Noul logo Fiat, premiat
Noul logo de marca a celor de la Fiat a fost premiat de una dintre cele mai tari companii de publicitate ale lumii.
Noua sigla Fiat, care a aparut odata cu lansarea noului Bravo in Italia acum un an, a castigat distinctia "Grand Prix Brand Identity" la categoria Logo Design. Criticati de multa lume pentru faptul ca si-au schimbat foarte des sigla (anterioara schimbare a avut loc in 2000), italienii reusesc astfel sa vina cu un motiv foarte bine infipt pentru decizia companiei.
Premiul Grand Prix Brand Identity este decernat anual de catre divizia B2B a grupului Reed Elsevier, una dintre cele mai mari companii de publicitate si comunicare ale lumii. Noul logo Fiat a fost cerat de RobilantAssociati in colaborare cu Centro Stile Fiat, amintind de sigla care a stat pe modelele italienilor intre 1931 si 1968.
Caracterele albe pe fond rosu si marginea cu efect 3D evoca evolutia tehnologica, designul italian si individualismul, subliniind, spun cei de la Fiat, "schimbarea in continuitate".
sigla o fi marfa, design-ul tot .. de la grande punto totusi ma asteptam la mai mult, acum a aparut bravo care e frumusel el asa, dar tot praf (dpdv al review-urilor) asadar .. cu ce ajuta pe fiat sigla premiata ?