OFICIAL: Viitorul Volkswagen Golf 9 va fi electric. Va fi plasat sub ID 3
Thomas Schäfer, șeful Volkswagen, a confirmat oficial că generația cu numărul 9 a lui Volkswagen Golf va fi electrică. Viitorul model ar putea primi numele ID Golf și va fi poziționat sub ID 3 în gama constructorului german.
Volkswagen Golf va primi o generație nouă spre sfârșitul actualului deceniu. Anunțul a fost confirmat de către Thomas Schäfer, șeful constructorului german, care a precizat că cea de-a noua generație a compactei germane va fi electrică.
Tocmai de aceea, este foarte probabil ca viitorul Golf să fie lansat sub numele ID Golf, deoarece va face parte din familia de modele electrice ID. Noul model ar urma să fie prezentat în 2027 sau în 2028, atunci când actuala generație Golf va fi retrasă.
De asemenea, viitorul Golf va fi plasat sub ID 3 și deasupra viitorului model de oraș ID 2 în gama constructorului german, datorită dimensiunilor sale mai mici. Thomas Schäfer a declarat pentru publicația Autocar că este loc în gamă pentru ambele modele. Mai mult, el a precizat că „ID 3 nu a fost niciodată conceput să fie un înlocuitor pentru Golf, ci este mai degrabă un fel de Golf Plus”, după cum spune acesta.
Deocamdată, nu există nicio informație tehnică despre viitorul Golf. Este posibil, în schimb, ca noua generație să fie bazată pe platforma SSP, care va înlocui arhitectura MEB EV.
via Autocar
-
Moldovean, vineri, 18.11.2022 15:45
Are dreptate alex cu a mic. Chiar mă gândeam acum nu mult timp că deși are deja 3 ani pe piață, abia dacă vezi un Golf 8 pe ici pe colo. Clar e un eșec mare comparativ cu celelalte generații Golf. Și va fi plasat sub ID.3 și din punct de vedere al calității? Nu de alta, dar ID.3 e plin de plastic ieftin, bord, fețe de uși, aproape tot numai plastic ieftin. Nu vorbesc din auzite, am condus unul.
-
Mircea Badea, vineri, 18.11.2022 16:06
case closed deci...era electrica va intra cu forta..cine nu e gata e luat cu..bicla .
-
@guguman, vineri, 18.11.2022 16:49
CEO-ul de la VW a zburdat din cauza strategiei. VW n-a mai investit în termice și a pierdut competiția. Vânzările de golf sunt în cap așa că îl remarchetează electric deși electricele de la VW se vând cu pipeta și-s bune de urlă lumea după ele. Case closed se potrivește de minune pt vw. Au pariat pe electrice și pierd cotă de piață în favoarea toyota și kia-hyundai. Unde nu-i cap, se râgâie și multe prostii.
-
Dutz, vineri, 18.11.2022 17:12
Era electrică va intra cu concedieri si falimente. Cine nu se știe cu lopata risc sa moara de foame… dacă n-ar fi trist m-as amuza. O sa începem sa plătim slăbiciunea (gen COVID lockdown) a “marilor” manageri care s-au lăsat influențați de oameni slabi din toate punctele de vedere… Power point Generation conduce lumea, direct spre prăpastie. Avem cea mai slaba generație de când este planeta asta. Cum strănută cineva, gata murim toți.
-
ignis, vineri, 18.11.2022 18:47
@Dutz a zis-o bine. Dacă prostia a devenit valoare și anomaliile sunt băgate pe gât cu forța ca norme, vom avea ce au semănat "elitele". Numai că mai devreme sau mai târziu realitatea ne dă tuturor peste bot.
-
ionel, vineri, 18.11.2022 19:42
Nemtii astia fac si chestii faine, dar si cand o dau in bara o dau rau de tot. Pe mine m-au pierdut de client. Actualul Golf 7 este ultima mea masina de la ei.
-
Vericu, vineri, 18.11.2022 19:46
Vând Golf 4
-
dan_grc, sâmbătă, 19.11.2022 11:37
Până în 2027, VW are tot timpul să efectueze un face-lift amplu la Golf 8, în special la interior, revenirea la butoanele fizice, materiale mai bune, care pana la Golf 7 au fost excelente pentru clasa sa . Au exagerat cu niște tăieri de costuri inexplicabile, cum să pui tija de metal la capotă, când astăzi și Dacia are amortizoare .
-
golfar way, duminică, 20.11.2022 09:14
Au exagerat cu niște tăieri de costuri inexplicabile inexplicabile? tot ce se intampla acum la VW este urmare a dieselgate....aveti impresia ca e lapte si miere pe la ei?
