OFICIAL: Nissan GT-R e cea mai rapida masina cu patru locuri din lume!
Cartea Recordurilor Guinness numeste Nissan GT-R "Cea mai rapida masina cu patru locuri din lume". Argumentul este turul extrem de rapid al lui GT-R la Nurburgring: 7:29.03
Nissan GT-R a devenit oficial cea mai rapida masina de serie cu patru locuri din lume, dupa ce oficialii Cartii Recordurilor Guinness (CRG) au anuntat ca modelul nipon a primit distinctia pentru acest record. Includerea modelului nipon in cea mai cunoscuta culegere a recordurilor mondiale vine dupa ce oficialii CRG au aprobat oficial timpul realizat de GT-R pe circuitul Nordschleife de la Nurburgring: 7 minute, 29 de secunde si 3 sutimi pentru un tur complet pe cei 20.7 kilometri ai unuia dintre cele mai cunoscute circuite ale lumii.
Nissan GT-R a fost prezentat oficial la Salonul Auto de la Tokyo din 2007, fiind lansat pe piata nipona in luna decembrie a aceluiasi an. Modelul Nissan dispune de un motor DOHC V6 de 3.8 litri care dezvolta 480 de cai putere la 6400 rpm si un cuplu maxim de 580 Nm. Sportiva japoneza dispune de tractiune integrala, masa proprie fiind de 1730 de kilograme. In cartea tehnica a modelului, Nissan noteaza o viteza maxima de 309 km/h si o acceleratie 0-100 km/h in 3.2 secunde in conditiile in care modelul este echipat cu sistemul Launch Control si de 3.9 secunde daca Launch Control-ul este dezactivat.
VIDEO: Turul-record al lui Nissan GT-R la Nurburgring
via | Nissan
-
tomita, joi, 02.07.2009 22:28GTR!!!
diferenta intre suflet si material. in timp ce marci cu "renume" storc fiecare letcaie pt orice mica optiune de performanta, japonezii au creat godzilla si i-au dat drumul. pur si simplu acesta a si fost scopul lor. sa le dea peste nas la toti ceilalti producatori "de rasa", ca ei cu import-ul lor sunt la nivelul celorlalti si la pret mult maimic. R8 e o idee mai scump si e sub gtr cu mult. gt2 e mult mai scump si sub gtr zr1 are un motor urias cu putere mult mai mare si tine pasul cu gtr
-
Gogu, vineri, 03.07.2009 03:54offf
Diferenta intre caracter si scop e mare, unii nu au puterea mentala de a pricepe asa ceva. Reteta masinii rapide nu e niciun secret, aerodinamica desenata de computer, tractiune spate cu transfer cuplu catre puntea fata doar cind e nevoie, motor cilindree medie supra-alimentat, cutie secventiala cu ambreiaj dublu in transaxle, perimetrul rotilor cit mai in afara caroseriei. Asta o poate proiecta in intregime un computer, ceea ce a si facut pentru Nissan. Big deal. Insa caracterul este altceva, se arata atunci cind conditiile sunt potrivnice. Adica motor boxer amplassat in spatele puntii spate, design clasic ca sa respecte traditia, si tot asa. Comparatia cu marci si modele de renume, de caracter, o fac ori copiii fara minte, ori cei ce habar nu au si sunt impresionati de cifre. Da, e rapida, who cares ? Pe circuit daca ajungi cu GT-R, ceea ce greu de crezut, abia ai loc, ca e un monstru de masina, da marimile unui SUV, iar acolo o varianta GT3 a oricatui alt producator stinge orice porniri ale aberatiei japoneze. Nu mai zic de Launch Control, a carei activare inseamna adio garantie, penibil cel putin. Iar pe strada, GT-R este pentru riceri, racer boys, si alte specimene din natia cocalarilor sau a suferinzilor ce incearca a compensa lipsuri diverse(marimi, puteri intelectuale, etc, etc). Nu are prestanta unui Porsche, nu are aerul exclusivist al unui Ferrari, nu are exotismul unui Lambo. Practic, odata ce treci peste performante, ramine un mare fier urit.
-
Flaviu C, vineri, 03.07.2009 04:11hmm
iti dau dreptate gogule, asa-n mare dar esti prea aspru cu masina spui ca n-are traditie bun....si celelalte masini 'cu traditie' , gandeste-te un pic pe ce s-a pus bazele acestei traditii? nu cumva tot pe performante? Ai ajuns sa cunosti o masina pt ca era performanta....nu pt aspect...sa fim seriosi. Si ce daca n-are liniile unui porsche? poate unora asa le place...poate si design'ul patratos poate fi considerat frumos la urma urmei....totul e relativ in materie de frumusete... dar performantele.....ele sunt clare,precise,batute-n cuie daca vretzi...
-
Alex, vineri, 03.07.2009 08:44Aha
Pai bine frate , tot japonezii ?! BINEINTELES !
