OFICIAL: Infiniti M, rivalul nipon al lui BMW Seria 5

Publicat vineri, 04.12.2009 14:35 de Sebastian Toma

Infiniti M va fi lansat si pe piata din Europa la sfarsitul anului viitor. Modelul a debutat saptamana asta la Salonul Auto de la Los Angeles si rivalizeaza BMW Seria 5 si Mercedes-Benz E-Klasse.

Japonezii de la Infiniti au anuntat ca noul M va fi vandut si in Europa. Modelul a debutat la Salonul Auto de la Los Angeles din aceasta saptamana si este amplasat deasupra lui G37 in gama constructorului premium din Japonia. Gama de motorizari a lui Infiniti M include motoare V6 pe benzina, cat si o versiune diesel. Ulterior, Infiniti M va fi disponibil si intr-o versiune hibrida, echipata cu un motor otto in configuratie V6. Unitatea otto V6 de 3.7 litri al lui Infiniti M dezvolta 320 CP si 360 Nm si este cuplata la o transmisie automata cu sapte trepte.

Motorul este amplasat in fata, iar tractiunea este realizata exclusiv pe puntea spate. Directia activa bracheaza toate cele patru roti la actionarea volanului, iar noul M beneficiaza de un selector al modului de ruale Infiniti, care ofera optiunile Eco si Sport. Printre elementele deosebite ale acestui model putem enumera controlul activ al zgomotorului, sistemul de climatizare "Forest Air" si sistemul de interventie in unghiul mort.

Noua aparitie a producatorului japonez este primul model M care va fi disponibil pe toate cele 34 de piete pe care marca nipona este prezenta, inclusiv in Europa de Vest. Modelul se prezinta ca fiind o alternativa mai exclusivista la traditionalele modele rodubste din clasa medie superioara, cum ar fi BMW Seria 5 si Mercedes-Benz E-Klasse. Vanzarile lui Infiniti M in Europa vor debuta in septembrie 2010 atat pentru versiunile pe benzina echipate cu motor V6, cat si pentru versiunea V6 diesel.

Sistemul de interventie in unghiul mort este o premiera mondiala si reprezinta un mijloc activ de protectie in cazul in care soferul ignora avertizarile privind vehiculele aflate in unghiul mort si incearca sa schimbe directa astfel incat sa ajunga in calea celuilalt vehicul. Interventia vehiculului este executata automat si este sub forma unui reglaj al directiei, care este realizata prin franarea selectiva pe o parte a vehiculului pentru a crea un efect de schimbare a directiei, lucru care aduce masina pe banda initiala.

Pedala Eco de la Infiniti va fi disponibila in premiera pe noul M, aceasta fiind o modalitate de a reduce consumul de carburant. Mai exact, in cazul in care soferul aplica un stil de condus prea agresiv, acesta va simti ca pedala de acceleratie opune un nivel marit de rezistenta pentru a atrage atentia asupra consumului excesiv de carburant.

Constructorul nipon de automobile va anunta performantele si preturile noului M in decursul anului 2010.

Via | Infiniti

  • ALX.CT, vineri, 04.12.2009 15:24

    Arata bine si din cate vad e full de optionale dar are un defect....Nu e bmw ! :))

  • Eu2, vineri, 04.12.2009 15:38
    x

    Daca te deranjeaza,poti sa scrijelesti bmw pe vopsea.. Defectul e ca nu o sa ne prea permitem noi asa ceva..

  • abc, vineri, 04.12.2009 15:59
    ..

