OFICIAL: Hyundai Elantra N debutează cu 280 de cai putere și transmisie manuală
Hyundai a publicat primele informații și imagini cu noua Elantra N. Sedanul de performanță propune mai multe elemente estetice specifice diviziei N, iar motorul de 2.0 litri turbo dezvolta 280 de cai putere.
În ultima vreme, Hyundai a tot publicat imagini teaser cu noua Elantra N. Acum a venit momentul să facem cunoștință cu sedanul de performanță a producătorului asiatic care, așa cum era de așteptat, împrumută foarte multe componente de la i30 N.
Din punct de vedere estetic, Hyundai Elantra N vine echipată cu un spoiler frontal cu design agresiv, prize de aer supradimensionate, accente roșii, praguri noi, difuzor de aer, eleron fix și jante exclusive.
Pentru interior, Hyundai a pregătit scaune cu suport îmbunătățit, dar clienții au la dispoziție și o pereche de scaune sport, poziționate cu 10 milimetri mai jos decât cele standard. Și sistemul multimedia a primit funcții noi și afișează informații precum temperatura uleiului sau presiunea turbinei.
Sedanul de performanță este dotat și cu sistemul N Sound Equalizer, care redă în boxe sunetul unui i30 N cu care Hyundai participă în campionatul Touring Car Racing, sau TCR pe scurt. Și sistemul de evacuare a fost revizuit, pentru a fi ceva mai silențios la ralanti.
Că tot am ajuns la aspectele tehnice, noul Hyundai Elantra N este echipat cu un motor turbo de 2.0 litri care dezvoltă 280 de cai putere și 392 Nm cuplu. Unitatea poate fi alăturată unei transmisii manuale cu șase trepte, sau uneia automate cu opt rapoarte și dublu ambreiaj.
Atunci când este bifată aceasta din urmă, și cu modul N Grin Shift activat (crește presiunea turbinei pentru câteva secunde, rezultând 10 CP în plus) repriza 0-100 km/h durează 5.3 secunde.
Cel de la volan are la dispoziție și un sistem launch control, dar și modurile N Power Shift sau N Track Sense Shift.
Un diferențial cu alunecare limitată, controlat electronic, diverse componente inspirate din WRC și o suspensie reglabilă electric completează pachetul. Discurile de frână măsoară 360 de milimetri.
Noua Hyundai Elantra N va debuta inițial în Coreea de Sud, urmând ca până la finalul anului curent (cel mai probabil) să ajungă și pe celelalte piețe.
via Hyundai
"un arbore de transmisie inspirat din WRC" E 4x4? Daca da e perfect +ca vine si cu transmisie manuala. Ce chestie,m-am suit in ultimele modele de la Toyota,mi-au adus aminte de Hyundai-urile de acum 10 ani,cat de mult au crescut coreenii,la performante si motorizari au depasit de mult, Toyota,Mazda si Honda la un loc,inclusiv la calitate,Toyota mi s-a parut un Logan careia ii trosnea bordul din toate inchieturile.