OFICIAL: BMW Seria 6 Cabrio - informaţii şi imagini complete

Publicat joi, 18.11.2010 10:32 de Bogdan Mirică

BMW a dezvăluit astăzi primele imagini şi informaţii ale noii generaţii Seria 6 Cabrio. Modelul bavarez a crescut în dimensiuni, vine tot cu un acoperiş textil şi promite performanţe demne de invidiat.

Deşi toată atenţia presei de specialitate este aţintită asupra Salonului Auto de la Los Angeles, unde s-au consemnat premiere importante pentru piaţa europeană (Volkswagen Eos şi noul Mercedes CLS63 AMG), BMW publică astăzi primele informaţii şi imagini ale mult aşteptatului Seria 6.

Coupe-ul, care a inaugurat practic un nou segment auto, a ajuns deja la a treia generaţie şi se prezintă acum în varianta cu acoperiş textil rabatabil. Anticipat de liniile prototipului Seria 6 Concept, dezvăluit toamna aceasta în cadrul Salonului Auto de la Paris, noul Gran Turismo conceput în Munchen creşte în dimensiuni.

Dimensiuni mai mari

Comparativ cu vechiul model, lungimea a crescut cu 7.4 centimetri, până la 4.89 metri, lăţimea cu 3.9 centimetri până la 1.89 metri, iar înălţimea cu 0.9 centimetri, până la 1.36 metri. Ampatamentul s-a mărit şi el cu 7.5 centimetri, ajungând să însumeze 2.85 metri. În ciuda dimensiunilor mai generoase, inginerii bavarezi promit o rigiditate structurală superioară, cu 50% mai mare decât cea a generaţiei anterioare.

Generaţia nouă a modelului german, identificată cu codul F13, este caracterizată tot de un acoperiş textil, cu o structură uşoară şi compactă, acţionată de un mecanism care permite descoperirea maşinii în 19 secunde şi acoperirea ei în 24 de secunde. Toate aceste cifre sunt valabile până la o viteză maximă de 40 de km/h. În funcţie de poziţia capotei din textil, portbagajul noului Seria 6 Cabrio poate înghiţi între 300 şi 350 de litri.

Motorizări de top

Primele imagini trădează look-ul versiunii de top, 650i, propulsată de un motor V8 biturbo, de 4.4 litri, capabil să livreze 407 cai putere şi 600 de Nm, pe o plajă de turaţii generoasă, cuprinsă între 1750 şi 4500 de rotaţii. Resursele sunt capabile să genereze performanţe demne de apreciat: acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 4.9 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 de km/h. Chiar şi aşa, consumul mediu va fi de numai 9 litri la 100 de km, iar emisiile de 249 g/km.

Gama coupe-ului de mari dimensiuni va mai include o motorizare pe benzină, considerată entry-level-ul modelului. Este vorba despre 640i, care vine cu un propulsor de 320 de cai putere şi 450 de Nm, resurse suficiente pentru a oferi o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în doar 5.7 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h. Consumul anunţat pentru această verisune este de 6.7 litri, în timp ce emisiile se opresc la 185 g/km.

Treptat, BMW va introduce în gama coupe-ului şi o alternativă diesel, asigurată de propulsorul bi-turbo de 286 de cai putere. Nu va lipsi nici propunerea de performanţă a diviziei M, un viitor M6 urmând să fie propulsat de motorul V8, de 4.4 litri, aşteptat să livreze 555 de cai putere, asemeni fraţilor mai mari BMW X5 M şi BMW X6 M.

Mai multe informaţii despre noul Seria 6 Cabrio vor fi făcute publice odată cu lansarea europeană a modelului, pregătită în cadrul Salonului Auto de la Geneva, de la începutul anului viitor. Primul contact live va avea însă loc mai devreme, în cadrul Salonului de la Detroit.

Filme de prezentare

  • sunt dezamagit, joi, 18.11.2010 10:52
    nu-mi place

    as fi vrut sa arate la fel ca si conceptul... cica 90% din concept... ce vrajeala!

