OFICIAL: Iata noul Volkswagen Touareg!

Publicat miercuri, 10.02.2010 23:12 de Mircea Meșter

Volkswagen a prezentat oficial fotografiile oficiale ale celei de-a doua generatii Touareg. Noul model preia liniile Golf si le aplica la scara mare. Marea noutate: Touareg e acum si hibrid!

Volkswagen a prezentat astazi oficial modelul care va duce mai departe traditia SUV-urilor marcii, inceputa in 2002. Desi la inceput era privit ca o ciudatenie intr-o gama care parea completa, Touareg s-a impus foarte repede pe piata, reusind sa acopere un gol pe care sefii Volkswagen au marsat ajutandu-se de eleganta si imaginea semi-premium a modelului lor. Ei bine, principalul contracandidat al lui X5 si ML revine in forta cu o generatie care spera sa egaleze macar cele 500.000 de exemplare Touareg vandute de Volkswagen pana acum.

DESIGN

La exterior, noul Touareg ramane fidel principiilor de design care l-au consacrat, aratand ca oamenii de creatie ai grupului Volkswagen au dorit sa semneze o evolutie normala a actualului model in dauna unei revolutii care ar fi dus SUV-ul german pe un teren minat. Liniile sunt insa mai dinamice, mai pline de forta, partea frontala fiind imprumutata de la fratii mai mici Golf, Polo si Scirocco, cu blocuri optice care se intind in continuarea grilei. Stampila care il individualizeaza pe Touareg in fata restului gamei este reprezentata de jocurile din interiorul blocurilor optice, designerii germanilor profitand la maximum de dimensiunile generoase oferite de aceste elemente ale lui Touareg pentru a incadra farurile intr-un patrulater LED. In partea posterioara, stopurile par o evolutie a celor de pe Golf, marea modificare de aici fiind reprezentata de aparitia terminatiilor laterale ale sistemului de evacuare.

INTERIOR/TEHNOLOGIE

In interior, noul Touareg este burdusit cu tehnologie de ultima generatie, sistemele completand un habitaclu care se mentine in limitele clasice Volkswagen. Inginerii germani au dotat noul Touareg cu un sistem de camere care permit observarea in timp real a elementelor din jurul masinii la manevrele de parcare, cu un pachet de setare automata a fazei lungi/fazei scurte, cu un pachet GPS cu monitor de 6.5 inch acompaniat de hard-disk propriu, si cu un sistem de climatizare pe patru zone. Dotarile tehnice ale lui Touareg 2 continua cu o serie de suspensii pneumatice de ultima generatie si mai ales cu transmisia automata cu opt trepte disponibila in versiunea standard.

VERSIUNE HIBRIDA

Noua generatie a modelului german scapa de nu mai putin de 208 kilograme in versiunea de baza, cea mai spectaculoasa aparitie fiind semnata insa de cea a trenului de propulsie hibrid care combina motorul V6 turbo pe benzina de 333 de cai putere cu o unitate electrica de 47 de cai pentru a ajunge la un total rezonabil de 380 CP si 580 Nm. Motorul electric este asezat de inginerii germani intre cutia automata cu opt rapoarte si unitatea pe benzina, acesta avand capacitatea de a muta singur din loc noul Toureg si de a-l plimba in mod 100% electric pana la 50 de kilometri pe ora. In aceste conditii, Touareg Hybrid afiseaza un consum mediu mixt de 8.2 litri/100 km si o cifra a emisiilor de 193 grame CO2/km.

Touareg Hybrid (380 CP, 580 Nm) - consum mediu 8.2 litri/100 km, emisii 193 grame CO2/km. 0-100 km/h in 6.5 secunde, viteza maxima 240 km/h.

MOTOARELE CLASICE

Clientii mai putini orientati spre ecologie se vor putea multumi in continuare cu o gama completa de unitati pe benzina si diesel care porneste de la motorul V6 FSI de 280 CP, trece la diesel prin motorul V6 3.0 TDI de 240 CP dotat cu Start&Stop in standard si ajunge la un motor nou pentru Volkswagen, V8 TDI de 4.2 litri de 340 CP, pe care l-am regasit acum doua luni pe noua generatie a lui Audi A8. Volkswagen renunta astfel oficial la motoarele V10 si W12 regasite pe generatia anterioara, care nu mai faceau fata rigorilor ecologice ale vremii.

