Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic

Publicat vineri, 15.11.2024 15:36 de Alexandru Monenciu

Cu ocazia Salonului Auto Guangzhou, constructorul german de automobile a prezentat noul A5L, un model dezvoltat special pentru China. Acesta are un ampatament lung, iar forma caroseriei este de sedan clasic.

În urmă cu ceva timp, germanii de la Audi au decis să lanseze un model care să înlocuiască atât vechiul A4 Sedan cât și A5 Sportback. Este vorba despre noul A5.

Acum a venit momentul să facem cunoștință cu noul Audi A5L, dezvoltat exclusiv pentru piața din China. Mașina a fost prezentată cu ocazia Salonului Auto Guangzhou și impresionează, în primul rând, prin forma de sedan clasic.

Noul A5L are o lungime de 4.902 milimetri, ceea ce înseamnă că este cu 73 de milimetri mai lung decât actualul A5, model comercializat la nivel global. De asemenea, ampatamentul a crescut cu 65 de milimetri până la 2.965 milimetri.

Acest lucru se traduce prin mai mult spațiu pentru pasagerii din spate, un aspect foarte important pentru clienții din China. Audi nu a publicat imagini de la interior, dar, cel mai probabil, noul A5L preia habitaclul de la A5, inclusiv cele 3 display-uri.

În China, A5L concurează cu modele ca BMW Seria 3, cu ampatament lung, și Mercedes-Benz Clasa C Sedan.

via Motor1

  • MarS, vineri, 15.11.2024 15:38

    Chinezii nu sunt cei mai inalti si totusi vor sa stea leger cu picioarele in locurile din spate. Europenilor le place inghesuiala

  • Vali, vineri, 15.11.2024 16:25

    Vine cu TDI cu "I" rosu?

  • @Vali, vineri, 15.11.2024 16:41

    La chinezi vine si fara EGR si fara DPF, ca nu le cere nimeni :))

  • Dutz, vineri, 15.11.2024 18:01

    Focile-s pe fază, în fiecare zi ne amintesc limitele de copii de 5 ani pe care le au. Sper că le sunt salvate mesajele și dar le “lipesc”.

  • @Dutz, vineri, 15.11.2024 18:50

    Trebuie sa amintim oamenilor prostiile facute de germani. https://www.dw.com/en/ex-audi-boss-given-suspended-sentence-in-dieselgate-emissions-scandal/a-66040769 Pacat ca a luat doar cu suspendare. Se pare ca justitia nu functioneaza nici in Germania, desi se cred regii Europei. Astfel de exemple negative creeaza precedente si vor mai face si altele daca se da doar cu suspendare. https://fortune.com/2018/02/06/volkswagen-vw-emissions-scandal-penalties/ Doar cateva miliarde si au scapat? Pai nu asa se face treaba. https://www.theverge.com/2021/7/8/22568356/volkswagen-bmw-daimler-emissions-cartel-fine-audi-porsche-eu Mafia germana! Prostii Europei!

    Dutz, sâmbătă, 16.11.2024 22:01

    Eu zic să bagi ceva și cu războaiele mondiale… nu știu de ce, dar parcă îmi amintesc ceva “vag” ca a fost nasol sau “ceva” mai nasol. Așa să nu uităm ca nemții le-au făcut. Ideal ar fi ca toți nemții și frizerii, cofetarii, medicii, profesorii… toti, toti, sa poarte tot timpul o pancartă cu aceste evenimente înscrise pe ambele părți. Incredibil ce sfinți ne credem (unii)…. Eu nu zic sa ne umilim si sa plecăm capul ca români,, chiar din contră ar trebui sa facem cunoscută naționalitatea noastră pe unde umblăm și pe cât posibil sa facem o impresie plăcută. Dar totuși să rămân realiști nu strică… nu putem pedepsi la nesfârșit o tara, un popor doar pentru ca un agent economic a făcut o greșeală chiar și din culpa… sa fim serioși Coca Cola se vinde fără probleme, sau crezi că nu face rău? Și lista-i extrem de lungă… scuze dar, doar ipocrizie pot să calific ceea ce faci :(

  • ignis, vineri, 15.11.2024 18:58

    Userii activiști de prin România m-au învățat că China este ciuma roșie, chinezul fiind oprimat de sistem, n-are ce mânca, decât un pumn de orez și stau în case de chirpici. Cum naiba să lanseze Audi tocmai în China? Ce naiba de vânzări să facă în China comunistă? De unde naiba bani? Poate pentru nomenclaturiști 2-3 bucăți, restul poporului, fiind oprimat, merge la muncă cu bicicleta. Poate mă lămuriți și pe mine de ce vinde Audi mașini în China oprimată

  • ignis, vineri, 15.11.2024 19:02

    "În China, A5L concurează cu modele ca BMW Seria 3, cu ampatament lung, și Mercedes-Benz Clasa C Sedan." Băi ai dracu nomencalturiști, ăștia cumpără numai mașini de top și chinezu' săracu moare de foame.

  • dan_grc, sâmbătă, 16.11.2024 12:33

    Din 1.4 miliarde locuitori, după decenii de creștere și infuzie de mii de miliarde ( și cu ajutorul Occidentului), chiar este greu de înțeles cum au ajuns câteva zeci de milioane să-și permită mașini în fiecare an . Nu trebuie sa fii geniu să-ți dai seama ca, de cealaltă parte, există multe sute de milioane care de abia se descurcă, China nu înseamnă doar Beijing și alte câteva metropole, zona rurala este săracă in mare parte, nici nu ar avea cum sa fie altfel, imposibil sa asiguri bunăstare la atâta populație .

  • @dan_grc, sâmbătă, 16.11.2024 15:03

    Au ajuns sa isi permita ca in Romanica. Inainte isi permiteau cativa oameni mai instariti, acum isi permit toti mucosii. Abia au bani de trening si adidasi, dar neaparat trebui sa aiba si un Seria 3 DIZAL cu sute de mii de km dati inapoi si sudate din bucati.