OFICIAL: Renault a relansat modelul Clio 2 in versiunea Campus

Publicat miercuri, 15.04.2009 13:36 de Sebastian Toma

Renault a relansat modelul Clio 2 in versiunea Campus pentru a nu concedia personalul de productie din doua fabrici. Modelul a primit o parte frontala redesenata si motorizari noi.

Renault a decis sa relanseze modelul Clio intr-o versiune intitulata Campus pentru a reincepe productia in fabricile sale din Flins - Franta si Novo Mesto - Slovenia. Modelul a fost introdus pe piata in anul 2005 si a fost vandut in 400.000 exemplare in 22 de tari.

Renault Clio Campus va fi disponibil cu doua motorizari diesel si trei motorizari pe benzina. Motoarele pe benzina au o cilindree de 1.2 litri si dezvolta 60, respectiv 75 CP. Una dintre motorizarile pe benzina este disponibila si cu instalatie GPL din fabrica si dezvolta tot 60 CP dintr-un motor de 1.2 litri. Propulsoarele diesel sunt binecunoscutele 1.5 dCi disponibile si in gama Logan. Aceste unitati diesel dezvolta 70, respectiv 85 CP. Toate propulsoarele disponibile pentru Clio Campus respecta normele Euro 4 si sunt conforme cu cele trei criterii Renault eco2.

Modelul a primit un mic facelift, operat la nivelul barei de protectie fata si a grilei radiatorului. Interiorul a primit o serie de elemente de design de la modelele mai noi din gama Renault, precum si o noua tapiterie. Fantele de aerisire, vitezometrul, turometrul, manerul levierului franei de mana si manerele de deschidere ale usilor au fost vopsite in gri. Acele indicatoarelor de bord sunt acum rosii, iar modelul de varf al gamei Clio Campus este echipat cu scaune sport.

Pretul lui Clio Campus nu a fost inca anuntat, dar modelul ar trebui sa fie disponibil in curand pe piata Europeana pentru ca Renault sa isi realizeze obiectivele de productie la timp. Producatorul francez intentioneaza sa produca aproximativ 8.000 unitati intre iunie si octombrie 2009.

Via | Renault

  • bogdan, miercuri, 15.04.2009 13:57
    ..

    sper s-o aduca si la noi...oricum se va canibaliza cu Sandero

  • iulian, miercuri, 15.04.2009 15:53
    exact

    exact acelasi lucru vroiam sa spun si eu.. concurent serios pt Sandero, si cum.. lumea se uita mai mult la Renault ca are o imagine mai buna de marca... cred ca va scdea putin cererea pt Sandero(care oricum nu era atat de mare).

  • gigi, miercuri, 15.04.2009 16:04

    O sa fie de un succes iesit din comun modelul asta arata foarte bine.Este exact de ce ai nevoie....

  • Momoleinen, miercuri, 15.04.2009 16:30

    un alt gunoi made by renault de canibalizat cu Sandero, nu prea cred, pt ca e mult mai mic

  • Maka, joi, 16.04.2009 00:00

    Astept cu nerabdare Dacia 1100 face lift... Can ma gandesc lamosii care le ingrijeau mai ceva ca pe familia lor in copilaria mea imi imaginez ca ai lor copii au acum 30-40 de ani si ca ar avea o piata de nostalgici gata sa retraiasca momentele fericite ale copilariei in care mergeau la Tusnadin 15 ore de mers si cu 3 saptamani de pregatiri ale masinii... Ar fi liderul clasei mini si sigur ar avea cele mai mici emisii...

  • alex, joi, 16.04.2009 09:35
    Fantomele trecutului...

    Dupa relansata relansare a lui 206+ nu putea Renaultul sa ramana fara un raspuns si au scos si ei din maneca prafuita asul saracului Clio... Ori nu mai au bani de matrite pentru noutati, ori le-au fugit toti designerii sau i-au pus pe liber...sau is in fata la parchet cu FREE GIGI... da clar ca d'acu' o sa vedem "ceva nou" din ceee in ceeee mai rar. Hai Dumnezeu sa-l ierte pe Clio si sa le traiasca... tot Clio?!!