-
ununebunu, vineri, 03.07.2009 09:41@Gogu
Multumim pt lectia de mecanica insa nu cred ca era nevoie. In alta ordine de idei sper sa iti dai seama intr un final ca masinile mentionate de tine si GT-R se adreseaza unor grupuri diferite de oameni.
-
mAru, vineri, 03.07.2009 10:18Felicitari NISSAN!!!
pentru inca o data japonezii de la nissan isi fac temele ,au cominicat direct inca de la lansarea GTR-ului ca vor primul loc si au si demonstrat ca au cu ce. BRAVO LOR,multumiri AUTOMARKET ! la mai multe info despre NISSAN GTR ..
-
mAru, vineri, 03.07.2009 10:35eat this!!!!!!!
@gogu http://www.4wheelsnews.com/nissan-gt-r-beats-porsche-again/ si pe asta http://www.themotorreport.com.au/26884/nissan-gt-r-declared-2009-world-performance-car-of-the-year/ o zi buna!
-
mAru, vineri, 03.07.2009 10:53intrebare pt . AUTOMARKET
pe diferite site-uri de specialitate apare un timp diferit fata de cel comunicat de voi????!!!!!! cum e ,pana la urma? http://carscoop.blogspot.com/2009/06/nissan-gt-r-sets-guinness-record-as.html http://www.dubdaily.com/?p=13449 etc.
-
Vam-pirelu, vineri, 03.07.2009 11:03tare :P
hmmm ... frumos din partea celor de la nissan NU-s de acord sa se spuna ca porsche e o masina de fitze, fiind ca nu este asa ... este o mashina pentru cei cu bani, de bmw poti zice k e o mashina de fitze ... cei cu bani nu-si cumpara mashini de fitze ... totusi sa fim seriosi ... un nissan e super ... 350 z de exemplu la peste 400 de cai deja trece spre 300 de km/h raportu viteza cai e bun ... in schimb ferrari sincer sunt printre cele mai slabe masini din categoria asta de mashini performante ... NU stiu sincer as prefera porsche in loc de nissan, dar preturile niponilor intotdeauna vor fi mai bune decat a erupenilor si americanilor.
-
bbb, vineri, 03.07.2009 11:04pt gogu
Mai gogule sa sti ca japonezii nu s-au dus la computer si i-au spus mai computerule vreau sa imi faci cea mai tare masina din lume, mai trebuie sa ai ceva idei despre aerodinamica, mecanica, programare, deci o inteligenta mult peste media ta. In al 2-lea rand invata sa scrii corect. Si in al 3-lea rand tu enumeri acolo masini la care viseaza pustii de gradinita dupa ce isi cumpara o guma Turbo, restul oamenilor cu capul pe umeri au masini normale, la preturi corecte, nu umflate ca na am calutul cabrat pe capota. Sti care este diferenta dintre Ferarri si Nissan-ul asta? Nissanul nu ia foc.
-
my, vineri, 03.07.2009 11:11nice
o masina f interesanta.performante uluitoare.bv japonezilor isi arata valoarea.dc mai era nevoie....
-
Pharao, vineri, 03.07.2009 11:24cultura auto @ Gogu
Gogule, pe langa ca imi place pseudonimul sub care scrii, :) ai respectul meu pentru cultura auto de care dai dovada. Imi place mult ce ai scris. Desi e de apreciat GTR-ul, o masina e mai mult decat niste performante... poate la prima vedere nu, but if you think a little bit....;)
-
Mihail, vineri, 03.07.2009 12:34doar 3 secunde in minus
pardon, timpul este de 7:26:7 pe un tur la Nordschleife datand din arpilie,
-
Vasi27, vineri, 03.07.2009 22:41@Gogu - ce inseamna generatia IT sau creierul spalat de fotbal
Ce ma scot din sarite pustii astia care n-au pus mana in viata lor pe o cheie sa desfaca un motor si fac pe interesantii in probleme tehnice...Oi putea pacali tu 2, 3 mameluci pe langa tine, dar cu mine nu-ti tine vrajeala ! O masina cum e GTR-ul nu se rezuma numai la ce ai scris tu, ca daca ar fi asa usor sa proiectezi o masina virtuala si apoi sa-i transpui presupusele performante in realitate toti ar fi facut-o... GTR-ul contine ADN-ul Nissan-ului SKYLINE, iar numele asta impune respect ! Oricine are putina cultura automobilistica isi da seama ca esti un panglicar... Dar se mai trezeste din cand in cand cate un mascarici ca tine care sa conteste valorile fundamentale si istoria unei masini legendare precum SKYLINE. Ba chiar ajunge atat de departe incat insulta si tara de origine. E bine, afla tu ca SKYLINE are o istorie de peste 50 de ani, mai veche si decat a unui Porsche 911 ! Ce ma uimeste e ca ai tupeul sa pui la indoiala fiabilitatea masinii, cand e un fapt arhicunoscut din statistici ca masinile japoneze domina topul calitatii si fiabilitatii in fata nemtilor si italienilor de ani de zile! O dovada in sensul asta este faptul ca Nissan SKYLINE a intrat devreme pe piete foarte pretentioase, acolo unde germanii si italienii nu puteau privi decat cu jind... si aici vorbesc de orientul mijlociu ( Arabia Saudita, Bahrein, EAU, Qatar ) unde nu s-a pus problema banilor, ci a climei extreme cu diferente de temperatura de 50°C intre zi si noapte si cu nisipul fin care odata aspirat intr-un motor normal l-ar fi distrus rapid. SKYLINE a fost una dintre putinele sportive pur-sange care a raspuns nevoilor de adrenalina ale arabilor si a putut rezista in conditiile alea. Nici o alta masina germana sau italieneasca nu ar fi facut fata. Inca odata repet: pretul mare platit pentru o masina nu inseamna neaparat calitate!
