OFICIAL: BMW Seria 1 - informaţii complete

Publicat sâmbătă, 04.06.2011 21:20 de Sebastian Toma

BMW Seria 1 a ajuns la cea de-a doua generaţie. Nemţii au renunţat la motoarele cu şase cilindri în linie, au păstrat tracţiunea spate şi au mărit habitaclul.

BMW a dezvăluit informaţiile complete ale celei de-a doua generaţii a lui Seria 1. Modelul rămâne singura compactă cu tracţiune spate, iar nemţii promit un plus de sportivitate şi eficienţă, deşi au renunţat la motoarele cu şase cilindri în linie. În schimb, toate propulsoarele utilizează tehnologia TwinPower Turbo, iar habitaclul acestui model a devenit mai spaţios. Ulerior, BMW va lansa şi o versiune EfficientDynamics, care va emite doar 99 de grame de CO2 per kilometru şi va avea un motor diesel de 1.6 litri şi 116 CP.

Gamă de motorizări


BMW Seria 1 va fi oferit în cinci versiuni de motorizare. Două dintre acestea sunt pe benzină, iar celelalte sunt diesel-uri. Versiunea entry-level se numeşte 116i şi vine în compania unui motor TwinPower Turbo de 1.6 litri, cu Valvetronic şi DubluVanos, care dezvoltă 136 CP la 4.400 rpm şi oferă un cuplu maxim de 220 Nm între 1.350 rpm şi 4.300 rpm. Accelerarea de la 0 la 100 km/h are loc în 8.5 secunde, iar viteza maximă este de 210 km/h. Consumul în regim mixt este între 5.5 şi 5.7 litri la sută, în funcţie de anvelopele utilizate.

Cel mai puternic diesel este 120d, care dezvoltă 184 CP la 4.000 rpm. Diesel-urile care poartă denumirea 118d şi 116d sunt echipate tot cu un motor de 1.955 centimetri cubi şi dezvoltă 143, respectiv 116 CP. În cazul motoarelor diesel, turbocompresorul are geometrie variabilă, iar sistemul de injecţie directă este de tip common-rail cu supape magnetice. Presiunea maximă de injecţie suportată de această unitate este de 1.800 de bari. Motorizările împart o serie de componente, în vederea reducerii costurilor.

NOUL BMW SERIA 1
MOTORIZĂRI 
BENZINĂ DIESEL
116i 118i 120d 118d 116d
CILINDREE 1.598 1.598 1.995 1.995 1.995
PUTERE MAXIMĂ/RPM 136/4.400 170/4.800 184/4.000 143/4.000 116/4.000
CUPLU MAXIM/RPM 220/1.350-4.300 250/1.500-4.500 380/1.750-2.750 320/1.750-2.500 260/1.750-2.500
CONSUM MEDIU (diferă în funcţie de tipul anvelopelor/jantelor)  5.5-5.7  5.8-5.9  4.5-4.6  4.4-4.5  4.3-4.5
0-100 KM/H  8.5  7.4  7.2  8.9  10.3
VITEZĂ MAXIMĂ  210  225  228  212  200

 


Start/Stop în standard, transmisie automată cu opt trepte oferită opţional


Noua generaţie a lui Seria 1 va fi prima compactă care va putea fi echipată cu o transmisie automată cu opt trepte, iar sistemul Start/Stop automat este standard atât pentru versiunile cu transmisie automată, cât şi pentru versiunile cu transmisie manuală. În standard, BMW Seria 1 va fi echipat cu un comutator care schimbă "experienţa la volan", iar compacta de la BMW va avea şi un mod de rulare ecologic, numit ECO PRO. Cei de la BMW promit îmbunătăţirea confortului şi a manevrabilităţii graţie distribuţiei maselor între punţi, motoarelor amplasate longitudinal şi a geometriei suspensiei.

Direcţia lui Seria 1 va fi electromecanică, iar clienţii vor putea opta pentru direcţie sport variabilă. În standard, modelul beneficiază de sistemul DSC de control al stabilităţii cu sistem dinamic de control al tracţiunii integrat, iar diferenţialul spate este controlat electronic şi beneficiază de un sistem de alunecare limitată. Suspensia spate este de tip Multilink în cinci puncte, în timp ce suspensia faţă este construită din aluminiu şi are o configuraţie specială, care oferă un nivel ridicat de confort şi manevrabilitate, indiferent de calitatea suprafeţei pe care rulează. Respectivul tip de suspensie a fost utilizat şi de prima generaţie a lui Seria 1, dar şi de Seria 3, Z4 Roadster, Seria 5 (generaţia precedentă), Seria 6 (generaţia precedentă) şi de prima generaţie a lui X3.

