Oficial: Opel Insignia Sports Tourer

Publicat joi, 14.08.2008 14:02 de Mircea Meșter

Opel a publicat primele fotografii oficiale ale versiunii break pentru recent lansatul Insignia, urmasul lui Vectra.

Opel va lansa la Salonul de la Paris, in 2 octombrie, ultima versiune a lui Insignia, inlocuitorul defunctului model Vectra. Insignia Sports Tourer este varianta break a modelului constructorului german, principala noutate - pe langa tipul caroseriei - urmand sa fie cele doua motoare noi care intra in gama in plus fata de gama de propulsoare deja cunoscuta de pe versiunile sedan si hatchback.

Designul lui Insignia Sports Tourer se bazeaza pe cel al versiunii sedan, partea posterioara primind insa un aspect interesant accentuat de stopurile orizontale masive. "Sport Tourer e atletic, puternic si elegant. Vorbim de un model de sine statator, nu de o versiune break a sedanului. Practic, toata constructia modelului - in afara de montantii B - este independenta de berlina Insignia", sustine Mark Adams, vicepresedintele biroului de design al GM Europe. Interiorul este concentrat pe confortul pe care acesta il acorda ocupantilor si pe spatiul pentru bagaje, pe care comunicatul Opel il anunta ca fiind unul dintre cele mai ridicate din clasa, desi cifrele oficiale nu vor fi dezvaluite decat la Salonul de la Paris.

Noile motoare - unul pe benzina si unul diesel - sunt menite sa completeze oferta Insignia in lista propulsoarelor oferite clientilor. Nici datele tehnice asociate acestora nu au fost inca publicate, insa acestea se vor alatura cunoscutelor motoare CDTi de 2.0 litri de 130 si 160 de cai ori benzinei turbo de 2.0 litri/220 dai cai sau de 2.8 litri V6/260 CP.

Versiunea Sports Tourer a noului Insignia va fi disponibila atat in versiune cu tractiune pe fata cat si in varianta AWD. Printre noutatile tehnologice de care va dispune Insignia Sports Tourer se numara sistemul FlexRide (cu Adaptive Stability Technology), ultima generatie a farurilor adaptive AFL (Adaptive Forward Lighting) sau pachetul Front Camera System, care "vede" marcajele de pe sosea il avertizeaza pe cel de la volan daca e pe cale sa paraseaza carosabilul.

via | Opel

  • Alex, vineri, 15.08.2008 05:29
    mai-mai

    SARACII DE VOI......NICI MACAR NU STITI CA OPEL ESTE GM , NU , "CONSTRUCTORII GERMANI". OF , OF !!!

  • Tibi, vineri, 15.08.2008 10:08
    Q7

    Haionul duce cu gandul la Q7.

  • alex, vineri, 15.08.2008 11:12
    @alex aollleeeeeuuuu

    GM este inainte de '90 parca bagat la OPEL dar tot nemtii il gandesc si il fabrica. P.s de ce tot timpu te contrazici cu lumea ca doar esti singuru care ridica in slavi gunoaiele frantuzesti.Am mai avut si noi si nu cred ca mai putem reveni la prostiile alea pana si tata care a avut toata viata dacia si clio a zis ca sunt de 2 lei si 15 bani in prezent detine logan ca atat a putut sa isi cumpere

  • ufx, vineri, 15.08.2008 22:40

    dak tot ziceti de opel, puneti poze de opel sau ziceti vauxhall ;) oricum e intereant

  • Ando, luni, 18.08.2008 11:52
    Opel, Vauxhall, GM

    pentru Alex si pentru alex Putina istorie de marca: Gm cumpara in 1925 firma Vauxhall. In 1929 intra si in Germania unde cumpara 80% din actiunile opel, pentru ca in 1931 sa cumpere si celelalte 20% din actiuni ramase. Deci din 1931 putem vorbi de firma Opel ca avand capital american. Chiar daca e sub conducere americana, proiectarea si realizarea masinilor opel, se face doar in europa, foarte putine exemplare europene ajungand peste ocean. (Oare Dacia care e firma romaneasca si cumparata de francezi face masini frantuzesti? Sau cand vorbesti de Dacia te referi la ea tot ca si la marca autohtona?). Din 1970 majoritatea modelelor Vauxhall sunt practic modelele opel restilizate si adaptate pentru cerintele pietei britanice. De ce au poze cu Vauxhall si povestesc pentru Opel. Probabil in Mare Britanie interesul pentru Insignia este mai mare decat in restul europei, si asa au dat publicitatii aceste poze. Avand in vedere ca masinile sunt practic aproape la fel, chiar nu prea mai conteaza ce scrie pe capota. Mircea ne-a povestit de opel deoarece suntem directi interesati (probabilitatea ca cineva sa isi cumpere un Vauxhall Insignia nou si sa il inmatriculeze la noi este aproape nula).