OFICIAL: Citroen C-Zero, prima electrică disponibilă în România: 36.642 de euro
Primii români care vor să intre în trendul electric prin achiziţionarea unei maşini 100% "verzi" au de astăzi la dispoziţie noul Citroen C-Zero. Preţul său: 36.642 de euro.
Citroen a anunţat astăzi preţurile pentru noul C-Zero, primul model electric pe care marca franceză îl comercializează în lume. Disponibil la un preţ de 36.642 de euro cu TVA inclus, Citroen C-Zero devine, astfel prima maşină 100% electrică pe care clienţii români şi-o pot comanda de la dealerii autorizaţi ai unei mărci prezente pe piaţa internă.
DOTĂRI DE SERIE
Conform site-ului oficial al celor de la Citroen, noul C-Zero va fi disponibil exclusiv în echiparea superioară High Line, posesorii noului model electric francez urmând să beneficieze astfel, printre altele, de Radio CD cu MP3 Player, de Computer de Bord, ESP, conexiuni USB şi Bluetooth, aer condiţionat automat, oglinzi laterale încălzite şi rabatabile electric, geamuri electrice faţă şi spate, scaun încălzit pentru şofer, proiectoare de ceaţă, servodirecţie şi airbag-uri frontale, laterale şi de tip cortină. Evident, printre elementele în posesia cărora vor intra noii posesori ai modelului francez se numără şi unele caracteristice maşinilor electrice, cum sunt cablurile de încărcare sau un indicator de bord care indică în timp real consumul, nivelul bateriei şi starea sistemului de recuperare a energiei eliminate la frânare.
MOTOR ŞI AUTONOMIE
Noul Citroen C-Zero, un alter ego al lui Mitsubishi i-MiEV, model care va fi disponibil la noi începând cu luna aprilie, vine propulsat de acelasi motor electric regasit pe i-MiEV, capabil sa dezvolte 64 de cai putere si un cuplu motor de 180 Nm. Resursele sunt transmise puntii spate cu ajutorul unei cutii cu o singura treapta de viteza.
Alimentarea este asigurata de o baterie litiu-ion de 330 de volti, capabila sa ofere o autonomie de 160 de kilometri si sa permita modelului urban sa atinga o viteza maxima de 130 km/h. Acceleratia de la 0 la 100 de km/h se realizeaza in 15 secunde in timp ce sprintul de la 60 la 90 de km/h se face in 6 secunde.
ÎNCĂRCARE
Bateria litiu-ion poate fi incarcata de la o priza conventionala de 220 de volti in aproximativ 8 ore. Pentru cei presati de timp exista si varianta unei incarcari rapide, de numai 30 de minute, de la o priza speciala de 400 de volti.
-
Ady, marţi, 08.02.2011 10:54Mitshubishi
Da! E Mitsubishi! Are doar alta sigla. E uncool pentru ca are alta sigla, pentru ca nu e benzina si pentru ca are un aspect banal... Chiar ar merge pe Uncool Wall. :))
-
e puturoasa, marţi, 08.02.2011 10:58
acceletratie 0-100 in 15 secunde?! cam nasol... Nissan Leaf "face suta" pana in 10 secunde...
-
flavius, marţi, 08.02.2011 11:01@semtex
" Renault Fluence ZE va fi cam la juma' de pret " - asa este DAR FARA BATERII ! Pentru baterii Renault a anuntat ca va face contracte de inchiriere ( ei au zis leasing dar nu ai posibilitatea de a deveni niciodata proprietarul bateriilor ! ) si va cere o chirie lunara cuprinsa intre 100 si 350 euro , suma cea mai mica fiind valabila pentru cei ce nu depasesc 10.000 km anual ( 830km/luna).
