Noul Honda Accord, de la 17.980 de euro in Romania

Publicat miercuri, 11.06.2008 16:44 de Catalin Dinu

Reprezentantii Honda din Romania au lansat astazi noul Accord. Pretul de pornire este de 17.980 euro fara TVA.

Honda Trading Romania a prezentat oficial astazi pe piata romaneasca noul Accord, lansat anul acesta in cadrul Salonului Auto de la Geneva. Modelul, disponibil momentan doar in varianta Sedan, a fost prezentat in cadrul unui eveniment la Poiana Brasov, urmand ca spre sfarsitul verii sa fie oferit spre vanzare si in varianta Tourer. In Romania, pretul de pornire al noului Honda Accord este de 17.980 euro fara TVA.

Noul Accord este gandit pentru a concura cu competitorii premium ai segmentului D. Modelul Honda ofera stil sportiv, rafinament, pachet unic de sisteme de siguranta si excelente abilitati dinamice. Noua gama completa de motorizarile ale noului Accord este proiectata pentru a respecta reglementarile viitoarelor normele Euro 5.

A doua generatie de motorizari diesel Honda are la baza performantele premiatului motor i-CTDi si consolideaza obiectivele modelului Accord de a oferi cele mai puternice combinatii de performante dinamice si nivel de emisii redus din intreaga piata, dispunand de filtru de particule pentru a reduce semnificativ nivelul emisiilor. Noul propulsor diesel i-DTEC de 2.2 litri este compact, cu greutate redusa, rafinat si silentios. In acelasi timp, atat puterea cat si nivelul cuplului au fost marite pentru a conferi o experienta cu caracter sportiv. Puterea este marita cu 10 CP ajungandu-se la 150 CP/4.000 rpm, in timp ce momentul maxim ajunge acum la nivelul de 350 Nm la 2.000 rpm.

Propulsoarele pe benzina sunt reprezentate de unitatile VTEC de 2.0 litri si 2.4 litri care dezvolta 156 CP la 6.300 rpm si 192 Nm la 4300 Nm, respectiv 200 CP la 7.000 rpm si 233 Nm la 4500 rpm. Modificarile tehnologice cheie includ un diametru marit al valvelor de admisie, optimizand timpul de deschidere al supapelor si fazele de distributie revizuite, presiuni reduse ale sistemului de evacuare, precum si debitul fluidului ce trece prin admisie si evacuare. Toate cele trei motorizari sunt echipate cu transmisie manuala cu 6 trepte, iar motorizarile pe benzina sunt echipate si cu transmisie automata cu 5 trepte.

Pachetul de siguranta pasiva este completat de o serie de sisteme ce ofera o si mai mare siguranta, dintre care VSA – controlul stabilitatii si tractiunii – este in dotarea standard. Honda Advanced Driving Assist System (ADAS) cuprinde trei tehnologii avansate ce ridica standardele sistemelor de siguranta: Lane Keeping Assist System (LKAS) – sistem care mentine automobilul pe banda de circulatie, Adaptive Cruise Control (ACC) – control automat al vitezei de croaziera si Collision Mitigation Brake System (CMBS) – sistem de prevenire si franare in caz de coliziuni.

Model

Motorizare / VersiunePret fara
TVA
[eur]
TVATaxa de inmatriculare
[eur]
 
 
ACCORD  SEDANBENZINA   
2.0 Comfort MT17,9803,416535
2.0 Comfort AT18,9803,606535
2.0 Executive MT21,9804,176535
2.0 Executive AT22,9804,366535
2.4 Executive MT23,9804,556900
2.4 Executive AT24,9804,746900
DIESEL   
2.2D Elegance MT21,9804,176843
2.2D Executive MT25,9804,936843 

Via | Honda

  • mosuzighi, miercuri, 11.06.2008 18:05
    taxa imatriculare

    Pai daca sunt euro 5 se mai aplica taxa???