-
PMC, duminică, 20.11.2022 10:55
@ionel: si eu am gandit exact ca si tine. Am avut Golf 7, mi-a placut enorm acea masina, n-o sa iubesc niciodata vreo masina cum am iubit-o pe aia. Mi-am dorit-o de cand eram copil si mi-a intrunit si depasit asteptarile. Impecabila masina, atat tehnic, cat si ergonomic. Am facut 150.000 de km cu ea si am dat-o. Mi-am dorit sa-mi iau noul Golf, 8, dar nu m-am putut hotari sa-l iau. Am trecut la altceva. E mare, mare pacat de tot ce se intampla cu compania VW, de la tampenia facuta de Winterkorn ala sau cum il chema cu Dieselgate, si continuand cu acel dezastru pe nume Diess, care pur si simplu a pus toata compania pe un fagas gresit. Si stiu ce vorbesc, chiar daca toata lumea urla isteric in cor "electrificare". A fost o strategie total gresita ca VW sa copieze Tesla, sa se angajeze intr-o cursa furibunda de electrificare si sa arunce la cos niste modele consacrate pur si simplu reusite si de succes, cum e Golf si Passat. Stiu, de Passat se spune ca e o cutie de pantofi cu roti si alte asemenea prostii, dar dpmdv era o masina sigura, de incredere, pe care o luai si stiai ca 10 ani nu ai probleme cu ea. La fel Golf, era cea mai buna compacta din lume. Ei bine, arunca totul la gunoi pentru vise cu baterii, care e tot mai clar pentru tot mai multa lumea ca NU sunt alternativa la "termice". Poate hidrogen, poate altceva, dar bateriile astea NU sunt, asta e adevarul. Dupa aceea au pocit linia de design. Erau modele conservatoare, nu faceau extravagante si artificii. Dar aveau o clientela bine stabilita, care platea banul pe acel design si pe tot pachetul. Tot ce deseneaza acum sunt urate si foarte urate. Daca vrei sa vezi un model placut, tot la modelele vechi te uiti, la Passat break, Arteon sau la noul Golf, care macar pe partea de design exterior e reusit. Vom vedea ce va fi, dar e foarte trist ce se intampla cu VW.
-
@inoxidabil, duminică, 20.11.2022 16:42
Bai ruginitule, mai taie din ele...da-le dreku'. N-ai avut niciodata Passat, de cand bantui tu forumul asta e prima data cand sustii ca ai avut modelul asta. Pana mai ieri o ardeai dintr-un Opel si mai de mult dintr-un SAAB. Dar cand te-au dovedit SAABistii ca esti un mincinos ordinar ai schimbat macazul. Ba, tie nu ti-e rusine de tine?
-
@inexolabil, duminică, 20.11.2022 18:59
S-a dat nu numai saabcuantic, ci si giga motors, tribun-datsun, siamezu' lu' fanel si cate alte denumiri, folosind acelasi stil obosit si cu idei fixe. Iata ce a ''emis'' la adresa redactorilor Automarket in iunie 2022: https://www.automarket.ro/stiri/studiu-33-din-piata-auto-mondiala-va-fi-reprezentata-de-masini-electrice-109377.html ''Eram prea sigur că veţi intra cu motocositoarea, ca de obicei… Jeguri staliniste ce sunteţi!!! Haideţi, în cât timp veţi “rade” şi propoziţia asta?'' Zice ca nu ataca si ca este ''crestin''... Daca eram in locul redactorilor, nu-i mai permiteam accesul pe aici. A scris candva ca este calit in transee grele, dar sa aiba grija, sa nu fie cumva transeele intunericului. Si nu, nu-i este rusine, asa s-a obisnuit de pe vremea cand cocheta cu Saab. Nu consumati timp sa-i cititi elucubratiile, nu-i dati apa la moara stricata. Intrebarea retorica este de ce i se mai permite accesul la rubrica de comentarii, cand aproape toata lumea de aici s-a saturat de acest individ.
-
@inexorabil, duminică, 20.11.2022 22:03
Ai inceput sa dai copy-paste la comentariile tale mai vechi? trebuie ca boala de care suferi e tare grea si nimeni nu e langa tine, altfel te-ar opri sa-ti insiri mizeria din suflet. hahahaha @@inexolabil...acum 2 ani (sau 3) ii ameninta pe cei de la AM ca daca ii mai cenzureaza textele le va arata cine este el, ceva de datul in judecata, etc Apropos, inexorabil, si totusi...cine e Fanel. Toata ziua il pomenesti. Ce este, cine e individul ala, ce ti-a facut de il pomenesti in toate comentariile tale?
-
Seriff, luni, 21.11.2022 13:21
Toyota a mizat pe hibride + termice, au rupt la vanzari, nu au dat 2 lei pe electrice, KIA-HYUNDAI la fel, au o oferta mare de termice, au rupt la vanzari, VW merg pe ID, scot Passat, acum vor sa scoata si Golf, dupa se vaita ca sunt praf la vanzari, oamenii nu vor nici un Golf Electric, a fost GOLF E, nu s-a vandut deloc.