-
gelu, marţi, 08.02.2011 11:06logic...cand ai o electrica important e sa faci liniutze
pretul, in schimb, e o "performanta". Dar cine are bishtarii nu se uita la 35.000Eu. Evident, nu vorbesc de piata romaneasca. Aici logica e alta: - nu face suta sub 10 sec., - nu pot merge la "iarba verde" cu catzel, purcel, gratar, dozele de bere, kilogramele de mici - nu pot face jermania cu un plin sa fac "afaceri" - ma rade lumea - in fine, e tzeapa Oricum va avea o problema cand apare leaf sau ZE
-
Cojo, marţi, 08.02.2011 11:17cat
Si cati KW consuma in alea 8 ore de incarcare?
-
unckle, marţi, 08.02.2011 11:31
mai dureaza pana fluence si leaf vor face legea .... voi nu ati auzit de "monopol"? .. in general cand esti singurul de pe piata cu un anumit produs poti sa dictezi pretul dupa bunul plac - deci ed ce sa nu profite de cele 6-12-18 luni pana va sosi si concurenta ?? scump domne' scump ... 320d la banii astia :)
-
gelu, marţi, 08.02.2011 11:3750Kw
.
-
semtex, marţi, 08.02.2011 11:46@flavius
Nu-i adevarat ! La pretul la care ti-l da Renault-Nissan (~15-20 mii euro pt Fluence ZE si 25 mii pt Leaf) poti folosi bateriile in sistem de leasing, iar in cativa ani, la sfarsitul perioadei de folosinta poti beneficia de avansul tehnologic in domeniu, schimband bateria cu una mai performanta
-
sub, marţi, 08.02.2011 11:53super ieftin
super ieftin la 37k euro; in plus nu platesti taxa de inmatriculare; si e si "frumoasa" foc se mai si incarca in 30 min la 400v; dar daca functioneaza toate "dotariile de serie" care toate sunt electrice, NU cred ca tre' sa o tii tot timpul in priza. mai ales ca si curentul electric e foarte ieftin si parca am auzit ca o sa se si scumpeasca. lol. in plus daca autonomia aia de 160 km e la fel calculata cu cea a automobilelor "clasice", adica i realitate iti consuma cu vreo 50% in plus, atunci e super avantajos; poti sa mergi de la intrarea in bloc pana la magazinul din colt, ca sa-ti cumperi tigari; dar per ansamblu e foarte buna afacerea si suntem si ecologisti, ca doar curent e produs foarte ecologic... sau nu? !?!??!
-
noname00, marţi, 08.02.2011 11:56reclama ar trebui interzisa
Pentru ca e mincinoasa. Masina nu are emisii 0 de CO2, emisiile de CO2 se fac la centralele electrice, nu se fac efectiv de masina, dar ele exista. In Romania, in 2003 (nu am gasit date mai recente), 62% din curentul electric a fost produs de termocentrale (carbune, petrol ... ), asa ca aceste masini "verzi" de fapt nu sunt verzi deloc. Da, in Franta aproape 80% din energia electrica este produsa de centrale nucleare, dar nici alea nu sunt chiar "zero emisions".
-
semtex, marţi, 08.02.2011 11:58legat de costurile de exploatare se aude ca...
Renault Fluence Z.E. consuma 10 RON la 100 de kilometri
-
leonte, marţi, 08.02.2011 12:02
tre sa fii lovit la cap sa dai 37k pe cutiuta asta
-
Leaf, marţi, 08.02.2011 12:11@noname00
productia unei masini cu motor termic polueaza in aceeasi masura... dar vrei sa vbim de poluare cu adevarat?!? de ce nu vbim de poluarea rezultata din extractia si trasportul petrolului? de ce nu vbim de poluarea barjelor de petrol esuate? de ce nu vbim de poluarea milioanelor de cisterne care trasporta carburant pe planeta asta? de ce nu vbim de poluarea masinilor vechi, uzate? - pt ca da, poluarea unui motor termic creste progresiv, odata cu anii de utilizare...
