OFICIAL: Primele imagini ale noului Peugeot 508 Concept

Publicat luni, 15.02.2010 22:21 de Bogdan Mirică

Peugeot a dezvaluit astazi primele imagini si informatii oficiale ale conceptului care va sta la baza viitorului sedan de clasa medie, 508. Botezat "5 by Peugeot", conceptul va fi dezvaluit live la Geneva.

Peugeot a publicat astazi primele imagini si informatii oficiale ale conceptului care prefigureaza viitorul 508 de serie. Cu un nume ciudat, "5 by Peugeot", conceptul introduce o serie de linii complet noi, care, potrivit oficialilor marcii, traseaza viitoarea filosofie de design a modelelor "Leului" si tradeaza totodata "fata" proiectelor viitoare. Atentia cade in principal asupra noii grile, care se inspira din conceptul SR1, dar si asupra blocurilor optice fata, cu tehnologie LED.

"5 by Peugeot" este caracterizat de o lungime totala de 4860 mm, de o latime de 1880 mm si de un ampatament de 2815 mm. La toate acestea se adauga o masa totala de 1880 de kilograme, care ar putea insa sa scada in versiunea de serie.

Conceput ca un rival pentru Ford Mondeo, Opel Insignia si Renault Laguna, viitorul 508 va incerca sa castige clienti cu ajutorul noului sistem de propulsie, care are la baza tehnologia Hybrid4, asteptata in productie de serie cel mai devreme in 2011 pe monovolumul 3008. Asadar, conceptul este animat de un motor diesel de 2.0 litri si 163 de cai putere, ajutat de un motor electric capabil sa ofere si el 37 de cai putere.

Combinatia celor doua unitati livreaza un total de 200 de cai putere, o tractiune integrala si un mod de operare pur electric in situatii de trafic urban, la viteze reduse. In aceste conditii, consumul mediu se opreste la 3.16 litri/100 de km, in timp ce valoarea emisiilor nu sare de 99 de g/km.

Peugeot sustine ca tehnologia Hybrid4 va putea fi regasita in viitor pe mai toate modelele din gama, trenul de rulare fiind usor de adaptat la platforme diferite. Mai mult decat atat, in functie de nevoile pietei pe care va fi vandut, Hybrid4 va putea fi regasit in versiuni de motorizare diferite, fie diesel, fie benzina.

via | Peugeot

  • Valy, luni, 15.02.2010 22:28
    Frumos

    Frumos....Ceva diferit.... Ma bucur ca peugeot a renuntat la tendinta de a da o agresivitate fortata unor modele copilaroase.

  • .marius., luni, 15.02.2010 23:01
    508 Concept

    "Foarte originala" ideea ledurilor in forma de flori.Clientela feminina va fi cu siguranta impresionata.Un cadou perfect pentru Valentine's Day.:)

  • Etienne, luni, 15.02.2010 23:10
    508

    Forma clasica aduce aminte de Passat si nu numai, dar detaliile de pe SR1 Concept sunt binevenite. Noua fata Peugeot aduce un aer proaspat. E posibil ca 508 sa aiba mai mult succes decat 407

  • octav71, luni, 15.02.2010 23:17

    Dragut! Sa-l vedem pe sosele, desi in mod sigur va fi diferit! Spatele este chiar original, fata arata ca o combinatie intre XF si Volvo.

  • eu, luni, 15.02.2010 23:25
    design

    Nu puteti spune ca seamana cu passat... e cea mai mare tampenie... Nici combinatii intre XF si Volvo. Cand a aparut conceptul din care s-a tras 407 (elixir parca) nu putea fi asemanat cu nimic., sa nu uitam asta. Se pare ca se cumintesc, poate-i bine, poate-i rau. Vom vedea. Sincer, posteriorul nu seamana cu nimic de pana acum. Iara fata... cineva zicea de floricele.... of of of. Eu sper ca sa ajunga sa exclame neamtul adevarat (si nu voi cu nemtoaicele) wunderbar !!! wunderbar !!!

  • Castravetele, marţi, 16.02.2010 00:06
    @eu

    ai dreptate.. nu stiu cum de nu am observat ca nu seamana cu nimica din ce am vazut pana acuma.... parca nici nu e masina! e ceva incredibil... mi-au sarit ochii din orbite cand am vazut-o... mi s-a oprit inima... etc. E frumoasa masina, ca toate peugeot-urile... aproape toate. Dar totusi... acele leduri nu va sunt deloc familiare, all you Auto Union haters....

  • auc, marţi, 16.02.2010 00:32

    Acele leduri au aparut in exclusivitate pe o masina de curse Maseratti, apoi Audi le-a pus pe un model oficial, apoi toate marcile au preluat aceasta "inovatie". Si numai fiti gica-contra, ca numai suntem comunisti, chiar daca fiecare dintre noi avem o marca preferata nu trebuie sa avem o atitudine de dispret fata de alte marci fara argumente. Eu apreciez aceasta masina, si realist vorbind vad ca Peugeot isi cam revine, a scos 308 cc care este un model absolut superb, apoi rc-z care a fost declarata cea mai frumoasa masina a anului 2009, acum daca noul 508 va semana cu acest concept, cu siguranta va fi inca un model reusit. De motorizari numai are rost sa vorbesc ca sunt de ultima generatie, la diesel toti stim ce inseamna hdi iar mai nou au inceput sa faca si motorizari pe benzina foarte bune cu Bmw. Oricum tare masina.

