OFICIAL: Comisia Europeană propune eliminarea motoarelor termice de la vânzare în 2035
Comisia Europeană a prezentat în urmă cu puțin timp planul "Fit for 55". Așadar, propunerea de interzicere a vânzării mașinilor noi echipate cu motoare termice în 2035 este acum oficială.
Uniunea Europeană a declarat oficial război emisiilor de CO2 și, implicit, motoarelor cu ardere internă. Comisia Europeană tocmai a publicat planul "Fit for 55" care include măsurile radicale propuse de Europa pentru scăderea emisiilor generate la nivel continental.
Până în 2030, UE țintește o scădere cu 55% a emisiilor de CO2 față de 2021. Tot atunci, media mașinilor comercializate de fiecare producător va trebui să se situeze sub 95 gr CO2/km. O altă propunere este reducerea cu 50% a emisiilor provenite de la camionete până în 2030.
Așa cum spuneam anterior, Comisia Europeană urmărește eliminarea totală a motoarelor termice de la vânzare în 2035. Din acest moment, constructorii de automobile vor fi nevoiți să vândă "doar mașini electrice sau cu emisii zero cu ajutorul tehnologiilor alternative".
În plus, din 2026, transporturile rutiere vor face obiectul comercializării certificatelor de emisii. Asta înseamnă că va exista un preț pentru poluare, se va stimula utilizarea combustibililor mai puțin poluanți și se vor face investiții în tehnologiile curate. Comisia urmărește, de asemenea, dezvoltarea infrastructurii necesare încărcării mașinilor electrice.
Planul "Fit for 55" vizează întregul cerc comercial, inclusiv aviația (care până acum a beneficiat de o excepție). Comisia propune stabilirea unui preț pentru emisiile de CO2 generate de acest sector.
Pachetul urmează să fie propus spre aprobare statelor membre și apoi supus la vot în Parlamentul European. Întregul proces va dura în jur de doi ani.
Până în 2050, Europa își propune să devină primul continent care să fie neutru din punct de vedere al emisiilor de CO2. Rezumatul planului "Fit for 55" poate fi consultat pe site-ul oficial al Comisiei Europene.
via Comisia Europeană
-
Seriff, miercuri, 14.07.2021 18:26
Ar trebui sa protesteze toti producatorii si sa nu accepte aberatiile astea, le vor pica vanzarile in cap, nu vand nici un sfert electrice, sa vedem cum vor tine ei vanzarile de acum doar cu electrice.
-
mircea badea, miercuri, 14.07.2021 18:38
sa interzica tot. 20 cp ajung. ai bani si vrei 5000cp? iti iei electrica, plantatie de panouri in curte si te dai cat vrei/poti verde!
-
Edikkk, miercuri, 14.07.2021 18:48
Bravo AM pentru titlul corect. Se interzice vânzarea celor noi, babele plângăcioase cu diesel sh pot circula în continuare.
-
f, miercuri, 14.07.2021 20:46
Macron tocmai a anuntat ca el nu e de acord sa se interzica termicele din 2035, aproximeaza 100 000 locuri de munca pierdute in Franta. Daca se alatura si Germania....apoi Ungaria si Romania, pica faza asta cu interzisul. E cam dubios cum cei mai guralivi sunt olandezii care nu au industrie auto si chiar si mai dubios ca nu mai sunt cipuri si semiconductori din China. Cred ca ne asteapta un val de electrice din China, ca in EU mediul e propice sa se vanda electrice pentru ca vest europenii cam inghit tot ce li se serveste. Traiesc din pacate in Germania si pot spune ca romanii parca au ceva mai multa curiozitate, parca mai stau si rumega o stige pana s-o inghita. Travestitii astia de nemti inghit ce le da guvernul mai rau ca in lagar.
-
LUCCI LUCIANO, miercuri, 14.07.2021 22:22
Dar despre interzicerea exploatarii petrolului , nu zice nimeni-nimic? Se umbla la efect, cauza...las-o. Avioanele, vapoarele, marile camioane, polueaza? Ce baterii puneti la Airbus A380? Africa, America de Sud, Asia de Sud....se electrifica si ele? Inafara de Europa de Vest si Centru-Est, unde se mai fosesc in lume motoare de 1 litru?
