Prețurile noii generații Audi Q3 în România: start de la 34.600 de euro

Publicat marţi, 22.01.2019 11:34 de Cornel Șocariciu

Audi a publicat lista de prețuri pentru noul Q3. Pe piața din România, cea mai accesibilă versiune este echipată cu motorul pe benzină de 1.5 litri și 150 CP. Prețul de pornire este de 34.580 de euro.

La jumătatea anului trecut, Audi a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua generație Q3. SUV-ul producătorului german a primit modificări consistente la nivelul designului exterior, un interior care integreză cele mai noi sistem dezvoltate de inginerii Audi și o gamă completă de motorizări diesel și benzină.

Grila Singleframe, prizele de aer mai mari și capota cu nervuri mult mai bine profilate îi oferă lui Q3 un aspect mult mai sportiv. Farurile au acum o nouă formă, iar stopurile vin cu o semnătură luminoasă restilizată.

Noul Q3 are o lungime de 4.485 de mm (+97 mm comparativ cu vechea generație), lățimea măsoară 1.856 de mm (+25 mm), iar ampatamentul a crescut și el cu 77 mm (2.680 de mm). Scaunele din spate pot culisa pe o distanță care măsoară 150 de mm, iar volumul portbagajului variază între 530 de litri și 675 de litri.

Noul Audi Q3 este disponibil cu trei motorizări pe benzină. Versiunea de bază se numește Q3 35 TFSI și mizează pe motorul pe benzină de 1.5 litri care produce 150 CP și 250 Nm. Prețul de pornire anunțat de nemți pentru această versiune este de 34.580 de euro cu TVA.

Cea de-a doua variantă pe benzină se numește Q3 40 TFSI și integrează motorul de 2.0 litri care produce 190 de cai putere. Resursele motorului sunt gestionate de o cutie automată cu 7 trepte și de sistemul de tracțiune integrală quattro. Vârful de gamă se numește Q3 45 TFSI și oferă tot un motor de 2.0 litri, dar de această dată puterea oferită ajunge la 230 CP. Și în acest caz, nemții vin doar cu o singură configurație: cutie automată cu 7 rapoarte și sistem quattro.

Cei care preferă un motor diesel pot opta pentru versiunile Q3 35 TDI sau Q3 40 TDI. Versiunea de bază în gama diesel oferă 150 de cai putere și 340 Nm, în timp ce varianta de top promite 190 de cai putere și 400 Nm.

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Basic Advanced S Line
1.5 litri
35 TFSI
Benzină
150 CP
Man6
Aut7
34.580
36.780
36.130
38.330
37.380
39.580
2.0 litri
40 TFSI
Benzină
190 CP
Aut7,4x4 40.680 42.230 43.480
2.0 litri
45 TFSI
Benzină
230 CP
Aut7,4x4 44.980 46.530 47.780
2.0 litri
35 TDI
Diesel
150 CP
Man6,4x4
Aut7
37.880
37.880
39.430
39.430
40.680
40.680
2.0 litri
40 TDI
Diesel
190 CP
Aut7,4x4 42.430 43.980 45.230

Versiunea de echipare Basic oferă, printre altele, următoarele dotări: oglinzi exterioare în culoarea caroseriei, bare de amarare negre, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, faruri cu LED, senzori de lumină și de ploaie, oglinzi exterioare acționate electric, suspensie confort, volan multifuncțional îmbrăcat în piele, sistem manual de climatizare, ornamente interioare argintii, asistent la pornirea în rampă, Audi Pre Sense Basic, Audi Pre Sense Front, avertizare la schimbarea/părăsirea benzii de rulare, instrumentar digital de bord cu diagonala de 10.25 inch, sistem de infotainment MMI Radio Plus cu ecran tactil de 8.8 inch și sistem audio cu 6 difuzoare.

Versiunea Advanced plusează cu următoarele echipamente: jante din aliaj cu diametrul de 18 inch, ornamente din aluminiu pentru praguri și un prag de protecție din oțel pentru portbagaj. Varianta S Line promite un look ceva mai agresiv, iar pe lista de dotări nemții au trecut și următoarele: jante S Design cu diametrul de 18 inch, suspensie sport și praguri S Line. 

Noul Audi Q3 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Audi Q3
40 TDI, Aut, 4x4
190 5.5 8.0 42.430
BMW X1
20d, Aut, 4x4
190 4.8 7.8 41.353
Mercedes-Benz GLA
220d, Aut, 4x4
170 6.3 7.7 40.457
Jaguar E-Pace
D180, Aut, 4x4
180 5.6 9.3 38.080
Volvo XC40
D4, Aut, 4x4
190 5.1 7.9 39.475
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • adi_10, marţi, 22.01.2019 11:39

    Frumos interiorul, urat pretul:)

  • Vlad, marţi, 22.01.2019 11:46

    Nu te lasa Audi, poti mai scump de atat!!

  • ACE - Craiova, marţi, 22.01.2019 12:11

    Pentru cine are rabdare, sa astepte - varianta electrica AUDI Q3 - in anul 2012 Raport Bloomberg - Audi Q3-Sized Electric Crossover to Arrive by 2021 18.01.2019 http://www.thedrive.com/news/26045/audi-q3-sized-electric-crossover-to-arrive-by-2021-report

  • Marius-Alexander, marţi, 22.01.2019 12:27

    Cel putin au renuntat la tableta aia iesita de nicaieri si au integrat.o la loc in bord

  • Costel, marţi, 22.01.2019 12:41

    is coplesit de la atata frumusete ii reper de design la clasa ei ii o minunatie de echilibru estetic ii motoare tdi tfsi de toata isprava ii premium la toate capitolele ii ca audi rullz?:D ii sigur raspuns afirmativ ii raspuns negativ numa la cei care ii plini de verin is cunoscator doar

  • kim, marţi, 22.01.2019 13:58

    Cum se face ca, de exemplu la varful de gama Q3 2.0 45 TFSI, preturile de Romania sunt cu 1000-1500 Euro (in functie de echipare) mai mari decat in Germania ? A innebunit lupu' ? https://www.audi.de/dam/nemo/models/misc/pdf/my-2019/preislisten/q3.pdf

  • Costel, marţi, 22.01.2019 14:28

    ii cunoscut la tine care ii pret q45tfsi in norvegia? ii pret fain ii o cununa de calitati la q3 ii premium doar ii meritata fiecare centima is posesor audi a4tdi ii multi necunoscatori la automarket

  • LoL, marţi, 22.01.2019 16:46

    Pe vremea mai, masinile de 40 de mii de euro erau niste bestii. Acum dai 40 de mii pe entry level plastic si un 1.5. Superb!

  • joe, marţi, 22.01.2019 17:32

    Cand aud "optiunea",,oglinzi exterioare în culoarea caroseriei" ma doare capul! "Sandero" de GLA(ca marime) e in aceeasi trupa cu cei enumerati mai sus?Sau GLC? La aceeasi motorizare de baza,150 cp,de sa dai cu aproape 10 000 mii mai mult fatza de Seat_ul nou aparut?

  • kim, miercuri, 23.01.2019 11:23

    La aproape 48000 Euro la versiunea de top sa mai ceri, dau doar un exemplu, inca vreo 600 si ceva de Euro pt. oglinzi rabatabile si incalzite mi se pare cel putin jenant. Si multe alte maruntisuri de bun simt care duc pretul spre 55000 Euro. La 48000 de euro ce ai ? Motorul si carcasa ? Plus ca e mai scump cu 1500 de Euro decat in Germania. Explicatia cica ar fi ca S-line-ul de Romania e mai "bogat" decat S-line-ul de Germania.