OFICIAL: Ford B-Max 1.0 EcoBoost de 120 CP va consuma 4.9 litri/100 km

Publicat joi, 09.02.2012 11:18 de Mircea Meșter

Noul motor 1.0 EcoBoost de pe B-Max, modelul pe care Ford îl va produce începând cu acest an la Craiova, va fi cel mai economic din clasa sa.

Ford a anunţat astăzi oficial o parte dintre cifrele şi datele tehnice ale versiunii B-Max 1.0 EcoBoost, una dintre cele mai aşteptate motorizări pe noul model de segment B care va fi produs la Craiova.

Conform comunicatului oficial oferit de divizia europeană a constructorului american, noul Ford B-Max 1.0 EcoBoost va avea emisii de 114 grame CO2/km, iar consumul mediu mixt al motorului va fi de 4.9 litri/100 km. Datele tehnice oficiale fac din B-Max cel mai economic monovolum de segment B pe benzină cu putere de peste 100 de cai, cel mai apropiat fiind Opel Meriva 1.4 EcoTEC 120 CP, cu un consum de 6.1 litri/100 km.

Evident, cel mai mare efect asupra consumului mediu anunţat îl au elementele tehnologice care pun umărul la scăderea vizibilă a cifrelor anunţate. Astfel, B-Max vine cu un sistem Start-Stop, cu Eco Mode, care îi ajută pe şoferi să adopte un stil de condus mai ecologic şi cu Gear Shift Indicator, care le oferă celor de la volan indicaţii asupra momentului optim de schimbare a treptei de viteză.

"Scopul nostru cu B-MAX a fost să redefinim segmentul prin tehnologie şi inventivitate - iar aceasta include oferirea celui mai bun consum de combustibil", spune Barb Samardzich, vicepreşedinte al Departamentului de Dezvoltare Produse, Ford Europa.

via | Ford

  • razvanis, joi, 09.02.2012 12:09
    ALTEA 1.2 TSI

    Mai economic decat Opel e SEAT Altea 1.2TSi 105cp consum mediu 5,9 l / 100km

  • Tudor2.0, joi, 09.02.2012 12:20
    @ razvanis

    Seat Altea are ca si competitor modelul Ford C-Max, un monovolum compact

  • n-o sa se vanda, joi, 09.02.2012 12:40

    e cam naspa faza cu deschiderea usilor si lipsa stalpului central...

  • andrei, joi, 09.02.2012 13:12
    interesant

    consum mic, interior mare, exterior modern, pare reteta perfecta impotriva concurentei (Lodgy??) daca vine la un pret bun poate ma bate gandul sa-mi schimb loganu

  • razvanis, joi, 09.02.2012 14:41
    @tudor

    Ai dreptate, mare dreptate, Dar pe de alta parte, cand masinile au preturi echivalente, dotari si motorizari echivalente, nu prea mai conteaza mult clasa, sau dimensiunile, ba uneori e posibil ca cel mai spatios sa aiba castig de cauza la aceiasi bani, chiar daca teoretic nu e din aceeasi clasa. Intr-adevar, Meriva 4,22 m Altea 4,28 m B-max 4,08 m

  • Tanase, joi, 09.02.2012 14:52

    Nu stiu cum o sa descurce masina asta cu motorasul ala anemic. Am condus un Grand CMax cateva zile cu motorul diesel de 1.6 si mi-a scos peri albi. Lipsa de putere a motorului, putere neliniara, consum semnificativ mai mare decat in datele tehnice.

  • razvanis, joi, 09.02.2012 14:54
    Corectie

    Meriva 4,288 m Altea 4,280 m B-Max 4,050 m C-Max 4,380 m Altea XL 4,467 m Zafira 4,667 m

  • mtk, joi, 09.02.2012 21:02
    @Tanase

    Asa de curiozitate ...tu ce masina ai ? Eu am mers cu un focus 3 de 115 tdci si mi s-a parut peste medie motorul. vezi si aici: http://www.automarket.ro/test-drive/ford-c-max-16-tdci-m6-titanium-38021.html

  • sneaker, joi, 09.02.2012 23:44
    @Tanase

    Jurnaliștii britanici sunt mulțumiți de "motorașul ăla anemic" montat nu pe Fiesta sau B-max, ci, atenție, pe noul Focus. Cum se zice pe-acolo, "food for thought". http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/278503/ford_focus_10litre_ecoboost.html

  • Tanase, vineri, 10.02.2012 09:04

    Mda, toti inteligentii comenteaza pe aici: - Grand Cmax - aproape 1500 kg (varianta cu 7 locuri) - Ford Focus- 1388 kg