  • Justme13, miercuri, 11.06.2008 22:47
    noul acord

    Interesant modelu, dar sincer m-as fi astpeptat mai mult la designe si motoare. Totusi masina se va lupta cu concurenta imensa, asadar la un model din 2008 m-as fi asteptat la un designe ceva mai sportiv, agresiv, prea seamana a model pe placul americanilor....iar despre motoare, din nefericire au ramas cam acelasi, asta insemnand cam putin cai pt. un motor diesel aparut in 2008. 2.2l doar 150 cp, iar bmw-ul din 2.0l scoate 204cp...dar asta este alta poveste. Oricum apreciez mult calitatea si fiabilitatea acestei marci, bv honda.

  • zarnesteanu, joi, 12.06.2008 05:46
    Pacat

    Au murdarit Poiana Brasov cu troaca asta. Pentru amatorii de kilipiruri japoneze, am cateva informatii, live. Tigaia asta seamana foarte tare cu acura aparuta prin 2004 in America de Nord. Probleme la ea: 1) Cutie de viteze automata de toata jena. Pica oricand dupa 60 000 km, poate chiar mai repede. Depinde de noroc. 2) Electronica sub orice critica. Da-da iubitilor, vorbesc de "faimoasa" electronica japoneza. Buah-ha-ha :):):) Bordul te lasa in bezna totala cand ti-e lumea mai draga, alarma porneste la cele mai "nimerite" ore din noapte, etc. Cunosc personal un tip care si-a luat janghina asta cu 50 000 de dolari si isi musca degetele si in ziua de azi. Deh, romanashi de-ai nostri care au invatat la scoala "zvonurilor" ca honda e o firma fiabila. Imi pare rau de el, ca e baiat fain, si banii nu-i face chiar asa, de pe o zi pe alta, dar pot eu sa fac ceva?

  • costi, joi, 12.06.2008 08:16
    bordul....

    Toate ca toate, dar bordul mi se pare de vis, nu-mi vine in minte un alt model din clasa medie cu un bord mai reusit ca design. In ceea ce priveste designul exterior, acesta reprezinta maturitatea la care a ajuns Honda de-a lungul anilor, indiferent de ce ar spune unii.

  • @zarnesteanu, joi, 12.06.2008 08:22
    parca te-as crede.. dar nu

    ma uit pe pagina clubului Honda in Ro si nu dau de probleme similare cu cele povestite de tine. De unde si-a luat masina cu 50.000 dolari? in ro se vand in euro.. vorbim de Accord european sau de accura? Accordul se face in Japan si e considerata una din cele mai fiabile autovehicule.

  • mine, joi, 12.06.2008 08:28
    catre zarnesteanu

    Ia zi tata, probabil ca esti un mandru posesor de Fabia sau Polo de 1,2 litri? Vezi-ti de ale tale, ca japonezii dau clasa oricand oricui la calitate

  • Alex, joi, 12.06.2008 10:06
    aruncati-va din avion cu o nucleara

    De cand si pana cand sunt japonezele cele mai bune masini?? Daca ne luam dupa multi loganul e ceea mai buna masina, oi face si tu parte dintre cunoscatori????

  • dcb, joi, 12.06.2008 10:19
    ptr. loganisti

    daca tu nu stii masinile japoneze sunt cele mai fiabile si ny mai faceti comparatie cu loganul care e o petarda de masina

  • andrei, joi, 12.06.2008 10:53
    accord

    frumoasa..foarte frumoasa de la interior la exterior si invers:D...sper sa fie cel putzin la fel de fiabila ca si modelul anterior:)

  • Eu, joi, 12.06.2008 10:59
    ????

