OFICIAL: Noile BMW Seria 3 Coupe si Cabrio facelift

Publicat sâmbătă, 16.01.2010 22:55 de Mircea Meșter

BMW a publicat astazi primele imagini oficiale ale faceliftului operat de BMW pentru Seria 3 Coupe si Cabrio.

BMW a publicat astazi galeria foto oficiala a celor mai noi aparitii in gama BMW, noile Seria 3 Coupe si Cabrio facelift. Modelele germane vor fi prezentate oficial la Salonul de la Geneva, din luna martie, urmand sa intre pe piata in primavara anului in curs.

Faceliftul operat de BMW Seriei 3 E92/E93 LCI scoate in fata o noua grila, cu "rinichii" ceva mai bombati, in stilul celor aparuti pe noua generatie a lui Seria 5, dar si blocuri optice usor a caror forma a fost usor redesenata. Farurile primesc noaptea "pleoape" LED, cercurile angel eyes fiind nelipsite din imaginea frontala nocturna a modelului.In sfarsit, schimbarile posterioare sunt minore si vizeaza mai ales spoilerul spate jocul de lumini din interiorul blocurilor optice.

In ceea ce priveste motorizarile de care vor dispune clientii germanilor care se vor orienta inspre noile modele, acestea reusesc sa satisfaca gusturile pretentiosilor. Astfel, noile Seria 3 Coupe si Cabrio vor dispune de doua motoare pe benzina, 328i si 335i. Daca prima unitate are o cilindree de 3.0 litri si dezvolta 230 de cai putere, motorul de 3.0 litri cu sase cilindri in linie de pe 335i este complet nou si reuseste sa se ridice la 300 CP/5800 rpm, fiind prima unitate de acest tip care inglobeaza in acelasi timp pachetul twin turbo, pachetul Valvetronic, sistemul de injectie directa High Precision si constructia 100% din aluminiu. Echipat cu transmisie manuala, noile 335i Coupe si Cabrio ajung de la 0 la 96 km/h (60 mph) in 5.3 respectiv 5.5 secunde, transmisia automata adaugand cate 0.2 secunde pentru fiecare dintre cel doua variante de caroserie.

Ambele versiuni de motorizare pot fi acompaniate in versiune Coupe de sistemul de tractiune integrala xDrive. Desi pachetul isi face treaba atunci cand soselele sunt ude sau acoperite cu zapada, 328i xDrive Coupe si 335i xDrive Coupe promit un comportament identic cu versiunile cu tractiune spate daca asfaltul este curat si uscat.

Versiunile diesel ale noilor modele sunt reprezentate de 320d si 325d. Daca 320d dispune de un motor de 184 CP si de un cuplu maxim de 380 Nm/1750 rpm, versiunea diesel de top, 325d, are sub capota un motor de 3.0 litri care ajunge la 304 CP, cu sapte cai mai mult decat versiunea anterioara.  Pentru fanii consumurilor scazute, va exista si 320d EfficientDynamics, o versiune care promite doar 4.1 litri/100 km in regim mediu mixt.

La nivel tehnologic, cea mai interesanta inovatie semnata de BMW isi face aparitia pe noua versiune Cabrio a lui Seria 3. Este vorba de pielea speciala utilizata la interior, aceasta avand capacitatea de a reflecta lumina soarelui astfel incat sezutul si spatarul scaunelor, tetierele, cotierele, volanul si schimbatorul sa nu se incinga atunci cand masina sta descoperita la soare. BMW este primul producator auto din lume care utilizeaza aceasta tehnologie, aceasta permitand scaderea temperaturii la nivelul suprafetelor amintite mai sus cu pana la 20 de grade Celsius.

via | BWMblog.ro

  • Claus-Claudel, sâmbătă, 16.01.2010 23:59
    BMW

    un facelift frumos

  • Flavyuz, duminică, 17.01.2010 00:34
    M

    o sa avem parte si de M-Packet pe modelele facelift?

  • 123, duminică, 17.01.2010 00:43
    bmw

    nemai vazut .... nemai intalnit... :)) :)).

  • Jean, duminică, 17.01.2010 02:17

    un facelift finut, dar fara rezultat...partea frontala arata mai bine la modelul fara facelift...

  • Anti BMW, duminică, 17.01.2010 10:04
    @ BMW-istii

    Stati putin sa apara sa comenteze cainele si blondu! Cele mai dumnezeiesti masini cu motoare extraordinare!

  • mihai2001, duminică, 17.01.2010 10:11
    BMW

    Incepe sa-mi lipseasca ciudatenia lui Bangle. Modelul asta coupe parca cere ceva mai mult design, insa nici modelul precedent nici acesta nu arata asta. Parerea mea, e prea cuminte pentru un coupe/cabrio BMW. Ar trebui sa-i lase pe cei de la AUDI cu deisgnul clasic si sa se okupe si de ceva forme ....

  • Kt, duminică, 17.01.2010 11:20
    In GENERAL despre BMW

    Desi nu sunt BMW ist, unele modele sunt foarte frumoase! Punand pe deoparte ca multi "cocalari" au bemvee, si de aceea multiora nu le plac. Este o marca cu o technologie si design dintre cei mai buni. Cat despre noile modele parca incepe sa piarda din designul salbatic (vezi nou 5). Sunt frumoase dar mai cuminti. Tot asa este cu acest face lift. NU zic ca nu arata frumos dar este MULT MAI PUTIN decat asteptam.

  • slv83, duminică, 17.01.2010 12:03
    intro

    Asteptam cu interes elucubratiile celor doi "meseriasi" dog-ul si blondu vopsit in cap! BMW-urile este cele mai tari, superbe, extraordonare, galactice si absolute masini.........

  • ian, duminică, 17.01.2010 13:15

    da asa e pare ca se cumintesc ...la design,... dar nu si x6 care dupa parerea mea are cel mai sportiv si mai salbatic design in klasa lui,cat despre seria5 asta nou parca nu e asa provocator ca cel vechi dar are un design exterior si interior mult mai elaborat decat cel precedent

  • tds, duminică, 17.01.2010 13:29

    nici nu se compara cu faceliftul primit de e46 in 2002... pe atunci chiar imi doream un seria 3...

  • Mihai, duminică, 17.01.2010 15:53
    ...

    Frumos si performant. Cum spunea cineva mai sus, nici eu nu sunt bmw-ist, dar unele modele chiar sunt excelente. Cu cat urca in generatii parca isi pierde din agresivitate, cel putin cu design-ul. Cel mai mult imi place din toata gama, seria 8. Pentru mine a fost, este si va fi BMW-ul. Numai bine.

