Oficial: Honda Legend facelift
Honda a prezentat la Salonul Auto de la Moscova versiunea restilizata a sedanului Legend.
Honda a prezentat la Moscova versiunea restilizata a modelului Legend. Cele mai semnificative modificari pot fi observate la partea exterioara a modelului, evidentiindu-se noile blocuri optice, capota noua, aripi noi, portabagaj nou, bare de protectie si jante de 18 inch in dotarea standard.
Sub capota, gasim un nou motor care dispune de o capacitate cilindrica mai mare cu 200 cc. Acest lucru se traduce printr-un moment motor mai mare la intreaga gama de turatii. Pentru a completa aceasta marire a capacitatii cilindrice, motorul 3.7 litri V6 are adaugat VTEC la supapele de evacuare, alaturandu-se sistemului deja existent pe partea de admisie. Aceste modificari au realizat o marire a momentului motor cu 20% la turatii medii.
Acest rezultat este evidentiat de sentimentul de putere, precum si de accelerarea imbunatatita. Alaturi de motorul revizuit, trebuie mentionata si noua cutie de viteza cu 5 trepte. Efectele combinate ale transmisiei imbunatatite si a cresterii momentului motor se traduc prin faptul ca noul Legend poate accelera de 0 la 100 km/h in 7.1 secunde, cu 0.2 secunde mai repede decat modelul anterior.
Consumul de combustibil si emisiile de CO2 au fost imbunatatite fata de modelul anterior, fara a reduce performantele accelerarii. Siguranta este un element foarte important pentru modelul Legend, iar acest lucru este evidentiat de adaugarea tetierelor active la dotarile deja existente. Noile tetiere sunt similare celor ce echipeaza modelele Civic si Accord si completeaza structura ACE (Advanced Compatibility Engineering).
Pe anumite piete sunt disponibile ca dotari optionale sistemele Adaptive Cruise Control si CMBS (sistem de prevenire si franare in caz de coliziuni), sistem ce utilizeaza un radar cu microunde pentru a detecta si pentru a reduce riscul coliziunilor.
Sasiul a suferit si el modificari pentru a imbunatati manevrabilitatea deja cunoscuta a modelului Legend. Desi sistemul avansat SH-AWD ramane neschimbat, suspensiile au fost modificate pentru a imbunatati tinuta de drum si manevrabilitatea. Nu trebuie uitate imbunatirile aduse la interior: bancheta posterioara cu incalzire si sistem audio Bose cu mufa USB pentru a facilita conectarea unui iPod.
Via | Honda
yuppy ya.............o vreau !!!