Noua generatie Porsche Cayenne debuteaza in martie

Publicat luni, 26.10.2009 16:04 de Bogdan Mirică

Porsche va dezvalui in cadrul Salonului Auto de la Geneva noua generatie a modelului Cayenne, dezvoltata pe o platforma noua care ar urma sa reduca masa cu pana la 300 de kilograme.

Dupa ce a debutat cu dreptul pe segmentul modelelor Gran Turismo cu noul Panamera, Porsche se pregateste sa dezvaluie anul viitor noua generatie a SUV-ului Cayenne. Un adevarat succes comercial, primul off-road-er din istoria constructorului german va face loc urmasului sau, asteptat sa dbeuteze oficial in cadrul Salonului de la Geneva.

Surse neoficiale anunta ca la uzina Porsche din Leipzig liniile de asamblare se pregatesc sa puna capat productiei actualului Cayenne. incepand cu luna decembrie, vreme de doua trei luni, fabrica isi va adapta utilajele si personalul pentru ciclul de productie a noului SUV.

Urmasul lui Cayenne va adopta o platforma complet noua, care ar urma sa fie folosita si pentru dezvoltarea fratilor de concern, Volkswagen Touareg si Audi Q7. potrivit unor zvonuri recente, noua generatie va fi mai usoara cu pana la 300 de kilograme multumita inlocuirii unor elemente din otel cu aluminiu si magneziu de inalta duritate.

Porsche va renunta se pare si la latura off-road a modelului, pentru ca, potrivit unui studiu, proprietarii actualului Cayenne prefera sa foloseasca modelul mai mult pe sosea. De aceea, inginerii din Stuttgart se pare ca se vor concentra mai mult asupra comportamentului on-road al modelului, incercand sa dea nastere unui SUV cu o tinuta de drum impecabila. Ne putem astepta ca pe modelul german sa debuteze transmisia PDK cu sapte rapoarte si mai multe versiuni noi de motorizare. Nu excludem nici existenta unei versiuni hibride, botezate Hybride S.

Via | Autoblog.it

  • moa, luni, 26.10.2009 17:24
    ...

    de ce pupati in fund... cum adica "debutat cu dreptul pe segmentul modelelor Gran Turismo cu noul Panamera..."... masina aia arata ca draq, toata lumea stie asta....

  • Fiat Bravo, luni, 26.10.2009 17:44

    orice masina produsa de grupul vag este un continuu facelift, au pus mana pe lamborghini si nu au scos nimic nou decat facelifturi, au pus mana pe porsche de 10 ani fac facelifturi, la vw la fel, la audi masinile difera prin dimensiuni s.a. si porma spuneti cu mandrie ca sunt pe locul 1 in Europa...pai cum sa nu ai profit cand vinzi aceleasi masini de ani intregi? cand nu creezi nimic nou....toate masinile produse de ei sunt in facelifturi eterne.

  • Bicu, luni, 26.10.2009 20:45

    si bravo lor reusesc asta mai bine decat oricare alta marca.sunt numarul 1 in europa pentru asta. voi ati lasa deoparte o reteta de succes pentru ce?

  • Castravetele, marţi, 27.10.2009 01:18

    cum pentru ce? Pentru design, asa cum au facut cei de la Fia. La naiba cu calitatea! Sa arate frumos, restul nu conteaza. O masina BUNA nu se vinde doar datorita designului. Si daca viitorul seria 3 va fi desenat de o maimuta beata, nu inseamna ca masina nu e buna, implicit ca nu se va vinde.