  • .marius., duminică, 17.01.2010 16:02
    E92/E93 LCI

    Ce l`au mai "cumintzit" :D..

  • tzenu_bmw, duminică, 17.01.2010 18:28
    pt slv83.........

    presupun ca la mine te gandeai cand ai spus 'blondu vopsit in cap' in fine........masina arata extraordinar......nu chiar 'galactic'sau alte sinonime folosite de tine....... nu de aia seria 3 a primit in america premiul celmare in clasa ei..... daca e sa adunam la un loc toti rivali AUDI,MERC,LEXUS,ACURA CADILAC........o sa vedeti ca tot seria 3 o sa iasa pe primu loc........la categoria asta........ si ca sa vedeti ca tot nu sunt vandut bmw-ului.........la alte capitole si clase sunt si alti castigatori........ la clasa mare lux castigatoru este fara indoiala MERC S600....... la roadstere clar SL600......... si sunt si late clase la care mai castiga MERC si AUDI......... da la cele mai multe BMW da clasa............

  • MCD, duminică, 17.01.2010 19:19
    ............ ce sunt astea iq fanilor BMW

    cum sa fi fan BMW, cand 2 din 3 fani scriu asa .................. campioana................... super tare........... smekera si mai stiu eu ce Fanii BMW ce sunt punctele ale tampite chiar nu inteleg, va picat un BMW in cap si ati ramas cu 1 neuron, si cu o pata pe creier ? Voi sunteti fanii Bemvelor si fanii punctelor ? PS un administrator ar tr sa fac curatenie dupa fanii BMW poate asa invata si ei sa scrie

  • slv83, duminică, 17.01.2010 19:34
    @tzenu_bmw

    Vad ca poti fi si obiectiv,nu doar partinitor! In cazul asta, tot respectul!

  • alexthebuldog, duminică, 17.01.2010 20:09
    bmw power

    pt mcd,slv83 si anti-bmw,de ce nu va opriti din copilarisme?maturizativa.lasati jignirile si vb la obiect,dar voi nu aveti o cultura necesara despre masini si o da-ti in vrajala ieftina de cartier, va credeti si voi baetasi de cartier,voi sunteti niste lingai care nu a-ti facut nimic pana acuma in viata,iar cand va plimba cineva cu masina voi sunteti genul de oameni,care cred ca masina aceea este a lor,si veniti aici sa comentati,spre deosebire de voi noi le conducem,indiferent de model.este o mare diferenta intre noi si voi,care sunteti niste KLINGONIENI

  • EU, duminică, 17.01.2010 20:19
    ABCDEF...

    Unii ar trebui sa mai faca niste meditatii la limba si literatura romana. Nu dau nume, sper sa se simta. Numai bine.

  • octav, duminică, 17.01.2010 20:48

    Sincer,mi se pare ca arata mai bine versiunea actuala decat acest facelift..parca l-au facut putin mai uratzel..noua directie de design mi se pare una gresita pt bmw in loc sa faca masini mai agresive si mai exotice ca design incep sa devina monotone si "cumintzi".Incep sa cred ca plecarea lui Bangle a fost o greseala,parca le lipseste sarea si piperul noilor modele...

  • bozzo26, duminică, 17.01.2010 20:51

    miroase a creieri incinsi pe aici... BMW fara suparare, nu mai este ce a fost o data !!!!...asa k nu mai sariti de cur in sus . Acum BMW a devenit decat o jucarie careia i se mai schimba farurile, manerele, si jantele. motoarele sunt acelasi de ceva ani..... Astept injuraturi k la altceva nu ma astept !!.

  • bos, duminică, 17.01.2010 21:48
    pacat

    Pana acum criticam Audi ca toate sunt la fel incepand cu A4 apoi A6 , A7 si A8 chiar A5 , seamana prea mult intre ele , mai ales ca o sa faca un VW JETA cu 2 usi si seamana in spate si in lateral leit cu A5 , acum si BMW face cam acelasi lucru , seria 3 seamana prea mult cu seria 5 si 7 . BMW s-a chinuit multi ani sa treaca de Mercedes si eu cred ca a facut-o de mult , dar Audi mai are de invatat . Am inteles ca sunt buni la vanzari peste BMW si Mercedes , dar nu insaeamna ca daca vinde mai mult sunt si mai buni . Bmw ramane BMW , zice cineva in comentariul lui ca nu prea mai fac mare lucru la motoare , pai normal ca nu fac pentru ca nu prea are concurenta la motoare , este peste Mercedes si Audi .

  • MCD, duminică, 17.01.2010 22:16
    @alexthebuldog

    mda asa e ai mare dreptate mai sus te-ai descris perfect pe tine, de unde sti tu ce masina conduc eu sau ceilalti, esti vecin cu mine ma cunosti, vb vorbe, tu crezi ca daca imi fac un profil pe site ca tine si imi pun o poza cu o masina asa cum faci tu inseamna ca si conduc masina aia, sau daca nu am profil ca tine inseamna ca merg cu bicicleta, de unde stiu eu ca tu poate nu ai nici permis PS niciodata nu sti cine se afla in fata monitorului. PS2 aia cu baietas de cartier si alte stereotipii de genul se potrivesc fanilor BMW care is cumpara o coaja din 90 si incalca regulile bunului simt si a civilizatiei. Sa o lasam asa ca nu are rost. Ai facut un pas inainte nu ai mai scris puncte si sper sa nu mai scri

  • ionut, duminică, 17.01.2010 23:12
    bmw

    SUNT FOARTE REUSITE , bravo BMW

  • alex, luni, 18.01.2010 01:11
    penibil

    e un pic mai reusit decat face liftu de la kia ceed... :)) :))

  • B, luni, 18.01.2010 08:50
    Design

    Salutare. Nici mie nu mi se par prea inovatori la capitolul design de cand a plecat Bangle. Dar nu am cum sa nu-mi placa seria 3. Masina este foarte frumoasa si asa cuminte cum e ea. Spre deosebire, sa zicem, de noul Merc E Classe. Chestie de gust probabil. Oricum, desi BMW e lider la segmentul mijlociu, ma bucur ca nu se culca pe lauri si vine cu mici imbunatatiri. In alta ordine de idei, cred ca articolul a fost scris pe la 4 dimineata, dupa o betie. O gramada de greseli si de exprimare si de ortografie. Sa aveti o zi buna.

