OFICIAL: Toyota RAV4 facelift

Publicat joi, 04.12.2008 19:10 de Mircea Meșter

Japonezii de la Toyota au pregatit o surpriza pentru Salonul de la Bologna: faceliftul cunoscutului RAV4.

Una dintre marile surprize ale Salonului Auto de la Bologna, ale carui porti s-au deschis ieri in Italia, estepremiera europeana a faceliftului operat de Toyota SUV-ului compact RAV4. Modelul nipon si-a schimbat subtil infatisarea si a fost modificat si din punct de vedere tehnic.

Principalele noutati la nivel estetic vizeaza noile parasocuri frontale, blocurile optice cu forma usor schimbata, semnalizatoarele integrate in oglinzile retrovizoare si noile jante din aliaj. Un alt aspect care s-a schimbat fata de versiunea RAV4 pe care o cunoastem cu totii este faptul ca, odata cu faceliftul, RAV4 a primit doua noi nuante exterioare, Dark Grey si Blue Avion.

Habitaclul iese in evidenta prin volanul aproape identic cu cel al noului IQ si prin sistemul multimedia cu navigatie Full Map si cu hard disk de 10 GB, spatiu destinat mai ales celor care asculta multa muzica la drum lung. Marea noutate tehnologica este integrarea unui ecran in oglinda retrovizoare, acesta oferindu-i soferului, la manevrele in marsarier, imagini preluate de camera asezata in bara posterioara. Acest mic display este insa inlocuit, in versiunile de top, cu un touchscreen integrat in plansa de bord.

In ceea ce priveste motoarele, noul Toyota RAV4 anunta un nou propulsor de 2.0 litri Valvetronic pe benzina (158 CP si 196 Nm), acesta inlocuind vechiul VVT-i. Noul propulsor emite doar 177 grame CO2/km si poate fi cuplat atat la o cutie manuala cu sase rapoarte, cat si la cutia CVT Multidrive S (sapte rapoarte) cu comenzi pe volan.

Pe de alta parte, cunoscutul diesel D-4D de 2.2 litri de la Toyota scoate acum 150 de cai si 340 Nm gratie implementarii ultimei generatii a tehnologiei common-rail. Propulsorul diesel dispune de aceleasi optiuni de transmisie cu cele ale unitatii pe benzina mai sus mentionate.

via | Toyota

  • mine, joi, 04.12.2008 23:13
    Simpatic

    Chiar mi se pare dragutz facelift'ul...

  • mihai, vineri, 05.12.2008 05:07
    ????????

    super masinutza...da cam cat face la noi si cand apare :X:X:X:X

  • hoinar, vineri, 05.12.2008 09:03
    common-rail

    Citat: "cunoscutul diesel D-4D de 2.2 litri de la Toyota scoate acum 150 de cai si 340 Nm gratie implementarii tehnologiei common-rail." Mircea, si motorul anterior, 2.2 D4D de 136 CP, era tot common-rail, nu au implementat acu' common-rail-ul special pt motorul asta :).

  • Mircea, vineri, 05.12.2008 09:26
    @hoinar

    E vorba de noua generatie common-rail de la Toyota. Nu e the same shit, cum ar zice unii :)

  • io, vineri, 05.12.2008 17:57
    roata rezerva

    Toyota a declarat ca a ales solutia cu usa spate care se deschide spre trotuar si nu in sus , din cauza greutatii rotii de rezerva. modelul 2009 nu mai are roata de rezerva pe usa din spate, dar usa tot catre trotuar se deschide ...

  • flo, luni, 08.12.2008 00:24
    roata de rezerva

    sunt 2 modele. Cea de teren accidentat are in continuare roata pe usa spate