-
sub, marţi, 08.02.2011 12:28@Leaf
pai oricum cel mai mult polueaza vapoarele; enorm; dar cine le detine, tata? nu. Le detine cine trebuie; 'poi n-ai vrea sa-i taxeze pe proprietarii de vapoare; taxele se pun poolimii
-
Leaf, marţi, 08.02.2011 12:32@sub
lasa faza cu vapoarele, ca nu vapoarele ne produc smogul in orase... eu vbeam strict de barjele esuate cu scurgeri de petrol
-
noname00, marţi, 08.02.2011 12:41@Leaf
Nu stiu ce ai inteles tu, si ce au inteles ceilalti care au citit ce am scris mai sus, dar NU am zis ca o masina electrica polueaza mai mult decat un autoturism cu motor cu combustie interna. Am zis decat ca NU este o masina cu emisii ZERO, asa cum se face reclama.
-
pret co2, marţi, 08.02.2011 12:45
Constrangerile legate de taxele de poluare sunt alte motive sa apreciati mai mult o masina electrica... sigur... nu cu 37.000 de euro... e un pret prea nesimtit... eu zic sa asteptati Nissan Leaf
-
Leaf, marţi, 08.02.2011 12:50@noname00
Atat timp cat nu are teava de esapament pe care sa scoata gaze toxice, este o masina cu ZERO EMISII.
-
mircea, marţi, 08.02.2011 12:51@noname00
În general, atunci când vorbim de maşini, vorbim de emisiile produsului finit. Emisiile de CO2 pentru care unele popoare plătesc impozite şi taxe sunt calculate tot la produsul finit. Dar, dacă vrei să pui în paralel emisiile uzinelor care produc energie electrică şi cele ale rafinăriilor, de exemplu, balanţa se înclină de asemenea înspre maşinile electrice. Nu foloseşte nimănui să faci paralela asta. Oricum, victoria tot electricelor le revine.
-
gelu, marţi, 08.02.2011 12:57@sub
- ti-ai pus intrebarea care e consumul per kilogram marfa transportata de un vapor si care e consumul in cazul uni autoturism? - ti-ai pus intreabarea ca vaporul consuma EXCLUSIV pentru a transporta produse necesare acestei civilzatii? - te-ai gandit vreodata cati multi litri de combustibil consuma un autoturism INUTIL de 4-5 locuri si INUTIL de SUPRADIMENSIONAT pentru a transporta 1-2 persoane cativa kilometri? - te-ai gandit vreodata ca de multe ori autoturismul este pur si simplu un MOFT ce pe langa poluare insemna o multime de bani cheltuiti inutil? dar probabil ca nu ti-ai pus astfel de intrebari. Tie iti este de ajuns sa vezi un film idiot ce crezi ca iti ofera raspunsurile ce se potrivesc idelor tale preconcepute. @noname...autorurismul in sine este zero-emisions. Nimeni nu spune ca energia lui este produsa cu zero-emisions. Te-ai hotarat sa cauti nod in papura. Io zic sa-i dai in judecata.
-
flavius, marţi, 08.02.2011 13:34@ semtex
Tu te documentezi macar sumar atunci cand postezi un comentariu ? Fluence Ze costa de la 26.300euro in sus , FARA BATERII. Pretul de vanzare in Franta este de la 21.300 euro pentru ca acolo se ofera la achizitionarea unei masini electrice o prima de 20% din pret in limita a 5000 euro. Inchirierea bateriei costa de la 79 euro FARA TAXE ( adauga doar TVA-ul si vezi ce iese ) pentru un rulaj de MAXIM 10.000 km/an. Toate cele de mai sus sunt luate de pe site-ul oficial Renault fr..Pe acelasi site scrie ca ,, detaliile legate de leasingul bateriilor , conditiile de modificare a contractului ( reziliere , extindere etc.) vor fi anuntate mai tarziu , dar am citit cu ceva timp in urma pe un alt site (moteurnature.com ) un interviu cu un oficial al lui Renault care afirma ca bateriile nu vor fi oferite spre vanzare ci numai spre inchiriere , Renault ramanand proprietarul lor , asumandu-si inlocuirea bateriilor defecte precum si inlocuirea lor cu unele mai performante pe masura ce tehnologia avanseaza. DECI N-AU DE GAND SA TI LE VANDA , PUISOR , CEL PUTIN ATATA TIMP CAT ALIANTA RENAULT-NISSAN VA FI DOMINANTA IN ACEST SEGMENT ! Eu unul sunt convins ca viitorul apartine masinilor electrice dar asta nu inseamna nici ca ma las imbatat cu apa rece , nici ca ma mint de unul singur !
