O casă germană de tuning a modificat un Dacia Duster pick-up pentru off-road
Taubenreuther vrea să demonstreze capabilitățile lui Dacia Duster în off-road prin instalarea unor modificări extrem de importante în astfel de situații.
Taubenreuther este o firmă germană care se specializează în modificarea mașinilor de teren încă din 1996. Recent, germanii au decis să aducă niște schimbări importante unui SUV Dacia Duster, mai exact variantei pick-up. În ciuda faptului că Duster pick-up este disponibil exclusiv în România, cei de la Taubenreuther au decis să transforme camioneta de la Mioveni în mașina lor demonstrativă pentru accesoriile comercializate, accesorii care pot fi achiziționate și la noi în țară.
Pentru început, Taubenreuther oferă un pachet de înălțare al gărzii la sol ce include un set nou de arcuri. Aceste arcuri pot fi montate pe amortizoare reglabile Koni. Rezultatul final este o gardă la sol mărită cu 30 de milimetri. De asemenea, pachetul include și un set de anvelope de off-road de la BFGoodrich care înalță la rândul lor mașina cu încă 20 de milimetri. În final, Duster pick-up va avea o gardă la sol mai mare cu 50 de milimetri față de modelul standard.
Pe lângă modificările aduse suspensiei, germanii de la Taubenreuther au mai pregătit și un troliu cu un cablu Warn Axon 55 care are o forță de tragere de 2,5 tone. Iar pentru protecție maximă, dedesubtul mașinii a fost acoperit cu o placă de aluminiu groasă de 6 milimetri. Aceasta este realizată din trei părți individuale și acoperă totul, de la motor și cutia de viteze, până la rezervorul de combustibil și diferențialul spate.
Pentru a se asigura că Duster este pregătit pentru orice situație, acesta a mai primit un portbagaj de la Rhino-Rack, montat în benă. Portbagajul este un model universal care poate fi instalat pe diverse mașini de teren și oferă opțiuni de montare pentru accesorii. Un proiector cu tehnologie LED se află montat în partea de sus și poate oferi vizibilitate în întuneric pe o distanță de 600 de metri.
via: automotorundsport.de
Da ca se adevereste ca urmatoarea generatie nu va mai avea tractiune integrala ci doar pe fata , astea vor fi doar amintiri frumoase si viitorul Duster un MARE FASSSSSS ! Sper sa nu fie adevarat! Tractiunea integrala reusita la un pret rezonabil a facut din Duster un succes ,nu designul "seducator" , nici calitatea " de exceptie" a executiei sau a materialelor si nicidecum "luxul". Ai sos 4WD din oferta = ai omorat Dusterul!!!!