OFICIAL: Infiniti a dezvaluit noul M37 pentru Europa
Infiniti va expune la Geneva versiunea europeana a modelului M, disponibila cu un motor pe benzina de 320 de cai si un diesel de 238 de cai. Sedanul premium vine insa si cu un pachet tehnologic foarte bogat.
Infiniti va dezvalui in cadrul Salonului Auto de la Geneva cea de-a treia generatie a modelului M,in versiunea europeana. Japonezii incearca astfel sa propuna publicului de pe Batranul Continent un produs premium, cu o multime de inovatii tehnologice si o gama de motoare performante.
Noul Infiniti M vine cu un design proaspat, inspirat de conceptul Essence, prezentat anul trecut in cadrul aceluiasi Salon de la Geneva. Liniile modelului japonez au fost trasate cu grija, pentru a reusi sa obtina un coeficient aerodinamic cat mai mic, de numai 0.27 Cx. Sedanul cu patru usi masoara 4945 de mm in lungime si promite unul dintre cele mai generoase interioare din clasa sa.
Pentru a se putea bate cu rivalii germani, mult mai titrati pe acest segment, noul M vine cu o serie de tehnologii de siguranta de ultima generatie, menite sa protejeze cat mai bine pasagerii. Enumeram aici sistemul BSI (Blind Spot Intervention), care nu numai ca avertizeaza cu privire la vehiculele de pe benzile alaturate ci si impiedica deplasarea masinii pe traiectoria acestora, sistemul ICC (Intelligent Cruise Control), un cruise control inteligent, sistemul LSF (Low Speed Following), de urmarire la viteza redusa si sistemul BSW (Blind Spot Warning), care actioneaza pentru a avertiza soferul asupra vehiculelor aflate in unghiul mort.
La toate acestea se mai adauga tehnologiile DCS (Distance Control Assist), care asista soferul la pastrarea distantei regulamentare, FCW (Forward Collision Warning), care avertizeaza in cazul unei coliziuni cu partea frontala, LDP (Lane Departure Warning), care previne depasirea benzii, IBA (Intelligent Brake Assist).
Pentru o mai buna stabilitate in viraje, Infiniti a introdus sistemul ESP cu DCE (Dynamic Cornering Enhancement) si sistemul Drive, care ii permite soferului sa aleaga intre patru moduri de functionare: Eco, Sport, Zapada si Standard. Inovatia o reprezinta insa modul Eco, care este caracterizat de o pedala ce opune o usoara rezistenta atunci cand soferul exercita o apasare inutila, irosind astfel carburant.
Confortul din habitaclu este intretinut de sistemul de climatizare Forest Air, care incearca sa combine mai multe arome relaxante. Printre optiunile de tapiserie se numara si o piele semi-anilina, acoperita cu ornamente din lemn White Ash, cu finisaje de culoare argintie.
Sub capota noului infiniti M, clientii europeni vor putea gasi doar doua motorizari: o unitate pe benzina si un diesel. Versiunea M37 va fi pusa in miscare de un V6 de 3.7 litri cu sistem de distributie variabila VVEL, capabil sa livreze 320 de cai putere si 360 de Nm.
Nu va lipsi nici proaspat lansatul motor V6 dCi de 238 de cai si 550 de Nm, care a fost dezvoltat impreuna cu Renault si Nissan. Ambele versiuni vin impreuna cu o cutie automata cu sapte rapoarte si sistem Adaptive Shift Control.
imi place!!!! mai ales ceasul clasic de pe mijlocul bordului:). //fara comparatii stupide va rog:))