Touareg V6 FSI (280 CP, 360 Nm) - consum mediu 9.9 litri/100 km, emisii 236 grame CO2/km.
Touareg V6 TDI (240 CP, 550 Nm) - consum mediu 7.4 litri/100 km, emisii 195 grame CO2/km.
Touareg V8 TDI (340 CP, 800 Nm) - consum mediu 9.1 litri/100 km, emisii 239 grame CO2/km.

LANSARE

Noua generatie Touareg va fi prezentata de Volkswagen in 2 martie, in cadrul Salonului Auto de la Geneva, acolo unde Porsche va aduce la randul sau noul Cayenne, model creat pe aceeasi platforma ca SUV-ul VW. Touareg va putea fi comandat la dealerii europeni incepand cu luna aprilie, preturile modelului urmand sa fie anuntate dupa lansarea oficiala.

 

  • BMW_CS, miercuri, 10.02.2010 23:20
    Noul Touareg

    arata f. bine! ma asteptam la o catastrofa dupa ipotezele de design.

  • BMW_CS, miercuri, 10.02.2010 23:23

    Oare care va fi pretul de pornire?

  • coltosu', miercuri, 10.02.2010 23:28
    Noul Volkswagen Touareg

    Este mai frumos ca vechiul. In plus are un design mai matur si a tinut si cura e slabire (a scapat de 200 de kg) si are si cutie automata cu 8 trepte in standard. Totusi imi pare putin rau ca devenit mai soft si si-a pierdut ceva din gena de off-roader pur. Dar ce mai conteaza, ca doar ce-i ce si-l permiteau oricum nu il cumparau pentru strabatutul muntilor. Bravo lor!

  • Vlady, miercuri, 10.02.2010 23:34

    Chiar arata bine Sunt prezente elemente de la Golf da parca are si un feeling audi in design =]

  • bentley, miercuri, 10.02.2010 23:39
    Tare tare...

    No comment... Finutz si...la moda...:)

  • bentley, miercuri, 10.02.2010 23:42
    Bordul...super...

    Super bordul...deci...arata chiar mai bine decat Audi...

  • Vali, joi, 11.02.2010 00:31
    In zilele urmatoare vor aparea pozele oficiale cu noul Porsche Cayenne

    In martie la salonul de la Geneva va debuta si noul Porsche Cayenne . Poze neoficiale cu exteriorul si interiorul masinii exista deja pe net, pozelele oficiale cred ca vor aparea in zilele urmatoare .

  • alinmarina, joi, 11.02.2010 00:45
    cam nedefinit

    Nu stiu ce directie de design intentioneaza sa urmeze baietii astia dar eu unul vad un stil inca nedefinit care se apropie foarte mult de cel Audi. Produc masini cu design curat si cu performante ridicate dar la capitolul originalitate si imagine de marca eu cred ca mai au de munca mult, pentru a se defini mai clar intre competitori... Noul Touareg arata bine dar schimbandu-i sigla si aplicandu-i grila fatza de Audi, poate trece oricand ca un posibil viitor Q7. Concluzia: lipsa acuta de imaginatie!

  • tzenu_bmw, joi, 11.02.2010 02:41
    nai ce zice masina arata impecabil

    in plus interioru da clasa la noul A8 si altele din segment....... exterioru arata si el destul de bine........da spatele prea cuminte. in fata e agresiv mai ceva ca un ENZO(nu chiar)da......excelent.....

  • LauCalin, joi, 11.02.2010 03:25
    noul Tuareg

    Imi place cum arata, chiar daca aminteste oarecum de Q5. Interiorul mi se pare insa punctul forte si cred ca masina va fi o alternativa viabila la Clasa M si restul, chiar daca sunt mai scumpe.