-
Vasi, sâmbătă, 04.07.2009 00:26pt Gogu
vai gogule, dar as putea avea o antologie de perle auto de la tine! "ambreiaj in transaxle" "perimetrul rotilor ..." =)))) iar tunelele aerodinamice ar trebui desfiintate dupa tine pentru ca exista "aerodinamica desenata de computer"... si pe langa asta te cam scarpini cu mana stanga la urechea dreapta: "motor boxer amplassat in spatele puntii spate" exprimarea corecta este motor boxer amplasat central. s.a.m.d. Si ca sa vedem cat de URIAAAAS este un Nissan GTR pe langa un Porsche 911, voi trece dimensiunile: PORSCHE: Lungime 4450 mm Latime 1852 mm Inaltime 1300 mm NISSAN Lungime 4655mm Latime 1895mm Inaltime 1370mm Nu de alta dar cine ti-ar citi aberatiile ar putea crede ca ai vazut masina in realitate...
-
M3, sâmbătă, 04.07.2009 12:38masiv
Am vazut cateva gtr-uri in ultimele saptamani pe sosea, dar azi am avut placerea de a admira unul de aproape. E o masina masiva, intr-adevar, foarte mult caracter, sportiva, definitiv concureaza cu nume mari de supercaruri. Iesirile esapamentului sunt enorme, roti si frane imense... Ce m-a impresionat este subwooferul asezat intre spatarele scaunelor din spate, ingenios. Masina de masina...
-
semtex, luni, 06.07.2009 09:10si iata o intoarcere la 180 de grade!
hahahahhaha .....M3 amprenta vocabularului te identifica cu Gogu =))
Citeste si
-
PREMII AUTO | marţi, 26 iunieJD Power: Lexus este cel mai apreciat brand după cumpărare în SUA”Studiul iniţial al calităţii” publicat şi anul acesta de JD Power în SUA arată că proprietarii modelelor Lexus, Jaguar şi Porsche sunt cei mai mulţumiţi de maşinile lor în primele 90 de zile de la cumpărare. Citeste tot
-
PREMII AUTO | joi, 7 iunieJD Power Germania: Mercedes-Benz bate Toyota şi MitsubishiStudiul JD Power desfăşurat în Germania în acest an a scos la iveală faptul că Mercedes-Benz este în topul satisfacţiei clienţilor. Marca germană este urmat de Toyota şi Mitsubishi. Citeste tot
-
PREMII AUTO | luni, 21 maiFerrari P4/5 Competizione este a doua cea mai rapidă maşină pe NurburgringFerrari P 4/5 Competizione a devenit a doua cea mai rapidă maşină derivată dintr-un automobil de serie pe circuitul de la Nurburgring. Modelul italian a parcurs cei 22 de kilometri în doar 6 minute şi 51 de secunde. Citeste tot
-
PREMII AUTO | marţi, 17 aprilieOFICIAL: Range Rover Evoque este Maşina Anului pentru FemeiCele 17 membre ale juriului Maşina Anului pentru Femei (Women's World Car of the Year) au decis: Range Rover Evoque este câştigătorul ediţiei 2012. Citeste tot
-
PREMII AUTO | vineri, 6 aprilieOFICIAL: Volkswagen Up! a câştigat World Car of the Year 2012Cei 65 de membri ai juriului World Car of the Year au decis: Volkswagen Up! este maşina care câştigă premiul în 2012. La categoria performanţe a câştigat Porsche 911, iar cel mai bun design a fost luat de Range Rover Evoque. Citeste tot
Pour le connaisseurs !! E o masina ce sfideaza legile fizicii ! Culmea e ca intinde pe paine masinide fite gen Audi R8, Ferrari 430 sau Porche 911 turbo, cu toate ca e la o treime din pretul unui Ferrari