Noul Lexus GS are cel mai mare ecran LCD din segmentul premium: 12.3 inch

Publicat marţi, 27.03.2012 13:07 de Bogdan Mirică

Lexus anunţă într-un comunicat de presă că noua generaţie a modelului GS vine cu cel mai mare ecran LCD oferit în prezent pe un model de serie din segmentul premium. Ecranul japonezilor măsoară 12.3 inch.

Pentru a putea aspira la succesul rivalilor germani în segmentul premium, un constructor de talia lui Lexus trebuie să vină cu inovaţii tehnologice deosebite, care să cucerească rapid publicul. Subsidiarul Toyota a conştientizat asta şi a introdus pe noua generaţie a modelului GS cel mai mare ecran multimedia central, existent în prezent pe o maşină de serie din segmentul premium.

Sedanul japonezilor a primit un ecran LCD de 12.3 inch care permite un unghi vizual mai bun pentru şofer şi afişarea mai multor informaţii, fără a distrage atenţia. Funcţiile sunt operate cu ajutorul sistemului Remote Touch Interface, care nu este altceva decât un mouse multifuncţional, ce elimină stresul în utilizare şi asigură o operare mult mai uşoară.

Odată cu introducerea noului LCD, Lexus oferă şi o navigaţie îmbunătăţită, cu funcţie de preluare a informaţiilor din trafic (TFP), de localizare a locului de parcare disponibil şi de informare asupra taxelor de staţionare.

Noul GS vine şi cu un sistem audio Mark Levinson de ultimă generaţie, ce include un amplificator nou, o putere totală de 835W, 17 difuzoare eficiente şi un consum de energie redus cu 70%.

Nu în ultimul rând, inginerii Lexus au modificat şi sistemul Head-Up Display, ce poate oferi acum mai multe informaţii proiectate pe parbriz.

via l auto-media

  • Adi, marţi, 27.03.2012 16:53
    Obositor monitor....ori conduci ori te uiti la LCD. Ce e mult strica asa ca

    nu e chiar un avantaj. Daca are optiune de oprit in timpul mersului atunic e ok.

  • serd, marţi, 27.03.2012 19:12
    Resemnare!

    Am sperat ca macar interiorul sa fie ceva original,in aceasta clasa in care competitia e acerba! Dupa un exterior clar de inspiratie bavareza vine si randul interiorului sa urmeze acelasi trend! Daca ai cel mai mare lcd nu inseamna ca esti cel mai bun! Cumva japonezii se simt plafonati si se complac in aceasta pozitie,nu vor sa riste nimic,sau nu pot,si atunci incearca sa mearga pe un drum batatorit. Daca primele modele erau de inspiratie Mercedes acum alta este muza!

  • unckle, marţi, 27.03.2012 23:54

    "interesanta" va fi stirea care o sa ne spuna ca intr-o masina a fost pusa o bucatica de electronica cat de cat in "pas cu tehnologia" (aici exceptam versiunile "iPhone" produse de terti) este penibil, in umila mea parere, sa cumperi un A8/7/S cu sute de mii de euro iar ecranul ala din masina sa nu fie capabil sa-ti arete "negru" si iti arata un gri penibil de luminos ... nu mai vorbim de densitatea pixelilor (remarcata recent si de Automarket intr-un test) sau alte nebunii.

  • OLED-ul, miercuri, 28.03.2012 14:59
    noutate cu "un ecran LCD de 12.3 inch "

    "noutatea" cu LCD este expirata de mult si are multiple dezavantaje. Cu adevarat noutate ar fi fost OLED (organic LED) care este folosit pe scara larga de 2 ani (de cand a scapat de niste vicii de imbatranire prematura) in produse real noi si care a aparut de mai mult de 6-7 ani sporadic pe diverse aplicatii comerciale. LCD de mari dimensiuni (eventual cu LED-uri ca sursa de lumina alba in spate) sunt doar niste jucarele la nivel 1999 toamna iar noi suntem in 2012.

  • motoriciu, joi, 29.03.2012 07:37
    eKran

    Desi e laudabila implementarea unui ecran de dimensiuni mai mari sunt curios de calitatea sa si gradul de rapuns la comenzi. Toyota si Lexus au cam suferit la capitolul asta de ceva timp si era cazul sa se alinieze la tendintele actuale, mai ales cu Hyundai venind tare din spate in clasa "mare" (cu Veracruz, Genesis) si jucatorii grei din clasa premium. Pe de alta parte trebuie sa recunosc faptul ca implementarea "mouse-ului" pe Lexus-uri mi se pare o tampenie (probat pe modelul LX) prin simplul fapt ca solicita o atentie considerabil mai mare a soferului la manuirea lui pe ecran - fata de sistemele cu buton selector existente pe nemtzoaice (Audi/BMW). In rest, sa fim noi sanatosi si sa ne permitem Lecsusuri....

  • t, joi, 29.03.2012 10:49

    da, si eu sunt dezamagit de "noutate". arata precum o masina de acum 5-10 ani doar cu un ecran mai mare inghesuit in bord. nu e bai, ca sunt destui snobi si cocalari in state care vor sa se laude cu ecranul lor mare. alte solutii ar fi fost demne de acest nou produs lexus. daca tot au schimbat radical exteriorul in sens bun, nu ar fi trebuit sa se lase mi prejos si la interior. nu neg. te simti excelent si calitatea interiorului este foarte buna in noile produse lexus (pot sa vb doar de modelele disponibile la noi in tara oficial, pe care le-am experimentat). de aceea as fi asteptat mai mult. dar sa vedem ce ne rezerva viitorul

  • S.R.I, joi, 19.04.2012 22:48
    Text

    Din punctul meu de vedere ,Lexus va ramane mereu o marca de lux foarte buna,peste asteptari,iar eu sunt de parere ca au facut o treaba excelenta cu marirea display-ului,iar joysik-ul acela in forma de mouse ,este o chestie de rafinament si de schimbare fata de ceilalti producatori europeni care neau plictisit cu acel ''buton selector ''care sunt puse pe mai toate masinile nemtesti..Si hai sa fim seriosi Lexus a fost ,este si va fi in continuare cel mai fiabil autoturism de lux din lume.

  • Robi, joi, 19.04.2012 22:53
    I

    Si eu sunt tot de aceeasi parere cu ceea ce sa spus mai sus,si sa nu mai spunem ca pe acest lexus este introdus si cel mai performant sistem de climatizare de ultimă generaţie cu control electronic pe 3 zone (şofer/pasagerul din faţă/pasagerii din spate). Acest nou sistem automat „S-Flow” care economiseşte energia utilizează tehnologia de detectare a ocupanţilor pentru a direcţiona fluxul de aer doar spre locurile ocupate. Iar prima tehnologie nano-e® din lume generează ioni în aerul din habitaclu. Aceşti ioni nu sunt benefici doar pentru piele şi păr, ci şi sterilizează şi dezodorizează automat tapiţeria.Asa ca plimbati ursul cu tot cu masinele voastre nemtesti.