum de 7.5 litri/100 de km şi o viteză maximă de 236 km/h.
Fanii dieselului vor fi nevoiţi să se mulţumească doar cu unitatea TDI de 2.0 litri şi 140 de cai, ce oferă 320 de Nm şi 5.2 litri la 100 de km, cu 0.3 litri mai puţin decât în cazul vechii variante. Motorul poate fi comandat şi el cu pachetul BlueMotion Technology, care reduce consumul până la valoarea de 4.8 litri/100 de km, garantând aceeaşi viteză maximă de 207 km/h. Bineînţeles, poate exista şi reversul medaliei, o cutie DSG urmând să crească consumul cu până la 5.7 litri, în cazul versiunii standard, sau cu până la 5.3 litri, în cazul versiunii BlueMotion.
via | Volkswagen
Asta nu e facelift! Asta e... imbatranire prematura! Hahah!