 

Seria 1 a devenit mai mare


Caroseria acestui model a crescut cu 85 de milimetri, iar ampatamentul a fost mărit cu 30 de milimetri. Ecartamentul faţă a fost mărit cu 51 de milimetri, în timp ce ecartamentul spate a crescut cu 72 de milimetri. Înălţimea a rămas neschimbată, dar lăţimea modelului a crescut cu 17 milimetri, ceea ce îi conferă un interior mai spaţios şi un aspect mai sportiv. Pasagerii din spate au 21 de milimetri în plus pentru genunchi, iar portbagajul are un volum de 360 de litri cu bacheta ridicată. La plierea banchetei spate, volumul de încărcare al acestui model atinge 1.200 de litri. Rigiditatea caroseriei a crescut, iar calitatea finisajelor este la un nivel superior.

 

Tehnologie: iDrive şi Connected Drive oferite opţional


BMW le oferă clienţilor de Seria 1 posibilitatea de a echipa acest model cu sistemul iDrive. Respectivul sistem vine în compania unui afişaj LCD integrat în bord şi beneficiază şi de tehnologiile BMW ConnectedDrive. Astfel, Seria 1 poate beneficia de asistent pentru faza de drum, faruri adaptive, asistenţă la parcare, cameră video pentru marşarier, sistem de avertizare la părăsirea de mers cu averitizare la coliziune, cruise control cu funcţie de frânare, limitator de viteză electronic, integrarea unui player de muzic, conectitivitate internet, informaţii in timp real despre trafic (doar pe unele pieţe), radio pe internet şi aplicaţii pentru Facebook şi Twitter.

Via | BMW

  • GT-R, sâmbătă, 04.06.2011 21:42
    Simpatic...

    Fara schimbari radicale... Echilibrat... Plansa de bord pare ca arata mult mai bine decat cea anterioara... In sfarsit au renuntat la "benzinarele" de 2 litri... Daca generatia anterioara a fost un succes, trebuia imbunatatita ideea, nu schimbata...

  • csuser, sâmbătă, 04.06.2011 21:50

    noul model inglobeaza tehnologii ultimul ragnet dar mie personal nu imi place

  • dudu, sâmbătă, 04.06.2011 22:05
    Uratzel..

    As zice mai degraba, dpdv al designului, ca nu impresioneaza cu nimic...ca si celelate modele din generatia curenta.

  • slv83, sâmbătă, 04.06.2011 22:09
    Evo.....

    O evolutie discreta a modelului precedent, cu bun gust insa! Asemanator cu o alta compacta celebra care nu e in categoria asta de pret dar care se bucura de un succes rasunator. Bravo BMW-simplu si la obiect! Astept rivalul A3!

  • dany, sâmbătă, 04.06.2011 22:29

    farurile si incadrarea lor sunt hidoase... seria 5 e superba dar ajung la concluzia ca bmw nu stie sa deseneze compacte! pai sa-i comparam design-ul cu cel de la alfa romeo giulietta...ei ce ziceti?... si totusi acest model se va vinde mult mai bine datorita imaginii de marca si tehnologiei care inspira incredere... daca acest model ar fi fost produs de Proton sau chiar de Seat ar fi devenit un mare esec...

  • Ionut, sâmbătă, 04.06.2011 22:32

    din spate zici ca e vw polo

  • you_hoooo, sâmbătă, 04.06.2011 22:44
    ciudat

    Ce fatza de ET.... pare ca s-a intors Bangle sa se razbune!!!! Imi pare ciudat designul partii frontale. Se pare ca e o noua moda in industria germana auto: evoluam, evoluam si tot evoluam. Revolutiile sa fie la altii!!! Astept cu mare interes noul A-Klasse!!!

  • DAN_GRC, sâmbătă, 04.06.2011 22:46

    Din fata nu prea imi place, stopurile seamana cu polo dar seamana si cu prima generatie de seria 1, interiorul imi place f mult...nu e frumoasa dar nici urata, ma bucur c-au pastrat propulsia

  • baboon, sâmbătă, 04.06.2011 23:08
    polo

    Stopurile de Polo fac toata masina :)) Partea frontala arata mai bine la generatia trecuta...

  • aparausanu, sâmbătă, 04.06.2011 23:45

    interior fain, lateral, de asemenea, spate cel putin anost iar moaca urata rau. de calitatile reale ale masinii nu ma indoiesc, dar cu designul ... au dat-o-n bara.