-
dan, marţi, 08.02.2011 13:38
Un pret exagerat de mare pt un 'golf cart' care seamana cu o masina. Personal, voi prefera sa dau inca 3-4000 E in plus pe solutia Volt/Ampera, adica zero emisii pt drumurile de zi cu zi din oras si un generator pt extinderea distantei parcurse in afara orasului. Asta pana cand se hotarasc sa dea drumul tehnologiei prin care bateriile sa se incarce in cateva minute si sa tina 4-500 km (ea existand deja, insa doar in domeniul militar, ca doar e mult mai important sa ne omoram eficient decat sa transporam eficient). Si nu, nu din cauza aptului ca-mi sta micul in gura daca nu-l mananc pe Valea Prahovei si de-aia nu am ceva face cu masina electrica. Problema e la faptul ca o duba, spre exemplu, nu poate sta n-spe ore pe drum la incarcat cu marfa perisabila care numai proaspta nu o sa fie cand o sa ajunga la destinatie. Prin urmare, solutia asta cu baterii de acum 100 de ani care, cica, se vrea de "viitor", vanduta la niste preturi aberante, pot sa si-o bage domnii din industria auto direct unde nu bate soarele.
-
verde pai, marţi, 08.02.2011 13:5610-40k euro care mai e diferenta
Eu sunt verde! Si desi nu am cu ce sa ma sterg la ###, sunt dispus sa dau 40k Euro pe orice rahat (alb daca e posibil) plin cu aGtzibilduri verzi si albastre care arata lumii cat imi pasa mie de ursii polari. Eu o sa incarc masina GREEEN pentru ca mi-am modificat pegasul si pedalez si bag curent in baterie. Dama dreaq. PS Semtex la care dealership Renault lucrezi? Pari dedicat, meriti o prima pentru efort
-
gelu, marţi, 08.02.2011 14:19@flavius
si problema ta care e, pana la urma? tu vrei sa-ti cumperi bateriile, vrei sa fii proprietar de acumulatori? Sau ce? Nu iti convine sistemul oferit de renault? In baza acestui contract de leasing ei iti ofera niste avantaje clare, deci nu inteleg de ce ai cosmarurile astea si de ce vrei sa ni le impartasesti cu atata "drag" dan .....ca deobicei arata o mostra de logica provenita din "putzul gandirii" sau de acolo de unde "nu bate soarele".
-
Semtex, marţi, 08.02.2011 14:31@flavius
Esti prea obtuz in gandire ca sa intelegi anumite treburi. Subventii din partea statului vor fi si in Romania, nu numai in Franta. Renault Fluence Z.E. va costa in Romania cat un Fluence diesel bine echipat, adica in jur de 16-18 mii de euro. Imi spui mie de 21.000 euro -pret pt Fluence ZE, dar pretul ala e pt Franta si e cam acelasi pret pe care il are si un Fluence DIESEL la ei. Exact ce-ti spuneam mai devreme. Si daca dai banii astia pleci cu masina din showroom, intelegi? 21.000 este in Franta cu baterii incluse! ca nu-ti vinde masina cu fara baterie si dupa aia sa-ti zica "du-te in service sa ti-o montezi" Atat am de zis! ps: n-o sa stau sa intru in polemici cu toti frustratii de pe site-ul asta
-
Renault, marţi, 08.02.2011 15:44CARLOS GHOSN spune:
"Costul lunar al bateriei si al incarcarilor acesteia va fi mai coborat decat cel al benzinei cu care ne alimentam masinile acum" Eu il cred.
-
adn opel, marţi, 08.02.2011 16:47Astept teleportarea si masina cu abur de care nu vorbeste nimeni.....