  • Marius, joi, 11.02.2010 08:09
    [email protected]

    1.In ce priveste noul Touareg, masina pare sa promita foarte mult. Si daca va avea si un pret bun, cu atat mai bine. 2.Multa lume critica filosofia de tehnica si design a grupui Porsche. De exemplu, ei impart multe platforme in cadrul grupului (Audi - VW - Skoda - Seat). La urma urmei e bine asa, pt ca modelele au o tehnica rasata si durabila, imprumutata de la sora de lux Audi. Dar, filosofia de design ar putea fi regandita, pentru ca intre un Audi si un VW chiar ca nu mai exista vreo diferenta. Hai sa zicem in cel mai bun caz ca un Audi este "ceva mai bine slefuit" decat un VW. Si de aici exista si perceptia cumparatorilor cum ca, decat sa dea 40 000 euro pe cele 4 cercuri Audi, mai bine cheltuiesc 25 000 euro pe cercul albastru VW si astfel scutesc ceva banuti de la pusculita.

  • Crysty, joi, 11.02.2010 09:04
    Touareg

    Mai degraba seamana cu Polo decat cu Golf 6! Oricum arata bine!

  • bamse, joi, 11.02.2010 09:15

    asteptam commenturile : e de cocalar, nu s-a schimbat nimic, e facelift, fiatul e mai tare etc (propun ca thenuts sa dea startul)

  • Alex, joi, 11.02.2010 09:24

    De cand s-au gandit ei ca omului ii trebuiesc doua troace (suporturi pahare/sticle) in consola centrala? Si nici macar nu pot fi acoperite cu ceva. E la fel si la Audi si mai nou si la tot ce inseamna VW.

  • stfu, joi, 11.02.2010 09:36
    ..

    @Coltosule esti amuzant : cand oare a fost Touareg-ul o masina pentru off road ?:)))))))))))))))

  • Peter, joi, 11.02.2010 09:42
    Touareg 2

    Arata chiar bine. Riscul ca piata sa primeasca un model nou e cu atat mai mare cu cat modificarile aduse sunt mai mari. Si cred ca asa se explica conservatorismul celor de la VW in materie de design (mai ales in vreme de criza). Dar prin noul Touareg au demonstrat ca se poate sa ramai fidel designului marcii, si totusi sa iasa ceva frumos.

  • IONUT, joi, 11.02.2010 09:49
    tare

    Exact cum am mai zis , de ce sa-ti cumperi un A6 cand Passat CC este mult mai frumos , de ce sa-ti cumperi un A3 cand VW Sciroco este mai frumos , de ce sati cumperi A8 (asta nou chiar e urat ) cand poti sa-ti cumperi un VW Phaenton asa si cu Q7 si Touareg , asta chiar este mai frumos si mai compact decat Q7 , arata a SUV nu arata ca un breack mai mare si cand te gandesti ca tot ce am scris se rezuma si la preturi , evident in favoare VW . Asta e realitatea , au facut o alianta VW si AUDI , dar si o concurenta interioara .Sunt fan BMW , am zis si o mai zic X5 este cel mai tare din segment , dar Touareg dupa parerea mea este mai mult decat un SUV , este chiar si o masina de teren .

  • AW3OO, joi, 11.02.2010 10:02
    carutza dreaq

    Ce tentativa esuata de copie la Chevrolet Captiva!!!!! Chevrolet Captiva e mai buna. e mai eftina si are motoare cu 10 clase peste amarata asta de cotetz nemtzesc. Can o feace VW motoare cat de cat apropiate de calitatea la motoarele lu Chevrolet sau macar Daewoo atunci sa mai stam devorba. Pana atunci asta e masina de fraerit oameni cu banii.

  • the hep, joi, 11.02.2010 10:05
    @stfu

    prima generatie de touareg a fost masina de teren pt ca avea reductor si suspensie pneumatica ce ii permitea garda la sol de pina la 30 cm ( e drept, doar la unele variante )

  • DAnutzu, joi, 11.02.2010 10:06
    TUAREG

    ELIBERATI TUAREGII !!! - neam de neamu meu nu s-a gandit ca-si poate permite o asemenea arta si tehnica, deaceea nici nu m-am uitat vreodata mai atent la auto din aceasta categorie, dar Tuareg exact de cand a aparut mi-a atras atentia si dorinta de a avea unul. despre asta nou nici nu-mi gasec cuvintele pt a exprima cat de supercar este. Oare ce pregatire trebuie sa ai. oare cata carte au invatat, Oare ce fel de suflet si de om -asa in general- trebuie sa fii pt a merita sa detii asa ceva ????? Oare de ce-i iubeste Dumnezeu atat de mult pe acesti oameni care-si pot permite asemenea "scule" ?? Oare cat au muncit pt a avea asa ceva ? Oare cat bine au facut semenilor lor acesti propietari ??? Oare cat bun simtz manifesta pe drumuri acesti oameni ???? Eu asi fi dispus sa fac toate acestea pt a ma ajuta Domnul sa-mi pot pernite asa ceva. Voi cei ca aveti deja oare cate dintre cele de mai sus ati implinit ????? -

