Noul BMW Seria 1 va avea şase versiuni diferite de caroserie

Publicat marţi, 14.06.2011 10:01 de Mircea Meșter

Hatchback cu cinci şi trei uşi sau GT vor fi doar trei dintre cele şase versiuni de caroserie pe care le pregăteşte BMW pentru noua generaţie Seria 1. Există şi surprize interesante.

Jurnaliştii britanici de la Autocar anunţă astăzi, citând surse din interiorul BMW, că recent-lansată generaţie a doua a lui Seria 1 va dispune de nu mai puţin de şase versiuni diferite de caroserie. Pe lângă variaţia naturală a caroseriilor, noul Seria 1 se va diferenţia de alte modele din segment şi prin faptul că cele şase versiuni vor fi construite pe două platforme diferite.

Evident, prima versiune Seria 1 care va apărea pe piaţă va fi hatchback-ul cu cinci uşi, versiune pe care deja am văzut-o în fotografiile oficiale prezentate de BMW săptămâna trecută. Aceasta urmează să intre pe pieţele europene imediat după Salonul de la Frankfurt, în luna septembrie a acesteui an. Evident, a doua variantă Seria 1 pe care o vom putea admira pe străzi va fi hatchback-ul cu trei uşi, acesta urmând să fie lansat în primăvara lui 2012, cel mai probabil la Salonul de la Geneva, în luna martie. Ambele versiuni sunt construite pe o platformă împrumutată de la Seria 3 şi vor avea tracţiune spate şi, opţional, integrală.

Următoarele versiuni pe care BMW le va arunca pe piaţă vor fi lansate în 2013 şi vor reprezenta înlocuitorii de drept ai actualelor Seria 1 Coupe şi Seria 1 Cabriolet. Normal, aceste două versiuni de caroserie vor prelua linia de design de pe variantele hathcback, însă - foarte important - nu vor intra în gama Seria 1, ci vor fi redenumite. Astfel, dacă informaţiile celor de la Autocar sunt corecte, vor apărea noile BMW Seria 2 şi BMW Seria 2 Cabriolet.

Deşi multe voci cer apariţia unei versiuni sedan a lui Seria 1, clienţii din SUA şi Asia aşteptând acest model, BMW va cntinua linia GT-urilor începută odată cu Seria 5 şi va lansa, în 2014, un Seria 1 GT. Modelul va ieşi în evidenţă prin caracterul său practic, urmând să aibă un plafon înalt şi spaţiu mult mai mare pentru pasageri. Noul Seria 1 GT nu va fi însă construit pe aceeaşi platformă precum fraţii săi de gamă, ci pe una cu tracţiune faţă împrumutată de la Mini. În sfârşit, ultima versiune de caroserie din gama Seria 1 va fi un break, acesta urmând să concureze cu A3 Sportback.

via | Autocar

  • GT-R, marţi, 14.06.2011 12:52
    iar GT?...

    Daca o vor gandi ca si pe actuala serie 5 GT... cred ca mai mare succes ar avea cu un seria 1 PickUp :)

  • titi, marţi, 14.06.2011 21:41

    In filmulete arata foarte bine acest seria 1. Oricum referitor la vanzari BMW au facut o mare greseala in SUA , desi este pe primul loc in SUA dintre cele 3 nemtoaice, sa nu aduca ei actualul seria 5 break si sa se lase pe seama lui 5 GT ??!!! 5 Touring arata intr-un mare fel.

  • x, miercuri, 15.06.2011 10:05
    Faruri

    Ma voi nu ati vazut farurile alea ? nu vi se pare ca n-au nici o treaba cu masina ? zici ca e drogata masina asta :))

  • vlad-9, vineri, 17.06.2011 18:51
    faruri

    da noi am vazut farurile astea...si sunt bestiale!!! drogat parca esti tu..