  • alexthebuldog, luni, 18.01.2010 08:50
    bmw power

    PT MCD,pt ca vb aiurea in tramvai exact ca si baietasi de cartier,nici numa intereseaza ce masina ai sau conduci.dar termina cu prostiile si copilarismele,de asta dai dovada tu si restul,se stiu ei.apropo profilul meu este chiar adevarat exceptie masina.dar dac vrei pun masina care o am.acelasi lucru este valabil si pt cei cu o coaja de audi sau merc,nu doar celor cu bmw,macar recunoaste.in general asa vb cei ca tine,cei care nu au habar de masini,cand se plimba cu altii cu masina si vin pe net si povestesc ce tari sunt.dar nu are rost sa-ti explic cum sta treaba,cu masinile care tu le crezi cojii.de aia cu cojile va dau rusine pe unde va prind, la voi astia civilizati,si comentati pt ca sunteti gelosi ca va facut nu stiu ce coaja.

  • alexthebuldog, luni, 18.01.2010 09:05
    bmw power

    asa "urate,proaste,nasoale"..etc,cum spuneti voi cunoscatori si mari desgneri ce sunteti,se vor vinde de nespemii de ori mai multe decat audi merc..etc.o sa va convingeti singurei.vedeti sa nu alunecati pe scarile la tramvai cand alergati sa-l prindeti cand va duceti la scoala,munca..etc.aviz marilor cunoscatori de masini.Sau poate i-l rugati pe unu cu o COAJA sa va duca pana la metrou..etc.Dar noroc pe unii, ca vau dat masini de la firma,dar o sa vi le ia inapoi ca deh este criza.

  • alexthebuldog, luni, 18.01.2010 09:19
    bmw power

    Si apropo sa va citez un paragraf din revista AUTO MOTOR SI SPORT,asta apropo de vanzari,ASTA ESTE PT BOS.Titlul articolului.PERICOLUL DOLARULUI SLAB,Chiar daca schimbarea nu se va produce peste noapte,ea trebuie sa dea de gandit europenilor.Daimler incearca sa tina pasul cu BMW,care a devenit de cativa ani cel mai mare producator de masini premium,si sa lupte tot-odata cu Audi,asa ca seful Daimler,Dieter Zetsche,a decis sa taie cheltuielile cu pana la 5 miliarde de euro.Articolul est foarte lung.Tot din aceasi revista,in numarul din decembrie 2009,au realizat un test comparativ intre Mercedes S-Class si BMW seria 7 castigat de BMW.Mai au rost comentariile voastre referitor la vanzari..etc?

  • bmw fan, luni, 18.01.2010 10:17
    @comentarii

    Pacat de cocalarii si taranii de la noi de pe strazi. Pentru ca altfel ar fi vazuta aceasta marca in RO. Din nefericire de cele mai multe ori cand te gandesti la BMW nu poate sa nu-ti vina in minte cocalarul din spatele blocului cu un BMW de milioane de km a la 15-a mana, de taranul acre a trecut de la dacie pe un BMW obosit si nu site ce e ala Abecedar si reguli de circulatie, iar parca nu iti poti scoate din minte baiatul de bani gata care fie isi ia un "mertzan" ife un X sau M si care nu are nici cea mai mica jena pe drumurile publice. Am tot respectul pentru marca si ce fac oamenii astia. Sunt masini deosebite cu motoare care mai de care premiate... si pe buna dreptate. Poate ca nu toate modelele sunt reusite ca design sau simt practic, insa cel putin acest seria 3 coupe a primit exact ce mai avea nevoie fata de versiunea non-facelift. E o masina frumoasa si se bucura de motorizari foarte bune. Nota 10!!

  • mowgli, luni, 18.01.2010 10:42
    not bad

    @alex:klingonieni? bwahaaaa, buna asta! bravo. ps: daca tanti de la volan in poza 39 contra-bracheaza sa iasa din drift, eu o iau de nevasta.

  • ignis, luni, 18.01.2010 11:17
    n-ai cu cine, nişte....

    Păcat de aceste maşini, că le conduc tot felul de neaveniţi ce se cred mari şoferi. Azi a nins. Ce maşină bloca o coloană la semafor, pentru că se mişca ca un căruţ de butelii cu o roată strâmbă? Ce maşină mergea în faţă 20 cm apoi în lateral încă 10? Un BMW SH bineînţeles. Cu tracţiune pe spate, bineînţeles. Cu caciucuri de vară, bineînţeles. Cu un şofer ...., bineînţeles. Drifturi, linuţe? Vise taică. L-a claxonat şi l-a depăşit Matizul la semafor, pe când se câcâia ca o babă beată să pornească de pe loc. N-ai bani de cauciucuri de iarnă? Stai dobitocule acasă, aşteaptă să se usuce, nu încurca traficul. Apoi poţi să scârţăi tu din roţi la semafor, ca să te ungă la ego.

  • alexthebuldog, luni, 18.01.2010 12:07
    bmw power

    PT MOWGLI,ai ceva inpotriva klingonierilor astora care se dau mari cunoscatori de masini?

  • alexthebuldog, luni, 18.01.2010 12:14
    bmw power

    pt ignis oricand si la ori ce ora eu cu bmw-ul meu 320d 2001,cu cauciucuri de iarna va fac muci,vreti sa ne intalnim? vezi ca am facut muci si integralisti care se dadeau mari.

  • ignis, luni, 18.01.2010 13:32
    bravo tie

    Ai cauciucuri de iarnă? Bravo ţie. Înseamnă că nu-ţi baţi joc de BMW-ul tău, cum fac mulţi alţii. Despre făcut muci, depinde cum pui problema . Cum am zis mai sus, BMW-ul ăla a făcut muci toată coloana. Ne-a obligat pe toţi să mergem cu 2 km/h, pentri că alături, benzile erau ocupate cu alte maşini, care mergeau cu 10 km/h. Muci sunt şoferii care au maşini de peste 20000 de eur şi nu-şi permit să dea 400 de eur pe anvelope de iarnă şi apoi au nesimţirea să iasă în trafic când sunt probleme de aderenţă din cauza vremii.

