Noua generație Audi A5 debutează în 16 iulie: motoare termice electrificate parțial
Constructorul german de automobile a dezvăluit mai multe informații despre viitoarele sale modele. Cu această ocazie, Audi a publicat o imagine teaser cu noua generație A5 și a anunțat data lansării.
Până la finalul anului 2025, germanii de la Audi intenționează să lanseze peste 20 de modele noi, iar 10 dintre ele vor fi pur electrice. Primul dintre aceste modele este nimeni altul decât noua generație A5.
Constructorul din Ingolstadt a publicat o imagine teaser cu noul A5 și a dezvăluit că debutul global este programat pentru data de 16 iulie 2024.
Odată cu acest anunț, reprezentanții companiei au precizat că noua generație A5 marchează începutul unei noi generații de motoare termice, mai eficiente decât înainte mulțumită unei electrificări parțiale.
Spre finalul lunii iulie vom face cunoștință cu noul A6 e-tron, iar în toamna acestui an va fi prezentat noul Q5.
via Audi
-
PMC, luni, 15.07.2024 14:41
Yep, noi motoare termice in care VAG investeste 65 de MILIARDE. O stire care, desigur, nu e importanta. :) Tot ce trebuie sa stim e ca electrificarea mere de ragaie. :)
-
pana mea, luni, 15.07.2024 14:58
adica A4 break?
-
@pmc, luni, 15.07.2024 18:17
Știrea aia e o non-stire din categoria fake news.
-
@pmc, luni, 15.07.2024 18:21
"Of the €180 billion ($196 billion) set aside in 2023 for research and development, the German brand said it would use more than two-thirds on "electrification and digitalization."" Cum se face un fake news: preiei o frântură de adevăr, ignori restul care de fapt întoarce pe dos adevărul, și repeți de 100 de ori poate pune botul vreun fraier.
-
@pmc, luni, 15.07.2024 18:29
In caz ca nu e destul de clar pentru tine: 120 miliarde pentru electrificare, 60 miliarde pentru restul, care da, include și termicele. Dar mai include și caroserii, senzori, automatizare și altele.
-
dan_grc, luni, 15.07.2024 19:57
Audi continuă haosul redenumirilor, A4 devine A5, A6 devine A7, iar adevăratele A5 și A7 vor dispărea.
-
Matei, luni, 15.07.2024 20:11
Nu vor dispărea, se vor transforma în.... ține-te bine să nu pici în nas, electrice.
-
dan_grc, luni, 15.07.2024 20:34
Te țin eu la curent ( nu curent electric), Audi va începe cu piața din SUA și va renunța la A5 coupe, S5, RS5, va urma și Europa, când am spus adevăratele A5 m-am referit la caroserii, ei bine Audi va renunța la coupe-uri și cabrio, indiferent de modelele electrice viitoare, care nu vor avea legătură cu actualele caroserii, care vor dispărea, acum înțelegi ? Știu ca uneori te prefaci, dar riști să rămâi așa .
-
Matei, luni, 15.07.2024 20:56
Nu, "adevăratele" caroserii A5 și A7 se transforma în A6 e-tron. Caută poze spion pe google și nu îți mai da aere de deștept, ca nu îți stă bine.
-
dan_grc, luni, 15.07.2024 21:11
Ce treabă are A6 e-tron, sau cum se va mai chema, care va fi un sedan, cu caroseria coupe/ cabrio A5 ? Deci nu dispare nimic după tine :) .
-
Matei, luni, 15.07.2024 21:28
Tu ce ești mai mult? Prost, arogant sau încăpățânat?
-
PMC, luni, 15.07.2024 21:39
@18:21 - ar putea sa-ti fie rusine. Ia aici https://www.team-bhp.com/news/volkswagen-shifts-13rd-ev-budget-ice-development 65 de miliarde merg la motoare nou-noute. Bine, ei zic ca e pentru mentinut motoare competitive blabla, dar e clar. Asa cum reiese si din articolul de fata.
-
@cocalar hAUR, luni, 15.07.2024 22:17
Deci e interpretarea ta :))))
-
Matei, marţi, 16.07.2024 00:56
Breaking news! Volkswagen Group subsidiary PowerCo has teamed up with QuantumScape to industrialise solid-state batteries. In what could be a landmark agreement for the Volkswagen Group’s electric future, PowerCo will be able to produce solid-state batteries for passenger electric vehicles with a target of up to one million batteries per year. “Electric vehicles are the future of mobility, and this agreement with QuantumScape will ensure the Volkswagen Group’s global fleet has access to this groundbreaking battery technology for years to come,” said Thomas Schmall, Volkswagen Group Board Member for Technology.
-
Dutz, marţi, 16.07.2024 03:11
Poi dacă zice Thomas… este clar, viitorul este electric, viitor pe care majoritatea nu-l vom vedea. Între timp Audi caută soluții să închidă fabrica de la Bruxelles (fabrica de electrice în care a investit o grămadă de bănuți), pentru că prezentul nu-i electric și BEV-urile nu se vând pentru că viitorul încă n-a venit și pentru că oamenii nu vor. Viitorul nu va venii niciodată, va rămâne viitor. ;) Nu a fost demult așa varză la Audi, dar și-au făcut-o cu mâna lor. Abia aștept să-i văd 100% electrici.
Citeste si
-
MODELE NOI | joi, 19 septembrieAcesta este noul Iveco eMoovy: utilitară electrică bazată pe Hyundai StariaIveco a lansat oficial o nouă utilitară electrică de dimensiuni mici. Noul model se numește eMoovy și dacă formele par cunoscute, află că acesta este bazat pe Hyundai Staria. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 18 septembrieEdiție limitată pentru Mercedes-AMG GT: vor exista doar 200 de exemplareConstructorul german de automobile anunță o ediție specială pentru modelul AMG GT 63 Pro 4Matic+. Aceasta poartă denumirea "Motorsport Collectors Edition" și va fi replicată în doar 200 de exemplare. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 18 septembrieNoutăți pentru Toyota C-HR PHEV: tehnologie nouă pentru un condus mai eficientToyota a pregătit o serie de noutăți pentru versiunea hibridă plug-in a lui C-HR. Noul model actualizat beneficiază acum de o tehnologie nouă pentru un condus mai eficient și un consum optimizat al bateriei. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 18 septembriePrima imagine cu noul Renault Austral facelift: design inspirat de RafaleNoul Renault Austral facelift a fost dezvăluit accidental în urma apariției unei imagini cu noul model pe internet. Din această imagine, putem vedea că noul model primește un design asemănător cu cel văzut la modelul Rafale. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 18 septembriePeugeot lansează versiuni noi pentru E-3008 și E-5008: autonomie extinsă până la 700 de kilometriPeugeot a lansat versiuni noi cu autonomie extinsă pentru modelele electrice E-3008 și E-5008. Cele două versiuni, botezate Long Range, oferă acum o autonomie de până la 700 de kilometri. Citeste tot
Noile motoare sunt vechile motoare. Aceeași ciorbă reincalzită electric.