  • alinusu, duminică, 05.06.2011 00:14

    WTF?? :)))

  • tzenu_bmw, duminică, 05.06.2011 00:32
    dezamagire totala

    chiar ma asteptam la o simpla evolutie din partea bavarezilor insa cam slabut din partea lor. partea frontala cica se vrea sa se asemene cu conceptu CS insa a iesit un rahat pe bat. spatele insa este putijn mai cuminte in aduce prea mult cu Polo...... o bataie de joc...... in ultimu timp pot zice ca am criticat cam multe produse din ograda bmw si cred ca pe buna dreptate.......acum astept sa vad ce zic si colegi de breazda..... interioru este mai pe placul tuturor in rest cam palida masina......

  • Costi9b, duminică, 05.06.2011 01:49
    !!!

    Bai e urat...

  • dany, duminică, 05.06.2011 08:39
    @automarket

    rugaminte... publicati poze la o rezolutie mai mica (eventual cu posibilitate de zoom) pt a fi vazute mai usor... acum e dificil sa vezi doar bucati si sa tragi imaginea dintr-o parte in alta

  • Blue, duminică, 05.06.2011 08:48
    fail

    Eu chiar ma gandeam ca o sa rupa vanzarile BMW cu noul Seria1. Dar acum ca l-am vazut pot spune cu siguranta ca va fi un mare esec: 1) este mai mult un face-lift liniile sunt aceleasi, exact cum a facut vw cu passat. 2) stopurile de polo se potrivesc ca nuca in perete cu restul masinii 3) partea frontala este total inexpresiva. Macar vechea generatie parea mai agresiva desi nici aia nu era frumoasa 4) audi va veni cu a3, mercedes cu B klasse, lexus are deja un competitor, de Alfa Romeo nu mai vorbesc Noroc ca au mai lucrat la interior care e placut, iar motorizarile ca de obicei vor fi la inaltime.

  • Alex, duminică, 05.06.2011 09:03

    Ca toate modelele BMW in realitate o sa arate altfel, oricum la poze BMW sunt praf. Daca in realitate mi-am schimbat parerea despre 5 GT, cu siguranta si fata acestui BMW o sa arate bine.

  • Serd, duminică, 05.06.2011 09:35
    Non-"Tipare"

    E altceva,si mie personal imi place! Solutia cu tractiune pe spate face ca profilul mesini sa fie deosebit fata de orice altceva in clasa lui,ii da o alura agresiva si daca o conduci nimeni altcineva nu poate confunda masina cu alt model. Ne plangem tot timpul de banalizarea design-ului la anumite marci,dar cand apare ceva nou il "ucidem" din fasa. Ca si generatia precedenta va fi un succes! Aspectul lui diferit cu siguranta va fi amplificat la o vizionare"live",mult mai elocventa decat niste poze!

  • Gogore, duminică, 05.06.2011 11:10

    Partea frontala nu e prea reusita. Stopurile seamana cu cele de la Polo.Interiorul e frumos. Ramane de vazut cat succes o sa aiba.

  • DAN_GRC, duminică, 05.06.2011 11:16

    @tzenu _bmw In ultimul timp critici modelele bmw pt ca pt tine bmw-ul suprem ramane tot "ursuletul si pisicuta" iar altii deja prevad esecul in vanzari, eu zic ca n-o sa fie un esec, este mai ciudat din fata, dar banal in nici un caz nu e

  • C-G-C, duminică, 05.06.2011 11:21
    BMW 1 = FAIL!

    O sa incep cu plusurile ca sa nu para ca sunt prea aspru: + motorizari + interior (arata mai bine ca la precedentul model, are un aspect mai premium, deci per total place) + spatiu, dar nu pt ca ar excela, ci pt ca s-au gandit sa-l mareasca. Este stiut faptul ca vechea generatie statea foarte prost la acest capitol. Lucrul care m-a frapat, desi nu ma asteptam la prea mult de la BMW din acest pct de vedere (cum nu m astept deobicei), este designul. Absolut dezgustator. Mi se pare ca parerile de mai sus sunt mult prea blande. Imi aduc aminte cat de aspru a fost criticat noul Focus pt un aspect nu tocmai rau, iar noul 1 de la BMW, la cat de urat este se incearca a i se da un aspect mai comestibil. Deci WOW... maxim de urat, intr-o clasa unde designul conteaza foarte mult, unde BMW nu are deloc experienta si unde concurenta este mai mult decat acerba. Tehnologia inglobata (care va fi cel putin egalata atunci cand adevaratii concurenti de la Mercedes si Audi isi vor innoi modelele),cat si faptul ca are tot tractiune spate (vorbesc strict de clasa compacta) ma intereseaza prea putin. Un singur lucru spun, daca nu este al naibii de practica (vechea generatie a fost 0 la acest capitol) si daca va avea pret exagerat, acesta masina va fi un esec crunt pt BMW. P.S.: Incerc sa gasesc o masina mai urata, sau macar la fel de urata in aceasta clasa...inca nu am gasit nimic.