Sunt alte solutii spectaculoase dar sunt la secret si inca mai este petrol politica si curve ..politice nu de centura...daca cititi ce a facut COANDA ..geniul nostru ..motoare fara nici un angrenaj mecanic si cinetic ..atunci o sa stim de ce romanii ..natia asta atat de chinuita este tinuta la respect...ma p...pe francezi o natie de ....si respect pt nemti...si ROMANI ..CA DACA AR RELANSA INVENTICA ROAMNEASCA I AM BATE LA F...GOL,sa auzim de bine .
-
Flavius, marţi, 08.02.2011 17:00@gelu
Nici una , frate ! Daca ai fi fost un pic mai atent la dialogul pe care l-am avut cu semtex ti-ai fi dat seama ca nu am facut altceva decat sa-i atrag atentia ca nu e chiar asa , ca Fluence doar pare mai ieftin pentru ca nu-ti vinde tot .Ce am cu sistemul de leasing al bateriilor? Absolut nimic ! Este geniala metoda prin care Renault a impuscat doi iepuri deodata - pe de o parte a scazut pretul initial ( recupereaza ei , 1200 euro/an/10.000km nu-s putini ) pe de alta parte a facut sa dispara orice teama legata de fiabilitatea bateriilor .Pur si simplu nu mai e problema clientului , e problema lui Renault. Mai mult , sistemul de schimbare rapida a bateriilor reduce mult di problemele legate de autonomia inca destul de mica. @ semtex - Tu copile ,bati campii cu gratie. Nu ma mai lua cu ce-o sa fie ca m-a saturat Boc si Baselu ci judeca DUPA CUM ESTE ! Daca vrei sa le compari , compara-le pornind de la aceeasi baza de date-C ZERO este in Franta 30.350 euro (35350-5000) , tot acolo un Fluence costa 21.300 ( 26300-5000 ) Diferenta este de 9.000 de euro pe care Renault ii recupereaza in 65.000km prin inchirierea bateriilor , care SUNT INCLUSE IN MASINA , DAR NU SI IN PRETUL MASINII , LE PLTESTI SEPARAT , IN TIMP.
-
gelu, marţi, 08.02.2011 17:48@adn opel
te rog....subiectele SF le lasam pentru alte site-uri, OK? Aici e vorba de real life @ flavius...ok, probabil ca e o problema de comunicare....
-
Foarte tare!, marţi, 08.02.2011 18:04
In sfarsit, marii producatori, presati de faptul ca petrolul e pe terminate au inceput sa scoata pe piata si alte variante! E normal ca pretul sa fie mare, dar in cativa ani va scadea semnificativ. Sa nu uitam ca primele DVD-playere aparute pe piata costau 12000 de dolari! Concurenta va regla preturile.
-
Octavian, marţi, 08.02.2011 18:30
centrale nucleare emisii 0? Da cu deseurile radioactive ce se intampla? Daca nu stiti despre ce vorbiti, nu va chinuiti. Singurele care sunt green energy sunt hidrocentralele, panourile fotovoltaice, eolienele, etc. Daca chiar vrei sa fii 0 emisii, iti iei panouri solare si astepti cam 6 saptamani pana iti incarci bateriile :)) Masinile electrice au un randament mult mai bun, si daca e sa iei co2 emise de centrale pentru cat curent au nevoie ca sa incarci bateriile, ar veni cu echivalentul unui consum de 1.5L/100km. Te costa cativa lei sa incarci toata bateria. EV e o investitie mare la inceput, dar nu mai ai revizii, etc. In afara de cauciucuri nu mai ai ce sa faci la masina decat sa o bagi in priza seara cand ajungi acasa. Exista deja tehnologie cu care o masina electrica (audi a2) a mers 600km cu o incarcare cu viteza minima 90 maxima 130 pe autostrada si bateriile se incarca in 10 minute la 90%. Tehnologia exista, atata tot ca dureaza pana ajunge la toata lumea.