    @zarnesteanu -- Spui cam mari aberatii si nu prea poti sa probezi. 1. Acura e marca de lux de la Honda. Cred ca te referi la TL cand spui ca a aparut in 2004. E normal sa semene intre ele, avand in vedere, ca spre deosebire de alti producatori, Acura e doar o Honda cu steroizi si cu un mic facelift. Asta e filosofia lor. Oricum, acura se importa oficial in romania numai de cateva luni. Cel mai scump TL in state costa cam 32.000 USd + taxe, deci nici decum 50k usd, dar, no, si exagerarea e o arta. Accord-ul e considerat unul dintre cele mai fiabile si elegante sedan-uri din clasa sa. Ma indoiesc, ca Acura ar sta mai rau. Motorul de 2.2 diesel e primul diesel fabricat de honda din cariera si a fost cotat ca fiind cel mai bun motor diesel din clasa de cilindree din care face parte (2.0-2.4 litrii), acum 2 ani parca, cand a aparut. Motorul acela de BMW de 2 litrii diesel si peste 200 de cai are 2 turbine, adica biturbo (pentru necunoscatori) si de aceea dezvolta o putere mai mare, dar fabricarea acelui motor costa mult si de aceea nu sunt multe firme care sa isi permita sa fabrice ceva asemanator. 2. Acuma fratilor, mai terminati cu comparatiile astea cu Loganul. La orice topic apare un post despre Logan. E din alta clasa, e alta masina, are alti concurenti s.a.m.d. Ca o fi buna, ca o fi rea, asta depinde de perceptia fiecaruia. Daca cineva si-a luat-o inseamna ca e multumit, asa ca pentru el e cea mai buna. Pai cum ar fi sa spunem si despre passat, sau mondeo, sau chiar mercedes ca sunt niste junghiuri pentru ca exista alte masini mai elegante, mai performante, mai bine dotate?

  • vtec, joi, 12.06.2008 11:13
    4life

    jmecheru de la primele posturi cu accord zis "janghina" si ca electronica e varza , ii sugerez sa se mai uite la teste ,la satisfactie clienti ! si du[pa aia sa vorbeasca de fiabilitate ! ca el merge cu logan si zice ca e extraordinar da nu siar lua un accord, pentru necunoscatori , accord este cea mai fiabilia masina de pe planeta in ultimii 23 de ani ! , a fost cea mai vanduta masina din USA timp de 10 ani ! asa ca nici sa numai aveti tupeu macar sa deskideti gura cand vorbiti de unde model ca asta !

  • asdf, joi, 12.06.2008 11:15
    pt fanii masinilor nemesti

    am multi prieteni cu masini nemtesti. majoritatea au VW pe care au dat o groaza de bani (bani pe care masina nu ii merita la cum arata si la ce dotari are). insa am si 2 prieteni cu Mercedes - unul care isi baga si acum unghia in gat ca si-a luat C 220 CDI model nou (consuma f mult, computerul de bord e praf, GPS ul e mai prosdecat unul piratat) si unul care are E 320 CDI care se "lauda" in stanga si in dreapta ca nu ar sfatui pe nimeni sa isi ia o astfel de masina. mai am un prieten cu BMW 730iA care mi-a spus ca prefera sa iasa cu A4-ul vechi in oras. zilele astea chiar ma gandeam ca nu isi merita banii nici un model german. exista cel putin o alternativa mai ieftina si mai buna. si chiar am pus pe foaie! nu stau sa va insir acum exemplele. P.S. nu va mai luati de masinile japoneze. sunt modele de fiabilitate pentru cele nemtesti! nu mai vorbesc de design exterior si interior (interiorul msinilor nemtesti=0)

  • BBB, joi, 12.06.2008 11:21

    O masina excelenta din toate punctele de vedere. Eu am Accordul 2007 si este o masina de vis, nu are competitor la clasa sa. Mai apare cate unul ca "zarnesteanu" care probabil nici nu stie ce-i ala un volan, dar nu trebuiesc luati in seama, nu se merita sa te cobori la nivelul sau intelectual care mai mult ca sigur este foarte coborat.

  • Mihai, joi, 12.06.2008 11:26
    "europenism" de doi bani

    Nu va mai luati fratilor de bietul ciupalac care a catalogat Honda drept "janghina". Omul nu e fan Logan ci doar un fanatic al masinilor europene. Cand intr-un articol de pe Automarket se anunta ca la Toyota au scazut vanzarile, a sarit in sus de bucurie de parca pentru el asta ar fi fost vreo mare fericire personala. Tratati-l cu indulgenta ca omul e praf la capitolul masini si uita ca foarte multe companii mari europene foosesc platforme si motorizari japoneze. Cei care sunt antilogan ar trebui sa inteleaga ca nu-i devina Loganul pentru stupizenia unora. Bafta tuturor!

