Noul Hyundai Veloster costă 20.141 de euro în România

Publicat miercuri, 11.05.2011 16:55 de Bogdan Mirică

Hyundai oferă noul coupe Veloster cu un preţ de 20.141 de euro cu TVA. Pentru această sumă, clientul primeşte 140 de cai putere şi o listă bogată de dotări.

Importatorul Hyundai în România a publicat astăzi, pe site-ul său oficial, primele preţuri ale noului Veloster, coupe-ul sportiv lansat la Detroit şi introdus apoi pe piaţa europeană la Salonul de la Geneva.

Modelul măsoară 4.22 metri lungime şi 1.79 metri lăţime şi se poate lăuda cu o masă totală de numai 1172 de kilograme. Mai mult decât atât, Veloster se dovedeşte unul dintre cele mai atrăgătoare modele ale constructorului din ultimii ani şi vine cu o singură portieră spate, pe partea dreaptă, cu deschidere tradiţională şi nu opusă ca în cazul lui Mazda RX-8 sau Mini Clubman.

Coupe-ul coreenilor este disponibil doar împreună cu o motorizare pe benzină, o unitate de 1.6 litri, echipată cu injecţie directă, capabilă să livreze 140 de cai putere şi un cuplu motor de 167 Nm la 4850 de rotaţii. Resursele generoase sunt completate de un consum extraurban scăzut, estimat la sub 6 litri/100 de km. Sportivul va fi oferit alături de o transmisie manuală sau chiar alături de noua cutie automată cu dublu-ambreiaj.

Hyundai oferă Veloster cu două niveluri de echipare. Primul dintre acestea costă 20.141 de euro şi include o listă bogată de dotări: ABS, airbaguri frontale, laterale şi cortină, ESP, închidere centralizată pe telecomandă, sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, geamuri cu tentă, jante de 17 inch din aliaj, lumini de zi, oglinzi electrice şi încălzite, pedalier cromat, climatizare automată, geamuri electrice, servodirecţie asistată electric, volan şi schimbător îmbrăcate în piele şi sistem audio cu radio, CD, MP3, port USB, Aux, conexiune iPod şi şase difuzoare.

Cealaltă versiune, etichetată cu un preţ de 21.381 de euro cu TVA inclus, oferă, pe lângă dotările enumerate mai sus, jante de 18 inch din aliaj, o cameră pentru marşarier, sistem de iluminare a bordului "Supervision" şi tapiţerie mixtă din stofă şi piele.

  • tomita, miercuri, 11.05.2011 17:41
    rusine hyundai romania

    aceeasi marsavie marca hyundai. dar'ar domnu sa nu vanda nimic sa se trezeasca la realitate. de la 17k dolari in state il vand astiac u 21k euro in europa. ce mama naibii, e honda? NU, nu e , chiar daca e "mai sus" cu noua generatie de modele

  • ScorpyonVAG, miercuri, 11.05.2011 17:56
    ...

    Cine va fi inteligentul ala care va da pe aceasta masina 20.000euro, cu motorizare 1.6 140CP ? =)) Sunt multe alte variante in 20.000euro, mult mai bune!

  • Alex Radoi, miercuri, 11.05.2011 18:28
    @ScorpyonVAG

    E masina sport, de ce as vrea sa aud cum zornaie un TDI sub capota? :)))

  • Alex Radoi, miercuri, 11.05.2011 18:31
    Revin cu scuzele de rigoare... :)))

    Acum am vazut ca are acceleratia 0-100km/h in 9.7s... urat... nu e masina sport... :)))

  • Andi, miercuri, 11.05.2011 19:17
    @tomita

    Din moment ce 1 EURO = 1.4 USD si in SUA nu exista TVA, unii ar zice ca Veloster este un chilipir in Romania :))

  • Victor, miercuri, 11.05.2011 19:45

    Configurati voi un Golf&Astra la acelasi nivel de echipare/motorizare si vedeti ce va iese. Cea mai mare problema a lui Veloster fata de aceste modele este data de consumul ceva mai ridicat,nu exagerat dar consuma un pic mai mult.