  • ALEX, luni, 18.01.2010 15:29
    O intrebare

    Salut , joc si eu de o saptamana BMW M3 CHALLENGE , si as vrea sa joc pe internet , dar nu merge . Stiti cumva ce trebuie sa faci ? Merci

  • BMW-M, luni, 18.01.2010 16:56
    ARATA SUEPRB

    ARATA superb masinele . E92 si E93 sunt foarte ELEGANTE. Alde audi si Mercedes-Benz fiti pe pace ca modelele BMW dau papucii la multe modele de la concurenta . BMW nu are R8 BMW nu are SLR BMW nu poate concura cu modelele respective . In schimb Z4 asta nou e superior SLK, BMW SERIA 3 E92 (coupe) e superior A4 , Seria 5 e superioara lui A6 mai ales noul Seria 5 nici nu se discuta . seria 1, 335i ii da papucii lui A3 sau A-class. M3 vs Rs4 ii da papucii BMW lui audi si inca BMW are motor de 3996 cm3 si 420Hp si audi are motor de 4200 cm3 si tot 420 hp. Cu C63 nu discutam ca e motor HERGHELIE de 6200cm3 si 457Hp e prea putin pentru 6200 cm3 numai 457Hp dar asa e la Mercedes-Benz partea cu Motoarele e nashpa. M5 e vechi are 5 ani dar oricum are MOTOR NATURAL ASPIRAT DE 4997cm3 si 507Hp motor de 5 ani. Rs6 are motor de 5.0litri TWIN TURBO de 580Hp pentru un motor TWIN TURBO cum e la RS6 e prea putin 580Hp, daca ne uitam ca X5M are 555Hp din 4.4 litri. Si seria 7 noul 760li vs A8 sau S600 e superior 760li, S65AMG ii da papucii lui 760li dar sa nu uitam ca 760li nu e M7 e masina simpla cu pachet de M. Asa ca BMW ce produce nu apleaca capul la nici o marca premium , BMW e net superior in ceea ce produc . Ce nu produc Concurenta face legea. Asa ca BMW ce produce e cel mai bun , ce nu produce concurenta castiga .

  • .marius., luni, 18.01.2010 17:42
    325d

    Nu inteleg... 325d e inlocuitorul pentru 335d? Daca e asa ...din cate stiu 335d are 286 cp iar 325d va avea 304 cp deci cu o diferenta de 18 cai putere si nu de sapte asa cum scrie in text. Mai mult ca sigur ati vrut sa scrieti ca 325d are 204 cp si atunci diferenta de 7 cai putere are sens...intrucat actualul 325d are 197 cp. :)

  • audi_quattro, luni, 18.01.2010 17:51
    @BMW-M

    hooooooo.... inca visezi .... ne anunti cand te-ai trezit din somn k sa vezi realitatea. cu argumente gen "ii da papucii", "motoarele e naspa",.. etc, esti penibil. sunt cel putin 6-7 masini care sunt peste bmw. ex: Audi RS6, S63 AMG de S65AMG, C63 AMG, .X6-le la offroad e slabut, ...etc. mai intra pe net si vezi acolo teste intre ele. am mers cu bmw-uri si e o masina buna, da nu e stralucita asa cum o vezi tu.

  • cititor, luni, 18.01.2010 17:59
    1E1E

    dar de comparatia Audi S4 vs 335i ? ce spuneti ? astept pareri ..... cine, cui , da clasa ?

  • bozzo26, luni, 18.01.2010 18:31

    @ALEX ....bmw m3 challenge s-a jucat anul trecut pe internet ...pe la inceput a fost un concurs . acum il poti juca doar asa .....

  • mowgli, luni, 18.01.2010 18:39
    m3 challenge

    m3 challenge nu mai merge pe net.poti in schimb sa te joci prin lan cu un program gen hamachi sau plan si face o retea fictiva intre mai multe calculatoare prin net.Te poti juca si nfs2 sau jocuri de genu. @alex: normal ca am ceva impotriva, la fel ai si tu.aaa apropo de forumul automarket, o sa revin in curand, am avut ceva probleme cu netul.

  • BMW-M, luni, 18.01.2010 22:16
    @audi quattro

    Ce vrei omul de la X6 ca sia batut joc si de Porsche si de Rover . Ce vrei de la M5 are motor cu 2 titluri mondiale si 507HP din 5.0 litri obtinuti fara turbine . RUSINE sa le fie la AUDI ca cu TWIN TURBO din 5.0 litri au obtinut numai 580Hp motor de 2008. Si intra pe internet si o sa vezi ca M5 la 5 ani de cand e pe piata nu pierde rusinos de la RS6 cu motorul lor de doi lei care nici nu a fost nominalizat la Best engine of the year , pentru ca Audi inca nu stie sa fabrice motoare de TITLU cum o fac Bavarezii de la BMW si audi inca nu a luat nici un TITLU INTERNATIONAL la BEST ENGINE IN THE WORLD. Referitor la Mercedes-Benz daca tu imi spui mie ca 6200 Cm3 cu 457 hp cum e la C63AMG e peste M3 apoi tu esti prost pe viata . Pune mana pe carte si net realitate si invata VIATA .

  • Anti BMW, luni, 18.01.2010 23:14
    @ BMW-istii

    Dragi cititori AM nu stiti de unde provine cuvantul suprem BMW ? Va spun eu: B - initila lui blondu' zis si tzenu; M - initiala lui mowgli care se comporta in trafic precum in jungla, de unde vine si numele; W - vine de la M - motorsport numai ca este un "M" intors. Feriti-va de astia 3 BMW!

  • mowgli, luni, 18.01.2010 23:39
    @anti creier

    scuze, ne-am intalnit cumva in trafic? ca nu inteleg de unde ti-ai tras-o cu concluzia ca eu conduc ca in jungla.Daca ai ajuns sa te legi de oamenii de aici si sa faci misto de numele lor de utilizator, esti mai rau decat un copil de gradinita care isi sterge mucii de bocanci.Puteai sa ramai la facut misto de bmw si ramaneai in haita.Dar nuuuu, tu trebuie sa fii seful de trib.No, acuma ca ai incercat (fara succes) sa pari comic sau macar interesant poti reveni la lucruri mai complexe cum ar fi scobitul in nas in timp ce atribui cuvinte literelor din abrevieri.Stiu.... e dificil, e.... complicat.... necesita un grad inalt de cultura, dar hey? somebody has got to do it.Hai ca incerc si eu. Blow Me Wanker.

  • audi_quattro, marţi, 19.01.2010 00:12
    BMW-M

    esti PENIBIL. visati in continuare ca nu costa bani. ma uit aici la comentarii si vad cum isi bate lumea joc de voi asa pe fata si ma distrez maxim. cred k nici voi nu credeti ce vorbiti.