-
Clique, joi, 15.07.2021 09:30
Abia aștept ca UE și SUA să mai primească un pumn în bot de la asiatici, cum au primit tot timpul în domeniul auto.. Asiaticii sunt singurii care sunt sceptici cu privire la porcăria asta de tranziție..iar cât timp sunt sceptici și de fiecare dată spun cu jumătate de gură (mda.. o să facem și noi niște electrice) ei lucrează la altă variantă pe mute.
-
Nsrei, joi, 15.07.2021 10:42
Pai nu i bai. Voi comentați doar partea auto a planului de reducere codoi. Să vedeți taxe la fier beton și ciment. Și scumpiri la clădirile noi. O sa fie mișto. Mașinile o sa fie ultima problema. Pentru zece mii de km anual cat face un roman obișnuit cu mașina atatea vorbe n vânt. La autonomia actuală a electricelor ajunge o încărcare la doua săptămâni. Deci n ar fi chiar nașpa. Altele vor fi problemele. Deja în unele țări locuitorii au cam început să iasă n strada.
-
Nsrei.continued, joi, 15.07.2021 10:55
Ideea e că fără acțiune globală, coana iuropa uzurpatoare unită și lgbtq ita nu va obține nimic în afara de revolta propriilor cetățeni (model cu identitate de gen neclară, nedusi la biserica și seduși cu promisiuni de viață lungă, bio, eco și mai știu eu ce bazaconii tocmai bune de luat banii la prosti) . Aștept alinierea Asiei, Indiei și Africii la politica măreață a UE. In caz contrar probabil o calamitate se va întâmpla și multe miliarde de cetățeni vor deceda a i până la urmă reducerea co2 va fi făcută tot mai cale naturala. Rog pe distinșii cercetători de la brucsel sa ne calculeze cate tone de CO2 au ieșit la impactul asteroidului din epoca dinozaurilor, când întreaga planetă a fost cuprinsă de o furtuna de foc. Să mai ia și niste erupții vulcanice in calcul. După asta promit că iau electrica . Parol
-
unu, joi, 15.07.2021 11:54
Aici se vede cat de prost e romanu si nu doar el! Ba baieti...mai avem maxim 10 ani cu clima actuala. Daca nu se iau masuri serioase ne ia dracu pe toti Nu mai fiti opaci si ganditi-va ca copiii vostrii vor ajunge sa se razboiasca pe aer si apa... Masina...icoana romanului...eventual diesel...aia sa mearga ca in rest nu mai conteaza. Tot ce polueaza de la avioane, vapoare, masini, constructii...pana si mancarea nesustenabila ar trebui taxate la maxim si scoase in afara legii usor. Doar asa mai avem vreo sansa sa traim normal in viitor Cine nu intelege lucrurile astea indiferent ce gandire are si "cu cine voteaza" isi taie singur craca de sub picioare. Si nu doar lui...
-
doi (neuroni), joi, 15.07.2021 13:13
deci mai avem 10 ani! De cand? De maine sau de alaltaieri? Uite eu mi-am luat Diesel ca asta emite mai putin CO2 decat Otto si asa am eu grija sa nu vina incalzirea globala sau schimbarile climatice. Whatever. Dieselul are amprenta de carbon chiar mai mica decat plugin hibrid asa ca ma mandresc ca am grija de planeta. Acum va las ca trebuie sa dau un drum la Bucuresti sa luam avionul in vacanta ca cine stie poate ia foc planeta si nu mai ajungem. ha ha ha, ce glume am in mine! Va scriu din Costa Blanca daca mai sunt ceva probleme.
-
Nsrei.continued, joi, 15.07.2021 13:20
Na ce zice înaltul oficial https://www.google.com/amp/s/www.digi24.ro/amphtml/stiri/sci-tech/natura-si-mediu/timmermans-ue-trebuie-sa-convinga-populatia-asupra-obiectivelor-climatice-altfel-rezistenta-la-cresterea-preturilor-va-fi-masiva-1598319
-
Somebody, joi, 15.07.2021 14:06
@unu Cum ai ajuns ficior la calculul ca mai avem 10 ani? M-ai speriat de mi-o ieșit inima din piept. Nu vând, distrug mașinile, casa... E clar ma duc în scorbura sa trăiesc, cu apa de izvor limpede ca cristalul ( pt cei cu gramatica la ei) dacă voi mai găsi, ca toți producătorii, neutral dpdv CO2, de bere le-au monopolizat. Ma rog, SAP eu cu mâinile goale (ca pt a produce o lopata se degaja în atmosfera v-o 2kg de CO2 și 3 litri de transpirație ale celui de sta la gura furnalului) o fântână.
