OFICIAL: Noul Toyota Hilux facelift

Publicat miercuri, 13.07.2011 14:05 de Sebastian Toma

Toyota i-a aplicat un facelift lui Hilux odată cu generaţia 2012. Modelul are un interior modern, motoare mai economice şi va fi oferit în România din septembrie.

Generaţia 2012 a lui Toyota Hilux a primit un interior nou, destinat să le ofere pasagerilor un nivel sporit de confort. Exteriorul a fost şi el restilizat, modelul având acum un aspect mai sofisticat, păstrând totuşi calităţile lui Hilux în teren accidentat. Toyota a lansat şi o versiune cu emisii mai scăzut a motorului D-4D de 2.5 litri, menită să furnizeze o economie semnificativă de carburant. Toyota Hilux este, totodată, liderul segmentului său în materie de vânzări la nivel european, deţinând o cotă de 25% din segment cu 21.866 de unităţi vândute în 2010. Graţie acestor rezultate, Hilux este cel mai bine vândut model din segment pentru cel de-al treilea an consecutiv.

Hilux este oferit în trei versiuni de caroserie – Cabină simplă, Cabină Extinsă şi Cabină dublă. Clienţilor li se pun la dispoziţie două motoare D-4D, transmisie manuală sau automată şi tracţiune pe două sau pe patru roţi, cea din urmă având atât un reductor, cât şi un sistem de decuplare a tracţiunii integrale. Ambele motoare respectă normele Euro 5 şi sunt mai eficiente decât unităţile pe care le înlocuiesc, iar acestea sunt echipate în standard cu filtru de particule. În vederea diferenţierii vehiculelor de lucru de vehiculele de recreaţie, cei de la Toyota pun la dispoziţie patru niveluri de echipare, cel mai ieftin fiind destinat celor care au nevoie de duritatea lui Hilux, în timp ce nivelul de top este destinat celor care vor un vehicul recreaţional cu capacităţie off-road deosebite.

Clienţii Toyota din România vor putea comanda acest model din toamnă. Producţia este asigurată de fabricile Toyota din Thailanda şi Africa de Sud. Preţul lui Hilux facelift nu a fost încă dezvăluit. Toyota Hilux are acum un bord cu un design nou, care integrează un ecran multimedia de 6.1 inch, dotat cu sistemul Toyota Touch. Calitatea percepută a fost îmbunătăţită semnificativ, iar aspectul modelului are o notă de eleganţă nemaiîntâlnită pe Hilux până acum.

Via | Toyota

  • VAG Rulz!!!, miercuri, 13.07.2011 14:47
    Prea tarziu!

    degeaba... de cand cu Amarok, Toyota o sa si-o ia in barba si in segmentul asta. Adio, hilux!!

  • GT-R, miercuri, 13.07.2011 14:51
    @VAG Rulz!!!

    Nu fi asa categoric... Poate n-o fi Hilux ca si Amarok, poate, dar n-a ajuns VW unde a ajuns Toyota, totusi, si nici n-are Amarok-ul experienta pe care o are Hilux intre utilizatorii acestui segment de ani de zile. Nu se bucura (inca) Amarok de increderea de care se bucura Hilux si celelalte Pick-up-urile Toyota in toate colturile lumii... Deci las-o balta cu asemenea afirmatii pripite...

  • mda sigur, miercuri, 13.07.2011 15:05
    @VAG Rulz!!!

    cand japonezii faceau pick-up-uri adaptate conditiilor desertice, VW inca se juca cu aia in praf... hai scuteste-ne...

  • Truck, miercuri, 13.07.2011 15:43

    In acest segment noul Ford Ranger va face legea. E cel mai bun in teren accidentat si are cea mai mare capacitate de tractare din segment. Plus ca arata bestial pentru o camioneta.

  • antonny, miercuri, 13.07.2011 16:45
    nici peste 20 ani nu va fi AMAROK peste HILUX......

    nici peste 20 anii nu va fi AMAROK peste HILUX la vanzari ,fiabilitate si sa se bucure de cumparatori toyota hilux .In Romania daca nu primea acel premiu de pick-up al anului era intr-o negura ..

  • zarnesteanu, miercuri, 13.07.2011 16:48
    Ce-i cu pocitania asta?

    hilux e alta goanga de marketing. Suna mai mult a bec economic decat a camioneta.