  • LauCalin, marţi, 19.01.2010 06:02
    @BMW-M

    Scuze, ti-am promis ca nu-ti mai raspund la comentarii, dar nu ma pot abtine. Daca tu crezi ca puterea unei masini, cilindreea si cutia de viteze inseamna TOTUL (asta ca sa folosesc stilul tau de scriere-si anume mult CAPS LOOK, ca sa "bagam" la cap ce scrii), nu sti ce vorbesti. Intereseaza-te de exemplu ce poate face un Lotus Elise de 200 CP, ce poate un Civic Type R (de 240 CP), un Lancer Evo X, un Impreza WRX STI, masini mult mai ieftine decat un M (si nici calitatea nu e slaba deloc). Toate au puteri mai mici si pret aproape la jumatate. NU conteaza puterea, ci modul cum e ea transmisa la roti si mai departe cum e pusa "in practica" pe asfalt. Asta e esential la o masina sport si super sport. Nu zic ca masinile astea sunt proaste, dar prietene, nu mai privii lucrurile drept (adica numai BMW, ceva Mercedes si un Audi "DE TOATA JENA"), priveste si tu mai larg lucrurile. :)

  • BMW-M, marţi, 19.01.2010 10:32
    BMW

    @LauCalin De ce compari degetul cu altceva cum se spune la ROMANI. LOTUS a reusit vreo nominalizare cu 200Hp ??? sau CIVIC ? EU cand scriu putere la BMW acolo mai merge vorba de CUPLU de la cat e disponibil pe ce plaja de rotatii , sau mai am in vedere si fiabilitatea motoarelor . Unde e AUDI sau Mercedes-Benz la BEST ENGINE IN THE WORLD ? De ce rivalii BMW-ului nu reusesc ce reuseste BMW , motoare mici , fiabile ,puternice si emisii mici raportul cilindree consum/fiabilitate e cel mai bun, si nu degeaba ei sunt cei mai nominalizati la concursurile internationale ., BMW baieti produce cel mai bun motor din LUME deja de multi ani.

  • BMW-M, marţi, 19.01.2010 10:34
    intrati va rog aici

    INTRATI VA ROG AICI si vedeti cine face LEGEA. BMW vs CONCURENTA MONDIALA. http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year

  • Anti BMW, marţi, 19.01.2010 11:10
    @ BMW-istii

    Hai ca ma bag si eu in hora (dicutii). Tin sa te anunt ca Mercedes Benz a castigat cu motorul 63 AMG best engine of the year la categ peste 5000cmc.

  • LauCalin, marţi, 19.01.2010 15:12
    @BMW-M

    Nu vrei sa intelegi nimic. Ma refeream la marca in sine. Daca ne gandim asa, atunci nu ar trebui nici despre BMW sa nu avem prea multe stiri, pentru ca cel mai mult in Romania se vand masini non premium. Era vorba de punerea in practica a unor performante realizate de tehnica unor masini. Scuza-ma, dar in afara de BMW nu mai sti nimic. Chiar nu stii. Nu o lua ca pe o jignire, ci ca o constatare citindu-ti comentariile de-a lungul timpului.

  • MCD, marţi, 19.01.2010 18:45
    pt fanii bmw cum faci misto de M3

    http://www.youtube.com/watch?v=VEL5ABddZ0k voi astia cu motoare voastre super premiate PS motorul ala de pe veyron a fost pus prima date pe conceptul Audi Rosemeyer

  • ALEXANDRU, marţi, 19.01.2010 18:51
    OFTICATIIIIIII

    BAI MCD , nu compara tu Bugati cu M3 ma , iar daca vrei sa razi da aici sa vezi cum un AUDI R8 se face de ras in fata unui BMW mai vechi : http://www.youtube.com/watch?v=hfNgaGwkprY

  • MCD, marţi, 19.01.2010 19:11
    :)

    de ce sa nu compari, daca bmw sunt asa tari cum ziceti oi de ce nu fac ei un motor w20 W fara numar (asa cum le place posesorilor de bmw) sa bata bugatty, dc nu fac asa ceva ? ziceti voi cu motoare premiate Intrun top 10 cele mai sportive masini de serie (nu modificate cum e videoclipul ala de il arati tu) BMW vostru nici nu intra cu motoarele voastre premiate

  • MCD, marţi, 19.01.2010 19:16
    inca unu

    http://www.youtube.com/watch?v=PQG3BRTlCGw BMW M6 5.8L vs Nissan GT-R, bagati-va unghia in gat La final vedeti o super masina Golanu

  • PT MCD, marţi, 19.01.2010 19:23
    NU CRED

    Eu nu cred in astea de exemplu : http://www.youtube.com/watch?v=hzyLR64-fAw

  • PT MCD, marţi, 19.01.2010 19:28
    faci comparatii aiurea

    Daca tot te dai cocos ca stii cu masinile , nu mai fa comparatii aiurea , nu ai cum sa compari un Bugati cu un BMW , Bugati este supercar . Chiar si Nisan Gtr nu se prea compara cu bmw , mai mult cu Porshe , Audi R8 , ferari , Corvet etc .

  • TOT pt MCD, marţi, 19.01.2010 19:32

    http://www.youtube.com/watch?v=CX-k0Lpahog&feature=related

  • tot pt mcd, marţi, 19.01.2010 19:40
    STIAI

    Stiai ca motorul de pe MECLAREN cel de strada este de BMW de 6L , 630 CP si noul Meclaren tot motor de bmw va avea . Despre asta vb noi fanii bmw cand vine vb de motoare marca bmw .

  • MCD, marţi, 19.01.2010 19:53
    sa o lasam asa

    deci eu nu am veni sa zic ca x are enspe mii de premii cele mai bune motoare, sa lasam premile sa vedem realiate ca nu e asa cum ziceti voi Normal ca nu se compara ca GT-R are motor de 3.8 litri v6, nu motor v 10 de 5,0 litri chiar daca unu e aspirat si unul turbo, totusi e v10 si 5l si totusi ia "bataie" de la un v6 3.8 l

  • MCD, marţi, 19.01.2010 20:00
    da tu stiai

    ca McLaren MP4-12C o sa aiba propriul motor si a renuntat la motorul de la BMW de bun ce era si o sa aibe un motor de 3.8 litri V8 twin-turbo de 600hp, stiai? nu, deci nu mai vb ca a renuntat la motorul BMW