  • Ando, joi, 12.06.2008 11:31
    Honda, fiabila? de ce?

    Nu este aproape nici o diferenta intre modelul actual si vechiul. Atat la varianta combi, cel de acum mai are cat de cat o forma, ce de dinainte semanand cu o masina de transportat cosciuge. Per asnamblu nu ma incanta deloc aceasta masina. Motoarele sunt putine si slabe. Din 2.4 au scos 200 CP. Bun, e adevarat, e un motor aspirat, dar nu inteleg de ce nu scot si eu ceva ce se cere in momentul de fata pe piata, adica cilindree mai mica si cu o putere mare. De ex. pe viitorul Golf VI, se va lansa un motor de 1,6 TSI si 200 CP!!! Iar mitul acesta cum ca masinile japoneze sunt cele mai fiabile, sa si le tina pt ei cei care spun. Chiar eu acum 2 sapt am vazut un Accord in Bucuresti pe langa Dinamo, tractat de un Cielo. Am avut si masina japoneza, o Toyota, nu pot zice ca e rea masina, dar nu se apropie de una nemteasca (VAG, BMW, Mercedes).

  • razica, joi, 12.06.2008 11:54
    cunoscatori vs masina nemteasca regele soselei

    toti isi dau cu parerea si multi sunt aia care cred k doar nemtii stiu sa faca masini. De ce a fost in vizila directorul general la fabrica KIA din Zilina ? foarte simplu ca sa afle cum reusesc sa aiba o productie care se apropie de un randament de 95%.cati sunt cei care stiu ca BMW are probleme cu vopselele du Pont ? asta e romanu' a fost la cules de zmeura in spania si s a intors cu mercedes si crede k masinile japoneze sunt o gluma proasta. mai uitati va si voi p testele d pe net, da probabil k sunt putini aia care stiu sa acceseze un site de specialitate, mai ales ca nu scrie in romana

  • Spider, joi, 12.06.2008 12:12
    sunt foarte fiabile

    Pt cei ce spun lucruri tampite...Modelul Honda Accord a reiesit in studiul de piata american ca cea mai fiabila masina de 11 ani. Modelul Jazz este singura masina din lume care nu are la ora asta niciun raport de garantie nicaieri in lumea asta. Modelul Concerto este cel care a aratat compresie 13 pe toti cilindrii dupa 650k km. Motorul 2,2 i-ctdi a castigat titlul de motorul anului cand a aparut. Eu detin un Jazz cumparat de nou si un Civic Type-R cumparat second hand. Acum are 78k km si se comporta perfect desi eu pe masinuta asta am invatat manevra varf-calcai sau franarea cu piciorul stg. Dupa atata handraleala masina se comporta excelent, nu a avut niciodata probleme, si inca mai bate pe 400m Golf GTI, Merc C200 Kompresor sau Alfa 147 GTA. Am prieten cu Accord care a implinit 200k km si nu a avut si nici nu are probleme. Deci....cei care mor cu nasul in esapamentul unui 1,9TDI ar trebui sa stie ca la o masina adevarata se aude motorul nu pompa de injectie, ca tractoarele europene sunt ridicate in rang de catre marketing si publicitate si nicidecum de fiabilitate. Iar inainte sa se spuna ca modelele japoneze sunt scumpe, ar trebui sa faca o configuratie completa si sa compare pretul, deoarece japonezii in general dau toate dotarile la standard, pe cand la europeni nu gasesti decat 3 vagoane de obtionale, si de aia pretul mai mic pe versiunile de baza.