  • Alecs, miercuri, 13.07.2011 17:04
    Navara

    Apropo de "Esentialul" Hiluxului ( 144CP, 323nm/2.000rmp si consum mixt de 7.5), comparativ, Navara : 191CP, 450nm/2.000rmp consum mixt de 8.5.

  • cristi, miercuri, 13.07.2011 17:24

    Amarok o sa depaseasca in timp toti concurentii, au prea multa experienta in Dakar. deci in timp :)

  • Florin, miercuri, 13.07.2011 21:34
    treziti-va bai!

    aici se aduna toti habarnistii de pe automarket?!?! v-ati lovit la cap?!? Cum sa denigrezi o masina ca Hilux-ul? care a facut istorie in segmentul utilitar. Puneti intai mana pe un Hilux sau Landcruiser si bagati-le offroad...apoi luati o jucarie dinaia gen Amarok si faceti diferenta.Nu va mai dati cu parerea pe aici doar ca sa scrieti ceva negativ despre un anumit model ca asta nu va face mai destepti ci doar mai penibili. Toyota in segmentul 4x4 are un cuvant de spus.

  • lorinczi.thomas, miercuri, 13.07.2011 21:37
    Autobild Amarok vs. Hilux & Navara

    Amarok a fost apreciat muult de Autobild si au spus de la bun inceput ca o sa-i bata pe Japonezi. Asa a si fost: Au facut un comparativ Amarok cu Hilux si Navara si au fost impresionati de Amarok. doar cu confortul pe teren accidentat sunt probleme.

  • cyborg, miercuri, 13.07.2011 22:01

    Astea sunt jucarii in comparatie cu truck-urile americanilor. Ram,Silverado,F-150,Sierra,acestea sunt camionete adevarate.

  • LauCalin, miercuri, 13.07.2011 22:23

    Nu intamplator Hilux este cel mai apreciat pick-up. Singurul care cred ca se poate apropia de el eu zic ca e Mitsubishi L200. Aici fac referire inclusiv la pret, iar Amarok nu e chiar ieftin (sa nu mai amintim de garantia pe care o da VW si pe care o da Toyota).

  • CCC, miercuri, 13.07.2011 22:50
    Prefer Navara oricand la orice ora din zi si din noapte.

    Ford Ranger si Navara sunt cele mai bune.

  • mitu, miercuri, 13.07.2011 23:31

    Ford Ranger e cea mai reusita camioneta.

  • s, joi, 14.07.2011 09:57
    navara

    navara 3.0 V6, diesel, 231 CP, cuplu 550 Nm, transmisie automata 7 trepte......

  • rov, joi, 14.07.2011 11:30
    Hilux si Luxul

    E foarte important ce-ti doresti de la o asemenea masina. Hilux-ul nu are nimic in comun cu lux-ul din denumire. Este o distanta foarte, foarte mare fata de un Land Cruiser atat la materiale, dotari, cat si la tinuta de drum. Un Land Cruiser poate fi ca o unica masina de familie, buna pe drumurile din exterior ( comfortabila, suficient de vivace si cu un consum acceptabil), dar si in oras (are lungimea si latimea inferioare unui Passat, Mondeo, A4, + raza de bracare mica , directia usoara). Un Hilux cu cei 5 metri si ceva, cu arcurile de foi si cu interior cel putin spartan este o masina de nise, nu este o masina de toata ziua.Hilux este o masina pe care sa o folosesti daca ai nevoie de ea, robusta si usor de intretinut, cu un motor tinut in limitele de performante firesti unei utilizari grele si de durata. Cred ca de asta Toyota nu incurca lucrurile si bine face - parerea mea !!

  • etc, duminică, 17.07.2011 21:49
    top gear vs. hilux

    http://www.youtube.com/watch?v=xnWKz7Cthkk http://www.youtube.com/watch?v=0Uc4Ksz3nHM http://www.youtube.com/watch?v=YfZDtC9kjVk

  • mAru, marţi, 19.07.2011 21:18
    din sept 2011

    http://www.automarket.ro/drive-test/62-37540.html ......iar pentru pretentiosi din sept.2011 pot lua 3.0 diesel V6 ,231 CP, cuplu 550 Nm fix la 2000 de rotatii, transmisie 7AT ,pacat ca trage tot 3000 kg...dar sunetul motorului e special la 2200-2300 de ture !!!!!!