  • BMW-M, marţi, 19.01.2010 20:43
    BMW

    Sincer nu zic sunt baieti care au putin idee pe acest site , dar cand am vazut un prost mai sus ca altfel nui pot zice ca a pus un LINK cu Veyron vs M3 am crezut ca are vreo 7 anisori nu mai mult. De ce trebuie sa ne contrazicem aiurea daca este CONCURS international unde BMW are cele mai mult premii , as putea sa vorbesc mult pentru ce sau dat premiile nu pentru nume ci pentru Performanta dar in performanta nu intra numai hp intra , NM plaja de disponibilitate a cuplului , Co2 g/km2 , consumul, fiabilitatea , tehnologiile care sunt aplicate pe motor , etc. PENTRU PROSTI INVATATI va ROG ca imi vine greu sa vorbesc cu prostii nu suntem pe aceeasi frecventa. Mai uitativa odata la un link care pentru un om destept nu poate fi comentat. Mai jos vor comenta prostii ca ala cu Veyron vs M3 . --->:Link util pentru un muritor de rand . http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year

  • LauCalin, marţi, 19.01.2010 20:46
    fratilor, calmati-va! :))

    Pe bune acum, luati-o mai usor. Pe mine ma amuza link-urile de pe youtube, pentru ca masina respectiva e pusa intr-o situatie buna sau proasta, asa cum vrea cel ce filmeaza (de-asta sunt filme numite I love BMW sau BMW Sucks). Deci mie mi se par irelevante inregistrarile alea. BMW sustine ca GT-R este un concurent pentru ei, Nissan sustine acelasi lucru despre BMW. Asa cum am mai spus, puterea unei masini NU e totul. Si in plus, nu inteleg de unde e prostia asta ca daca masina are cu 20-30 CP mai putin sau prinde suta cu 2 secunde mai tarziu e masina proasta.... In alta ordine de idei, foarte multe sondaje din toata lumea sustin ca cele mai fiabile si apreciate marci de catre proprietari sunt Lexus si Acura/Honda (ma refer la marci premium). Uite ca BMW nu e in topurile astea. Eu cred ca astea conteaza cel mai mult, nu premiile gen Engine of the Year, care sunt si o chestie de marketing. Si oricum, ce vrei sa demonstrezi cu asta? Ca restul nu stiu sa faca motoare? Fiti seriosi! ;)

  • MCD, marţi, 19.01.2010 23:50
    :)) @BMW-M

    Tind sa cred ca tu ai 7 ani si ei "destept" de crapi, nu uita ca tu ca un mare cunoscator de bmw ce vrei a fi, ai incercat sa ne demontezi noua ce motoare super extrordinare face BMW si ceilalti inca sunt in faza de motor pe abur Si vrajeala aia cu motorul anului nu e nimic altceva decat o vrajeala de marketing (adica de prostit pe prosti) Asta e cand incerci sa ii explice ceva unui fan BMW, si cand vede realiate, ca un "destept" ce se crede incepe sa jigneasca Si cel mai bun motor din lume este i-CTDi si i-VTEC, acum bineinteles ca nu a iesit motorul anului pt ca honda, nu a dat ca bmw cate-o masina ratatilor din juriul Motorul anului Nu zic ca BMW nu face motoare bune, dar sa nu exageram asa cum fac unii pe aici. Videoclipul al l-am pus asa doar sa starnesc "inteligenta" fanilor bmw PS nu am 7 ani am 3, tu la varsta asta stiai sa vb barem ? PS2 ultimul comentariu la stire asta ca imi pierd timpul cu "fanii" bmw, astept alte stiri, in care fanii bmw sa ne explice ei ce masini bune fac bmw si ce masini de 2 bani fac ceilalti

  • ionutzi, marţi, 19.01.2010 23:56

    saab

  • roo, miercuri, 20.01.2010 12:04
    LauCalin @ MCD

    De obicei nu intru in polemica cu nimeni decat pe parte tehnica si la obiect. Dar va rog pe voi doi sa conduceti mai mult timp sau km daca se poate un BMW si mai vorbim. Printre altele e adevarat ca BMW-ul respecta mult sloganul lor "Placerea de a conduce" si chiar il pun practica de unde si inversunarea fanilor BMW pt. ca BMW are ceva special de care iti poti da seama dupa ce ai mers si ai putin habar de condus . Pe de alta parte sunt de acord ca prea multi posesori de BMW se cred veri cu Schumacher. pt. MCD te rog sa-mi spui si mie de unde stii faza cu masinile cadou !! si ca intrebare daca poti sa-mi spui si mie ce inseamna Doublu Vanos, Valvetronic pt. tine si de cand BMW le are pe motoarele pe benzina ( Honda nici nu visa la asa ceva).

  • LauCalin, miercuri, 20.01.2010 17:41
    @roo

    Nici eu nu vreau sa intru in polemici cu asa zisii fani BMW (din care se pare ca tu nu faci parte) pe care daca ii intrebi de ce le place BMW spun din cauza unor motoare performante, e misto designul si "pentru ca e BMW, frate". Nu am contestat niciodata performantele celor de la BMW, as fi ipocrit sa o fac. Problema este ca, pentru asa zisii fani ai marcii, exista numai BMW, ceea ce mi se pare o prostie. Nici macar inginerii care lucreaza pentru BMW nu gandesc asa, ca pentru ei concurenta este ca si inexistenta, ca toti "este" prosti, mai ales Audi si Mercedes care nu stiu sa faca masini. Sunt foarte multe cazuri de acest gen printre fanii BMW. Ca sa ma fac mai bine inteles, mie imi place Volvo. As fi ipocrit sa spun ca Volvo nu are concurenta, ca e cea mai tare marca din lume, ca e cea mai sigura, ca cine nu are Volvo e un taran cu 4 clase care in afara de masini nemtesti nu stie nimic si nici pe alea nu s-ar putea spune ca le stie. Hai sa fim realisti si asa cum am mai zis, sa nu mai privim doar drept lucrurile. Deschideti-va orizonturile, mai uitati-va din cand in cand si-n stanga si-n dreapta si veti vedea altfel lucrurile. :)

  • BMW-M, joi, 21.01.2010 00:02
    @trezitiva baistruci

    BINE daca BEST ENGINE in the world e marketing cum zice un prost de mai sus , de ce nu produce HONDA motor diesel de 3.0 litri 306hp cu 600Nm 1200-5000 RPM disponibili ???? sau motor de 2.0 litri diesel de 1995cm3 cu 204 Hp si 400Nm ???? Referitor la japonezi ei nu reusesc nici la nivelul AUDI sa se ridice , ne mai vorbind de motoarele BMW . Sa nu credeti ca BEST engine e concurs realizat la bucuresti cu nanashul si finu sau cu cumatru. Sau sa nu credeti ca tot pamantul e ROMANIA cu mita si oligarhi BMW daca are cele mai nominalizate motoare din lume si cele mai multe titluri internationale inseamna ca le are pe merit !