  • Ionut, joi, 18.11.2010 10:56

    arata exceptional

  • unckle, joi, 18.11.2010 11:11

    lasa ma, daca te-au dezamagit mergi de cumpara-ti un mercedes, ca au oferta la E, si tot decapotabila este .. ... mda.. ma gandeam io ca nu prea poti sa schimbi dacia cu un bmw...

  • @unckle, joi, 18.11.2010 11:21

    oamenii cu personalitate comenteaza articolul, iar prostii promoveaza stereotipuri iresponsabile

  • eko, joi, 18.11.2010 11:42
    regret

    arata bine ...dar vreau ceva nou de la BMW ,am obosit de acelasi stil ...deja stiu cum va arata viitoarea generatie....

  • valeriu, joi, 18.11.2010 11:46
    BMW

    s-ar parea ca se designerii de la Bmw merg pe accesi conceptie a celor de la Vw , aceeasi palarie un pic mai mare sau mai mica, pacat incep sa isi piarda din expresivitate si sunt prea disperati dupa conservatorism

  • Lamborghini, joi, 18.11.2010 12:31
    Minciuna pe fata !

    Consum mediu : 6,7 l/100 km =)) nici un diesel de 4000 cmc nu scote 6,7 mediu...

  • tzenu_bmw, joi, 18.11.2010 12:33
    2 cuvinte..........

    super belea..........

  • adrian78, joi, 18.11.2010 13:19
    consum?

    De unde ati luat consumurile alea?la 650 consumul e de 10.7l CO2 249g/km iar la 640 7.9l CO2 185g/km

  • dagwod, joi, 18.11.2010 14:17
    .....

    mda......

  • dan, joi, 18.11.2010 14:22

    Cui nu i se pare ca nu seamana in proportie mare cu conceptul inseamna ca nu cunoaste conceptul, spatele si lateralul sunt aproape identice, fata e mai cuminte dar seamana si ea, interiorul superb, chiar daca seamana din fata cu seria 5, macar spatele e complet diferit, nu ca la altii, in fine...cine spune ca nu si-ar dori asa ceva minte

  • unckle, joi, 18.11.2010 16:28

    curioasa treaba cu consumul mediu la 650i .. avand in vedere ca fratele lui geaman de la 550i papa doar 10,4% in ciclu combinat @insul ala ... adevarul supara uneori, chiar daca este exprimat printr-o stereotipie ;)

  • acidutza, joi, 18.11.2010 16:32
    Sa lasam designul

    Tine de gust daca-ti place sau nu cum arata o masina. In schimb, la capitolele dinamica, motorizari, consum si intretinere...totul este pe fata! Sta bine sau nu, pe curbe, are demaraj sau nu, consuma sau nu consuma 8 litri in oras. Asa se pune problema!!! Poate ca daca BMW ar concepe niste modele de genul SsangYong, dar ar merge brici, nu cred c-ar pierde mai mult de 5% din clienti!!!

  • luca, joi, 18.11.2010 17:11
    XXX

    VAAAAAAAAAAI CE URAT II ...LOGANUL CABRIO ARATA DE 1000 DE ORI MAI BINE....CAT DESPRE NOUL MEGANE SEDAN....WOW...MASINA FRATE..NU TRASURICA ASTA...

  • AdrianosFidi, joi, 18.11.2010 17:19
    nu inteleg ceva la motorul li 650i

    ca la 4.4 supralimentat are doar 407 cp ... in fine , dar cum se face ca papa doar 9% mediu ?

  • BMW, joi, 18.11.2010 17:43
    @ RETARDATI

    Ca de obicei apar niste papagali care striga vaiiii... ce urata e masina :)) Dar sa vedeti ce succes o sa aiba acest BMW pe piata , numai asteptati sa apara pe SOSEA .u Pararea mea e ca arata nu bine dar FOARTE BINE. Pentru fanii Audi nici Z4 actual care are un DESIGN PERFECT nu arata bine. Pentru ei arata bine numai A4, A5 si A8 in rest ei nu vad masini cel putin la fel de frumoase sau chiar mai COOL mai agresive ca E60 , F10 , Z4, E92, si actualul seria 6.

  • edi80, joi, 18.11.2010 17:45
    ...

    cate cabrio ati vazut pe la noi in special bmw?? iar consumul e specific bmw!! pe hartie una si in realitatea alta! de vazut seria 7 si x6 hibrid cu 20% mediu respectiv 17%..consum obtinut de pilotii unei emisiuni auto din romania!!!