-
^^^, joi, 15.07.2021 14:08
in poza aia de pe digi Timmermans seamana cu Lenin. Parol.
-
xxx, joi, 15.07.2021 14:46
@unu Descrie ‘’trăit normal’’ ! Daca îți tai curentul o luna cat de normal trăiești? (industrie energetica este primul producător de CO2). Pentru un 1kg de carne de porc producem 34kg de CO2, nenorocitul ala de pui care creste precum Harap Alb, da mai puțin CO2 doar 23kg. Lidera este oaia 39kg urmata de vita 36kg. O sa mănânci numai vegetale? Alea sunt pe la 12-15kg @doi Diesel da NO3, care distruge in primul rând (atenție/!/) DISTRIBUTIA stratului de ozon. Adică in loc sa fie cat trebuie pe la 12-13km, îl găsim mai jos si in cantități mari. Așa ca fapt divers, O3 chiar daca ne protejează epiderma este totuși un gaz toxic (ca si NO3) Subiectul nu are rezolvare echitabila pentru toți!
-
Pericole xxxL peste tot, joi, 15.07.2021 15:07
alooo, trezirea. Gaura de ozon s-a rezolvat intre timp. Mai raman gaurile din capul unora.
-
xxx, joi, 15.07.2021 15:55
@Pericole xxxL peste tot Unde ai văzut tu ca am spus ceva despre gaura de ozon? Electrificarea forțată in momentul de fata, seamănă foarte mult cu reglementarea utilizării freonului, acceptata/aplicata de absolut de toata lumea (inclusiv China). Singura diferență este, ca nu prea era net prin anii 80, ca sa-si dea toți cu părerea. Ca si acum si atunci, au fost o groaza de Gica contra, constat ca nu a murit nimeni, le-a trecut! Ca sa ști, nu sunt fan electrica sau benzinara, dar învățul are si dezvăț O sa ne rupă in taxe pentru mașini vechi, o sa dam spaga ca sa le ducem la Remat, îți garantez!
-
@xxx, joi, 15.07.2021 18:23
In 15 ani va fi interzisă vanzarea de mașini NOI cu motoare cu ardere internă! Aveți idee cat a evoluat tehnologia față de 2005? In 2005 nu existau smartphone-uri și nici mașini electrice la vânzare! Astăzi toată lumea are un ditamai computerul in buzunar. Un telefon din 2021 este mai performant decat un laptop din 2005! Deja există masini electrice, autobuze electrice, camioane electrice, trenuri, utilaje pt construcții electrice si avioane electrice! In 15 ani o masina electrică se va incarca in mers! Nicio fosilă nu-i va putea face față. Trecerea se face cât se poate de lin si intr-un termen rezonabil. E vorba de 15 ani, man! Mi se pare că spaimele voatre sunt absolut fără temei!
-
^^^^, joi, 15.07.2021 20:49
pai cum mai edikk sa se incarce masina din mers? Ca atunci cand merge masina se descarca. Ea se incarca cand sta. Unde ai vazut tu bazaconia asta cu incarcatul din mers? Deci peste 15 ani zici? Pai bine, peste 15 ani o sa imi iau electrica. Pana atunci Diesel, benzina, pohta ce-oi pohti. Plus talpa cat cuprinde. Adica intai, dupa cum zici tu, ar trebui sa se incarce telefonul din mers, nu? Pai sa vedem, suntem deschisi progresului. Problema e ca inca nu a aparut.
-
@^^^^, joi, 15.07.2021 22:55
Vizionează asta: https://lightyear.one/ Citește si despre incarcarea wireless și mai adaugă 15 ani. Filozofia e una, științele exacte și tehnologia sunt cu totul altceva!