  • Lache, joi, 21.01.2010 01:09
    roo

    In 1989,Honda a fost primul producator care a scos VTEC-ul lor pe piatza.Dupa Honda au inceput si ceilaltzi producatori.Totzi s-au inspirat dupa Honda.Au facut ceva modificari,si au schimbat numele.Multe sisteme nici macar nu fac jumatate din ce face un VTEC.Imi place bmw,dar nu as conduce asa ceva in romania.De ce?Sunt mic copil pe langa voi

  • Lucica, joi, 21.01.2010 04:13
    Fan si expert Bmw

    Cunosc pe cineva(roman)care a ajuns aici ca turist.Prima lui masina care a luat-o a fost un bmw 318TI,an de fabricatzie 1997.Habar nu a avut unde sunt bujiile.Nu a stiut ca sunt in capul chiulasei,sub capacul de plastic.Mi-a mai spus ca chestia aia de la motor este turbina.Chestia aia ciudata este galeria de admisie.Mi-a mai spus ce suspensii extraordinare are,sunt unice,nic o alta suspensie nu clicaie sau tzacane,cum e a lui.Acum este expert in Bmw.Halal!Pot sa pun ca sunt multzi ca el.Nu ma intzelegetzi gresit,bmw este o masina buna,dar nu e cea mai buna.Dac e sa iau un bmw,as lua un M5 din 1998-2000.Nu are butoane inutile,si se poate scoate la 300 si ceva de cai umbland numai la ecu.Cred ca bmw ar trebui sa ramana la motoarele care l-au facut celebru:6in linie.

  • octav, joi, 21.01.2010 09:21
    @BMW-M

    vezi ca tocmai ce a castigat Mercedes premiu Best Engine of the Year la categoria ai de aprox 2l diesel cu 250cdi(2100cmc) cu 204cp si 500NM!! si cu motorul 6.3 amg de 525cp au castigat premiu best engine of the year,deci stai linistit ca mai stiu si altii sa faca motoare si sa castige premii.nu inseamna ca daca politica altor competitori nu este una de downsizing agresiv,nu pot produce si ei motoare la fel de performante sau in unele cazuri chiar mai performante,asa ca think outside the box si mai vezi si alte firme producatoare de masini nu numai bmw...

  • BMW-M, joi, 21.01.2010 09:27
    @Toti

    @Octav Ma tu esti prost , Mercedes-Benz a castigat la categoria peste 5.0 litri nu si titlu de INTERNATIONAL ENGINE IN THE WORLD care a fost castigat anul asta de VW cu 1.4TFSi. Mercedes-Benz nu are nici un TITLU INTERNATIONAL BMW are 6 titluri nu premii ci titluri adica de CAMPION mondial la BEST ENGINE IN The WORLD.

  • .marius., joi, 21.01.2010 09:40
    Surfin` on the internet....

    @Lucica M5 modelul 1998-2000 avea 400 de cai ...deci daca poti sa`l scoti la 300 de cai prin modificare ECU...Good on u, mate ! :)) Si motoarele alea 6 in linie de care vorbesti s`au facut pe vremea cand era M5 e34 respectiv intre anii 1988-1995. Happy motoring !

  • audi_quattro, joi, 21.01.2010 11:43
    hoooo..

    "cand doi iti zice ca esti beat te duci si te culci" - asa zice un proverb romanesc. asa k posesori de bmw-uri daca 2 (sau in cazu asta vreo 20) iti zic ca sunt si alte masini mai bune k marca vostra preferata te duci si te culci. e un principiu foarte simplu de aplicat si de inteles.

  • Lucica, joi, 21.01.2010 11:50
    Marius

    Vorbeam de M5 e34,dar am gresit anii.Se mai intanpla cand esti in graba.E ceva grav?Nu cred.Oricum,400 de cai e prea mult pentru drumurile noastre.

  • LauCalin, joi, 21.01.2010 17:18
    @BMW-M

    Prietene, conteaza asa de mult sa ai sub capota cel mai "potent" motor din lume? Cui ii pasa? Ai vazut, ti-am dat exemple de masini care au puterea la jumatate si performante aproape la fel cu un M. Mult mai important decat asta este ca tot ce inseamna acea masina sa-ti placa, sa-ti faca placere sa o conduci. De-asta Lexus si Acura/Honda sunt mai apreciate decat BMW. Asta conteaza cel mai mult, faptul ca 9 din 10 clienti de masini japoneze nu regreta achizitia si si-ar mai cumpara inca o data acea marca, conteaza mult mai mult decat toate premiile pe care BMW le-a castigat, acele premii nu iti tin "de foame", ci vanzarile. Evit sa ma leg de fanii marcii, care fac parte din toate categoriile sociale si culturale si cu un IQ foarte variat, in primul rand din respect pentru marca BMW (sunt sigur ca nu intelegi si nu vei intelege ce am vrut sa spun cu asta-nu o lua drept o jignire, ci o constatare la tot ce ai scris pana acum). Oricum promit sa nu mai scriu nimic la niciun post despre BMW, "fanii" BMW "stie" tot despre marca asta. "Imi dau clasa". Asta e, n-as conduce un BMW prea curand, "n-as avea valoare". Sunt un "fraier" ca as vrea o Honda (ca sa nu zic Volvo). Daca ai avea respect pentru BMW si pentru cei ce scriu despre marca asta, nu te-ai apuca sa jignesti sau sa injuri (asa cum multi o fac). Pacat, BMW e o marca foarte buna, cu multi "fani".

