Noul BMW Seria 5 este disponibil și în România: prețurile pornesc de la 50.600 de euro
BMW a publicat prețurile noului Seria 5 pe piața din România. A șaptea generație a sedanului german pornește de 50.600 de euro și vine cu o gamă largă de motorizări.
Prezentat la numai câteva săptămâni după Salonul Auto de la Paris, noua generație Seria 5 ar urma să își facă apariția live în cadrul unui salon american, cel mai probabil cel de la Detroit, în ianuarie 2017. Până atunci însă, BMW nu pierde timpul și încearcă să profite la maxim de potențialul pe care îl deține pe piața din Europa. Germanii au anunțat prețurile pentru majoritatea piețelor de pe Bătrânul Continent, implicit și pentru România.
Pe piața de la noi, noul Seria 5 va încerca să satisfacă o arie largă de preferințe, atât diesel cât și benzină. Cei care vor o mașină economică vor primi clasica versiune 520d, care vine opțional alături de xDrive și cutia automată. Motorul oferă 190 de cai putere, un cuplu de 400 de Nm și poate garanta un consum mediu de 4.2 litri/100 de kilometri. Acesta va fi redus la numai 3.8 litri/100 de kilometri când va debuta varianta Efficient Dynamics a versiunii 520d, adică în primăvara anului viitor.
Pentru cei care vor mai multă putere există și 530d, disponibil în standard cu transmisie automată și opțional cu xDrive. Motorul oferă 265 de cai putere și un cuplu de 620 de Nm.
Cei care preferă benzina vor putea alege versiunea 530i, de asemenea disponibilă cu transmisie automată în standard și cu xDrive opțional. Unitatea garantează 252 de cai putere și un cuplu motor de 350 Nm, fiind capabilă să atingă 100 de km/h în doar 6.2 secunde. Pentru cei care își doresc un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 5.1 secunde, atunci BMW 540i și cei 340 de cai putere ai săi ar putea fi soluția.
MOTORIZĂRI | PREȚURI (euro, TVA inclus) |
||
Versiune | Putere (CP) |
Transmisie | |
520d | 190 CP | Man6 | 50.590 |
190 CP | Aut | 52.882 | |
190 CP | Aut + xDrive | 57.843 | |
530i | 252 CP | Aut | 57.825 |
252 CP | Aut + xDrive | 60.465 | |
530d | 265 CP | Aut | 62.265 |
265 CP | Aut + xDrive | 62.470 | |
540i | 340 CP | Aut | 63.225 |
340 CP | Aut + xDrive | 65.865 |
În dotarea standard, noul BMW Seria 5 oferă aer condiționat automat, lumini LED posterioare, monitorizare presiune în pneuri, volan sport îmbrăcat în piele, jante de 17 inch, sistem de spălare a farurilor, sistem multimedia Professional, oglinzi exterioare cu funcție antiorbire, sistem de alarmă și senzori de parcare față și spate.
Echiparea standard poate fi completată cu două linii estetice diferite, botezate Sport Line și Luxury Line. De asemenea, există și mai multe pachete, care aduc fie mai multă tehnologie (Pachet Innovation), fie noi elemente de design și mecanice (M Sport).
Prețurile lui BMW Seria 5 pornesc de la 50.600 de euro pe piața din România. Este prețul de achiziție a versiunii diesel 520d. Cei care vor propulsorul entry-level pe benzină, adică 530i, vor trebui să înceapă socotelile de la 60.500 de euro.
NOUL BMW SERIA 5 vs. concurența directă |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW Seria 5 520d Aut |
190 | 4.1 | 7.5 | 52.882 |
Mercedes-Benz Clasa E E220d Aut |
194 | 3.9 | 7.3 | 50.394 |
Audi A6 2.0 TDI Aut |
190 | 4.2 | 8.2 | 48.663 |
Jaguar XF 2.0 Aut Pure |
180 | 4.3 | 8.1 | 48.840 |
Volvo S90 D4 Aut Momentum |
190 | 4.4 | 8.2 | 50.105 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Începând cu 2017, Seria 5 va avea și o versiune hibridă. 530e iPerformance, cu 252 de cai putere și 420 de Nm. Autonomia pur electrică va fi de 45 de kilometri, iar consumul mediu va avea o valoare de 2.0 litri/100 de km. Accelerația de la 0 la 100 de km/h se va face în 6.2 secunde.
Va exista și un M550i xDrive, echipat cu un motor de 4.4 litri, gata să ofere 462 de cai putere și 650 Nm. Suficient pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h în 4 secunde, adică mai rapid decât actualul M5.
Cu fiecare generatie aparuta, constructorii de automobile ridica stafeta la preturi cu cateva mii de euro ! Dar de oferit ceva mai bun si fiabil nu ofera ! Doar tehnologie in exces inutila de cele mai multe ori un design comun si lipsit de personalitate (asata ca sa nu spun urat ).... unde vor sa ajunga cu preturile pt. un banal seria 3 de ex care o sa coste probabil 45 de mii pe viitor ! O suma enorma pt. o asemenea caroserie si model...