-
@@^^^^, joi, 15.07.2021 23:38
Nu e Edikk!! Prefer optimismul și deschiderea lui Edikk strecurate printre greșelile gramaticale! Infatuarea unora de pe aici e ingrijorătoare! N-are acoperire! Cred ca e destul de neplăcut pentru apropiați să fi ignorant și incuiat la minte...un calvar de-a dreptul! De fapt voi nu prea ințelegeți ce se intâmplă in jurul vostru!
-
Seriff, vineri, 16.07.2021 00:08
Edikk, iar am pornit diesel-ul, am programare la service sa dau dpf-ul jos ca ma deranjeaza, sa fii iubit
-
@@@^^^^, vineri, 16.07.2021 06:42
Ba chiar ca intelegem foarte bine. Am impresia ca dezbaterile si ideile neconforme cu credinta ta te cam jeneaza. Pai asta e esenta democratiei. Nu faci fata? Nu mai ai argumente sau nu poti sa-ti sustii ideile coerent? Asta te deprima astfel incat sa ajungi sa il preferi pe un agramat incult si tupeist ca edik si sa arunci cu injurii asupra celorlalti? Viata ta e un calvar. Sincer cred ca e mai fericit un visator ca ala de la 22:55 care crede ca pune niste panouri fotovoltaice pe masina si gata s-a rezolvat si cu autonomia care va fi nelimitata, se incarca masina din mers, ha ha ha. Sarman analfabet tehnic. Duiosia si naivitatea lui mi-ar smulge zambete daca n-as sti ca e lipsa crasa de educatie tehnica. Probabil omul crede ca e posibil si perpetuum mobile care insa nu s-a inventat inca.
-
mm, vineri, 16.07.2021 07:28
oricum dupa cum evolueaza lucrurile 2505 va fi in 2035, deja pamantu-i plat iar criza semiconductorilor e pentru ca au bagat astia cipuri in vaccinurile anticovid, ce sa mai zic de reproducere, ca-i cam greu cu ion si mitica iar prostia va fi prea mare ca sa fim capabili de clonare... pe de alta parte tot prostia ne-a adus aici, traim in societatea unde nevoia nu mai e baza comertului ci aroganta, ne luam masini tepene si telefoane premium nu pentru ca am avea nevoie de ele ci pentru ca vrem sa aratam vecinilor ca a noastra e mai tare, a mai vazut careva masini mini in afara de matiz-urile de acu 20 de ani? ne invartim in toata lumea ca de, o viata avem, dar nu facem altceva decat un tur al disney-landurilor de tot felul indiferent daca se numesc machu pichu sau capela sixtina unde ne inghesuim ca sardelele, iar de democratie ce sa mai zic... a devenit un fel de dictatura a tuturor frustratilor, asa ca lumea se va duce dracu nu de poluare ci de prostie.
-
@@@^^^^, vineri, 16.07.2021 08:42
Mie nu-mi dă impresia că ințelegeți ce se intâmplă in jurul vostru! Te deranjează opinia mea? Dacă vrei să faci politică du-te pe un site adecvat! Esența democrației este sa-ți asumi responsabilitatea pentru ce spui! Că de guristi e sătulă lumea... Când afirmați că nu există poluare, nu mi se pare că sunteți responsabili, sunteți chiar demenți! - sună a dezinformare. Când afirmați ca nu există schimbari climatice - idem - sună a dezinfornare. Când amestecați tot felul de ideologii pentru a-i cataloga pe cei care nu sunt de acord cu voi, sună a golăneală! Sustineți foarte agresiv ideea ca nu există alternative la soluțiile actuale. Sunteți foarte siguri pe voi. Asta iar sună a golăneală!