  • MF, joi, 11.02.2010 10:43
    puf

    Interiorul este foarte frumos, si acelasi lucru il pot spune si despre posterior. Dar fata... parca e facuta din 3 masini.. grila cu dungi groase in partea de sus, apoi o grila cu multe dungi subtiri si apoi spoilerul care si el are alt design. Fiecare element parca e desenat de alt om si la final le-au unit. Urat!

  • Claus-Claudel, joi, 11.02.2010 11:09
    ......

    cred ca va avea foarte multi cumparatori....e foarte tare masina

  • Sak, joi, 11.02.2010 11:15
    :)

    Mi-ar place versiunea hibrida. Tocmai am schimbat masina visurilor mele :)

  • Duztu, joi, 11.02.2010 11:40
    Pe val!

    Foarte frumos acest model.Se incadreaza perfect in filosofia de virgula design a celor de la VW. E normal mai ales pe vremuri grele, de criza sa nu riste nimic, sa ramana fideli liniilor care de altfel au venit odata cu succesul vechiului Touareg,noului Polo ,noului Glof 6 . Pe de alta parte ei incearca sa isi defineasca marca , sa faca traditie sa faca masini specifice marcii. O alta observatie pe care nu pot sa o tin doar pentru mine e aceea ca noul Touareg urmeaza trendul marcilor mai mari ,al altor modele precum :X5, Cayenne ,Q7 si ML. SUV confortabil, luxos ,sportiv , de oras si distante lungi -pentru oameni care insa la nevoie sa poate merge pe un drum neasfaltat.Nu sunt nicidecum de off road pur. In plus cine daca isi ia o asemenea masina ar dori sa o urce pe toate coclaurile sa o zgarie in vreoun fel cu vreo creanga:D.? Chiar imi place masina.Bravo VW!-totusi raman la BMW X5 care imi placcel i mult

  • davidjupanu, joi, 11.02.2010 11:51
    wolkbanalitate

    deci chiar toate modelele din gama vor copia fatza jalnica a golfului???? dezastru.......cum folosesc astia de la vw xeroxul nu foloseste nimeni....bineinteles doar fratii de cruce audi si seatul......deci "banalitatea" si "plictiseala" e ordinea zilei la wolfsburg......hai ca spatele arata cat de cat bn.....desi farurile seamana cu cele de phaeton....interiorul aduce in schimb noutati......partea de jos a bordului arata bn......deci in general nu ma impresioneaza cu nimic.....de 7 ani incoace vw nu ma impresionat cu nimic ce a scos.....poate scirocco putin

  • Valy, joi, 11.02.2010 12:50
    Touareg

    Este exact cum trebuia sa fie....Evolutia e fireasca....Ma bucur ca au pastrat calitatile care l-au conscrat (masivitate, versatilitate). Nu-mi place insa tendinta de AUDIzare a interiorului cat si a partii din spate a masinii. Oricum, cred ca va fi un real succes mai ales in Romania, o tara cu consum masiv de TDI-uri.

  • ion, joi, 11.02.2010 12:53

    Foarte frumos ce sa zic.

  • erider, joi, 11.02.2010 12:55
    indiscutabil un mare pas inainte

    "de gustibus non est disputandum"... Cine compara VW Touareg cu Captiva sau Antara are o mare problema in materie de cunostiinte auto. Clar nu se compara. E indiscutabil un mare pas inainte - am spus-o inca de acum 6 luni cand ni l-au aratat la Wolfsburg. Foarte masculin, mult mai bine proportionat - "simplicita" - cum bine i-a zis la lansare deSilva. Interiorul este mult peste actualul model si mult peste majoritatea competitorilor. Nu sunt genul care sa afirm ca X model este cel mai cel... dar Touaregul este intr-adevar o masina cu un caracter off-road peste medie iar on-road... fara niciun fel de emotii. O sa vedem cum va fi cu vanzarea. Preturile vor fi la nivelul vechiului model (lista - nu oferta).