  • LauCalin, marţi, 16.02.2010 02:59
    508

    cand am vazut prima data pozele si mie mi s-a parut ca acea capota a motorului aminteste oarecum de cea de la Volvo, insa nu cred ca se poate vorbi de un copiat. Arata bine conceptul asta si oricum e bine ca peugeot s-a razgandit si o sa aduca 508-ul mai devreme. In primul rand sper sa fie mai fiabil, pentru ca fosta generatie avea ceva probleme in privinta asta.

  • C-G-C, marţi, 16.02.2010 08:58
    Concept

    Conceptul arata foarte bine. Liniile caroseriei sunt atent studiate si lasa o impresie placuta. Utilizarea led-urilor este facuta intr-un mod inteligent. P.S.: Acum led-urile nu mai sunt sorcova, tiganie etc. Ce patetici sunt unii si aici ma refer la cei care isi dau des cu parerea pe aici.

  • styopka, marţi, 16.02.2010 09:49
    seamana

    cu un audi din fata

  • MF, marţi, 16.02.2010 10:08
    Peugeot

    Ceva frumos realizat de Peugeot dupa atatia ani. Ultimul model pe care l-am indragit a fost 406 coupe desenat de Pininfarina.

  • Claus-Claudel, marţi, 16.02.2010 11:33
    ..........

    da....excelenta

  • George, marţi, 16.02.2010 12:12
    508

    Mie imi plac in general caroseriile sub sigla Peugeot; au ceva total original, european si de bun gust totodata. De data aceasta se pare ca merg pe o linie mai clasica, insa foarte eleganta. Daca si modelul de serie va fi la fel si mai ales daca va veni cu noile HDI-uri, cred ca va fi un succes!

  • Ovi, marţi, 16.02.2010 15:03
    da,da

    ...mult mai reusit la design decat proaspatul S60 de la Volvo. Chiar daca e concept si nu cred ca vom vedea acele faruri pe LED, designul spatelui este foarte reusit. Bravo lor - se vede ca desgnerii europeni sunt mult mai buni.

  • Marius, marţi, 16.02.2010 15:40
    Asa mai da leu francez (pana acum a fost doar o hiena cu coama de leu)

    In sfarsit, un "Pejo" adevarat, de la mama lui. Totusi, sa mai lucreze naibii la fiabilitatea aia, pt ca 8/10 persoane cand aud de Peugeot incep cu clasica propozitie: "sunt slabute rau la piese si la fiabilitate". Bafta pt leul francez!

  • Alecs, marţi, 16.02.2010 18:25

    Sus pt LEU! am avut o groaza de masini ... audi, bmw, vw , seat (mertz nu ...shame :P) si nici una nu se compara cu peugeot(overall). acum am un leu 407 si sunt f incantat de el. sper ca urmasul sa fie un 508.

  • julius, marţi, 16.02.2010 22:44

    De cand asteptam un urmas al lui 407! Arata bine, se vede preocuparea pentru detalii. Bravo. Eu am un 407 hdi si sunt foarte multumit. Totul tine de cum exploatezi masina, nu cred ca pejo-urile sunt slabe sau proaste. Asta afirma doar cei care viseaza numai la nemtesti (de alea scumpe si chele ca atat isi permit baietii) ca sa-i vada lumea si aia pentru care strugurii sunt intotdeauna acri. Asta e!

  • AndreiRN, marţi, 16.02.2010 23:09
    PROGRES

    La motorizare au inceput si astia sa copieze Toyota. Era normal sa fie asa. Va urma un motor de 80cp cu ardere interna si doua de 60 electrice.

  • LauCalin, miercuri, 17.02.2010 03:48
    @julius

    Cred ca te-ai referit la comentariul meu. In primul rand nu a vrut sa fie unul jignitor la adresa posesorilor de 407. Per total masina este destul de buna si, sa spun sincer, si mie mi se pare ca Peugeot face masini destul de bune (personal sunt fan HDI), insa multe au avut probleme minore dar enervante, mai ales la partea electrica si directie. Am lucrat la dealerul Peugeot din Timisoara 1 an si din cate am vorbit cu mecanicii astea ar fi cele mai des intalnite probleme la masina. :)

  • berzecus, miercuri, 17.02.2010 11:03
    ptr andreiRN

    cred ca stii ca franta are o grila de impozitare a masinilor in functie de caii putere....de aceea apar motoare cu cati mai putini cai ,..nu stiu cum se impoziteaza hibridul dar cred ca se impoziteaza numai caii dat de motorul cu combustie interna...

  • tu, miercuri, 17.02.2010 13:01
    @eu

    Partea din spate seamana cu Insignia :-) Luata pe bucati e normal sa semene cu cate ceva, important e ca per total sa aduca un suflu nou, si personal cred ca o face...

  • adr, miercuri, 17.02.2010 20:15
    9 din 10 la nota

    Fata arata a ford focus (mondeo) tipul nou, iar spatele cam a citroen C5. Oricum din fata arata foarte bine, dar spatele cam ciudat. Mai frumos era la spate 407. Acum depinde de gusturi. Oficial cand va aparea pe sosea ne putem pronunta. Nu sunt contra masinilor frantuzesti ( eu am 206 si tata 407, deci ... imi plac)

  • titi, luni, 23.05.2011 19:37
    peugeot

    aberant de scumpa pentru o masina frantuzeasca,ceva de genul 37000 de euro ptr 200 cp .in general se pleaca de la vreo 24000 pina la 37000.la pretul asta ,ma duc la mercedes si nu uitati exista masini si Mercedes,testati orice model mercedes apoi urcati-va in 508-ul vostru