Noul Ranger Rover Evoque a fost prezentat în România: SUV-ul britanic pleacă de la 42.300 de euro
Noua generație Range Rover Evoque a fost prezentată în România. Modelul va fi disponibil începând cu luna martie, iar versiunea de bază oferită pe piața locală este echipată cu motorul diesel de 2.0 litri de 150 CP cuplat la o cutie automată cu 9 trepte și asistată de sistemul de tracțiune integrală. Prețul de pornire este de 42.245 de euro cu TVA.
La finalul anului trecut, Land Rover a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Range Rover Evoque. Acum, cea de-a doua generație a SUV-ului britanic a fost prezentată și în România.
Noul Evoque va fi disponibil în țara noastră începând cu luna martie a anului curent, iar pentru moment, oficialii producătorului britanic au anunțat doar prețul versiunii de bază.
În România, cel mai accesibil Range Rover Evoque va fi echipat cu motorul diesel de 2.0 litri de 150 CP, transmisie automată cu 9 rapoarte și sistem de tracțiune integrală. Prețul de pornire este de 42.245 de euro cu TVA.
În scurt timp, fanii motoarelor diesel vor putea comanda și următoarele versiuni: 2.0 litri de 180 CP și 430 Nm, și 2.0 litri de 240 CP și 500 Nm. Indiferent de varianta de putere aleasă, britanicii vor oferi o cutie automată cu 9 trepte.
Fanii motoarelor pe benzină vor avea la dispoziție trei versiuni de putere oferite de motorul de 2.0 litri. Varianta de bază oferă 200 de cai putere și 340 Nm. A doua versiune promite 250 CP și 365 Nm, iar vârful de gamă "se laudă" cu 300 CP și 400 Nm. Indiferent de versiunea de putere aleasă, Evoque vine cu transmisie automată și tracțiune integrală. De asemenea, SUV-ul britanicilor integrează și un sistem mild-hybrid la 48V.
Noul Evoque vine cu dimensiuni puțin modificate comparativ cu modelul pe care îl înlocuiește. Înălțimea a crescut cu 14 mm, lățimea este mai mare cu 11 mm, iar ampatamentul măsoară 2.681 de mm, cu 21 de mm mai mult față de vechea generație.
A doua generație Evoque vine standard cu faruri LED, iar opțional clienții vor putea alege blocurile optice cu tehnologie Matrix LED. Pe versiunea de bază, clienții vor primi jante de 17 inch, însă pe lista de opționale britanicii au pus jante cu dimensiuni care ajung la 21 de inch.
Noul Evoque va fi disponibil cu a doua generație a sistemului Terrain Response. Acesta recunoaște suprafața de rulare și ajustează setările în mod automat pentru a oferi performanțe maxime. Garda la sol anunțată de producător este de 212 mm, iar adâncimea maximă a vadului pe care noul Evoque îl poate traversa este de 600 de mm (+100 mm comparativ cu vechea generație). De asemenea, volumul portbagajului este mai mare cu 16 litri (591 de litri).
La interior, clienții vor putea opta pentru un instrumentar digital de bord sau pentru o oglindă retrovizoare centrală capabilă să redea imaginile transmise de o cameră video amplasată în spate atunci când vizibilitatea prin lunetă nu este suficient de bună.
Noul Range Rover Evoque vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Range Rover Evoque D150, Aut,4x4 |
150 | 5.6 | 11.2 | 42.245 |
BMW X1 18d, Aut, 4x4 |
150 | 4.8 | 9.4 | 37.988 |
Mercedes-Benz GLA 200d, Aut, 4x4 |
136 | 6.3 | 9.1 | 37.489 |
Jaguar E-Pace D150, Aut, 4x4 |
150 | 5.6 | 10.5 | 35.938 |
Volvo XC40 D3, Aut, 4x4 |
150 | 6.1 | 10.4 | 36.305 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Pe lista concurenților nu am inclus și noul Audi Q3, întrucât SUV-ul german nu poate fi comandat cu motorul diesel de 150 CP într-o configurație cu tracțiune integrală și transmsie automată.
Misto clantele de la usi,alea care iarna raman blocate. https://www.youtube.com/watch?v=G4AYHLKNhC0