  • Blue, joi, 11.02.2010 13:34
    Nota 9

    In general arata bine, desi s-au pastrat cam aceleasi linii de design. Eu zic ca puteau sa mai lucreze ceva la blocurile optice spate, prea seamana cu cele de pe Golf, care-s cam urate. Pt interior No Comment, 10 cu felicitari. Aduce ceva din stilul Audi si desi probabil materialele nu sunt de aceiasi calitate, pare mai rafinat decat un Q7. Ce mi-a atras atentia: "Touareg Hybrid (380 CP, 580 Nm) - consum mediu 8.2 litri/100 km, emisii 193 grame CO2/km"....wow e ceva pt un SUV. Sper sa nu-si fi pierdut din capacitatile off-road

  • Alino, joi, 11.02.2010 13:59
    Curiozitate

    Sunt curios din ce masina s-a filmat primul spot din desert...

  • C-G-C, joi, 11.02.2010 14:39
    VW

    Am apreciat intotdeauna Audi si am urat intotdeauna filosofia multibrand a grupului VW. Este inacceptabil ca toate masinile grupului sa semene intre ele si este mare pacat ca masini performante au ajuns fara pic de originalitate. Si cu toate astea, daca stau bine sa ma gandesc, este destul de normal sa se intample asta in conditiile in care Walter da Silva "patroneaza" departamentul de design pt toate marcile grupului. Oricat de talentat si de genial ar fi, un batranel de 60 de ani nu poate avea o infinitate de idei. P.S.: Noul Tuareg arata bine, va fi cu siguranta o masina quality, dar amaraciune exista.

  • Silverblade, joi, 11.02.2010 14:50
    tern

    Cei de la VW au facut un brainstorming de cativa ani si cea mai buna idee care le-a venit a fost sa ia un Golf si sa-l faca mai mare! :-)) La tehnica se pricep nemtii, dar la design nu prea.

  • Cristi B, joi, 11.02.2010 14:54
    @C-G-C

    Batranelul ala de 60 de ani despre care vorbesti tu a desenat masini precum Passat CC, sau A5. Batranelul ala a realizat in viata mai mult decat am realizat si probabil vom realiza noi toti astia care comentam aiurea pe aici. Oricum in grupul ala nu e el singurul designer si in plus VW Concept IROC de la care a plecat moda noilor blocuri optice fata la VW nu a fost desenat de el, daca nu ma insel. Amaraciune nu stiu de ce exista la tine din moment ce te declari impotriva marcii, nu cred ca asteptai cu entuziasm noul Touareg pentru a-l cumpara. Eu personal, in afara de Range Rover, nu vad de ce as da 15-20.000 in plus pt un SUV premium. Masina asta e foarte buna, si de restul imi permit si o Alfa Mi-to pt nevasta :)

  • ZZZ, joi, 11.02.2010 15:01
    @davidjupanul

    Numele, varsta si mai ales gramatica, incluzand topica si punctuatia, spun totul despre tine. Multumim ca ne-ai impartasit din intelepciunea ta.

  • cleo, joi, 11.02.2010 15:05
    Interesant

    Chiar interesant. Urmaresc de mult noutatile de pe automarket si comentariile cititorilor. Unele puerile, altele la obbiect, cele mai multe aplicate de oameni care au ceva experienta in domeniul auto (nu stiu daca practica, dar teoretica in mod cert). Nu am mai gasit de mult atatea optiuni pro model. de fiecare data se gaseau carcotasi care sa puna, obiectiv bomboana pe coliva. Si totusi.... De data aceasta.... Cum spuneam. Chiar interesant Bine ai venit Touareg!

  • cleo, joi, 11.02.2010 15:09

    @cristi buna observatia cu iRoc-ul. e vb de un turc pe numele lui murat gunak

  • C-G-C, joi, 11.02.2010 15:53
    @cristi b

    Inainte sa faci afirmatii aiurea mai bine reciteai cu atentie ce am spus. Nu am zis ca W d Silva este singurul designer, ci ca patroneaza departamentul de design al intregului grup. Mai mult decat atat, apelativul geniu eu nu il vad ca pe o jignire, dar oricat de profi ar fi este imposibil omeneste sa nu te repeti in detalii si asta se vede la toate noile modele ale grupului. Amaraciunea vine datorita faptului ca imi place Audi si este neplacut sa vezi acuala politica de design VW. P.S.: Sunt subiectiv, dar nu frenetic asa ca pot critica cu usurinta produsele unor branduri preferate.