  • Excomunicatorul, duminică, 05.06.2011 11:22
    :)

    Eu consider ca masina asta este frumoasa.Nu trebuie sa fiti de acord cu mine,pur si simplu asta e parerea mea. Cu usurinta as achizitiona-o in schimbul altor variante apartinand celorlalti constructori. O masina reusita,cu mult gust. Presupun ca va avea succes la vanzari :)

  • kumite, duminică, 05.06.2011 11:34
    @cgc

    "incerc sa gasesc o masina mai urata..."Uita-te la masina ta,si,sigur ai sa gasesti una mai urata!

  • DAN_GRC, duminică, 05.06.2011 11:43

    Ei, pt C-G-C interiorului seriei 5 F10 arata ca un sifonier sau o noptiera, parca ceva de genul asta a spus odata, deci are niste pareri f obiective.Are Renault da viseaza la Audi...ce rautacios am fost.Vom vedea daca va fi esec sau nu, eu zic ca nu.

  • Bethurbazal, duminică, 05.06.2011 11:46
    Opinie

    Imi place acest seria 1. Pe cel precedent il detestam. Cum spunea cineva mai sus acest 1 seamana cu 1 de la inceput fiind o interpretare moderna a aceluia. Fata pare dintr-o clasa superioara insa sunt convins ca va arata bine. De ani de zile de cand urmaresc acest site nu mi-am dorit sa-mi cumpara o masina asa cum imi doresc acest 1. Jos palaria!

  • C-G-C, duminică, 05.06.2011 11:50
    @kumite

    Initial am vrut sa-ti dau o replica de neam prost la fel ca a ta si sa te "umplu de respect", dar m-am razgandit, imi este imposibil sa ma cobor la un nivel atat de jos. Ramai si viseaza in continuare la BMW-urile tale din posterurile de pe usa, timp in care eu ma relaxez conducand masina mea "urata". P.S.: Daca ai fi macar un fan BMW care si-ar si permite unul, ti-ai da si tu seama ca un om normal la cap nu ar putea sa dea 25 - 30.000E pe o masina care nu inspira, nu arata, nut-ti da impresia unui BMW. Daca tu ai pune sigla BMW pe o Kia Ceed ti-ar da impresia unui BMW? Eu nu cred! Vechea generatie, cu toate bubele ei (un design discutabil, practicabilitate scazuta, ergonomie 0, spatiu putin etc etc) atunci cand te uitai la ia stiai ca este un BMW. Sau poate asta este noua linie de design a marcii si atunci... OMG!

  • x, duminică, 05.06.2011 11:52
    ASTIA GLUMESC NU ?!

    ce doamne iarta-ma e cu partea frontala :))))))))))))))))))))) sa nu mai zic de stopurile alea de bicicleta

  • C-G-C, duminică, 05.06.2011 12:00
    @DAN_GRC

    In continuare am aceeasi parere despre interiorului Seriei 5 F10, mai ales ca masina despre care ai pomenit se adreseaza unei alte clase/clientele, mult mai pretentioase (eu asa as fi daca ar trebui sa dau peste 50.000E din buzunarul meu). Interiorul noii Serii 1, comparativ cu cel al modelului superior are un design mai fluid si mult mai potrivit pt aceasta clasa. P.S.: Da, ai fost foarte rautacios, aproape ca m-am emotionat. Din fericire pt mine Renault-ul pe care il conduc ma multumeste pe deplin si nu-mi da nici un motiv sa ma simpt complexat in fata unor afirmatii facute de persoane care ar vrea sa-mi sugereze alt ceva.

  • BaditzaEx, duminică, 05.06.2011 12:40
    =)) a innebunit neamtul

    chiarimi pare rau ca am de rau VW Golf ( nu din cauza ,ca mi-au fi fost sterse comentariile :)) ) pt ca indiferent cat de maxim de Insipid,Inodor,Incolor,Fad,Anost si ar fi Nu Are cum sa depaseasca BALAURUL asta de masina , tre sa ai ceva la bibilica sa-ti placa hidosenia asta,dar nu-i bai asa cum s-au gasit clienti pt aceea monstruozitate X1 asa se vor gasi si acum cativa cu aceeasi gandire de turma ... Cat pot sa ma bucur ca nu suntem toti la fel :))

  • Andi, duminică, 05.06.2011 13:11

    Motorizari/dinamica 10 Interior 7/8 Exterior 6 1. Plastic spartan pe partea superioara a plansei de bord, la fel ca la prima generatie 2. Prima generatie era urata dar barbateasca. Noua generatie este la fel de urata, insa este putin feminizata.

