OFICIAL: Subaru a dezvaluit noua generatie Legacy

Publicat miercuri, 01.04.2009 11:51 de Bogdan Mirică

Subaru va dezvalui in cadrul SalonuluI Auto de la New York noua generatie a modelului Legacy. Sedanul vine cu tractiune integrala in standard si trei motorizari pe benzina.

Apropierea Salonului Auto de la New York a facut ca majoritatea constructorilor auto care si-au anuntat deja prezenta sa dezvaluie primele imagini ale modelelor care vor atrage blitz-urile jurnalistilor. Dupa Mercedes si noul E63 AMG este randul celor de la Subaru sa ne pregateasca pentru dezvaluirea oficiala a noii generatii Legacy, inspirata puternic de conceptul cu acelasi nume prezentat in luna ianuarie la Detroit.

Designul exterior adopta o serie de linii noi adresate mai mult clientilor de peste Ocean pentru ca vorbim in principiu de o versiune americana a noii generatii, interpretarea nipona si europeana urmand sa fie dezvaluita in cursul acestui an.

Potrivit comunicatului de presa emis de oficialii japonezi, noul Legacy a crescut considerabil in dimensiuni, ceea ce face din sedanul proaspat lansat cel mai spatios model din gama Subaru. Noul Legacy este cu 80 de mm mai inalt, cu 91 de mm mai lat si are un ampatament mai lung cu 80 de mm, ceea ce se traduce in mai mult spatiu pentru picioare, cap si umeri.

Sub capota se va afla un propulsor entry-level de 2.5 litri pe benzina, capabil sa dezvolte 170 de cai putere. Unitatea boxer cu patru cilindri poate fi cuplata la o cutie manuala cu sase rapoarte sau la transmisia automata CVT Lineartronic, ambele solutii imbunatatind performantele si consumul de carburant.

Cea de-a doua optiune pentru clientii Subaru Legacy este versiunea 2.5 GT, care ofera 265 de cai putere, multumita motorului boxer turbo. Versiunea de top va fi propulsata de un motor boxer cu sase cilindri, de 3.6 litri, aspirata normal, care produce 256 de cai putere. Unitatea este cuplata la o transmisie automata cu cinci rapoarte.

Asa cum ne-a obisnuit, Subaru va oferi transmisia integrala in echiparea standard a noii generatii Legacy.

via | Zercustoms

  • noname00, miercuri, 01.04.2009 13:12
    Boxer in linie?

    "Versiunea de top va fi propulsata de un motor boxer cu sase cilindri in linie" - cred ca s-a strecurat o mica gresala.

  • noname01, miercuri, 01.04.2009 13:54
    Sedanul vine cu tractiune integrala in standard

    Mai baieti, scuza cu "Numai cine nu munceste (Copy-Paste), nu greseste" nu tine la voi.....Ati vazut vreodata in istoria SUBARU un vehicul 2WD??????

  • Kromm, miercuri, 01.04.2009 14:12
    Numai destepti peste tot....

    noname01 Subaru Justy e 2WD.Se pare ca nu cunosti asa bine istoria Subaru.

  • Sorin, miercuri, 01.04.2009 18:02

    a doua optiune este un 2.5 turbo de 265 de cai, si varful de gama un 3.6 aspirat normal de 256 de cai, cum au reusit sa scoat doar 256 de cai din 3.6 si de ce varful de gama e mai putin pputernic decat cel de pe locul 2. Stiu ca motorul de 3.6 este mai vechi e si pe tribeca, dar totusi puteau sa-i faca ceva Vechea versiune arata genial, nu imi place deloc designul acesteia noi, era super eleganta, ma rog cred ca au incercat sa gaseasca elemente japoneze, dar nu se compara, macar au adus o cutie automata nou, decat cea veche cu 4 viteze,

  • noname01, joi, 02.04.2009 13:15
    @Kromm

    Prietene, vorbim de masinile din ultimii 20 ani. Justy nu mai are din 1988 2wd. Si Skoda Octavia s-a fabricat prin anii '60 .....

  • Kromm, luni, 06.04.2009 19:48
    Nu ca ma laud dar ma pretind un fan subaru

    @noname01 Prietene nu te supara Subaru Justy inca se fabrica si se vinde si in Romania.Este bazat pe actualul Daihatsu Sirion iar varianta anterioara produsa pana in 2007 daca nu ma insel era construiata pe platforma lui Suzuki Ignis.Hai sa nu ne contrazicem ca nu are rost...si nu te lua dupa ce scrie pe wikipedia.:P

  • Kolegu, marţi, 07.04.2009 00:35
    OMG

    Se pare ca Mazda este singura companie japoneza care inca face masini frumoase(ma refer la toate clasele). Din pacate Subaru nu mai ma atrage cu absolut nimic, prefer vechiul Legacy cat si Impreza... pacat de sigla aia STI care sta ca nuca in perete pe asemena uratzenii.

  • mandrake, vineri, 10.04.2009 20:59
    Pacat

    pacat ! asistam la propia inmormantare a unei masini respectabile din punctul de vedere al tehnologie si fiabilitatii. la acest design hidos cred k o sa aiba niste vanzari de toata jena. subaru s-a intors cu acest design in anii 90. nu intruchipeaza sub nici o forma filosofia de sportivitate pe care o promoveaza subaru. este un fel de toyota avensis corcitura. nu i-am gasit nici un unghi placut. NU frumos. la asceasta masina. Interiorul este frumos dar degeaba.