    Mai bine ca nu e BMW ; nemtii inca se chinuie , si vb de Porsche, sa faca fata GTR -ului de la Nissan care sterge pe jos cu M3 iar M5-ul se face de rusine in fata unui Cadillac :)))))))))))))))

  • ,,,, vineri, 04.12.2009 18:17
    ...

    abc, eu cred ca ma degraba esti tu prost

  • GreeN, vineri, 04.12.2009 19:30
    :))))

    " Pedala Eco de la Infiniti va fi disponibila in premiera pe noul M, aceasta fiind o modalitate de a reduce consumul de carburant. Mai exact, in cazul in care soferul aplica un stil de condus prea agresiv, acesta va simti ca pedala de acceleratie opune un nivel marit de rezistenta pentru a atrage atentia asupra consumului excesiv de carburant. " ... Vorbiti serios ? PERSONAL IMI IMAGINEZ O MAMA CARE STA LANGA TINE...SI REPETA INTRUNA..MAI INCET MAMA..UITE CE CONSUM ARE ..PLUS CA NU E SIGUR.... CEI DE LA DACIA AR PUTEA COPIA SI O ASTFEL DE IDEE, NUMAI CA IN LOC DE "PEDALA ECO" SA AI O ALTA OPTIUNE.. O MAMA IN DREAPTA... :)) CAT DESPRE MASINA NOTA 10 ...PERSONAL CRED CA ARATA MULT MAI BINE DECAT BMW ...DAR AM UN DUBIU CAND VINE VORBA DE OAMENI CU OCHII MICI SI DIRECT PROPORTIONAL CU PUTZA (SI NU E RASISM)

  • Andrei_V, vineri, 04.12.2009 21:52
    @abc

    Mai tare bmw decat infiniti din orice pozitie. Fa un drivetest cu modele din aceiasi clasa cu motoare de putere apropiata si o sa intelegi.

  • Lucica, vineri, 04.12.2009 22:13
    ?

    @Andrei_V Sa intzelegem ca tu deja ai facut drive test cu toate masinile astea?Deja ai testat Infiniti?Si ai ajuns la concluzia asta minunata.Good on you,mate!

  • my, vineri, 04.12.2009 22:43
    bun

    masina e super tare.se vede stilul si eleganta nipona.este o masina premium si asta se vede...optiunile sunt prezente si sunt foarte multe si interesante, plus tractiunea spate si cutia in sapte trepte.bv infiniti fac masini superbe... sa inteleg ca @andrei v a facut test drive cu M37, pffff ce tare esti...nu cred ca te-ai mai urcat in alta masina in afara de bmw...

  • Lache, vineri, 04.12.2009 23:02
    bmw

    Bmw ramane masina mea preferata,dar trebuie sa recunosc ca japonezii sunt datzi naibii.Cu parere de rau trebuie sa spun ca bmw a devenit o masina prea comuna si scumpa.Sa fim sinceri:catzi dintre noi mai intoarc capul dupa un bmw.Dupa un Infiniti vor intoarce capul o gramada,si se vor intreba ce a fost asta.Pacat de bmw,prea consercatori.Vezi un bmw si spui:a,un bmw.Big deal!Pacat!

  • M5, sâmbătă, 05.12.2009 02:34
    M3

    Lasatio mai moale de unde INfiniti rival cu BMW :)). Cati bani vau dat Nissan ca sa le faceti reclama la niste jafuri japoneze ? GERMANY QUALITET is the BEST .

  • Beewhore, sâmbătă, 05.12.2009 03:20
    Hmm...

    Din cauza unora ca "M5", BMW este perceputa ca masina de manelisti in Romania. Pacat, sunt unele dintre cele mai bune masini. Tot respectul pentru Infiniti!