  • unu, miercuri, 11.05.2011 20:05
    scump

    pai ce sa compari cu golf/astra poate cu polo/corsa/clio3/fiesta versiunile sport. Polo si Corsa turbo la acelasi pret sau putin mai scumpe, clio rs mai ieftin si excelent iar fiesta 1.6 si mai ieftina. Un alt mare minus ciudatenia cu 3 usi, nu stiu cati o prefera.

  • Genesis, miercuri, 11.05.2011 23:00
    @

    Sa aduca Genesisiul in Europa si sa ne lase cu hatchurile de kkt

  • Nicu, miercuri, 11.05.2011 23:09
    @Genesis

    Am vazut in realitate un Hyundai Genesis, chiar in Bucuresti pe Sevastopol si da, este o masina atragatoare. Nu este disponibila pe piata din Europa avand in vedere ca avea numere de capitala?

  • gulliver, miercuri, 11.05.2011 23:24

    arata bine dar costa f mult.oricum va aparea gtc-ul si va spulbera toti concurentii. o incercare frumoasa a celor de la hyundai totusi.

  • balanel, joi, 12.05.2011 02:54
    @gulliver

    hai mai lasa-ne cu noul gtc, ca l-au facut parca special pt femei , dk il mai iei si pe rosu te poti duce linistit la un club de gay :))

  • alin, joi, 12.05.2011 08:46
    @ScorpyonVAG

    ba baieti, haideti sa fim seriosi cu preturile de 10-13k. ce coupe configurati voi cu echipare decenta sa stea in pretul asta?? preturile de start sunt doar pt marketing in general, nimeni care e intreg la cap si isi ia un coupe nu-l configureaza chel :)) mie personal, la ce dotari are pe ea masina nu mi se pare rau. nu e foarte puternica, atata tot...

  • tomita, joi, 12.05.2011 10:15

    in sua nu exista tva ci un sistem alternatv, TAX (variaza in unele state, dar in principiu e 10%) la cursul de azi. pret pornire 17.000$ din care scadem 10%: 17.000 /1.1 (e metoda de extragere nude scadere, pt cine nu stie de ce impart la 1.1 si nu fac *0,9) 17.000 / 1.1 * 2.8356 / 4.0842 = 10.730 euro fara tva adica: 13305 euro tva inclus pret vanzare in america 13 305 euro pret vanzare romania 20140 euro transportul pe container (mai ales ca vorbim de brand mondial care are pret mediu f f mic, dar sa zicem) 2000 euro cu tva un pret umflat hyundai romania poate vinde acest veloster cu 15.500 euro tva inclus. de unde e chilipir ma 20k euro? ah ca vor ei sa practice preturi diferentiate pt acelasi produs. bravo lor. dar poate mai citeste lumea si se lumineaza ca pretul corect e mutl mai mic. cine sa se lase furat cu 5000 euro din 20k euro. pe langa marja suficienta care o au in acei 15k euro acelasi lucru este valabil si pentru genesis coupe, anuntat tot la niste preturi nebune.

  • danutz, joi, 12.05.2011 10:48

    Ahh...vesnica si tampita comparatie pretul SUA vs pretul Europa. Mai oameni buni, intelegeti-va odata pt totdeauna: chiar daca avem doua monede de circulatie internationala perfect comparabile, piata americana si cea europeana nu se pot compara niciodata, nici macar cand vorbim de fix aceleasi modele! Acolo, toate vor fi mai ieftine decat in Europa din foarte multe motive pt care nu stau acum sa le explic pe indelete ci doar le amintesc: o altfel de dinamica a vanzarilor, o calitate si o dotare mai slaba a masinilor in general in SUA (diferentele sun vizibile serios chiar si in cazul unui S-Klasse, spre ex!), diverse taxe pe subansamble cu costul lor in fc de provenienta, si multe altele. Iar un transport pe container, daca chiar vrei sa faci o comparatie, nu e nicidecum 2000 E "umflat". E si taxa de delivery, taxa de urcare pe container, taxa de port, taxa comunitara, transport comunitar, TVA, etc. Toate astea fac rentabila doar aducerea unor masini care depasesc pretul de 30.000 dolari in SUA. Cu cat e mai scumpa masina acolo si exista o diferenta specifica pietei lor fata de cea europeana, cu atat e mai rentabil pentru ca transportul ramane acelasi.