-
Semtex82, marţi, 08.02.2011 18:54@Flavius
Nu face tu pe desteptul cu mine cu chestii pe care eu le cunosc deja... (vezi comentariul meu la 08.02.2011, 11:46) acum ca sa iesi bazma curata, repeti lucruri care s-au discutat deja... insa ce ma deranjeaza e contextul fals pe care incerci sa-l induci... inventezi kilometri, cifre... asta vine din rea-vointa... Renault a creat un sistem unic si foarte avantajos pentru client. Insa daca ii spui clientului ca Renault vinde masina la 18.000 fara baterii, il lasi sa inteleaga ca masina electrica e total inaccesibila pentru el, ceea ce este FALS. Renault ii ofera clientului dreptul de utilizare a bateriilor si promisiunea de a avea acces la progresele tehnologice din viitor (inclusiv autonomie extinsa), toate astea la un cost cumulat (cost baterie+incarcare) mai mic decat la o masina pe benzina (cilindree medie) Pe mine nu ma intereseaza costurile din Franta, ci costurile din Romania. Costurile bateriei nu au fost stabilite inca pt Romania (difera in functie de regiune) , insa se stie ca o masina electrica cere 2 euro / full-charge 160 km. In conditiile preturilor nesimtite practicate de petrolisti, cred ca oricui va surade o masina electrica. Pai intr-o luna cu 30-40 euro poti merge vreo 1000 de km.. vom vedea! @Octavian http://www.green-report.ro/stiri/celulele-fotovoltaice-ultra-subtiri-inovatia-care-va-revolutiona-energia-verde http://www.green-report.ro/stiri/casa-independenta-energetic-cu-pret-de-pornire-de-la-50000-euro
-
corneliu, marţi, 08.02.2011 19:35inmatricularea?
sa presupunem ca imi voi cumpara una... la asta cat se plateste taxa de prima inmatriculare? sau nu este asa ceva? (ca atunci ar fi mare minune).
-
gelu, marţi, 08.02.2011 20:49
pai probabil ca va avea aceeasi taxa ca si hibrizii
-
flavius, marţi, 08.02.2011 22:14Noi suntem romani
Ar fi interesant de facut calculul aproximativ "pe bune" cat ar costa 100 km cu asemenea "dihanie".Afara pretul energiei este inferior celui din Romania.
-
flavius, marţi, 08.02.2011 22:19-@ flavius ?!
Te crezi destept daca parazitezi identitatea altuia?
-
redalert, marţi, 08.02.2011 23:17
după cât timp sau km trebuie schimbată bacteria ? și cît costă ? și ce faci cu ea iarna când îi scade capacitatea le 30% ? și la prețul ăsta de ce nu i-au pus 5 radio cd, 25 de găuri USB, pedale pentru timp de iarnă, și o vază cu flori de plastic ?
-
gelu, marţi, 08.02.2011 23:19
pai daca in 8 ore mananca, la o incarcare full, 50Kw....
-
Flavius, miercuri, 09.02.2011 08:30@ semtex 82
82 vine de la anul nasterii ? Auzi copile , dupa ce mi-ai transmis ca sunt obtuz ce facusi , muica , te ascutisi ca lupta de clasa ? ! Eu te-am atentionat ca nu te documentezi deloc ,tu in schimb , fara sa verifici nimic , ma acuzi ca inventez cifre , kilometri , sume , ba mai mult , ma acuzi de rea vointa. Care ar fi aia ? In ce-ar consta reaua mea vointa ? TOT CE-AM SCRIS , TOATE DATELE CARE LE-AM PREZENTAT SUNT DATE OFICIALE PRELUATE DE PE SITE-URILE OFICIALE ALE LUI RENAULT SI CITROEN CHIAR DE LA MAMA LOR DE-ACASA , DIN FRANTA. ERA SUFICIENT SA LE DESCHIZI SI SA LE CITESTI SI TU ( SAU AI DIFICULTATI CU INTELEGEREA LIMBII FRANCEZE ? ) Tu ,in schimb , bati campii pornind de la niste declaratii eliptice facute de unii oficiali Renault cu mult timp inainte de anuntarea datelor oficiale. Esti tanar dar ar fi trebuit sa stii pana acum cum este cu marketingul , cum e cu diferenta dintre promisiuni si realitate.Mai stii povestea cu Dacia de 5000 de euro? Cica unii o mai astepta si acuma , dupa 11 ani de cand a fost lansata pastila pe piata ! Dupa ce-o sa mai treaca timp si o sa mai dai cu capul de grinda , dupa ce-o sa-ti mai creasca parul prin partile ascunse privirii o sa te lamuresti cum e cu aceasta diferenta si poate o sa mai stam de vorbe. Sanatate si sa cresti mare ! In alta ordine de idei , Postarea de la 22.14 cu avatarul un Peugeot 307 nu-mi apartine.