-
^^^ 08:42, vineri, 16.07.2021 09:48
deturnati adevarul in cel mai neomarxist stil cu putinta. Cine a afirmat ca poluarea nu exista? Tot ce spun e ca poluarea aerului de care cred ca aduceti vorba e la un nivel asa de mic incat nu afecteaza sanatatea nimanui. Nu exista, repet, niciun document oficial de la medicina legala in care sa scrie negru pe alb ca respectivul decedat a sucombat datorita noxelor de la Diesel de exemplu. Din aceasta cauza consider toata propaganda asta desantata o operatiune de dezinformare de mare anvergura caruia foarte multi idioti utili ii cad prada. Iarasi, conform noilor norme de poluare EURO 6 emisiile de noxe ale Diesel sunt la aproape fel de scazute ca si la motoarele pe benzina. Emisiile acestor gaze sunt atat de scazute incat pot fi comparate cu arderea unei tigari pe parcursul a cativa kilometri. Daca credeti ca va puteti imbolnavi asa, treaba voastra, insa nu-mi impuneti mie restrictii aberante ca sunteti voi ipohondri. Despre emisiile de CO2, care nu reprezinta poluare pentru ca CO2 nu este nici poluant nici toxic. Omul expira CO2 din plamani si tot regnul vegetal se hraneste cu el. Deci CO2 nu e poluare, se presupune doar ca are efect de sera, nedemonstrat inca. Personal ma indoiesc ca 0,04% adica 4 parti din 10.000 (zece mii) ar avea un efect palpabil asupra a ceva. Alt lucru care trebuie sa ne dea de gandit este faptul ca in istoria pamantului, chiar cea recenta, au existat perioade cand procentul de CO2 a fost mul mult mai ridicat si nu s-a intamplat nimic. Viata a mers mai departe. La fel si cu perioadele de incalzire. Au fost perioade de incalzire in care temperaturile medii au fost mult mult mai mari. A luat foc planeta? Nu. Dimpotriva, viata a prosperat. Ce a provocat incalzirea de acum 4000 de ani cand a aparut civilizatia minoica? Industria? Transporturile? Ce? Asadar toate previziunile astea apocaliptice ma lasa rece. Acesta politica nu are ne-a face cu ecologia si cu grija fata de mediu ci este doar un vehicul de imbogatire si extorcare a populatiei de catre mai marii si mai micii smecheri ai planetei care au vazut o mega oportunitate aici. Personal cred ca o sa mai merg cu masinile mele pe benzina si Diesel inca multe zeci de ani de acum incolo. Pentru ca minciuna asta cu incalzirea, mai nou schimbarile climatice si poluarea nu mai tine. Uitati-va la comentariile de pe AM de exemplu. Se vor trezi si germanii cand o sa fie arsi la bani mai tare si atunci sa vezi. Vestele galbene au fost nimica. PS Avand o anumita varsta, am trecut si prin perioada anilor 70 cand ingrijorarea mare a ecologistilor era glaciatiunea cauzata tot de CO2 bineinteles. Intre timp si-au schimbat directia cu 180 de grade. Asa ca propaganda asta mie imi pute de la un km. Surprinzator este insa cati oameni cu scoala sunt de fapt niste bieti naivi (idioti utili).
-
xxx, vineri, 16.07.2021 12:11
@@xxx Sunt automatist de meserie, știu foarte bine cat a evoluat tehnologia. De asemenea nu am nici o problema cu mașina electrica. Dar hai, sa nu ne mințim ca electrica ne salvează! Se va ajunge sa se restricționeze consumul de orice fel, fie ca este regim capitalist sau comunist cam in 50 de ani.
-
@^^^ 08:42, vineri, 16.07.2021 13:43
Pana si dictatorul rus se agita pe tema schimbarilor climatice: "Moscova şi Washingtonul împărtăşesc ‘interese comune’ cu privire la schimbările climatice, a declarat preşedintele rus Vladimir Putin, primindu-l pe emisarul special american pentru climă, John Kerry, aflat într-o vizită la Moscova, potrivit AFP." https://financialintelligence.ro/schimbari-climatice-rusia-si-sua-au-interese-comune-afirma-putin/ Nu se poate sa sustinem ca toate institutiile internationale mint in ceea ce priveste schimbarile de clima: https://www.un.org/sustainabledevelopment/climate-change/ Solidaritatea este mult prea mare pe acesta tema! Sa intelegem ca toti liderii lumii au innebunit? Schimbarile tehnologice din industria auto si aviatica vor avea aplicabilitate in multe alte industrii! Trecerea va fi grea dar rezultatul final va fi spectaculos!