  • LilShaq, joi, 12.06.2008 12:14
    masini si iar masini...

    am si masina nemteasca, si masina japoneza. la unele aspecte nemteasca bate la calitate, la altele japoneza. dar amandoua sunt foarte scumpe la intretinere. diferenta de clasa se vede oricum la finisaje si la detalii, dar cam atat. mie oricum mi se pare uimitor de ce lumea desconsidera japonezele. Mazda 6 de exemplu nu are defect. pur si simplu. testat si spus de multi. eu am un nissan, care mai are mult pana acolo, dar asta e vina Renault. cocalarii care zic de japoneze ca sunt praf, se iau dupa spusele alora de prin '90 care se luau dupa fratii lor cocalari care se dadeau cu ursuletele furate de prin munchen si berlin.

  • spionu, joi, 12.06.2008 12:49
    stire

    Din surse bine documentate, se pare ca anumiti dealeri frustrati de VW intra pe forumuri si baga comment-uri aberante impotriva masinilor japoneze...de teama ca nu cumva sa se raspandeasca zvonul ca ar fi mai bune decat ale lor. Se pare ca unul dintre ei e chiar Zamesteanu, un binecunoscut agarici autohton, mare admirator si consumator de ultima generatie de acum 20 ani numita TDI. Atentie deci la agitatori! Si acum o scurta insirare a premiilor luate de Honda: -cel mai bun motor diesel din clasa 4 cilindrii (pentru incepaotir, aflati ca nu sutele de cp fac diferenta intre bun si mai putin bun) -cea mai mare putere litrica din lume la un motor aspirat - 120cp/l la S2000 -cel mai de succes hot-hatch din lume, Civic Type R...de asemenea unul dintre cele mai performante -diverse categroii best engine castigate ani la randul intre 2000 si 2005 -primul supercar japonez si primul supercar construit integral din aluminiu, NSX - aceasta reteta a fost preluata si de Ferrari, fiindca era o premiera in 1989 cand a aparut -primul constructor din lume care a fabricat motoare normal aspirate cu putere litrica de 100cp/l - in 1988 aparea 1.6 4 cilindrii 160cp fara turbo cand alti producatori se jucau in liga V6 pentru a scoate o astfel de putere -primul constructor din lume fabricant de motociclete care a castigat un titlu de Formula 1 in anii '60 - la acea data nici macar nu fabrica masini in masa -primul constructor din lume a carui prim automobil conceput a fost o masina sport cu motor fata si tractiune spate, S500 -cel mai mare motorist din lume la nr de motoare fabricate - Honda fabrica motoare si pentru utilaje industriale, generatoare, barci, avioane, etc. ...si titlurile pot continua.

  • Blaa..., joi, 12.06.2008 13:48
    Bv zameslene

    Bravo mah, ai inveselit si topicul acesta. Ultima data cand am citit ce-ai scris ma tavaleam pe jos. Eu nu cred ca esti agitator sau dealer cum zice colegu,pt ca esti prea prost, si daca ai mai mult de 12 ani imi pare sincer f f f f ffff rau pt tine. oricum , posteaza in continuare ca esti belea. @masina.....e prea tare

  • Andrei, joi, 12.06.2008 13:59
    Masini japoneze

    Oricum TESTELE vorbesc si in mare masura preturile, dar cel mai mult experienta personala. Din teste reiese ca japomezii au cele mai fiabile masini-posed o corrola 2005: sunt foarte multumit de motorul silentios, consum mic si exact cat scrie in carte, dar nu e sportiva. Am fost foarte impresionat de materiale si motor si urmatoarea masina va fi Honda(fara ezitare)pentru ca m-am convins pe propria piele ce presupun masinile japoneze. SIMPLU.

  • astra, joi, 12.06.2008 14:39
    pe ele!

    Luati-va fratzilor, luati-va la greu. Chiar nu baga nimeni de seama ca la ora actuala cam toate marcile sunt fiabile dak stii sa le conduci si sa le acorzi ingrijirea necesara? In mare dupa 300k te lasa si VW si Merc si Honda si Toyota si Chevroletul si si... Sa nu vb de exceptii. Si fiecare model are parti bune si slabe si sunt destule hibe la fiecare. Iar majoritatea testelor sunt platite si de unii si de altii.

