OFICIAL: Noul Fisker Karma consuma doar 3.5 litri/100 km

Publicat marţi, 08.09.2009 14:19 de Bogdan Mirică

Fisker a anuntat astazi ca hibridul sau de lux, Karma, ofera un consum de numai 3.5 litri/100 de kilometri. Modelul american va putea fi admirat la Frankfurt peste o saptamana.

Noul Fisker Karma nu putea lipsi de la Salonul Auto de la Frankfurt, hibridul alimentat la priza de origine americana urmand sa isi expuna tehnologia si performantele in fata publicului european. Cu ocazia premierei, Fisker publica oficial si o serie de noi informatii despre Karma, care se pare ca promite cea mai mica rata de emisii de CO2 dintre toate modelele de serie ecologice actuale.

Comunicatul oficial emis de Fisker astazi anunta emisii de numai 83 g/km pentru limuzina ecologica cu spirit sportiv. In plus, se pare ca valoarea medie a consumului va fi de numai 3.5 litri/100 de kilometri, o performanta cu care se lauda de obicei masinile din clasa mica.

Mai mult decat atat, Karma promite 80 de kilometri cu emisii zero, autonomie oferita de bateriile litiu-ion care intregesc trenul de rulare Q-Drive. Daca socotim insa si capacitatea rezervorului folosit pentru a alimenta propulsorul conventional pe benzina, Karma ofera o autonomie totala de 480 de kilometri.

Asteptat sa debuteze pe piata la inceputul lui 2010, Fisker Karma va deveni primul hibrid alimentat de la priza de serie.

via | Fisker

  • AndreiRN, marţi, 08.09.2009 18:53
    Se poate

    Sa vezi ce o sa-l mai copieze firmele europene.

  • KalEl, marţi, 08.09.2009 23:01
    este deja...

    este deja o copie, mai degraba o corcitura maserati gran turismo din lateral si dodge viper din fata ... cel putin asa o vad eu

  • benzinaru', miercuri, 09.09.2009 07:08
    ?????

    este prima oara cand aud de marca asta..........de cine este produsa masina tot GM sau sunt independenti baietiii de la Fisker ca multele firme ruseshti ce produc prototipuri?????

  • lr, joi, 10.09.2009 15:14
    Pt. benzinaru':

    Henrik Fisker e un mare designer auto, danez de felul lui, celebru si pentru aportul sau la conceptia unor modele Aston Martin. Acu' nu stiu sa-ti spun ce face prin USA, daca e independent 100% sau nu, cert este ca a plecat de vreo 3 ani de la Aston Martin.