  • GT-R, duminică, 05.06.2011 13:18
    @pt toti criticii de arta de mai sus

    Urat, fromos, reusit, "faill", cum i-ati zice, tot o sa fie vandut ca painea calda... Are cineva curaj sa puna pariu ca nu?... Poate nu la noi, dar dincolo de vama Bors oamenii au si bani si nevoie de compacte premium, cat mai bine dotate, cu motoare performante. La noi, bineinteles ca inca predomina predispozitia pentru sau altfel zis "de banii astia...imi iau Passat, E-Klasse sh, etc" necontand faptul ca multi chiar nu au nevoie de o masina mare". De asta a vandut BMW in romania mai multe seria 5 decat seria 1 din cealalta generatie... Da, e doar pentru acei care vor sa-si ea exact masina de care au nevoie, care sa nu le deie batai de cap in oras si sa nu ramana in urma pe autostrada. Va fi un best seller fie ca vor sau nu romanii...

  • the hep, duminică, 05.06.2011 13:19

    asta e un bmw adevarat : design discutabil , excelent din pct de vedere tehnic

  • titi, duminică, 05.06.2011 13:33

    M-am uitat mai atent la poze, are niste linii foarte agresive, cred ca in realitate o sa va surprinda. Uitati-va la pozele marite. Automarket astept poze de la voi, la toate modelele BMW voi faceti poze de 10, BMW de 5.

  • DAN_GRC, duminică, 05.06.2011 13:36

    Singurul motiv pt care nu va fi un best-seller ar fi o eventuala noua criza ( de fapt e o chestiune de timp) si atunci se va prabusi din nou consumul de orice fel, iar industria auto va fi cea mai afectata.Marii constructori cresc acum mult datorita pietei din USA si China, dar USA e in pragul unei prea frumoase recesiuni, mai ramane China care "duduie".

  • Bodo, duminică, 05.06.2011 13:36
    Ptr Baditza cel mioritic ...

    Mai Baditza cred ca esti destul de slab informat. Aceea "monstruozitate" de X1 asa cum ii zici tu ... este cel mai vandut model la clasa sa. Asa ca gusturile nu se discuta...

  • titi, duminică, 05.06.2011 13:36

    O poza buna : http://www.bmwblog.ro/2011/06/04/premiera-mondiala-bmw-seria-1-2012/p90077243/

  • tomo, duminică, 05.06.2011 13:54
    Bmw

    Ce spate de Polo are!

  • Ghiri, duminică, 05.06.2011 15:44
    Hmm...

    Oare cum au reusit sa "stoarca" 116 cp din 2.0 diesel?!?!

  • Hihihi, duminică, 05.06.2011 15:56
    @bodo

    X1 cel mai vandut in clasa sa, normal ca e singurul :)), abia acum a aparut q3.

  • corleone, duminică, 05.06.2011 16:00

    Cam uratel. Mai bine imi iau noul Focus Titanium 1.6 EcoBoost. E mai ieftin si are tehnologie la fel de avansata .

  • dudu, duminică, 05.06.2011 16:02
    @GT-R

    La fel ca seria 5 GT, nu ? Parerea mea,nu dati cu parul, este ca masina asta va fi al treilea esec recent pt BMW, dupa X3 si seria 5GT....si nu m-as mira sa fie si X1 in aceiasi oala, n-am vazut multe persoane innebunite dupa X1

  • LauCalin, duminică, 05.06.2011 16:08
    seria1

    Cel mai ciudat e ca tocmai designul asta mai uratel dupa unii prinde foarte bine la BMW. Amintit-va ce scandal s-a facut pe seama fostelor 5 sau 7 si cu toate astea s-au vandut foarte bine. Poate ca la decizia de cumparare a cantarit faptul ca e BMW, poate ca designul asta ciudat a reusit sa creasca vanzarile, facand din masini unele mai deosebite. Cu toate astea un lucru e cert: tehnic BMW este impecabil. Si la cat de buna e masina, chiar daca nu ti-ar place cum arata cu siguranta vei trece peste asta. Sigur lucrurile sunt la fel si in cazul noului Seria 1. Chiar si asa astept reactia lui Audi.

