Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent

Publicat sâmbătă, 16.11.2024 09:31 de Tiberiu Safta

Noul BMW iX3 Neue Klasse a fost dezvăluit prin intermediul unor imagini patent publicate online. Viitorul model electric al mărcii va fi lansat în 2025 și va fi primul model din noua familie de mașini electrice Neue Klasse.

Primul BMW bazat pe platforma electrică dedicată Neue Klasse va fi lansat în 2025. Acesta va fi un SUV compact care va înlocui actuala generație a modelului X3.

Deși a mai rămas ceva timp până când vom asista la debutul noului model, ne putem face deja o idee despre cum arată viitorul BMW iX3 Neue Klasse. Recent, au fost publicate fotografii patent cu noul model. Aceste fotografii relevă un design aproape identic cu cel văzut la conceptul BMW Vision Neue Klasse X, dezvăluit în luna martie a acestui an.

Prin comparație cu conceptul din această primăvară, versiunea de serie a lui iX3 Neue Klasse diferă foarte puțin. În imaginile patent putem vedea că noul model va primi oglinzi convenționale în locul unor camere video, așa cum este cazul la concept. De asemenea, remarcăm și o bară față ușor redesenată față de concept, precum și o suprafață mai mică pentru plafonul panoramic și montanți mai groși.

Deocamdată, BMW nu a oferit multe detalii tehnice despre viitorul iX3 Neue Klasse. Ceea ce cunoaștem până acum este că va avea o arhitectură de 800 de volți și că va primi o generație nouă de acumulatori, care se anunță a avea o densitate a energiei mai mare cu 20% și o viteză de încărcare și autonomie mai mari cu 30% față de actuala generație de baterii. De asemenea, toate modelele de serie BMW Neue Klasse vor primi tehnologie de încărcare bi-direcțională.

via Carscoops

  • Elektrikkk, sâmbătă, 16.11.2024 11:20

    Între timp Tesla a început să încarce 500 kw !!! la Tesla superchargers V4 Este incredibil cum Europenii sunt clar Nokia şi nu fac aproape nimic serios în domeniul EV.

  • Elektrikkk, sâmbătă, 16.11.2024 11:21

    https://youtu.be/nqrwWgmX-tk

  • Matei_cel_nou, sâmbătă, 16.11.2024 14:25

    Pare ca lipsește și nervura de pe capotă, care arată foarte bine la concept, în prelungirea "rinichilor". Mie îmi plac cele doua concepte, sedan și SUV. Sper ca modelele de serie sa nu se abata prea mult de la designul lor.

  • Amarin, duminică, 17.11.2024 07:43

    Ei scot si tot scot modele noi la preturi mari, nu inteleg ca Germania este in recesiune ca si alte tari din Europa. Cine cumpara aceste masini, ca presupun ca bogatanii si-au luat deja masini.. astia nu inteleg ca daca nu aplica aceleasi reguli ca si chinezii, care au cea mai mare piata auto din lume, nu o sa vanda...

  • olteanu, duminică, 17.11.2024 11:54

    E oribila

  • Iulian, duminică, 17.11.2024 14:50

    Imi poate spune cineva care sunt avantajele unei masini electrice?

  • Iulian, duminică, 17.11.2024 16:30

    Am pus si eu un comentariu legat de masinile electrice. Mai precis ceream sa mi se menționeze avantajele unei astfel de mașini. De ce a fost șters? Am injurat pe cineva?

  • Dutz, duminică, 17.11.2024 19:53

    Vai Iulian cum să întrebi așa ceva? Posibil să fi produs un țunami printre foci… altfel trebuia să curgă deja cu link-uri de BMW rupte în două, făcute din bucăți, diesel gate etc. chiar dacă nu sunt avantajele unei electrice, nu contează și să nu uit perfecțiunea VOLVO, Tesla… deșii BYD cam șterge pe jos cu toți. Dacă stai la casă ai garaj deci poți să montezi încărcător și colac peste pupăză ai și panouri solare și nu în ultimul rând folosești mașina pentru deplasări zilnice scurte… de ce nu? acuma, ține de tine să te documentezi din surse obiective (pe aici din păcate este varză) ce marcă și model ți se potrivește. Personal aș alege ceva care are o rețea de service bine dezvoltată. Sunt multe aspecte care trebuie luate în calcul (chiar și pentru un utilizator obișnuit care nu-și ia mașina ca și hobby), tipul bateriei, capacitatea fiind cam cele mai importante. A fost o dată la un interviu la Buhnici un “tip” care părea că știe multe despre plusuri și minusuri, iar la final (dacă bine rețin) a cam înclinat înspre Toyota și mai precis spre hibride. Este puzderie de opțiuni care mai de care cu valori de încărcare de sute de volți… dar acasă nu avem așa ceva, respectivele sisteme sunt utile doar la încărcătoarele super charge unde nu prea aș vrea să ajung sau să stau dacă am electrică. O electrică pentru mine ar fi mașina de oraș care duce 200 km in orice condiții și pe care s-o pot încărca acasă peste noapte. Deci, electricele au mult mai multe variabile de luat în calcul față de de variantele ICE. Dacă alegi varianta care ți se potrivește, cel mai probabil o să te bucuri de o electrică. Sunt fâșnețe, de obicei cu mai multă tehnologie (dacă ești în căutare de așa ceva)… tehnologia evoluează rapid și este posibil să pierzi mult din valoarea unei electrice în eventualitatea revânzării. Poți să verifici cam ce modele se descurcă mai bine la acest aspect. Eu nu aș “ține” o electrică mai mult de 5 ani… pararea mea!

  • Adrian, duminică, 17.11.2024 22:05

    Asa grila frontala mititica ?

  • oricine, luni, 18.11.2024 14:16

    Când făceau modelele din lut le ieșea mult mai bine decât cu inteligența artificială. pentru că acolo când rașchetau lutul puneau sudoare și suflet niște omuleți dedicați.