-
ha ha ha, miercuri, 09.02.2011 10:08mda
Sa ne intelegem: CO2, nu inseamna neaparat poluare...de ce? pentru ca plantele si copacii folosesc CO2 si prin procesul de fotosinteza, elibereaza in atmosfera O2.Daca vreti ceva verde, plantati mai multe plante si mai multi pomi, care vor scadea sigur emisia de CO2 din atmosfera.Si nu mai poluati Site-ul cu contraziceri aiurea...fiecare are dreptul la o parere...scopul e sa invatam unii de la altii, nu sa ne contrazicem unii pe altii...ca o facem degeaba....si masina oricum a aparut, cine vrea o cumpara, cine nu, nu...
-
pathfinder, miercuri, 09.02.2011 12:56@flavius
semtex are dreptate.. exprimarea ta e de tot r****... nu poti scrie ca Renault Nissan vinde masinile electrice fara baterii, pt ca cineva neavizat ar putea intelege gresit... faci tu pe intelepciunea intruchipata, dar nu esti decat un mascarici....
-
Semtex82, miercuri, 09.02.2011 13:30@Flavius
Pana acum mi-ai demonstrat absolut nimic! nu mi-ai aratat ca ai avea cine stie ce cunostinte in domeniul auto, doar ca defecat niste informatii fara sa le treci prin niciun filtru al ratiunii... asa ca mister musculo, calmeaza-te :)) imi spui mie ca bat campii? tu care ajungi de la masinile electrice la dacia de 5000$?! (o chestiune mult prea complexa pt intelegerea ta) "Costul lunar al bateriei si al incarcarilor acesteia va fi mai coborat decat cel al benzinei cu care ne alimentam masinile acum" Asta nu-i o declaratie facuta de "unii oficiali" , ci de insusi presedindele Aliantei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, cel care dicteaza directia in care va merge concernul pe plan mondial. Carlos Ghosn si-a respectat intotdeauna obiectivele. Legat de faza cu varsta... esti penibil...macar de-ai avea tu pe sfert din experienta mea in domeniul auto, dar nu cred..
-
flavius, miercuri, 09.02.2011 14:13Parazitul @flavius
Sa-ti fie rushine nesimtitule !Eu sunt inregistrat pe cand tu,un sfertodoct.Pacat de numele purtat.
-
gelu, miercuri, 09.02.2011 15:38@ha ha ha
idiot opinion... n-ai fost la ora de "stiintele naturii" copil?
-
Octav72, miercuri, 09.02.2011 19:03C-Zero
Are un pret enorm si cred, supraevaluat. Cata tehnologie sa inglobeze, ca sa ceara atat pe acest model? Mai ales la noi, nu vad sa apara asa repede prize de 400 volti, ca omul sa poata sa incarce repede, in timp ce sta la o cafea. Cei care nu au garaj, pot sa se uite linistiti la acest model, asta daca (un mare daca, de fapt) acest model va gasi cumparatori la noi, la acest pret foarte piperat. Nu va mai certati intre voi, mai bine sa luam in calcul alt aspect. Pretul e mare, semn ca mai sunt combustibili fosili, iar constructorii cred ca au idee si pentru cata vreme mai ajung resursele... In loc sa incurajeze cumpararea de automobile ''verzi'', stabilesc un pret foarte mare, dar ne vorbesc de ecologie. Daca vor sa protejeze mediul, de ce nu incep de acum? Cred ca pe motiv ca vor sa vanda inca, atat cat mai tine si mai sunt resurse... La noi inca nu a aparut ''moda'' cu protectia mediului, asa ca poate cineva care doreste sa-si faca reclama cu orice scop, ar cumpara acest model, acum. Iar cu o floare sau cateva, nu se face primavara. La cat polueaza vapoarele, industria, avioanele... Cand vor fi pe terminate combustibilii fosili, vor scadea si preturile masinilor electrice, ca sa poata sa cumpere cat mai multi. Pana atunci poluam in continuare, ca la pretul actual al lui C-Zero, nu vad cum ecologia ar avea de castigat.