  • e 63 amg, sâmbătă, 05.12.2009 04:19
    acuma..

    acuma fiecare cu parerea lui mie personal nu-mi place design-ul dar ca dotari si performante e foarte tare iar chestia aia cu pedala nu stiu cat de necesara era pt ca oricum mananca mult chiar si dak o conduci relaxat plus de aia la cat va costa (sigur peste 40000 eurici) nu cred ca afecteaza pe cineva consumu cand da banii astia pe ea si sa nu uitam ca sunt putini care-si permit o asemenea masina si fiecare cu gusturile sale pt ca parerea mea cand ai bani de o anumita clasa de automobile( e classe, seria 5, infinti m 37, audi a6, lexus ) o cumpari pe care o vrei tu nu pe care o vor altii

  • dagwod, sâmbătă, 05.12.2009 05:17
    interesant

    BMW in sus BMW in jos, ca e bun ca e slab, ca nissanu e cel mai tare, ca BMW a luat bataie de la nus ce masina facuta de nu stiu cine..... etc etc Dar v-ati gandit vreodata de ce toata lumea cand scoate cate o masina care mai de care mai exotica o compara cu BMW....???? Pai ar trebui sa va ganditi! Bv Infiniti!!!

  • Laur, sâmbătă, 05.12.2009 08:13

    Draga echipa Automarket angajati un fotograf profesionist pt ca fotografiile arata jalnic, mai ales din interior......pacat de masina. Bafta.

  • mircea, sâmbătă, 05.12.2009 08:33
    @Laur

    Fotografiile de mai sus fac parte din setul oficial de imagini publicat de Infiniti. Inteleg ca se cauta nod in papura?

  • Anonim, sâmbătă, 05.12.2009 10:05
    Masini nemtesti

    Cred ca toata lumea stie ca masinile nemtesti nu mai sunt chiar asa de nemtesti (acest lucru e valabil pt orice producator, dar cele nemtesti sunt prea mult ridicate in slavi). Pentru ca multi snobi sa-si permita un BMW componentele au ajuns sa fie fabricate in china, india, romania si alte tari ieftine, asa ca nu mai dati voi ca BMW rules. Nu am testat mercedes / audi / bmw / honda / infiniti / lexus, dar un lucru e sigur, la design japonezele stau foarte bine. parerea este personala, deci e posibil sa nu fie toata lumea de acord cu ea, asa ca pe aceia ii rog sa nu se oboseasca sa ma convinga sa-mi schimb opinia.

  • Laur, sâmbătă, 05.12.2009 10:27
    poze

    Poate ne pui niste poze de interior facute de tine ca sa putem face o comparatie.

  • .marius., sâmbătă, 05.12.2009 10:38

    @Laur: Take a break, do yourself a favour and shut up... Cat despre acest Infinity...ar fi o alternativa buna pentru cei care considera ca Bmw e conservator si plictisitor...Nu doresc sa comentez aceasta afirmatie conform careia Bmw este plictisitor deoarece consider ca cei care spun si cred astfel de afirmatii sunt cei care probabil nu au condus un Bmw,insa mai mult ca sigur au condus Infinity...Ii invit deci, pe toti care au condus un Infinity sa impartaseasca celor din tabara "BMW" experientele si senzatiile pe care le poate oferi o astfel de masina:). Asta asa ...ca pe viitor sa nu ne mai acuzam reciproc ca am vorbi in necunostinta de cauza ...Numai bine !

  • Lache, sâmbătă, 05.12.2009 12:57
    infiniti

    www.infinitiusa.com. Gasitzi aici o gramada despre modelul asta.Ce motoare,ce supape,ce sistem de tractziune,samd.merita sa va uitatzi.

  • juliano, sâmbătă, 05.12.2009 13:01
    poze

    adevarul este ca pozele de interior spun ce au de spus, dar sunt proaste. referitor la masina, jos palaria e beton. sper sa nu renteze mai mult sa o aduci din SUA decit sa o cumperi de aici :)) referitor la comparatiile intre BMW S5 si Inf M pot sa spun ca preocuparea fata de client sta in detalii... stii la WAG cind dai cu degetul pe semnal si face click de 3-4 ori? asta este preocupare fata de client. cind speli parbrizul si pornesc stergatoarele automat, in general ele se opresc dupa 4 curse, la WAG mai fac inca o cursa dupa aprox 10 sec? de ce? ca sa nu ai dai tu cu degetul pe maneta sa stergi si ceea ce se scurge. preocupare fata de client, optimizare maxima. idei inovatoare copiate de coreeni si japonezi. nici pina in ziua de azi renault nissan nu stiu din ce cauza porneste semnalul de 3-4 ori, pentru ca nu ii intereseaza, de aia nici nu implementeaza astfel de optiuni. asta este motiv suficient sa cumpar masini nemtesti.