  • catalin357, joi, 18.11.2010 22:44
    clar un jeg de masina

    da, e clar ca nu imi iau. eu am strans 60k ca sa scot un consum de 15 nu de 8 cat zice bmw, ce-i asta? . gata imi iau sau logan sau reno ca nu se poate. mda . app arata super bine;), oftticati-va OOOO.

  • kubica, joi, 18.11.2010 22:45
    mda

    doar sa mearga numai la vale sa cosume 7 kile la suta....hahhaha ce minciuni sfruntate...un 640i nu consuma 17 in oras asa omeneste...sa nu zic vreo 25 daca il mai si atingi un pic

  • Vali, joi, 18.11.2010 22:58

    Cine da bani pe acest BMW nu se gandeste la consum, arata incredibil masina. Are niste linii superbe, oricum in realitate arata si mai bine deoarece BMW asa ne-a obisnuit.

  • my, vineri, 19.11.2010 10:26
    cati retardati...

    cati copii tampiti pe aici...pai cand dai peste 50 000 euro pe o masina te mai uiti la consum??? daca voi faceti concursuri de consum cu loganurile diesel asta e partea a doua asta e pentru o alta clasa sociala..

  • Esan, vineri, 19.11.2010 12:20
    Audi A5 de pe posterul meu, consuma 5,4 l mixt!

    Vaaaai ce urat e, groaznica masina seamana cu Audi A5; Pfai n-am cuvinte cat de penala poate sa fie oratania asta, designul e penibil seamana cu cel al Audi A4; Masina asta nu stiu de ce vor ei s-o lanseze ca e atat de nasoala ca s-ar potrivi perfect in gama Audi, sincer nu pot sa ma gandesc la o masina mai nasoala ca asta, imi tot vine in gand, gama de automobile Audi! Din lateral acest model seamana cu A1, aici e clar plagiatura! Din spate seamana cu vechiul A2, iar din fata, aici nimeni nu are cum sa conteste ca e clar... Audi TT, Rusine BMW!

  • dor3l, sâmbătă, 20.11.2010 01:53
    Lămuriri

    @ Automarket: „emisiile se opresc la 185g/km” --- emisii de ce? Dacă e vorba de dioxid de carbon, atunci pentru fiecare litru de BENZINĂ arsă pe parcursul a 100km, se degajă 23,3 g CO2. Asta înseamnă că dacă luăm 185/23,3 (gCO2/km)/(100km/L) = 7,98 L/100km. Adică, un consum de 8 L/100km, pare mai plauzibil.

  • BaditzaEx, luni, 22.11.2010 00:24
    arata f bine, Dar...

    imi place aproape totul la ea, cel putin din spate e mortala cu noile stopuri, entile un alt mare +, interiorul, Dar ai putin volanul ( invechit ) si din fata e chiar nashpa si-a pierdut din agresivitate , un peste alta, pozele incercam sa ma impac cu aspectul din fata dar nu ee, nu este Bmw-ul de altadata ... my opinion p.s. bai nebunilor cum dreaq va uitati ca bezmetici ( va luati ) de consum...la o masina de genu, nu te uiti la consum, plus asta este ca si a-2-a masina ( adica o situatie financiara de nu stai sa casti ochii la consum ).

  • unckle, luni, 22.11.2010 10:44

    da-o draq ma dor3le, de unde sa consume 8% ... nici la vale cu motorul oprit nu consuma 8 ... ( si vezi ca te-ai incurcat in unuitatile de masura ;) )

  • dor3l, luni, 22.11.2010 16:27
    Din nou lămuriri

    @unckle: Am vrut să arăt clar de unde am scos valorile, nu din burtă. Se pare că nu m-am înșelat: http://tinyurl.com/278apub , eu am zis 8, ei zic 7,9 L/100km combinat. 640i este de fapt echipat cu motor de 3,0L turbo și mai are EfficientDynamics. Ba chiar zic ei că ar consuma 6,2 L/100km în afară. Cine nu-i crede, să îl cumpere și să-l testeze