  • raul, joi, 12.06.2008 15:05

    cand se vb de fiabilitate buzunarul spune multe...astfel de masini sunt o alternativa excelenta pentru Bmw, care personal nu cred ca este o masina rea chiar una f buna. pe langa honda accord mai sunt mazda 6,saab, subaru legacy,care arata foarte bine.

  • TOKYODREAM, joi, 12.06.2008 18:15
    honda

    Daca cautati pe net , o sa vedeti in SUA un CIVIC coupe de vanzare, din 1995, care are 1 milion de mile la bord, in stare foarte buna..............asa ca........no comment!

  • dori, joi, 12.06.2008 19:18

    1. iar discutia despre masinile nemtesti vs masinile japoneze... un sg lucru voi spune: indiferent care e cilindreea, motorul honda are 150cp si un consum de nimic, deci nah 2. masina arata demential, spre deosebire de vechea accord parca aduce un pic a muscle car :D

  • dori, joi, 12.06.2008 19:20

    3. bah, terminati cu loganul ca faza e deja fumata. hai sandero!

  • cristi202008, vineri, 13.06.2008 13:06
    subiectivitate

    totul tine de gust, pasiune, prima masina, concept etc etc, deci de subiectivitate. e drept ca testele si sondajele de piata vorbesc. asa e, masinile japoneze sunt fiabile si clientii multimiti. bravo lor. dar parerea mea e ca sunt o alternativa, extrem de buna ce-i drept, pt oamenii cu mai putini bani. insa pe toti ce-i care vorbiti de masini germane v-as intreba: cati dintre voi ati testat la maxim un bmw sau un mercedes? de cate ori ati ajuns in capatul turometrului cand ati schimbat viteza? de cate ori v-au scartait rotile in viraje la viteze de peste 140 la ora si de cate ori v-a fugit fundul? ati condus vreodata o masina cu tractiune spate? e drept ca-s mai scumpe, dar de cele mai multe ori isi fac banii. si aici nu vorbesc de vw sau alte exemple pe care le-ati dat, ca intr-adevar costa mult si degeaba...

  • nacht, vineri, 13.06.2008 15:21
    versus

    am citit atatea posturi in care in final se ajunge tot la un versus, ca mi se face deja greata cand vad pe unii care compara "mere cu pere". fiecare masina are avantajele si dezavantajele ei. daca tot se vrea neaparat un versus macar sa-l facem intre masini din aceeasi categorie si clasa. in speta Accord-ul, zic eu, il putem compara mai degraba cu VW si nu cu BMW, deoarece BMW este in categoria premium. daca vreti sa comparati BMW-ul cu ceva japonez, incercati Acura sau Lexus si nu o sa mai fiti asa de vrajiti de mitul masinii germane. cat despre fiabilitate trebuie ca cineva sa fie pe dinafara complet in domeniu (ca sa nu zic imbecil) sau din cale afara de subiectiv, ca sa spuna ca Honda (indiferent de model) nu este o masina fiabila. cineva spunea mai sus ca orice masina e fiabila daca stii cum sa o intretii si daca ai grija de ea - amice, crede-ma ca nu e deloc asa: poti sa ii faci tu reviziile la timp, sa nu o "forjezi" prea mult si sa o iei in brate cand treci peste gropi etc, daca materialele si tehnologia folosite la constructia acelei masini nu sunt de calitate, vei baga mana in buzunar mult mai des si mai adanc. in concluzie, parerea mea este ca Honda reprezinta o optiune excelenta pentru cei ce vor calitate, fiabilitate si sportivitate la un pret rezonabil.

  • Victor, sâmbătă, 14.06.2008 22:29
    Motoare noi

    Ati incercat noul Accord? Eu am incercat unul cu motor pe benzina de 2l si mi s-a parut cam lenes, sa nu spun foarte lenes. Parca vechiul model avea dinamica mai buna. A incercat cineva varianta diesel?

