OFICIAL: Noul Ford Focus RS in versiune de serie

Publicat miercuri, 10.12.2008 11:54 de Sebastian Toma

Ford a dezvaluit toate detaliile versiunii de productie a noului sau hot-hatch, Focus RS.

Noull Focus RS a fost dezvaluit pentru prima data la Salonul Auto din Londra, in luna iulie, si apoi la Salonul Auto de la Paris. Abia astazi insa oficialii Ford au prezentat primele fotografii si informatii ale versiunii de productie a modelului de performanta.

Focus RS beneficiaza de o suspensie speciala, denumita RevoKnuckle, care ii permite masinii sa isi mentina directia de mers in timpul accelerarii puternice. Aceasta suspensie lucreaza impreuna cu un diferential autoblocant Quaife. Inginerii Ford declara ca modelul nu mai are nevoie de tractiune integrala pentru a fi performant si manevrabil. Pe langa asta, Focus RS are un ecartament mai mare cu 40 milimetri, jante de 19 inch, precum si o suspensia mai rigida.

Motorul Duratec de 2.5 litri a trecut printr-o serie lunga de schimbari pana la debutul pe sasiul lui Focus RS. Un set de axe cu came a fost creat special pentru acesta, iar chiulasa si galeria de admisie au fost revizuite special pentru noua aplicatie. Modelul poate accelera de la 0 la 100 km/h in 5.9 secunde in timp ce viteza maxima este de 264 km/h.

Clientii vor putea alege o nuanta intre cele trei culori disponibile, Performance Green, Indianapolis Blue si Frost White, pe care o vor asorta la interiorul modelului. Lista de optionale include la interior si o tapiserie din piele. In 2009, cand va debuta oficial in showroom-uri, Focus RS va marca relansarea siglei RS, care nu a mai aparut pe un model Ford din anul 2002. La momentul lansarii in Europa, modelul va avea un pret de 39.000 euro, fara tva.

Via | MotorAuthority

  • sergiu, miercuri, 10.12.2008 12:48

    scump dle, scump . 40 - 42 cu tva e impreza si evo x .

  • george becalii, miercuri, 10.12.2008 17:06
    Scump da bun

    Din cate stiu, asa mi-a zis si mie un vanzator de la Romcar masina asta va avea 300Cp nu cred impreza si evo x ar fi superioare tinand cont ca au aparut de ceva timp si la foduletu asta e reproiectat motoru

  • unmarriedyet, miercuri, 10.12.2008 19:41
    "OFICIAL: Noul Ford Focus RS in versiune de serie"

    prietene, daca incerci sa le compari inseamna ca nu stii absolut nimic de fiecare in parte. incerca totusi, pentru stricta ta informare, sa citesti ce prezinta fiecare in standard. apoi vei intelege poate si vei vedea cat gresesti.

  • unmarriedyet, miercuri, 10.12.2008 19:46
    "OFICIAL: Noul Ford Focus RS in versiune de serie"

    nu sunt expert sa-mi dau cu parerea despre raportul calitate/pret dar daca ar fi acum sa aleg o masina cu valente sport mi-as indrepta priverea catre un EVO X sau STI.

  • sti, miercuri, 10.12.2008 21:06
    sti

    cu siguranta noul STI pentru motorul boxer, tractiune integrala si pentru isotira care o are ford e bun dar pentru o anumita clasa de oameni care nu isi permit masiniile premium

  • jiji, miercuri, 10.12.2008 23:47

    pai zi tu daca esti expert adu niste motive bune macar in cateva randuri.de exemplu daca e motor boxer inseamna ca are stabilitate mai mare nu vad argumente.Daca conteaza Subaru in WRC tine cont nu mai e ce era o data.