  • juliano, sâmbătă, 05.12.2009 13:04
    typo

    corectati si voi aici: "enumera controlul activ al zgomotorului, sistemul de climatizare "Forest Air" ori e motor ori e zgomot ;)

  • Sorin, sâmbătă, 05.12.2009 13:34
    Comparatir

    De fiecare data cînd citesc comentariile unora nu înțeleg de ce îmi pierd vremea. Bai fraților nu va mai dați cu părerea despre anumite mașini pe care doar le vedeți în poze și nu le ați condus. Nu poti afirma ca BMW-ul e cel mai bun dacă nu ai condus și Audi sau Mercedes sau Infiniti.

  • DOM, sâmbătă, 05.12.2009 15:27
    RIVALIZEAZA CU BMW?

    Urata masina, nu are cum sa fie competitorul lui BMW sau Mercedes

  • cosmo, sâmbătă, 05.12.2009 18:04
    interesanta

    Interiorul e foarte reusit! Imi place fata, dar spatele e slabut. Totusi, nu prea as compara masina aceasta cu A6 / seria 5 / clasa E.

  • @juliano, sâmbătă, 05.12.2009 19:35
    las-o mai moale

    in primul rand este VAG si nu "WAG" si in al doilea rand..stai linistit f f f multe masini inclusiv bmw,mercedes,infiniti etc au chestia cu semnalul,unele au chestii mult mai inovatoare cum ar fi vopseaua organica de la nissan care e folosita pe noile modele de infiniti(zgarieturile se acopera singure daca masina sta cateva ore la soare),pedala eco si multe muulte alte chestii dci stai linistit ca sunt o gramada d firme care au grija mult mai mare la detalii si respecta fata de clienti decat cei de la VAG!! Catdespre masina este foarte reusita si se adreseaza celor care vor un produs premium mai exclusivist cu un raport calitate,performante,dotari/pret superior competitiei

  • vlad, marţi, 08.12.2009 08:19
    pedala eco?!

    cu ce ma ajuta inovatia asta? adica dau banii pe o masina de 300 cp si ma "gadila"pedala in talpa sa n o mai calc asa tare:)))))) exista sisteme mai avansate de reducere a consumului decat aceasta "ghidusie " .... sau poti lua o masina cu motor de 1,2l daca te intereseaza consumul..

  • adrian rs, marţi, 08.12.2009 12:27
    ok cu mici exceptii

    Toate bun si frumoase, cu 2 exceptii, dupa parerea mea: -felul in care se "termina" masina, vazut dintr-un unghi lateral-fata, e cam...neobisnuit, hai sa zic, nedemn de o masina de lux ce pare per ansamblu solida. In general, intregul spate pare usor cam pripit si 'firavel' comparat cu intreaga masina. -volanul e cam depasit la design...inteleg ca tb sa dea sugestia de lux, dar parca arta ca volanul unei Sonata de acum 7 ani.

  • x, luni, 14.12.2009 10:50
    bmw power

    de ce fie care producator cand scoate un model vrea sa se compare cu un bmw?..................nu stiti raspunsul=pt ca bmw sunt cei mai buni. toata lumea stie asta...........toti creaza si produc masini sa bata bmw.la majoritatea stirilor ala a facut ala a dres ca sa fie peste bmw ...........greu fratilor greu sa rivalizezi cu bmw..................credeti ca acest infiniti va lua di clientela bmw? nici vorba poate 2-3 sa se pacaleasca.au mai incercat si alti si au fost sortiti esecului.................no offence boys