  • BMW @ LAU CALIN, joi, 21.01.2010 18:29
    BMW @ LAU CALIN

    Eu nu jignesc nici un fan corect. Eu respect toate 3 marci nemtesti si din concurenta mondiala respect marca Lexus doar asa si e clasificarea mondiala , Mercedes-Benz sau BMW pe primu urmati de Audi sau Lexus. De ce zic ca BMW sau Mercedes-Benz pe primu pentru ca BMW are avantaje tehnice , mercedes are avantaje ce tine ce lux si confort, asta nu inseamna ca bmw nu are lux sau ca mercedes-benz nu are parte tehnica buna , de aceea si am pus BMW si Mercedes-Benz pe primu ca parerile sunt impartite dar si din propria experienta as alege in anii tineretii un BMW sangele Bavarez e mai ager si dupa 40 -50 de ani asi lua ceva mai clasic si diplomat un S-class. Apreciez mult concurenta de la Audi fac masini bune , dar Audi nu reuseste partea tehnica sa fie superioara BMW si partea lux sa depaseasca Mercedes-Benz si nustiu daca audi va reusi vreodata sa faca aceste lucruri mai bine ca rivalii din Munchen si Stuttgart. Asta nu inseamna ca audi e o masina proasta . Totusi este un mic adevar la mijloc si BMW stie de ce pentru ca e marca Premium nr 1 in lume . Vinde mai mult ca Audi si Mercedes-Benz . Fiecare sofer vrea forta pe sosea si eu nu stiu cazuri in dueluri pe sosea ca un BMW sa ia bataie de la un Audi pe aceleasi categorii de masini cu aceleasi motoare . ASa ca sa nu credeti ca eu vad numai BMW vad si altii dar aleg cei mai bun.

  • mowgli, joi, 21.01.2010 19:02
    @lucica

    nu e grav, doar ca... m5 e34 s-a facut atat cu 315 cai cat si cu 340.Deci ceva tot nu e bine.

  • fane, joi, 21.01.2010 20:14
    Bmw "retard" power

    Ce sa ii explici frate unui unui "smecher" de romanica cu o pisica cu 200 cp din 95 ca mai sunt si alte marci, ca mai fac si altii masini, si surpriza,chiar mai bune decat bmw , ca uneori mai conteaza si siguranta, confortul, rapoartul greutate/cp ,distributia greutatii pe punti cand pentru ei conteaza doar caii putere sa fie cat mai multi sa ii infiga cat mai repede primul obstacol ca de nu oi fi prost sa ai 200 cp si sa mergi cu 50 prin oras.

  • BMW @ fane, joi, 21.01.2010 21:30
    BMW @ fane

    Ma omule spui niste lucruri care la BMW sunt exact acelea care le-ai spus tu mai sus Masa 50%50 raportul cai pe kg , rapotul cilindree putere consum , eficienta tu ai atins punctele forte ale BMW-ului . Cred ca nu esti informat destul de aceea si vorbesti lucruri pe care nu le cunosti despre BMW .

  • Lucica, joi, 21.01.2010 22:30
    Mowgli

    Catziva cai in plus sau in minus.Important este ca le potzi creste numarul foarte usor.Softul permite asa ceva.Despre softul lor,pot sa spun ca este mult peste softul de la unele japoneze.Nu cred ca are rost sa-mi incarc"bibilica"cu tot felul de cai putere,ani de fabricatzie,etc....

  • ROO, vineri, 22.01.2010 12:43
    @ LauCalin

    LauCalin respect opiniile tale si bunul simt nu trebuie uitat niciodata. Nu cred ca abordarile gen ( jucaria mea e mai tare, e mai buna, e mai puternica, duce undeva unde poti sa dialoghezi) . Probabil numai un brand tare reuseste sa puna atata pasiune dar nu pot fi de acord cu argumente puerile de genul de mai sus. Sa stii ca si eu apreciez VOLVO dar cele dinaintea unirii cu FORD la fel si SAAB dinainte GM.

  • alexthebuldog, vineri, 22.01.2010 17:56
    bmw power

    ASA ESTE CAND NU AI BANII NECESARI SA O CUMPERI.ESTE NASPHA.STRUGURIIIIIIIII IE ACRIIIII

  • Fonta, vineri, 22.01.2010 20:35
    Pt redactorii Automarket

    Alo, redactia ce nu se intelege din titlul "Top Story Cea mai importanta stire a zilei "? Fratilor stirea asta a fost postata pe 16 ianuarie iar acum suntem in 22.Deci ce mai asteptati, nu mai aveti de gand sa o schimbati ?Nu de alta dar maine cred ca trebuie sa redenumiti titlul in " Top Story Cea mai importanta stire a SAPTAMANII"

  • p-george, marţi, 02.03.2010 21:47
    Mare ti e gradina Doamne

    Deci ce am vazut si in acest topic ca fanaticii bmw isi mentin cu brio titlul de cocalari. De la expresii cu "muci, shmeker bate rupe" limbaj de messenger ei devin brusc culti si incep sa critice marketingul audi. Daca bmw face un motor aspirat de 300 de cai sa zicem e super..e zeu. Daca audi face un motor pt aceiasi clasa turmo de 400 de cai e penibil ca foloseste turbo ( de parca la bmw e interzis) Daca il face aspirat copiaza bmwul.. Cum o dai cu ei nu i bine...boon. Sa trecem la capitolul urmator. Comparatii inutile. Intre Sclasse seria 7 si audi a 8 stiti care castiga ? TOATE PT CA ESTE FIX VORBA DE GUST. Toate arata bine toate costa cam la fel toate au tot ce iti poti dori inauntru. Nu mai puneti botul la toate publicatiile ca unele sunt si platite ca sa scrie de bine iar altele dau verdicte dupa criterii de genul " face suta in 5,5 in loc de 5,7" criteriu inutil la o limuzina. Si sunt inca multe comparatii stupide la unii useri (gen seria 3 cu E classe) dar mi e lene sa le scot in evidenta pe toate. Ca sa va demonstraz ca unii fani bmw (stiu ei care ) sunt chiar prosti...adica nici macar nu stiu ce face bmwul..Ca sa stiti, bmw a intrecut audi ca vanzari pe 2009 insa in ritmul in care a crescut audi in ultimii ani o sa ajunga egali la vanzari. Caci la calitate i a intrecut deja. In final ( desi ar mai fi multe de spus) rog fanii bemve sa se trezeasca la obiectivism. Ei inca dorm in mileniul trecut cand intr adevar bmw era peste audi detasat insa evolutia audi in ultimii 10 ani este remarcabila si a adus audi la celeasi standarde cu concurenta. Acum totul mai tine de gust si de fineturi.

  • p-george, marţi, 02.03.2010 22:00
    Cat despre facelift

    Cat despre facelift...eu zic ca arata bine. Apreciez faptul ca au lasat o mai moale cu designul..asta este mai elegant , mai clasic. Redevine dintr o masina mai de pustan o masina de buisness si astfel lasa modelele m si pachetele m pt pustani si pt amatorii de design sportiv. Problema mea mare este la interior. Serios mi se pare urat rau. Si marea problema la bmw este ca la pachetele standard sau entry level materialele si imbinarile sunt destul de proaste.