OFICIAL: Opel Insignia ecoFLEX Sports Tourer, 5.3 l/100km

Publicat luni, 24.08.2009 17:53 de Sebastian Toma

Opel ofera noul Insignia SportsTourer si inversiunea ecoFLEX, care are un consum de 5.3 litri la 100 kilometri. Cu toate acestea, modelul accelereaza de la 0 la 100 km/h in 9.9 secunde si poate atinge o viteza maxima de 215 km/h.

Opel Insignia Sports Tourer va fi oferit si in versiunea ecoFLEX. Versiunea economica a Masinii Anului in Europa in 2009 este echipata cu un motor CDTI de 2.0 litri, care ofera 160 CP si un cuplu motor de 380 Nm. Consumul de carburant al acestui model este anuntat la 5.3 litri la 100 kilometri, in timp de emisiile de CO2 sunt situate la 139 de grame per kilometru. In comparatie cu acesta, Opel Insignia ecoFLEX sedan consuma 5.2 litri la 100 km si emite 136 de grame de CO2 per kilometru. Capacitatea de incarcare a lui Insignia ecoFLEX Sports Tourer se ridica la 1.530 de litri – in cazul in care bancheta din spate a fost rabatata complet.

Desi este un model orientat catre un consum de carburant scazut, Insignia Sports Tourer ecoFLEX poate sa atinga 215 km/h – cu 3km/h mai mult decat Insignia ST 2.0 CDTI si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 9.9 secunde. Aceste performante sunt posibile deoarece Insignia Sports Tourer ecoFLEX a primit o serie de optimizari aerodinamice, o transmisie cu un raport final mai lung si un set de anvelope Michelin 225/55 R17, cu rezistenta scazuta la rulare. Modelul este disponibil in Germania pentru 28.690 euro si ar trebui sa fie lansat in restul Europei pana la sfarsitul acestui an.

Via | Opel

  • rs, luni, 24.08.2009 19:17

    doamne ce urat e spatele!

  • davyd, luni, 24.08.2009 19:47

    nu e chiar asa de urat......da nici tare frumos nu e....orcum e mai fain ca vechiul vectra caravan......probabil lau facut asa pt un portbagaj cat mai mare.....parerea mea e ca passatul variant e chiar banala pe langa insignia tourer

  • Etienne, luni, 24.08.2009 20:08
    Insignia economic

    E grozav ca reusesc unii sa faca "tancuri " cu astfel de dimensiuni, cu un consum atat de scazut (poate ca nu va fi 5,3/100, dar daca real scoate sub 6/100 va fi multumitor). Pretul de peste 28000 euro pare cam mare pentru Opel. Probabil mizeaza pe imaginea hightech pe care au reusit sa o creeze lui Insignia, pentru ca, vorbind concret, masina nu e atat de SF pe cat ne-o arata unele articole (nu e si cazul lui Automarket, care mi s-a parut obiectiv). Imaginea lui Insignia pare revolutionara doar in comparatie cu batranul Vectra, pentru ca, la o comparatie cu rivalii din segmentul mediu, ies la iveala destule slabiciuni (spatiu mic, luand in considerare dimensiunile exterioare, zgomot mare atat de la motor - 2.0 cdti, cat si "greierasi"- inadmisibili la o masina noua). Totusi masina nu e rea, doar ca nu e atat de buna pe cat zic cei de la Opel. @Automarket: e ultima oara cand mai semnalez asta, ca sa nu ziceti ca sunt un carcotas aiurit (dar fiti si voi mai atenti): prima poza e a noului Astra, apoi e o poza a motorului V6 turbo, iar tema articolului e Insignia ecoFLEX (2.0 CDTI, 4 cilindri). O seara buna!

  • julius, marţi, 25.08.2009 11:12
    atentie

    in prima poza e noua astra:) oleaca de atentie

  • sebaa, marţi, 25.08.2009 12:48
    @julius, etienne

    Multumesc pentru sesizare. S-a corectat.

  • my, marţi, 25.08.2009 13:45
    fgtd

    e cam urata...si pretul este exagerat pt un opel...

  • raul, marţi, 25.08.2009 18:07
    hm....

    nu vreau sa fiu carcotas, dar dupa anuntul de ieri cu propulsorul de 2 litrii 163 si consum mediu de 4.1 de pe alt model (ca sa nu-mi sariti in cap) nu mi se pare asa o realizare mare....

  • you_hoooo, marţi, 25.08.2009 20:54
    ecomonie de carburant

    Pretul in ro va fi de 24000 eur tva inclus; daca se ia pe persoana juridica sau categorii socio-profesionale, bonusul e de 9% ;inainte de a face afirmatii mai consultati si ce ofera la banii aia_s-ar putea sa ofere multe; si daca BMW a prezentat 3-ul cu 4.1 atunci la ce bani se vinde masina... cam multicel; si nu prea e de comparat cu o Insignia, fiecare e pe segmentul sau de piata; Cred ca nu s-a consultat o lista de preturi la concurenta traditionala Insignia ptr a se vedea ca acestia sunt la pret mult mai scumpi; oricum in afara de zgomotul la motor la rece si la acceleratii altceva nu i se poate reprosa masinii. Am calatorit cu Insignia si masina e grozava. Spatiul e suficient pentru oameni de talie normala (pana in 1.85 inaltime), suspensie ferma dar confortabila in acelasi timp, directie precisa, etc.

  • vcip, marţi, 25.08.2009 23:00
    Opel e pe drumul cel bun!

    Insignia EcoFlex vine sa completeze gama Insignia - masina este foarte OK din punct de vedere calitate/pret - carcotasi se vor gasii totdeauna insa masina are pretul corect si calitatea este evidenta - iar titlul de COTY este binemeritat!