Noua versiune entry-level pentru BMW Seria 5 GT: 520d

Publicat luni, 26.10.2009 13:24 de Bogdan Mirică

BMW va introduce in gama modelului Seria 5 GT unitatea diesel de 2.0 litri si 177 de cai. Aceasta va fi acompaniata in viitor si de versiunea sa Twin-Turbo de 204 cai putere.

BMW cauta sa faca din noul Seria 5 GT un model mai accesibil pe piata premium, si se gandeste la noi versiuni entry-level. Primul pas in acest sens va fi facut odata cu introducerea versiunii 520d GT, propulsata de popularul motor diesel de 2.0 litri si 177 de cai putere, regasit pe majoritatea modelelor bavareze.

Unitatea cu patru cilindri va garanta o doza decenta de putere dar si un consum excelent, de aproximativ 5 litri/100 de kilometri. Versiunea va reprezenta entry-level-ul modelului Seria 5 GT, pretul sau urmand sa fie fixat cu putin sub 45.000 de euro.

BMW pregateste si un propulsor diesel mai puternic, la fel de eficient atunci cand vine vorba de consum. Acesta va fi derivatul bi-turbo al motorului de 2.0 litri, capabil sa livreze pana la 204 cai putere, ce ar urma sa se regaseasca pe versiunea 523d GT.

Informatia a fost confirmata indirect si de Michelle Roberts, manager de produs pentru Seria 5 GT, care a declarat: "Luam in calcul in acest moment introducerea unui motor diesel Twin Turbo in gama modelului. Nimic nu a fost confirmat deocamdata insa ne dorim un motor cu patru cilindri diesel."

Surse neoficiale au infirmat si zvonurile potrivit carora BMW pregateste o versiune de performanta pentru Seria 5 GT. Varful de gama va fi asigurat de versiunea 550i, animata de un motor de 4.4 litri Twin Turbo, capabil sa ofere 407 cai putere.

via | Autocar

  • cetateanul X, luni, 26.10.2009 14:52
    Acest BMW

    urata masina !!!

  • Maka, luni, 26.10.2009 23:09

    1 aprilie a fost mai demult. Daca masina e cum spuneti voi si toata presa, adica derivata din seria 7, cum sa fie echipata cu 2.0 D, fie el si biturbo? Mi-e greu sa cred ca masina asta ar putea fi trasa corespunzator de un motor sub 3 litri... La vreun 320 GT ar merge, dar cam atat (un fel de x1 care chiar are motorul 2.0 D si pentru care asta e un motor ca mic; pana si asta se simte in largul sau de la 2.0 d biturbo)

  • Castravetele, marţi, 27.10.2009 01:05
    @maka

    nu iti ajung 177 CP? Ai auzi de Downsizing? asta facand abstractie de la aberatiile insirate de tine pe-acolo....

  • cozappz, marţi, 27.10.2009 10:10
    Urâtă

    Parcă l-au dat afară pe designerul şef de la BMW?

  • Tunar, marţi, 27.10.2009 11:38
    @cozappz

    Chris Beangle s-a retras

  • BC, marţi, 27.10.2009 13:58

    Motorul e suficient pt a propulsa masina. Uitati-va la E-klasse in varianta E200 CDI, cu 136cp, sau A6 2.0 TDI cu 170cp. Se misca destul de ok variantele astea, avand in vedere ca sunt motorizate de un diesel cu un cuplu suficient.

  • Maka, miercuri, 28.10.2009 00:19

    Voi astia de mai sus...ati condus vreodata E200 CDI sau x1 2.0D sau X3 2.0D? Daca atiurcat macar vreodata intr-o masina cam cat E-Klasse, A6 sau seria5 (nu mai zic 7) si ati realizat cat cantareste credeti ca mai conteaza 177 cai? Da de cuplu nu spune nimeni nimic, de masa nu? 5GT se vrea o masina de lux derivata din seria 7? Cate masini de lux ati vazut cu 4 cilindri si mai ales submotorizate?

  • BC, miercuri, 28.10.2009 15:49

    Eu le-am condus si se misca foarte bine. Global, mai mult de doua treimi din masinile premium se vand cu motorizarile de baza. Nu toata lumea e ahtiata dupa tzishpe sute de cp si nu toata lumea vrea sa dea un porcoi de bani pe taxe si carburant daca doreste sa conduca o masina premium. Ba chiar as putea spune ca marea majroitate nu vor...