Noul Chevrolet Aveo Sedan debutează la Geneva
Chevrolet va prezenta la Salonul Auto de la Geneva noul Aveo Sedan. Modelul prezintă o serie de caracteristici interesante care ar trebui să atragă clienţii europeni interesaţi de berline de segment mic.
Versiunea cu patru uşi a lui Chevrolet Aveo va debuta la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Geneva. Modelul a fost prezentat deja la Salonul Auto de la Detroit din ianuarie sub numele de Sonic, dar lansarea de la Geneva va avea loc sub numele Aveo. Actuala generaţie a lui Aveo se bucură de cea de-a cincea poziţie în segmentul său în materie de vânzări şi a reuşit să atingă o cotă de piaţă de 12.5% în anul precedent.
Noul Aveo Sedan are o lungime de 4.4 metri şi o lăţime de 1.73 metri. Designul este inspirat în mod evident din cel al lui Cruze, în special la partea frontală, în timp ce interiorul prezintă atât influenţe de la Cruze, cât şi de la Spark. În ceea ce priveşte portbagajul, Aveo Sedan se laudă cu un volum de 502 litri, valoare extrem de bună pentru segmentul B şi nu numai.
Aveo Sedan va beneficia de două versiuni ale motorului pe benzină de 1.2 litri, de un motor de 1.4 litri şi de o unitate de 1.6 litri. De asemenea, Aveo va primi şi un diesel de 1.3 litri, care va furniza 75 sau 95 CP şi va beneficia de sistemul Stop&Start pentru reducerea emisiilor de carbon. Chevrolet va introduce şi o tranmisie automată cu şase trepte pe acest model, transmisie care va fi oferită în mod opţional în compania motoarelor de 1.4 şi 1.6 litri.
Via | LeBlogAuto
Prima generatie arata interesant raportat la concurenta directa, infinit mai ok decat Logan Faza 1, insa masina era atat de proasta (mecanica, materiale, siguranta) incat trebuia sa urasti Dacia ca sa-ti iei Chevrolet. Practic, inafara de design, Logan-ul rullz la toate capitolele. Revenind la generatiile actuale, noile Spark si mai ales Cruze sunt masini absolut ok, deosebit desenate si as spune eu cu o mecanica mai buna. Cat despre noul Aveo, cand l-am vazut prima data pe AM am zis wow, acum ca imi beau ceaiul linistit parca nu-i mai place la fel de mult, insa ma face si mai curios sa-l vad in realitate. Din fotografii imi pare disproportionat, cu un design fortat, parca ar fi un cruze redimensionat dar la care nu s-a bifat "constrain proportion". Interiorul este ok, desi ideea ceasurilor de motocicleta nu mai este la fel de bine integrata ca in cazul Spark. Pariez oricum ca va fi cu 2000E ca Loganul in conditiile in care un noul Spark dotat decent costa undeva la 8000E. Cred ca in Romania va avea succes in conditiile in care daca ai masina, nu e Logan, dar a costat cam la fel (noua ma refer) esti un deosebit. P.S.: Eu am avut Logan, deci sunt nu sunt cool oricum.