  • de bogdan, duminică, 15.06.2008 14:42
    bai.."pacat"

    pacat ca nu sti ce vb mai baiatule...pun pariu ca nici macar nu ai facut vreodata o tura cu o honda..?pun pariu ca dc era o poza cu vre-un bmw il ridicai in slavi se vede ca nu te pricepi la masini, intoarcete la passatul tau...

  • askforcomment, vineri, 20.06.2008 11:50
    diesel sau benzina?

    Salut.. Daca ar fi sa cumparati o Honda Accord, la aceiasi putere (sa zicem ~150CP 2.2 diesel, sau ~150CP 2.0 benzina) care ati alege-o si de ce? Faceti abstractie de pret!! Presupuneti ca au acelasi pret.. Care ar fi argumentele pro si contra.

  • Flavius, sâmbătă, 05.07.2008 15:32
    diesel vs benzina pt. 'askforcom"

    Daca si numai daca ar fi la aceleasi preturi, dar ar fii imposibil practic, clar as alege diesel-ul. Motive: Este un motor diesel honda ce se caracterizeaza prin performanta , fiabilitate, silentiozitate, CUPLU,CONSUM CU 2-3l mai mic decat cel pe benz. s.a.

  • r, luni, 04.08.2008 17:49
    pentru cel ce isi spune "pacat"

    Cand 2 iti spun ca esti beat, te duci la culcare! Nu imi pot inchipui ca la aproape 30 de mii de euro, motorul noului Honda Accord sa cedeze si nu cred ca, la 30 de mii de euro, japonezii nu se gandesc si la cutia de viteze. Prietenul ala al tau care a dat 50 de mii de euro pe masina isi musca degetele de oftica pentru ca s-a pacalit la pret poate, nu? Nu sunt un expert intr-ale masinilor, insa Honda ma face sa uit de Mercedes Clasa C si de Audi A4, bine, pastrand proportiile totusi. Am prieteni cu masini germane care au spus: Jos palaria, este o masina senzationala!. In plus, raportul calitate-pret este excelent. Asa ca , sa nu dam cu piatra pana nu incercam aceasta masina. Imi pare rau ca nu am banii necesari, dar o cumparam fara sa am vreun regret. Si pana la urma, daca e sa cada, cade. Toate cad. Depinde cum le conduci, cum le ingrijesti. Daca arunci 50 de mii de euro si o duci prin Poiana Brasov, cum a spus baiatul "Pacat", poate ca o sa cada, ca nu este masina de teren.

  • r, luni, 04.08.2008 17:57
    pentru cel ce isi spune "pacat"

    Era sa uit! Pacat ca vorbesti despre electronica japoneza. Cred ca daca te uiti la televizorul tau din casa, este tot japonez, la fel ca si linia audio probabil, asta in cazul in care nu ai televizor pe lampi si asculti inca la radioul bunicului. Deci, nu apar Honda pana-n panzele albe, insa este o masina de senzatie. Ca sa nu te lasa cutia sau partea electrica, te sfatuiesc sa iti cumepri o Dacia! La Dacia nu cade cutia, ca oricum este proasta, iar partea electrica nu te lasa deloc, pentru ca in Dacie sunt trei fire! Nu are ce sa se arda. Beculete putine, simple, de calculator nici nu mai vorbim. Pa! p.s. Spune-i prietenului tau sa nu se mai oftice. A dat pe o masina 50 de mii, s-a pacalit! Ea de fapt este 30! Du-te si bate-l pe umar, consoleaza-l!

  • florin, marţi, 07.10.2008 22:30
    honda

    Salut Daca puteti , luati-va Honda Tocmai am luat o Honda Acord de 2.4 benzina - 28500 Euro. Am fost la toate marcile de masini , am facut si cateva test Drive. Diferente exista , probabil depinde si de gusturi , insa dotarile pe care le am la 28500 euro le am la BMW, Audi.... de la 38000 euro in sus si credeti-ma ca sunt pretentios - aici , repet , depinde de gustul fiecaruia. Va pot recomanda un singur lucru : faceti test sau macar urcati-va in masini si dupa dati-va cu parerea. Eu nu sunt specialist in masini dar am vazut multi Zugravi care s-au apucat de agricultura si nu cred ca au avut o recolta bogata........(in nici un caz nu am ceva cu zugravii sau cu agricultorii). Cred ca ne-ar ajuta mai mult parerile care au argumente in spate - era un apropo ptr atotcunoscatori. Multumesc

