OFICIAL: Mercedes E-Klasse Cabrio, primele imagini si informatii
Versiunea cabrio a lui Mercedes E-Klasse iese in fata publicului in decembrie, insa aduce cu sine aerul cald al anotimpului estival.
Mercedes a publicat in seara zilei de luni primele imagini si date oficiale legate de cea mai noua aparitie in gama constructorului din Stuttgart, E-Klasse Cabrio.
Noul model se prezinta la apel cu o serie de noutati tehnologice de ultima ora dezvoltate mai ales datorita caracterului cabrio al modelului. Unul dintre acestea este Aircap, sistem format din doua deflectoare de aer care pot fi comandate de catre sofer prin comenzi aflate pe plansa de bord. Unul dintre acestea se afla la limita superioara a parbrizului, iar celalalt deasupra scaunelor din spate, scopul acestor deflectoare fiind atins prin faptul ca, spun oficialii Mercedes, ridica traiectoria fluxului de aer cu 20 de centimetri mai sus fata de un model cabrio obisnuit. Astfel, turbulentele aerodinamice devin virtual inexistente, confortul acustic si senzorial in habitaclu fiind impecabil, indiferent de viteza de rulare si de pozitia plafonului. Sistemul Aircap face parte din dotarea de serie pe intreaga gama E-Klasse Cabrio, putand fi actionat pana la viteza de 160 km/h.
Dintre celelalte pachete interesante prezentate de Meredes pe noul E-Klasse Cabrio amintim pachetul Easy Entry, prin care scaunele din fata se pliaza pentru a le face loc pasagerilor din spate si apoi revin la pozitia initiala in mod electric, plafonul actionabil electric pana la 40 km/h. Unul dintre marile avantaje ale ale noului model Mercedes este reprezentat de portbagajul care la valoarea sa maxima atinge 390 de litri, iar cu plafonul coborat ajunge la un volum mai mult decat acceptabil, de 300 de litri.
Evident, Mercedes nu a uitat de capitolul siguranta, adaptand versiunea descoperita a lui E-Klasse la cererile clientilor marcii. Notam la acest capitol aparitia sistemelor Attention Assist si Pre-Safe, care si-au facut de altfel debutul pe versiunea berlina a modelului german.
La capitolul motorizari, E-Klasse Coupe imprumuta aceleasi unitati pe care le-am regasit pe versiunea Coupe a modelului german. Pe benzina, vorbim de E200 CGI (184 CP, 1.8 Turbo cu Start/Stop), E250 CGI (204 CP, 1.8 biturbo), E350 CGI (292 CP) si de E500 (5.5 litri V8 de 388 CP). In sfarsit, motoarele diesel sunt reprezentate in gama noului E-Klasse Cabriolet de E220 CDI (170 CP, 2.1 turbo), E250 CDI (204 CP, 2.1 biturbo) si E350 CDI (3.0 litri V6 de 231 CP).
via | Mercedes
Eu nu inteleg de ce au renuntat la denumirea de CLK