  • @Nicu, joi, 12.05.2011 11:07

    Era probabil adus pe cont propriu din SUA,Genesis se gasesc la vanzare pe mobile.de sau autoscout. Eu unu astept cu nerabdare noul Hyundai Grandeur 5G,este o masina magnifica,din toate punctele de vedere.

  • tomita, joi, 12.05.2011 11:31

    @danutz esti amuzant cu calitatea in sua. nu vorbesc din povesti. calitatea la produsele importate este foarte importanta, altfel e durere. incepand de la adidasii facuti in china si de calitate NET superioara fata de nivelul din magazinele europene pana la masini. nationalismul este acut, si mereu indoctrinat la lucratorii din productie. mereu se compara chinezismele si coreenismele care vin la o calitate buna, si deci americanii tre sa faca si mai bine, sa supravietuiasca in fata clientilor. in plus hyundai veloester unde e produs? in america? nu. transportul e la fel ca la orice alta coreeana, japoneza etc, mai ales cand vorbim de branduri internationale, uriase. pentru ei, transportul are alta cotatie. si deci. eu am plecat de la premisa ca o diferenta suplimentara intre coreea-america si coreea-europa. produsul este "extracomunitar" pt ambele. faza cu dinamica este o alta porcarie. daca vrei sa discutam din punctul de vedere al analizei pietelor si rulajul & shit, numai ca apoi sa iti demonstrez ca totul e un cerc vicios unde crezi ca ajungi. cel mai simplu. ai facut o caruta nou-noutza. cu bena separata. ai tu niste merketeri "buni" care si-au stors creierii si au zis ca gheorge nu va cumpara caruta. tu ce faci - lui ion ii vinzi cu 2 lei (ca asa zice studiul) - si lui gheorghe cu 4 lei dar poate gheorghe vrea sa cumpere caruta daca ar fi 2 lei de la tine(ca e diferita, ca e noua, whatever) dar daca lui i-o dai cu 4 lei cu atat mai mult se duce la vale si isi cumpara de la altul cu 1.5lei, fara bena separata. mestereste el singur si ii incropeste o bena separata si aici sunt 2 logici separate: 1. celui care iti cumpara ii vinzi mai scump (ca deh ai asigurata vanzarea - vezi tehnica logan de la dacia 2. cat timp din start pui pret mai mare la un produs e si logic ca rulajul va fi mai mic -doh 2.a ca o logica la ce spui tu, se face altceva, cand exista un istoric (cel putin pe produs) oferi discount din anul 2 cel putin pietei care ti-a cumparat cel mai mult

  • cucu, joi, 12.05.2011 12:30
    /./

    pote pun si ei 2.0 de 275CP care este pe sonata 2011 cam scump pt europa, cred ca diferenta trebuie sa fie cam de 3500 dolari