  • hmm, joi, 16.10.2008 02:30
    nu sunt fan honda

    chiar nu sunt. dar am mers cu A4, serie 3, c class, honda... niciuna nu e urata, dar tine de gusturi, insa nu se pot compara. deloc. in honda am avut cel mai mult spatiu si senzatia de incredere. am incercat si derapaje si schimbari in forta si liniute. cea mai placuta a fost honda. in plus nu am ajut niciun martor luminos aprins dupa toata faza asta. si daca stii cum sa conduci accord-ul, modelul pana in 2008, este bestie, pt cei 155 de cai. mere 240, si te dai cu masini care au cu 10-30 cp, fara probleme. cam le dai rusini. iar la faza cu mersul pana la linia rosie... toate merg pana acolo, important e ce fac pana acolo, si ce se strica daca te tot joci asa. pe la honda, nu am vazut nimic. e masina unei cunostinte, o conduc des, parca merge din ce in ce mai bine. bmw merge frumos, da' tot da erori, in plus are avantajul rotilor cu 2-3 cm mai late si cu 1-2 inch mai mari in diametru, dar degeaba. pe drum toate sunt cam la fel, curbe, frane, acareturi, dar se simt diferentele de sasiuri. toata lumea crede ca nemtoaicele sunt bune... nu prea cred, lasand la o parte orice test. au caroserie autoportanta, si sunt mai comfortabile decat honda, dar electronica le tine bine, honda are o alta constructie, alta filozofie, si setari putin mai dure, si electronica mai putin intructiva, si aderenta e mecanica, nu electornica, asa cum e la modelele nemtesti. totul tine de buzunar si de gust... aaa si sa nu uit, la romani si de sigla. imi place accord si pana la urma o sa incerc sa cumpar una, sh. oricum, dupa 15000 de km merge asa cum trebuie. cum ai grija de masina....hm A4 pe care l-am condus era luat nou acum un an jumate si este f ingrijit, dar avea un zgomot suspect pe puntea spate, de rulment obosit... naspa. iar la 30 la ora am virat brusc, in intersectie, curba la 90 de grade si mai aveam putin si ma vedeam cu 2 roti in aer. care aveti A4 recunoasteti, ca la manevre bruste, ai senzatia ca se ridica. la fel si c class. bmw parca e mai lipit, da' schimbi mai des si mai mult si abea te ti in spatele la accord, care pleaca incet si sigur departe de tine. cu start de pe loc sau din mers. cumva doare, ca sunt european si nu prea pot lauda masinile "noastre", dar, asta e. dam cezarului ce e al cezarului. incercati-le pe toate si nu cred ca ve-ti regreta, dar ve-ti trage cam aceleasi concluzii. si la diesel si la benzina hondele sunt bune. accord-ul diesel e usor dezechilibrat, nu prea mi-a placut. aici bmw e mai placut. am 1,80 m si 100 de kg, si pt mine spatiu de miscare e important. aici castiga si mai mult accord-ul. pana la urma, honda-i mai buna.

  • costi407, duminică, 21.12.2008 18:07
    romanisme

    Am eu un Peugeot 407, dar si acuma regret ca nu mi-am luat Honda. Spunea cineva mai sus ca stie pe cineva care are probleme cu Honda, dar eu nu mai tin minte cati se plang de masini europene si nu mai spun de cele mult laudate nemtesti ca eu m-am fript cu un A6 din 2004 quatro si am un gust amar , asa ca lasati japonezii in pace. Sunt ei cam ciudati dar la fiabilitate sunt primii. Uitatova si pe forumul Honda sa vedeti cati se plang si uitativa si pe la VW, BMW, Peugeot si .....

  • Elias, sâmbătă, 24.10.2020 15:54

    Pentru mine Honda este Top1.