  • slv83, joi, 11.02.2010 15:58
    pt ahtiatii de mai sus

    Nu e decat un break ceva mai inalt! Atat si nimic mai mult! Nu inteleg de ce va curg balele in halul asta! Arata bine, nu pot sa neg, dar e doar un BREAK inaltat!

  • cleo, joi, 11.02.2010 17:10

    @slv83 sunt sigur ca nu te-ai urcat niciodata intr-un Touareg. nu mai scrie. te faci de rusine, crede-ma ;)

  • Alex, joi, 11.02.2010 17:17
    mda

    Acum 15 ani , japonezii faceau masini hibride. Acum , hop si comunistii cu copiatul. Bravooooooooooooooooooooooo ! Estetic este suficient de urita pentru a indeplini cerintele unei masini germane.

  • Mantra, joi, 11.02.2010 18:04

    In sfarsit VW Tuareg arata super

  • blegu, joi, 11.02.2010 19:00
    Alex

    Comunisti in Germaina? Sau tu prin comunism intelegi piata libera si libertate de opinie si expresie cum intelege Basescu? Pai acum 100 de ani nemtii faceau masini cu motor Otto si Diesel si apoi hopa si japonezii au inceput sa ii copieze. Merge retorica asta de OTV si in sensul asta? NU! Pentru ca e ca si cum ai acuza o persoana ca a furat de la alta ideea de a dormi in tricou. Japonezii nu au brevetat hibrizii si nu inseamna ca trebuie sa fie singurii care fac asa ceva doar pentru ca ei au fost primii cu un model de masa. Te salut.

  • KID16, joi, 11.02.2010 20:40
    Tuareg

    In sfarsit o plansa de bord noua pentru Vw,chiar daca s-au inspirat un pic si de la Audi.

  • florin, vineri, 12.02.2010 01:07
    :)

    Arata foarte bine!Nota 10!

  • victor, vineri, 12.02.2010 04:23
    vw

    foarte buna masina in general are si aptitudini de tot teren da mara pacat ca nu are sasiu!!!!!!!!!!!!!!! si este autoportanta deci trebuie sa prveasca de pe margine segmentul asta al off roaderelor autentice(pajero,range rover,land cruiser,patrol mercedes g)pacat foarte mare pacat bine sunt convins ca va fii un succes comercial dar atunci cand imi voi schimba masina(mistubishi pajero)nu ma voi uita la asta:)

  • benzinaru', vineri, 12.02.2010 04:49

    urat, mai bine arata modelul actual, este mai agresiv, asta zici k e noul polo care a luat steroizi

  • Marius, vineri, 12.02.2010 11:15
    :)

    Chiar arata bine ! Sunt curios care va fi pretul de pornire.

  • GreeN, vineri, 12.02.2010 13:52
    Hehe

    Anul asta se poarta LED-uri .Arata super masina..pacat ca e hybrid :D ___Stima___

  • erider, vineri, 12.02.2010 14:01
    @ victor

    "..segmentul asta al off roaderelor autentice(pajero,range rover,land cruiser,patrol mercedes g)" Te rog nu compara mere cu pere... compara Toauregul cu ML de la Mercedes nu cu G Klasse. G Klasse este la origine o masina militara.... in plus, poti compara comfortul on-road al Touaregului cu oricare din cele amintite de tine. in 2007 am fost cu Touaregul GP la Cioplani - la acel traseu amenajat - si am ramas foarte impresionat de ce este in stare... Am condus si Pajero in 2 usi, care e clar off-road, dar in rest e "fier" pe langa nemti. Inauntru e tristete maxima... ne auzim...