  • danutz, joi, 12.05.2011 12:35

    N-ai inteles ce am zis. Ca dovada, sunt absolut pregatit sa luam 2 bucati din ORICE model, ORICE marca, unul destinat pietei americane, celalalt pietei europene si o sa-ti arat punct cu punct ca produsul american este inferior in multe aspecte, incepand cu anumite dotari lipsa, continuand cu subansamble mai simpliste, deci mai ieftine, si terminand cu calitatea perceputa mai ales la interior. Pe mine, unul, m-au socat diferentele la un S-klasse de pe piata americana vis a vis de cel european, si asta ar fi doar un exemplu. Pana si banalul ulei de motor are parte de acelasi tratament, uzura lui fiind mai accentuata si ajungand la sf de viata utila la jumatate din timpul necesar celui pt piata europeana, produsul fiind perfect acelasi pe eticheta. Chiar si banalele anvelope puse pe masinile de State se uzeaza extrem de repede si foarte urat, fiind martor la 3 masini aduse de acolo ale caror anvelope pur si simplu au inceput sa piarda bucati din ele (!!) dupa nici 30.000 km. Astea nu-s povesti si teorie, sunt realitate. Cei spui tu acolo e teorie multa si prea putina experienta. Si o spun cu tarie in continuare: cele 2 piete nu suporta nici un fel de comparatie, din nici un punct de vedere. Crezi ca, spre ex, cei de la VW sunt idioti cand au investit in 2 modele Passat mult mai diferite pt cele 2 piete decat in cazul generatiei precedente? Crezi ca Honda sau Toyota, care sunt in top la americani, sunt prosti cand construiesc modele cu totul diferite fata de cele din Europa?

  • alex333, joi, 12.05.2011 16:10
    Noul Hyundai Veloster costă 20.141 de euro în România

    De taxe vamale a mentionat cineva ceva? Din cate stiu sunt vreo 10%...

  • ScorpyonVAG, joi, 12.05.2011 16:37
    @

    De bani aia imi cumpar un TSI, TCe, THP, T-JET, indiferent de model, daca TDI-urile nu va plac !

  • bibi, joi, 12.05.2011 17:08
    USA vs. restul lumii

    @ala cu VAG: ai cumva idee cit costa benzina in SUA? de ce o fi mai ieftina? ca doar tot din Arabia Saudita o aduc... TSI pe care le mentionezi sint mai scumpe la aceleasi dotari decit Veloster, care in primul rind e o masina fashion-statement, nu se vinde pentru aspectul practic etc., ci doar pentru ca e diferita (si frumoasa). Eu stiu ca manelistilor le pute tot ce nu e "nemtesc", dar macar daca ati avea taria de a recunoaste evidenta...

  • maria, luni, 16.05.2011 22:57
    veloster

    eu una lucrez la un dealer auto. nu e tocmai hyundai dar cam avelasi tip de marca, sa ii spunem concurenta. incetati sa mai concurati preturile de america cu cele de europa, nu au nicio legatura. de asemenea, dotarile sunt altele si nu ma refer doar la echiparea masinii ci si la suspensii, cutii de viteza etc. e alt cintinent si functioneaza dupa alte reguli. si stati linistiti ca pe criza asta nu isi trage nici dealerul si nici importatorul la pret. nu i-a trecut nimanui prin cap ca acestea sunt preturile practicate de producator pt piata europeana. pentru romania, pentru germania si asa mai departe. daca ati avea putina logica ati lasa comentariile penale in care comparati cu america si ati compara preturile auto din romania cu cele din germania sau orice alta tara europeana. atunci veti vedea ca e chiar bine cum merg preturile la noi.

  • raz, marţi, 05.07.2011 23:46
    @ maria

    Zici bine! La noi preturile sunt destul de bune fata de vestul europei. Dar in legatura cu Veloster (nume penibil zic eu), de ce sa dai atatia bani pe o masina (arata ok recunosc, desi este copiata dupa DS3 si C4) care la sasiu este varza, la frane varza, motor (intelegeti ideea), este Hyundai....cand poti sa iti iei un Clio RS care are sasiu genial, frane brembo, motor de 200 cai si probabil mai multe dotari.......la acelasi pret!

  • rossi, sâmbătă, 01.10.2011 02:01
    vorbiti prostii

    masina asta se vinde cu 17.440 euro TVA inclus, in toate reprezentantele din Romania....de unde ati scos voi 20.141????