-
@Octav72, miercuri, 09.02.2011 19:54explicatia e mai simpla
pretul e mare pt tehnologia e noua, iar C-zero e momentan singur pe piata romaneasca
-
@Octav72, miercuri, 09.02.2011 19:56
"cu o floare nu se face primavara" da, dar un inceput trebuie sa existe
-
Octav72, joi, 10.02.2011 12:30
Este singur pe piata deocamdata, sa vedem ce vanzari va face la noi in decursul acestui an... Daca vor sa aiba grija de mediu, ar trebui sa caute sa ofere preturi accesibile multora, in viitorul cat mai apropiat. Acesta ar fi o politica de protectie a mediului, un inceput mult mai bun si in ''forta'', ca daca se vand putine sau deloc efectele sunt infime... Oricum, la noi se fac pasi mult mai mici in aceasta privinta, decat in alte parti. Este noua tehnologia, dar aici cred ca este un joc si o strategie, ca sa se profite inca de resursele de combustibili fosili. Lucrurile se misca destul de incet, deocamdata, ca sa putem sa vorbim de o reducere a poluarii. Probabil asa dicteaza interesele actuale. Este bine ca multi constuctori sunt procupati de masini ecologice, dar cred ca se trag anumite sfori, ca ele sa fie accesibile maselor atunci cand le va conveni lor cel mai mult.
-
Octav72, joi, 10.02.2011 12:41
* preocupati
-
pesso, sâmbătă, 12.02.2011 00:39Va mirati degeaba...
Nu inteleg de ce va mirati atat de pretul asta.Avand in vedere ca este ceva nou in domeniul auto mi se pare normal sa fie scump,oferta fiind foarte redusa deocamdata.In momentul cand fiecare constructor va avea un model electric lucrurile vor sta altfel.
-
Cristi-Tg.Mures, miercuri, 02.03.2011 15:00O prostie...inca
Numai un idiot ar da atitia bani pe un jeg care-i si mic si merge numai 160 km si se incarca in 8 ore !!! Dc ar fi costat 13.000 euro cutia asta,ar merge macar 500-1000 km ca si masinile normale si s-ar incarca intr-o jumate de ora mai ziceam dar asa... Cere nu-i deacord cu mine ,luati-va una si faceti un drum de sa zicem 1300 km sa vedem in cit timp ajungeti ca eu am ajuns in 15 ore si dupa aia mai vb. Multi o sa zica ca-i masina de oras,ok,dar cine-i asa idiot sa dea 37.000 de euro pe asa ceva? Credeti ca curentu-i gratis?Mai bn i-ti iei unul pe benzina de 1.0i cu 5-6.000 nou,consum de 5-6-7/100 si de 30.000 euro ce ramine iei o garsoniera si benzina pe 5 ani! Parerea mea...
-
Cristi-Tg.Mures, miercuri, 02.03.2011 15:13
Si dc ti se duc acumulatorii ai pus-o ! O sa zica ca tu esti devina ca cine stie ce curent ai pus in ea :) si nu o sa ti schimba si o sa ajungi sa faci cotetz din ea :))
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
Renault Fluence ZE va fi cam la juma' de pret, dar va oferi ceva portbagaj si vreo 30 de cm in plus pt confortul pasagerilor... Nissan Leaf cred ca va fi in jur de 25.000 euro. Si e japoneza. E compacta. E masina anului in Europa... deci... Citroen are o problema.