OFICIAL: Primele imagini ale lui Mercedes-Benz SLS Roadster

Publicat joi, 05.05.2011 10:22 de Sebastian Toma

Mercedes-Benz SLS 63 AMG a renunţat la uşile cu deschidere verticală pentru un soft-top. Nemţii au prezentat primele imagini ale noului SLS Roadster, model care va debuta în toamnă la Salonul Auto de la Frankfurt

Mercedes-Benz a prezentat primele imagini ale versiunii decapotabile a lui SLS 63 AMG. În mod evident, modelul şi-a pierdut uşile cu deschidere verticală în favoarea unor portiere convenţionale, această versiune fiind aşteptată de aproape un an de fanii mărcii. Încă din faza de proiectare, cei de la Mercedes-Benz au realizat un şasiu care să poată fi la fel de rigid şi pentru un cabrio, iar oficialii mărcii au specificat faptul că modelul a primit o serie de ranforsări la nivelul şasiului pentru a fi mai rezistent la torsiune. Primele imagini ale acestui model prezintă un prototip aflat în timpul testelor realizate de inginerii Mercedes-Benz, urmărind îndeaproape strategia aplicată la lansarea lui SLS 63 AMG Coupe.

Debutul noului Mercedes-Benz SLS Roadster va avea loc la Salonul Auto de la Frankfurt, unde ne aşteptăm să vedem versiunea de producţie a acestui model. Până atunci, inginerii Mercedes-Benz mai au de lucru la acest model, urmând să opereze câteva schimbări pentru a optimiza experienţa de la volan în noua configuraţie de caroserie. După cum vă spuneam mai sus, şasiul a fost întărit pe ambele laterale, în vederea îmbunătăţirii rigidităţii şi a performanţelor în caz de accident. Caroseria prezintă un element de întărire a zonei în care se află bordul, alături de un tunel al transmisiei mai rezistent şi un cadru al parbrizului ranforsat. În ciuda acestor modificări extensive de rigidizare, SLS Roadster este cu doar câteva kilograme mai greu decât un SLS 63 AMG Coupe.

Ambele modele au aceeaşi viteză maximă, limitată electronic la 317 km/h, iar motorul V8 aspirat de 6.208 centimetri cubi dezvoltă tot 563 CP la 6.800 rpm şi un cuplu motor de 650 Nm la 4.750 rpm. În ceea ce priveşte acoperişul soft-top, acesta este construit din trei staturi de pânză, magneziu, oţel şi aluminiu. SLS Roadster poate fi capotat sau decapotat în doar 11 secunde la viteze de până la 50 km/h.

Via | Mercedes-Benz

  • zarnesteanu, joi, 05.05.2011 15:35
    Dream killer

    Am vazut-o de 2 ori pana acum in carne si oase si e intr-adevar de exceptie. Decapotabila trebuie sa fie genul de masina care te face sa nu-ti mai doresti nimic din domeniul industriei auto.

  • C-G-C, joi, 05.05.2011 15:47
    Most ugliest supercar

    L-am vazut in poze, l-am vazut live, l-am "pipait" si tot nu mi-a schimbat impresia lasata de prima data: unul dintre cele mai urate supercar-uri. Nu inteleg cum Mercedes a putut realiza o masina atat de frumoasa cum este SLR si dupa aceea sa scoata asa ceva. Este pur si simplu... dezamagitor.

  • zarnesteanu, joi, 05.05.2011 16:11
    Designul e intotdeauna o chestie de gust

    De multe ori timpul este cel care decide pana la urma. Unele modele devin mai frumoase altele isi pierd atractivitatea intitiala dupa cativa ani. Mercedes in general arata mai bine dupa o perioada de timp. Noi insine gandim altfel odata cu trecerea anilor. Din pacate de cele mai multe ori nu reusim sa si aratam mai bine.

  • Blue, joi, 05.05.2011 16:46
    @C-G-C

    SLS ori iti place foarte mult, ori deloc. Personal nu-mi place desi l-am studiat din toate unghiurile. Insa sunt convins ca exista oameni carora li se pare superb. Asa cum eu nu vad nimic frumos la un muscle-car, dar sunt foarte multi care le apreciaza. Asta nu inseamna ca eu am gusturi si ei nu, sau viceversa. Pur si simplu e o nepotrivire. Pe mine ma atrag liniile fluente cum gasesti la 458 sau A5, altora le plac masinile mai patratoase mai dintr-o bucata.

  • schizo, sâmbătă, 14.05.2011 02:11

    Am vazut si eu un SLS rosu in fata la Marriot si e parca de pe alta planeta! Cine spune ca nu-i place cum arata masina asta (pe viu, nu in poze) ar trebui sa-si faca un consult oftalmologic de urgenta. In fine, daca e ceva ce poate fi reprosat designului, e forma patratoasa a farurilor care cam face nota discordanta cu liniile fluente ale masinii. Si poate spatele care e un pic cam...sec (ambele pot fi corectate usor cu un facelift). In rest, e perfecta!