OFICIAL: Noul Toyota Hilux facelift
Toyota i-a aplicat un facelift lui Hilux odată cu generaţia 2012. Modelul are un interior modern, motoare mai economice şi va fi oferit în România din septembrie.
Generaţia 2012 a lui Toyota Hilux a primit un interior nou, destinat să le ofere pasagerilor un nivel sporit de confort. Exteriorul a fost şi el restilizat, modelul având acum un aspect mai sofisticat, păstrând totuşi calităţile lui Hilux în teren accidentat. Toyota a lansat şi o versiune cu emisii mai scăzut a motorului D-4D de 2.5 litri, menită să furnizeze o economie semnificativă de carburant. Toyota Hilux este, totodată, liderul segmentului său în materie de vânzări la nivel european, deţinând o cotă de 25% din segment cu 21.866 de unităţi vândute în 2010. Graţie acestor rezultate, Hilux este cel mai bine vândut model din segment pentru cel de-al treilea an consecutiv.
Hilux este oferit în trei versiuni de caroserie – Cabină simplă, Cabină Extinsă şi Cabină dublă. Clienţilor li se pun la dispoziţie două motoare D-4D, transmisie manuală sau automată şi tracţiune pe două sau pe patru roţi, cea din urmă având atât un reductor, cât şi un sistem de decuplare a tracţiunii integrale. Ambele motoare respectă normele Euro 5 şi sunt mai eficiente decât unităţile pe care le înlocuiesc, iar acestea sunt echipate în standard cu filtru de particule. În vederea diferenţierii vehiculelor de lucru de vehiculele de recreaţie, cei de la Toyota pun la dispoziţie patru niveluri de echipare, cel mai ieftin fiind destinat celor care au nevoie de duritatea lui Hilux, în timp ce nivelul de top este destinat celor care vor un vehicul recreaţional cu capacităţie off-road deosebite.
Clienţii Toyota din România vor putea comanda acest model din toamnă. Producţia este asigurată de fabricile Toyota din Thailanda şi Africa de Sud. Preţul lui Hilux facelift nu a fost încă dezvăluit. Toyota Hilux are acum un bord cu un design nou, care integrează un ecran multimedia de 6.1 inch, dotat cu sistemul Toyota Touch. Calitatea percepută a fost îmbunătăţită semnificativ, iar aspectul modelului are o notă de eleganţă nemaiîntâlnită pe Hilux până acum.
Via | Toyota
degeaba... de cand cu Amarok, Toyota o sa si-o ia in barba si in segmentul asta. Adio, hilux!!