  • victor, sâmbătă, 13.02.2010 02:59
    erider

    Touaregul putea sa fie un of roader daca nu era presat de clientela asta imbecila care isi ia un 4X4 pentra a merge in orasi pana la mall sau mai stiu eu unde si da din punct de vedere al transmisiei(2 diferentiale blocabile,reductor,cutie de viteze cu cursa scurta ),VW este o masina foarte buna dar ii lipseste aceasta componenta indispensabila oricarui off-roader si anume sasiul lucru pentru care nu stiu cat de bine poate rezista eventualelor torsiuni ce apar in off-road iar in cea ce priveste interiorul scuzama te rog tu te duci pe munte cu masina pentru a savura finisajele sau volanul multifunctional sau mai stiu eu ce bucata de bord excelent finisata,eu cred ca nu pentru simplul motiv ca ratezi esentialul:) si anume peisajul pe din jurul tau si asa vad eu o masina de off road un fel de autobuz prin salbaticie cu care sa iti duci prieteni(cam urbanizati in cazul meu:D),pana intr un loc de camping si revenind la masini:D pajero este cel mai competitiv in clasa lui in cea ce priveste raportul calitate pret chiar daca are o tehnologie depasita dar ramane o masina excelenta iar Toaregul este o alegere mult mai buna decat toate suv-urile astea penibile X5,ML bla bla dar cum spuneam din pacate tinde si el catre zona asta a suv urilor bine pe sosea pentru ca asta vrea clientala adica o masina de sosea din pacate, sanatate numai bine

  • Cosmin, duminică, 14.02.2010 11:39
    off-roader

    ce tot zice toata lumea ca nu e un off-roader?! prin definitie, poate nu e, prin comparatie, poate nu e, dar prin ceea ce poti face cu el in off-road, e mai mult decat 99,9% dintre noi vor face vreodata pe teren accidenat un off road adevarat, il faci cu cel putin 2 masini 4x4, pe un traseu special ales, cu masinile echipate corespunzator ( cauciucuri, troliu, etc)..maxim 1 data pe an (asta daca ai si masina), chiar credeti ca nu se descurca perfect pe drumuri foerstiere, cateva balti sau plimbarea pe o albie de parau?!? eu zic ca da, si atunci de ce sa renunti la toate avantajele pe care le ofera on road??

  • hrn, luni, 15.02.2010 01:06
    reusit design ext si int

    Daca a scapat intradevar de 200 Kg, si daca isi pastraza reductorul si sist de tractiune cu 2 blocanti devine un model interesant, mai ales in varianta cu suspensie pneumatica. Daca era si mai scut macar cu 10 cm era perfect si in oras. @cosmin - cand vorbesti de un off roader incepi cu garda la sol, unghiuri de degajare, de rampa, de reductor, blocanti.... Citeste tu prezentarea automarket si daca pui titlu de noul phaeton este perfect valabil comentariul.

  • Cosmin, luni, 15.02.2010 19:42
    @hrn

    nici nu am sustinut ca este un off roader veritabil, ci ca se descurca aproape la fel de bine ca unul in off road ( unde oricum mergi extrem de rar), insa le "da clasa" on road personal suv-urile mi se par cea mai buna alegere

  • DAN, marţi, 16.02.2010 17:07
    Ptr.Alino

    cred ca stiu din ce masina s-a filmat clipul...LC 150.....MAI VB.

  • Liviu, duminică, 21.02.2010 00:39
    Asta nu e TOUAREG

    Sunt socat ! E foarte fain...dar e prea dintr-o data. Numai pare sa mai aiba nimic din ceea ce se numeste TOUAREG. Asta nu e Touareg...e alta masina. Vaii... e fara cuvinte. E mai frumos vechiul (actualul) Touareg.

  • One, miercuri, 21.04.2010 23:05
    VW

    Ba nu mai mancati rah...!!! Ba ca nu e offroad... ba ca arata ca chevrolet captiva(ba tu compari vw touareg cu jegu ala de chevrolet... sa iti fie rusine AW3OO)!!! Ciocu mic... e adevarata masina!!! Care aveti dacia in sange sau aveti impresia ca exista numai bmw si mercedes pe lumea asta ciocu mic...!!! E FOARTE FOARTE FRUMOS!!! BRAVO!!! P.S. touareg-ul este destul de offroad!!! Vedeti teste pe net si mai vb!!!

  • sdfg, duminică, 16.05.2010 12:58
    sfg

    pretul este de intre 45-50000 euro