Noul Maserati GT2 Stradale: model bazat pe MC20 cu 640 de cai putere
Maserati a prezentat oficial noul GT2 Stradale, un model bazat pe MC20. Noul model este o versiune mai puternică a lui MC20 și aduce numeroase elemente aerodinamice noi, precum și un motor mai puternic.
Cu ocazia evenimentului Monterey Car Week, constructorul italian a dezvăluit noul GT2 Stradale, un model bazat pe MC20 și versiunea de stradă a lui Maserati MC20 GT2 de competiție. Față de MC20 obișnuit, noul GT2 Stradale aduce un motor mai puternic, dar și o caroserie dotată cu elemente aerodinamice noi.
Astfel de elemente sunt prezente în partea din față, acolo unde avem un spoiler nou sculptat în bara de protecție, prize de aer mai mari și chiar o capotă frontală nouă cu 6 prize de aer. Asemenea prize de aer sunt prezente și la aripile din față. Pragurile laterale sunt și acestea noi, iar în spate avem acum un eleron reglabil și un difuzor nou. Bineînțeles, toate aceste elemente sunt confecționate din fibră de carbon. Exteriorul este completat de jante noi, prinse cu o singură piuliță centrală.
Și la interior avem numeroase suprafețe cu fibră de carbon expusă, în contrast cu suprafețe mate și tapițerie din alcantara. Volanul noului GT2 Stradale este mai gros decât cel al lui MC20 și are mai puține comenzi pe el. În partea superioară a volanului sunt integrate luminițe pentru schimbarea treptelor de viteză, iar aici mai putem vedea un instrumentar digital și un ecran central de 10.25 inch.
Noul model primește și scaune sport noi cu o carcasă dublă din fibră de carbon și disponibile în două mărimi în funcție de preferințele clienților. Acestea sunt reglabile manual pentru a oferi o poziție mai joasă în mașină și de a îmbunătăți distribuția maselor. În spatele scaunelor poate fi montată o bară specială unde poate fi fixată o centură de siguranță cu 4 prinderi.
Noul Maserati GT2 Stradale primește același motor V6 Nettuno de 3.0 litri bi-turbo ca MC20. Însă, în cazul noului model, acesta dezvoltă acum 640 de cai putere, adică un plus de 10 cai putere față de MC20. Toate elementele din fibră de carbon îl ajută pe GT2 Stradale să fie mai ușoară cu 60 de kilograme față de MC20, de unde rezultă o repriză de accelerație de la 0 la 100 de km/h în 2.8 secunde. Viteza maximă este de 323 de km/h.
Pe lângă motorul mai puternic, noul Maserati GT2 Stradale mai primește și o suspensie mai rigidă, cu aceleași setări preluate de la modelul de concurs. Cei care aleg pachetul Performance Pack vor primi modul de rulare Corsa Evo, care oferă și mai multe opțiuni de personalizare a experienței de condus.
Deocamdată, Maserati nu a anunțat prețurile noului GT2 Stradale și nici nu se știe în câte exemplare va fi produs noul model.
via Maserati