-
andrei, luni, 21.11.2022 17:54
vorbiti sa nu adormiti. nu il vezi pe strada CA NU SE PRODUCE PT ROMANIA!!!! se produce pt pietele unde e mai scump. am unul comandat de 15 luni si nu se stie cand vine. deci.... iar la nemti e plin de ele. si e plin de ele ca sunt mult mai scumpe acolo si prefera sa faca pt piata aia. evident ca nu au cipuri cate vor. nimeni nu are. dar nici sa lasi fara masini oamenii. nu s-a vandut golf e???? loooooooooool citeste statistica de vanzari. s-a vandut de nu se poate pt o masina cu autonomie asa mica. toti pafaristii....
-
Banditos, luni, 21.11.2022 18:26
Calmeaza-te Sheriff! Toyota a mizat pe ce stia sa faca bine si unde detinea monopolul. Cat timp ceva se vinde faci tot posibilul sa profiti de asta. Toyota urmeaza sa lanseze electrice in stilu'i caracteristic...pe indelete si dupa ce isi face foarte bine lectiile. Daca exista o sursa de facut bani fi sigur ca si Toyota va fi acolo. Dar totul trecut prin filtrul mintii japoneze: calculat, metodic, verificat, sigur. Ti-am mai zis si alta data...chestiunile astea sunt pentru oameni mari nu pentru copilashi ca tine care fac spume si nu vad padurea din cauza copacilor.
-
PMC, luni, 21.11.2022 23:36
@Banditos: Hai nu ma zapaci! Adica tu esti omul mare, asa-i? :) Duios. Un "om mare" asa ca tine isi da arama pe fata urgent cand intr-un comentariu scurt arata ca e inflexibil si cu apucaturi dictatoriale. E parerea lui, ai inteles baietzas? E dreptul lui sa-si spuna parerea, oricare ar fi. Nu veni tu si baga pumnul in gura epatand p'aici si facand pe cunoscatorul lu' peste prajit.
-
@PMC, marţi, 22.11.2022 09:30
Bai mucosule...ia nu ma lua cu vrajelile astea...ai impresia ca nu il citesc pe sheriff si apucaturile sale de desteptul pamantului? Hai, plimba ursu' si fa-o pe avocatul la tine pe ulita!
-
Seriff, marţi, 22.11.2022 09:34
Ia zi copil mare, cine e pe primul loc la vanzari acum? Tesla? Nu, e in coada, unde ii e locul, lasa-ma cu electricele pe care le va face Toyota, nu se vand si ei stiu asta, masinile electrice sunt doar niste jucarii ale bogatilor care au bani de mai multe masini, termice_+ electrice, 90% din populatie nu se incadreaza in categoria asta, mare destept ce esti. ELECTRICELE ABIA FAC 12% din vanzari acum si asta cu toata pomana de la stat, fara ea, nu faceau nici 1%
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 15 noiembriePrimele imagini cu viitorul GT electric Jaguar: autonomie de circa 700 kmConstructorul britanic de automobile a publicat primele imagini cu viitorul său GT cu zero emisii. Conceptul ar urma să debuteze la începutul lunii decembrie, iar modelul de serie va fi prezentat în 2025. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 8 noiembrieNoul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de oreNoua generație Mercedes-Benz CLA a stabilit un nou record pentru mașinile electrice. Un prototip al viitorului model de serie a reușit să parcurgă peste 3700 de kilometri în doar o singură zi. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 31 octombrieSuzuki: primul model electric va fi dezvoltat împreună cu ToyotaPrimul model electric Suzuki va fi dezvoltat împreună cu Toyota, au dezvăluit oficial cele două mărci japoneze. Viitorul model va fi lansat în 2025, iar producția va avea loc în India. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 30 octombrieViitoarele modele electrice Porsche ar putea primi și motorizări termicePorsche nu vrea să renunțe la motoarele termice nici în deceniul următor. Constructorul german a dezvăluit că chiar și modelele concepute pentru a fi exclusiv electrice ar putea primi motorizări termice în viitor. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 octombrieChinezii de la CATL prezintă o baterie pentru mașinile hibride PHEV: autonomie electrică de 400 kmCompania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii de mașini electrice din lume, a prezentat o nouă baterie pentru mașinile hibride plug-in. Aceasta are în compoziție litiu și sodiu și promite să ofere o autonomie electrică de 400 de kilometri. Citeste tot
Golful ca simbol a cam apus. E scump si rar si la vedere si la achizitie. Intre atatea ID-uri, Tiguanuri, T-uri Golful cu greu isi mai gaseste locul. N-ar fi surprinzator ca vanzarile actualei generatii sa fie jumatate fata de generatia precedenta.