Noutăți de branding la Toyota: japonezii modifică logo-ul pentru comunicarea online, dar sigla de pe mașini rămâne aceeași
Toyota a anunțat că va utiliza un nou logo în format 2D pentru comunicarea online și offline, însă sigla de pe mașini va rămâne aceeași ca în prezent.
Constructorii auto au început să se adapteze la cele mai noi tendințe din mediul digital și anunță o serie de modificări pentru logo-urile tradiționale.
Cel mai recent exemplu vine din partea celor de la Toyota, care au prezentat luni un nou logo cu un design mai simplu, de tip 2D, care nu va mai fi însoțit de numele Toyota amplasat în partea inferioară.
Toyota menționează că noul logo va fi utilizat în toate comunicare online și offline și simbolizează perioada de tranziție pe care o traversează constructorul japonez de la companie auto la companie de mobilitate. Pe de altă parte, Toyota menționează că logo-ul de pe mașini va rămâne în continuare același.
Noul logo va fi utilizat în premieră cu ocazia lansării comerciale a noii generații Yaris în cursul acestei săptămâni. Noua generație a hatchback-ului subcompact a fost prezentată la sfârșitul anului trecut și a intrat deja în producție.
Schimbările anunțate de Toyota la logo vin la numai câteva zile după ce Nissan a adoptat de asemenea un logo de tip 2D. De asemenea, BMW a anunțat un logo de tip 2D în luna martie, care va fi folosit tot în comunicările online și offline, în timp ce Volkswagen a anunțat încă din toamna anului trecut un nou logo simplificat introdus inclusiv pe mașini.
Via Toyota