  • lucretiu, duminică, 05.06.2011 16:14
    bmw

    superb

  • pandele, duminică, 05.06.2011 16:59
    parerea mea

    e cea mai frumoasa masina care am vazut-o in viata mea!....NOT :))

  • Victor, duminică, 05.06.2011 17:03

    Fratilor dati-mi si mie un singur motiv pt care sa nu imi cumpar un Ford Focus sau un Opel Astra,in afara de aberatiile cum ca seria 1 este premium si bla bla,o fii ea premium da este urata cu spume,si nici prea evoluata tehnologic fata de alte modele medium sau uppermedium nu este. Daca vrei premium iti cumperi Lexus ct200h,care esre cu adevarat o masina premium a segmentului sau alte masini care efectiv iti incanta ochiul gen Alfa Giulietta,Lancia Delta,Hyundai Veloster sau VW Scirocco,alea da masini fatoase de segment compact,nu dracovenia asta care zici ca este sasie.

  • Alex, duminică, 05.06.2011 18:19

    Nu stiu de ce dar uitandu-ma atent la poze cred ca o sa se vanda foarte bine. Toti critica fata pentru ca se uita direct in faruri, dar uitati-va si pe capota sa vedeti formele, in realitate BMW mereu este mai frumos. Toti criticau X3, 5 GT, X6 dar in realitate se vad formele frumoase. Apropo 5 GT nu se vende nu din cauza formei ci din cauza banilor, mai bine un break seria 5 decat un GT. GT este ceva de fite mai rar intalnit.

  • Alex, duminică, 05.06.2011 18:19

    Nu stiu de ce dar uitandu-ma atent la poze cred ca o sa se vanda foarte bine. Toti critica fata pentru ca se uita direct in faruri, dar uitati-va si pe capota sa vedeti formele, in realitate BMW mereu este mai frumos. Toti criticau X3, 5 GT, X6 dar in realitate se vad formele frumoase. Apropo 5 GT nu se vende nu din cauza formei ci din cauza banilor, mai bine un break seria 5 decat un GT. GT este ceva de fite mai rar intalnit.

  • JAN, duminică, 05.06.2011 18:25
    39 43

    Uitati-va la poza 39 care nu spune multe, dar uitati-va si la 43(farurile impreuna cu umflaturile de pe capota). Nu te da pe spate, dar o sa vedeti reactia potentialilor cumparatori. Ori vrei ceva cu forme ori ceva gen AUDI cat mai simplu . Chiar imi venea sa rad de oficialii AUDI, o sa facem Q7 mai putin agresiv, la dracu daca si Q7 este agresiv ma impusc.

  • pandele, duminică, 05.06.2011 18:36
    Poza 17

    zice-ti ce vreti, dar in poza 17 arata absolut bestial.

  • csuser, duminică, 05.06.2011 20:15

    dorele ce parere ai? Urataaaaa..

  • Marius, duminică, 05.06.2011 22:23
    BMW ramane un BMW

    PLUS: motoare dementiale, interior de prima clasa, calitate sa stea matoiul in coada MINUS: design discutabil (se putea si mai bine) CONCLUZIE: cine are bani il conduce; cine nu are bani palavrageste pe forumuri.

  • BMW, duminică, 05.06.2011 23:21
    Original BMW

    Eu sunt fanul nr1 BMW , Sincer recunosc , arată rău seria 1. Un "destept" de mai sus s-a luat de seria 5 F10 ca are interior urit ., Dacă mai are si F10 interior urit apoi trebuie sa fii tare prost sa crezi asta. Pe F10 sta interior de seria 7 f01 . BMW 5 F10 e o mașina superba e regina clasei.

  • Eu2, duminică, 05.06.2011 23:23
    Bmw

    Conduc o masina din plaja de pret 18-25 mii e. Pt mine ea reprezinta tot ce am mai drag,familia,sotia,copilul,,viata echilibrata etc.. i love it desigur! Ocazional insa,conduc un seria 3 de la firma,in interes de servciu pe drumuri ce ma poarta in toate colturile tarii. Pt mine bmw-ul asta reprezinta "amanta",iubirea secreta si acel:ce-ar fi fost daca.." Reprezinta prima cafea bauta pe dum, de la rompetrol sau omv, la rasarit de soare de vara, alaturi de un sanwich aburind ,cu sunca si cascaval,reprezinta paharul de cola sorbit seara,reprezinta pachetul de tigari preferate,e berea rece la pahar mare, bauta dupa o zi in soare..este senzatia pe care o ai cand fata pe care o admiri discret pe strada, iti intoarce zambind privirea.. E viciul preferat,e pacatul inocent e ceea ce NU-MI permit deocamdata!(ca masina noua) E pur si simplu ALTCEVA! Probabil asta gandesc si cei care conduc un Audi,Mercedes,Porsche,Volvo,Jaguar. E scump BMW-ul? DA! Isi merita banii? Nu stiu! Dar va intreb:sunt bune tigarile preferate ,cola,Mcdonaldsu,hot dog-ul,pizza,amantele..:) ? Conduceti un BMW in toate mintile(nu gioarse rupte de cocalari) SI APOI sunt curios daca o sa mai comentati ceva de design,materiale interioare,expresia farurilor etc.. Bafta!

