Noul VW Touareg debuteaza in ianuarie la Detroit

Publicat vineri, 13.11.2009 11:54 de Bogdan Mirică

Volkswagen intentioneaza sa lanseze in cadrul Salonului Auto de la Detroit din ianuarie noua generatie a modelului Touareg. SUV-ul va fi lansat si cu o versiune hibrida.

Salonul Auto de la Detroit va marca debutul unui model important in gama Volkswagen, creditat cu o mare priza la public de constructorul german. Este vorba despre SUV-ul Touareg, care va lansa o gama de noi motorizari pentru nemti. Cel mai probabil, VW ar putea aduce la salonul american si versiunea hibrida a SUV-ului sau, mult anticipata de specialistii internationali.

Daca previziunile se vor adeveri, Touareg Hybrid va fi propulsat de un motor V6 de 3.0 litri TSI, regasit pe Audi S4 si unul electric capabil sa ofere 38 de kW. Ansamblul va fi exploatat cu ajutorul unei cutii automate cu opt rapoarte, capabila sa gestioneze cum se cuvine cei 374 de cai putere si cuplul motor impresionant, de 550 de Nm.

Viitorul model ecologic va impleti tehnologia hibrida cu cea BlueMotion, disponibila deja pe multe modele din gama. Bateriile litiu-ion ii vor permite SUV-ului sa ruleze in modul electric pana la o viteza maxima de 50 de km/h. In mod cert, hibridul va fi echipat cu un tren de rulare integral, de tip Haldex.

Cei 374 de cai putere vor ajuta SUV-ul sa sprinteze de la 0 la 100 de km/h in aproape sapte secunde fara ca valorile consumului sa sara de media de 9 litri/100 km. Lansarea oficiala a versiunii ecologice este asteptata la mijlocul verii viitoare.

via | Autoblog

  • Dacia, vineri, 13.11.2009 12:30
    nu consuma ulei! VW DA!

    de parca ne-ar interesa......o sa fie un touareg normal cu blocuri optice de golf.

  • je, vineri, 13.11.2009 13:31
    si ce-i ?

    si care-i problema daca o sa fie un touareg normal cu blocuri optice de golf? foarte tare. mie chiar imi place actualul touareg. pentru cei care vor vrea sa se bage aiurea in seama, DA, IL AM din 2007.

  • virgil, vineri, 13.11.2009 19:17
    greutatea?

    nu spune nimic de greutate? ca asta e problema cea mai mare la masina actuala pentru a scoate niste consumuri si reprize mai bune ...