-
^^^, vineri, 16.07.2021 14:09
Si care va fi rezultatul final? Si ce ne asteapta daca nu facem trecerea asta? As vrea sa stiu de la tine ca eu nu inteleg pentru ce luptati. P.S. Sunt sigur ca despre clima au discutat nu Crimeea, Donbas, Navalnii si alte nimicuri din astea.
-
Clasic, vineri, 16.07.2021 18:12
China va construi vreo 180 centrale pe cărbune, sa speram ca nu va bate vântul dinspre ei .
-
@xxx, vineri, 16.07.2021 18:40
Dacă ești automatist de meserie ar trebui să ai vedere de ansamblu...sunt aptitudini ce se dezvolta la analiza si proiectarea sistemelor. Masina electrica este doar un subpunct. Odată dezvoltata tehnologia se electrifica tot de la drujbă la tractor si avion. Apoi mai este vorba si de trecerea de la centralele pe gaz la pompele de caldură... Mai adaugam panourile solare pentru energie electrică si panourile solare pentru apă caldă + turbinele eoliene - aici este spatiu huge de actiune Dacă s-ar rezolva ce am enumerat mai sus, deja am trăi intr-o altă lume! Din câte am ințeles planul este mult mai complex si cuprinde: impăduriri, monitorizarea si diminuarea emisiilor in procesele de producție din mai multe industrii, incurajarea reciclării etc Dacă privim la tot planul in ansamblu, eu zic ca se rezolvă multe!
-
@Clasic, vineri, 16.07.2021 18:53
Cine va termina primul electrificarea si va mări producția de energie verde, va impune sancțiuni economice celor care scot fum! Pot sa pariez ca vor iesi campioni la energie verde: SUA, UE, UK, Australia, Israel, Noua Zeelandă, Japonia, Coreea de Sud, Canada, Africa de Sud, Norvegia, Elvetia + state mici din Asia si Orientul Mijlociu... In principiu statele bogate se vor inverzi primele!
-
Clasic, sâmbătă, 17.07.2021 17:57
Ce sancțiuni sa impui unei superputeri ? Observa un pic contextul geopolitic , militar , etc nu doar al Chinei . Iti dau un alt exemplu India . Ce sancțiuni a impus UE si SUA Chinei in contextul pandemiei ? Absolut nimic. De ce? Pt ca le este frica .
-
@^^^, sâmbătă, 17.07.2021 19:46
Ia sa ii intrebi pe germani ce ii asteapta daca nu fac asta in conditiile ultimelor inundatii :) Le mai trebuie autostrazi fara limite si poluare? Daca da, sa mai vina cateva inundatii si ii mai linisteste.
-
X, duminică, 18.07.2021 10:33
Se va interzice ca și rahatul sa pută! Cea mai mare și mai hoțească afacere este vinzarea aerului pe bani. Omenirea este din ce in ce mai imbecilizată dar nimeni nu-i întrece în imbecilitate pe europeni.
-
Somebody, duminică, 18.07.2021 10:47
Intrarea autoturismului, propulsat de motorul cu ardere internă, pe piața de larg consum nu s-a făcut prin interzicerea atelajelor cu tracțiune bălegoasă, ci pt ca s-a impus prin eficientă. Deocamdată autoturismul propulsat de motoare alimentate cu electroni în baterii nu se pot impune. Cumva de asta au nevoie de "intervenția" legiuitorului?
-
Seriff, duminică, 18.07.2021 14:20
Inundatiile sunt de la 1.9 tdi nu?
-
Puiagruia, luni, 19.07.2021 00:25
Cît fum și praf am înghițit cîți oameni și animale mor din cauza acestor gunoaie conduse criminali poluatori n-ar mai circulă de mîine
-
@13:43, luni, 19.07.2021 07:42
Care va fo rezultatul spectaculos? Si mai ales care va fi alternative apocaliptica. Dupa tine, asa.
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieȘeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”Thomas Schafer, șeful Volkswagen, a apărat decizia mărcii germane de a închide mai multe uzine pentru a reduce din costuri. Șeful mărcii mai precizează că nu există cale de a evita concedierile angajaților uzinelor afectate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
"În plus, din 2026, transporturile rutiere vor face obiectul comercializării certificatelor de emisii" Asta e cheia! Aceeasi teapa cu certificatele verzi de acum si baietii destepti,nu se interzice da' se taxeaza.