  • EU3, duminică, 05.06.2011 23:32
    @Eu2

    Inseamna ca pana acum tu ai condus doar dacia si oltcit.......:))))))))))))

  • Esan, duminică, 05.06.2011 23:32

    La ce specificatii are, putea sa aiba si o cruce cu Gigi Becali pe ea, ca nu m-ar deranja, chiar ar fi caterinca. Parca le si vad moaca saraciilor cu Audi, cand vad ca un "polo" "le-o da" asa pe romaneste. @ Victor, iti dau eu un motiv pentru care iti cumperi Opel, VW, Ford, desi dupa cum ai ghicit astea nu-s premium, nu acesta e motivul. Motivul fiind imposibilitatea achizitionarii unui seria 1 in rate lunare! Si cei pe care ii observati cu nr de leasing pe BMW-uri, credeti-ma, nu sunt oameni de rand cu stat de plata!

  • Esan, duminică, 05.06.2011 23:37

    @ Eu2, tot respectul pentru tine! Ai scris in acele randuri tot ceea ce simte orice sofer de BMW, am sa-ti iau comm sa-l postez pe bmwclub.ro. Bravo!

  • baboon, luni, 06.06.2011 01:18
    PRET

    Lansarea in Romania este planificata in a doua parte a acestui an, cel mai probabil in toamna, iar pretul de pornire este de 20.700 euro fara TVA (25.668 euro cu TVA), a anuntat BMW Group Romania, importatorul marcii germane pe plan local.

  • BaditzaEx, luni, 06.06.2011 04:15
    @ mister Bodo

    vizavi de faptul ca acea monstruozitate de X1 ar fi pe 1 loc in vanzari - Habar n-am ce clasa o fi aceea,de : SUV, crossover, sau miniSUV - Pitziponc :D, pt ca nu-si are rostul acea clasa/segment iar daca a avut sau are vanzari bune,poate datorita brandului BMW sau/si ca este un segment nou ( inutil as spune ) fara rival !,iar vizavi de iti pot da si eu un citat mai exemplificator pt ex in cauza :)), iar pr d-nul acela cu povestea sa cu amanta @Eu2 ,nu stiu exact cum e dansul dar pt mine o amanta nu tre doar sa se miste bine ,mai tre sa si arate ( mai ales sa arate ) din pct.asta de vedere BMW poate o fi curva perfecta aia de se misca ca-n filme SF ,dar nici pe departe acea amanta Frumoasa :P

  • BaditzaEx, luni, 06.06.2011 04:28
    @Eu2

    ori n-am inteles ,ori nu sti care-s diferentele intre Porsche si Bmw si acele masini pe care le-ai trecut in acelasi context cu Porsche , Porsche este in alta liga ,a supercar-urilor .

  • @BaditzaEx, luni, 06.06.2011 08:16

    BMW este din alta liga dar uita-te la videoul asta , ti se pare ca este departe : http://www.autobook.ro/stiri/video-bmw-m3-gts-vs-porsche-911-gt3.html . Apropo sa uitam ca BMW cu al sau M3 le da peste nas in cusrele de anduranta celor de la Porsche, Ferrari, Corvet, AUDI R8, cauta si vei gasi.

  • jan, luni, 06.06.2011 08:19

    Daca incepe de la 25.000 o sa rupa : http://www.bmwblog.com/2011/06/06/wallpapers-2012-bmw-1-series/

  • ALEX, luni, 06.06.2011 08:22
    SPECIAL DOAR PENTRU FANII BMW, FANII FORMELOR

    Primul video cu seria 1, parca arata altfel , sa vedeti in realitatae : http://www.bmwblog.com/2011/06/05/first-video-2012-bmw-1-series-sport-line/

  • George, luni, 06.06.2011 08:24
    @ALEX

    Doamne ce diferenta intre poze si video, oricum BMW sunt prosti la poze, ori au prea multe forme si nu se vad.

  • unckle, luni, 06.06.2011 10:14

    @Victor si Corleone - in momentul in care te urci intr-un Audi/BMW/MB/[japoneze] o sa vezi ca sunt niste diferente de calitate, iar pentur unii diferentele alea valoreaza mult mai mult decat niste blin-bling-uri electronice care apar acum pe noul Focus sau pe altele. Este destul de probabil ca ala care isi ia o masina premium sa nu aprecieze foarte mult "opulenta" electronica din niste masini .... nu mai vorbim de fiabilitatea acestor gadgeturi.. @Masina ... sunt intr-adevar ciudate farurile ... spatele da a "polo" doar de la distanta mare :). Partea tehnica este excelenta probabil, iar motorul de 1,6 suna foarte bine (desi cam merge un diesel daca judecam dupa pretul combustibilului necesar :) )

  • ignis, luni, 06.06.2011 11:47
    buna de facelift

    Nu sunt fan BMW, n-am condus nici unul, am fost decât pasager. Nu pot comenta decât ceea ce văd. Pot spune cu mâna pe inimă că partea frontală nu este deloc reuşită. Îmi place foarte mult cum arată faţa noilor serii 3 şi 5. Nu erau urâte nici cele din era Bangle (măcar aveau un tot unitar). Dar noua serie 1 iese total din schemă la design. Dacă nu era sigla şi forma radiatorului, credeaţi că este un BMW? Eu nu. Însă toată urâţenia părţii frontale are şi un lucru bun. Se poate remedia la facelift. Aşa cum am văzut fete/femei cu pantaloni de ăia gen izmană cu tur atârnând, care pur şi simplu arată dezgustător ( însă sunt de firmă), aşa o să se vândă şi această maşină. De ce? pentru că e BMW şi asta e maşina lor compactă, iar în afară de faţa total nereuşită, din alte unghiuri arată bine (chiar cu stopurile alea de Polo).

  • so, luni, 06.06.2011 12:00

    nu stiu in ce masura poti urmari ceva pe display-ul GPS-ului vezi doar pe jumatate din latime, prost pozitionat... un pic inghesuit spatele, in timp ce fata are un ditamai botu...

  • so, luni, 06.06.2011 12:03

    stergatorul luneta nu se roteste 180grade...urat, parca-i golf 3 in privinta asta

  • bmw, luni, 06.06.2011 13:18

    am vazut pe multi comentand ca are stopuri de polo, pai fratilor, ce polo nu e masina??? n-am inteles, un GTI ii da clasa acestui bmw 1 de nu se vede.

  • Octavian, luni, 06.06.2011 14:54

    wow, este super extra mega....urata :)). Daca nu ar avea emblema de bmw si una de opel sau renault sunt curios cati ar mai fi multumiti de ea :))......vorba celor de la bmw......unii ar cumpara orice rahat atata timp cat are sigla potrivita. Seria 3, 5, 6, i8 ador. Bmw ar trebui sa se rezume la ce stie face mai bine si atat(cele enumerate anterior). Sa lase limuzinele de lux celor care stiu ce fac si masinile mici la fel....

  • LauCalin, luni, 06.06.2011 17:07
    @BMW

    Intuitia ma face sa cred ca te refereai la mine. Probabil ca atat de mult ti-ai dorit sa-mi zici vreo doua incat nici nu ai citit cu atentie comentariul meu. Ca sa nu te obosesti cu cititul, iti spun si aici ca ma refeream la penultimele generatii ale seriilor 5 si 7, iar ideea era ca nu trebuie sa ai cea mai frumoasa masina ca sa ai vanzari mari. Uneori prestigiul si calitatea fac mai mult decat designul. ;)

  • GTR, marţi, 07.06.2011 10:30
    Remember

    Sa ne aducem aminte cand au aparut seriile 3 E90 si 5 E60, toti romanii criticau uratenia. Ulterior s-a constatat ca E60 nu este deloc urat iar E90 nu a fost intrecut decat de noul C de la Mercedes, nici macar noul A4 nu este mai frumos si nu are personalitatea lui E90. Asa o sa fie si seria 1, o sa ne dam seama peste putin timp ca nu este un facelift ca la Audi, ca nu este deloc urat si o sa aiba si multa personalitate. Nici noul X3 nu parea prea frumos, acum ma uit la el si arata chiar f bine. Cam la fel si cu X1, cu toate ca designul lui este inca controversat. Eu zic sa mai asteptam cateva luni, sa-l vedem si in realitate cum arata si dupa sa comentam. Si sa sarim peste comantariile fanilor AUDI, masini frumoase dar care le deosebim de la distanta doar dupa forma ledurilor.

  • @GTR, marţi, 07.06.2011 20:47

    Nu stiu la ce te referi cand spui ca C-klasse a intrecut vreodata 3er-ul, in niciun caz la eficienta/sportivitate/consum/feeling! Daca le conduci vreodata, sa te intorci sa ne spui si noua feedback-ul oferit de cele doua, dar pana atunci iti respect PAREREA TA!

  • lary, marţi, 07.06.2011 23:31
    BMW

    BMW ESTE O MASINA FOARTE TARE NU SE COMPARA CU ALTE DESEURI.